• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap] - ប្រភេទ​យានយន្ត​មួយ​ចំនួន​នឹង​មិន​អនុញ្ញាតិ​ឲ្យ​ចរាចរណ៍​លើ​ផ្លូវល្បឿន​លឿន ខណៈ​អ្នក​ដឹក​ជញ្ជូន​សង្ឃឹមថា​ទទួលផល​ចំណេញ​ច្រើន

2019-03-22 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap
រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ខណៈ​រដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​គ្រោង​នឹង​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ (Express Way) ដែល​មាន​ប្រវែង​សរុប ១៩០,០៣៦ គីឡូម៉ែត្រ​នោះ​នា​ថ្ងៃ​ទី ២២ ខែមីនា ឆ្នាំ​២០១៩ ខាង​មុខ សមាគម​ភ្នាក់ងារ​បញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា​បាន​បង្ហាញ​ក្តី​សង្ឃឹមថា ខ្លួន​នឹង​ទទួល​បាន​ផល​ចំណេញ​ច្រើន នៅ​ពេល​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ត្រូវ​បាន​សាងសង់​បញ្ចប់​និង​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​នោះ ។ ជាមួយ​គ្នា​នោះ​ផង​ដែរ ប្រភេទ​យានយន្ត​មួយ​ចំនួន​នឹង​មិន​អនុញ្ញាតិ​ឲ្យ​រត់​នៅ​លើ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នេះ​ឡើយ ។លោក ស៊ិ​ន ច​ន្ធី ប្រធាន​សមាគម​ភ្នាក់ងារ​បញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា បានអោយ​ដឹង​ថា បច្ចុប្បន្ន​នេះ​បញ្ហា​ប្រឈម​របស់​អ្នក​ដឹក​ជញ្ជូន គឺ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដោយសារ​តែ​មិន​មាន​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន និង​ធំ​ៗ ដូច្នេះ​ហើយ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​នានា​ត្រូវ​ប្រើ​ពេលវេលា​យូរ និង​ខាត​ថវិកា​ច្រើន ហើយ​ពេល​ខ្លះ​ទៀត បើ​មាន​ករណី​ស្ទះចរាចរណ៍​នោះ​នឹង​ធ្វើ​អោយ​ការ​ខាតបង់​ក៏​កាន់តែ​ច្រើន​ផង​ដែរ ។ ប៉ុន្តែ​នៅ​ពេល​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ដែល​ជា​គម្រោង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ចិន​សហការ​ជាមួយ​រដ្ឋាភិបាល នោះ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​របស់​អ្នករក​ស៊ីក្នុង​វិស័យ​នេះ នឹង​ត្រូវ​កាត់​បន្ថយ​បាន​ទាំង​ពេលវេលា និង​ថវិកា ។ ប្រធាន​សមាគម​ភ្នាក់ងារ​បញ្ជូន​ទំនិញ​កម្ពុជា បន្ត​ថា នៅ​ពេល​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ពី​ភ្នំពេញ ទៅ​ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ បាន​សង់​រួចរាល់ ការ​ចំណាយ​របស់​អ្នក​ដឹក​ជញ្ជូន ជា​ពិសេស​ពី​ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ មក​ភ្នំពេញ និង​ពី​ភ្នំពេញ ទៅ​ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ​វិញ នឹង​ត្រូវ​កាត់​បន្ថយ​ពេលវេលា​ច្រើន និង​ថវិកា​ផង​ដែរ ។ លោក ស៊ិ​ន ច​ន្ធី មាន​ប្រសាសន៍​បញ្ជាក់​ថា « យើង​នឹង​កាត់​បន្ថយថ្លៃ​ប្រេង​សម្រាប់​យានយន្ត​ក្នុង​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន ហើយ​ពេលវេលា​នឹង​កាត់​បន្ថយ​បាន​កាន់តែ​ខ្លាំង ពីព្រោះ​ផ្លូវ​នេះ​កាន់តែ​ជិត ត្រឹមតែ​ជាង​១៩០​គីឡូម៉ែត្រ ប៉ុណ្ណោះ ដូច្នេះ​រថយន្ត​នឹង​ត្រូវ​បើក​តែ​ប៉ុន្មាន​ម៉ោង​នឹង​ដល់​គោលដៅ​ហើយ » ។ លោក​បន្ថែម​ថា​បច្ចុប្បន្ន​នេះ ការ​បញ្ជូន​ទំនិញ​ចេញ​ក្រៅប្រទេស​គឺ​ត្រូវ​ពឹង​លើ​ផ្លូវទឹក ( កប៉ាល់ ) ជាង​៩០​ភាគរយ​ទៅ​ហើយ ប៉ុន្តែ​ដើម្បី​អោយ​ទំនិញ​ទៅ​ដល់​កំពង់​ផែ​គឺ​ត្រូវការ​ឆ្លងកាត់​ផ្លូវគោក​ក្នុងស្រុក​ជា​មុន​សិន ។ លោក បន្ត​ថា « ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​ចេញ​ក្រៅប្រទេស​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​គឺ​ត្រូវ​លើ​កំពង់​ផែ ដោយសារ​តែ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​តាម​ផ្លូវទឹក​មាន​តម្លៃ​ទាប​ជាង​ការ​ដឹក​ទំនិញ​ចេញ​តាម​ផ្លូវអាកាស » ។ លោក វ៉ា​ស៊ឹ​ម សូ​រិ​យា អ្នកនាំពាក្យ​ក្រសួង សាធារណៈការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន បាន​មាន​ប្រសាសន៍​តាម​ទូរ​សព្ទ អោយ​ដឹង​ថា ដំណើរការ​សិក្សា​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្លឿន​លឿន​ពី​ភ្នំពេញ ទៅ ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ បាន​បញ្ចប់​រួចរាល់​ហើយ ហើយ​វា​នឹង​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​នៅ​ចុងខែ​នេះ ។ ប៉ុន្តែ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ទំហំ​ផល​ប៉ះពាល់​នានា​ដែល​អាច​នឹង​កើត​មាន ឬ​សំណង​នៃ​ការ​ខូចខាត​នានា សម្រាប់​គម្រោង​នៃ​ការ​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ ខាង​ក្រសួង​មិន​អាច​បញ្ជាក់​បាន​ទេ​ថា​អស់​ប៉ុន្មាន​នោះ ព្រោះ​គឺជា​គោលការណ៍​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អភិវឌ្ឍន៍​។ យ៉ាងណាមិញ លោក​បន្ត​ថា នៅ​ពេល​ផ្លូវ​នេះ​សង់​រួចរាល់​និង​ដាក់​ដំណើរការ ក្រុមហ៊ុន​គេ​នឹង​ពិនិត្យ​មើល​ថា​រថយន្ត​ប្រភេទ​ណា​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​លើ​ផ្លូវ​នេះ​បាន តែ​សម្រាប់​កុងតឺន័រ ដឹក​ទំនិញ​នានា​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​បាន អោយ​តែ​មិន​លើស​ទំងន់​កំណត់​របស់​ក្រុមហ៊ុន ។ លោក វ៉ា​ស៊ឹ​ម សូ​រិ​យា មាន​ប្រសាសន៍​បន្ត​ថា « យានយន្ត​ទាំងអស់​មិន​ប្រាកដ​ថា​អនុញ្ញាត​អោយ ធ្វើ​ដំណើរ​លើ​ផ្លូវ​នេះ​ទេ ដូច​ជា​រថយន្ត​កែ​ច្នៃ គោ​យន្ត រ៉ឺ​ម៉ក​សណ្ដោង និង​ម៉ូតូ​ដែល​មាន​កម្លាំង​១២៥CC​ចុះ​ជាដើម គឺ​មិន​អនុញ្ញាតិ​ទេ » ។ លោក​បន្ថែម​ថា ផ្លូវ​នេះ នឹង​មាន​សង់ស្ពាន​អាកាស​ឆ្លងកាត់ ពីលើ​សម្រាប់​អ្នក​នៅ​តាម​តំបន់​ផ្លូវ​នេះ​ឆ្លងកាត់ ហើយ​ក៏​មាន​ជា​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី​ប្រភេទ​ជា​លូ ផង​ដែរ គឺ​សង់​ទៅ​តាម​ស្ថានភាព​ផ្លូវ​នេះ ហើយ​ក៏​មិន​អនុញ្ញាត​អោយ​មានការ​សង់ស្ពាន​បន្ថែម​ពីលើ ក្រៅពី​ក្រុមហ៊ុន​បាន​ឡើយ ករណី មាន​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ចង់​សង់​សម្រាប់​អភិវឌ្ឍន៍​គម្រោង​ណាមួយ​របស់​ខ្លួន ។ គួរ​បញ្ជាក់​ថា ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​សីហ​នុ គឺជា​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​ដោយ​វិនិយោគិន​ចិន សហការ​ជាមួយ​ក្រសួង​សាធារណការ​និង​ដឹក​ជញ្ជូន​កម្ពុជា ដែល​ត្រូវ​ចំណាយ​ទឹកប្រាក់​សាងសង់​ប្រមាណ​ជាង ១ ៩០០ លាន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក ។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ក្រសួង​សាធារណៈការ​និង​ដឹក​ជញ្ជូន ។ គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នេះ​ដែរ​នឹង​ត្រូវ ឆ្លងកាត់ រាជធានី ខេត្ត​ចំនួន​៤ គឺ​មាន រាជធានី​ភ្នំពេញ ខេត្តកណ្តាល ខេត្ត​កំពង់​ស្ពី និង ខេត្ត​ព្រះ​សីហ​នុ ក្នុង​នោះ​គឺ​ឆ្លងកាត់ ៦​ស្រុក ១​ខណ្ឌ ២​ក្រុង ៣១​ឃុំ​/​សង្កាត់ និង ១១០​ភូមិ​។ ផ្លូវ​នេះ ក្រាល​បេតុង​កៅស៊ូ AC មាន​ប្រវែង​សរុប​ជាង ១៩០​គីឡូម៉ែត្រ (​គិត​រួម​ទាំង​ស្ពាន និង​លូ​ទាំងអស់​) ហើយ​មាន​ទទឹង​សរុប ២៤,៥​ម៉ែត្រ ក្នុង​នោះ​មាន​គន្លង​ផ្លូវ​រថយន្ត (២x៣,៧៥​ម៉ែត្រ​) សងខាង ជាយ​ផ្លូវ​កៅស៊ូ​២ (២x២,៥​ម៉ែត្រ​) សម្រាប់​ម៉ូតូ ជាយ​ផ្លូវ​ដីក្រហម ២(២x០,៧៥) សម្រាប់​ថ្មើរជើង និង​សួន​នៅ​អ័ក្ស​កណ្តាល​ទ្រូងផ្លូវ ៣​ម៉ែត្រ ព្រមទាំង​មាន​ស្ពាន ៨៩​កន្លែង​។ នៅ​លើ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នេះ មាន​កន្លែង​ឈប់​សម្រាក​ចំនួន​៤​កន្លែង និង ស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈ ៣​កន្លែង ហើយ​ក៏​មាន​របង​អម​សងខាង​ផ្លូវ​នោះ​ដើម្បី​ការពារ​សត្វពាហនៈ​ឆ្លងកាត់​ផង​ដែរ ៕
Expressway

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការដាក់ដំណើរការសាកល្បងប្រព័ន្ធចុះបញ្ជីលេខពិសេសផ្ទាល់ខ្លួន សម្រាប់ទោចក្រយានយន្ត ត្រីចក្រយានយន្ត និងម៉ូតូកង់បួន ចាប់ពីថ្ងៃទី១៣ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥ នេះតទៅ...
គិតមកត្រឹមពេលនេះ មានចំនួន២០ខេត្តហើយ ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យ តាមដាន និងវាយតម្លៃការអនុវត្តការងារត្រួតពិនិត្យយានយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេស
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួបក្រុមហ៊ុន China International Water & Electric Corp
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួបលោកស្រីនាយិកាគ្រប់គ្រង នៃធនាគារពិភពលោកប្រចាំនៅកម្ពុជា វៀតណាម និងឡាវ
ផ្លូវខេត្តលេខ ១៤៦B គឺជាខ្សែផ្លូវវាងក្រុងដ៏មានសក្តានុពល ដោយតភ្ជាប់ពីទីប្រជុំជនទៅជាយក្រុង ទៅកាន់តំបន់ទេសចរណ៍ និងឆ្នេរធម្មជាតិ ព្រមទាំងតភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ក្រុងព្រះសីហនុ និងផ្លូវទាំង ៣៧ខ្សែ នៅក្រុងព្រះសីហនុ ខេត្តព្រះសីហនុ។ ផ្លូវនេះដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ដល់ការដឹកជញ្ជូន ការធ្វើដំណើរ និងបម្រើវិស័យទេសចរណ៍ផងដែរ។
[SBM News] - ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា) សម្រេចការសាងសង់បាន៣៣ភាគរយ
[KPT Economy] - មន្រ្តីជំនាញក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន បានចុះត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ ១០ និងស្ពានខ្ពស់ជាងគេ ដើម្បីធានាគុណភាពមុនពេលបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ។
[CNC] - ផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ជិត ១០គីឡូម៉ែត្រ ជាអំណោយដ៏ថ្លៃថ្លារបស់សម្តេចបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត និងលោកជំទាវបណ្ឌិត ត្រូវបានបើកការដ្ឋានសាងសង់ហើយ

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90