ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Business Cambodia] - រដ្ឋដាក់ផែនការស្ដារផ្លូវទឹក ៥ ខ្សែ ដែលឆ្លងកាត់ទីតាំងសំខាន់ៗទាំងនេះ
2025-07-20
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Business Cambodia
កាលពីពេលកន្លងទៅកម្ពុជាទើបនិងបានប្រារព្ធពិធីបើកការដ្ឋានសាងសង់គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ដែលជាគម្រោងផ្លូវទឹកប្រវត្ដិសាស្ដ្រតភ្ជាប់តំបន់ទន្លេទៅកំពង់ផែសមុទ្រ។ ខណៈគម្រោងនេះរំពឹងថានឹងផ្ដល់ផលប្រយោជន៍ច្រើនទាំងការដឹកជញ្ជូន ការបង្កើតតំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ការពង្រីកតំបន់អភិវឌ្ឍន៍កសិកម្ម ធារាសាស្ដ្រ វារីវប្បកម្ម ការជំរុញការអភិវឌ្ឍក្រុង នគរូបីយកម្ម និងផ្នែកអចលនទ្រព្យជាដើម។ យ៉ាងណាបើយោងតាមផែនការមេគ្រប់ជ្រុងជ្រោយស្ដីពីប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនអន្តរមធ្យោបាយ និងភស្ដុភារកម្មកម្ពុជា ២០២៣-២០៣៣ មានគម្រោងផ្លូវទឹកចំនួន ៥ ខ្សែទៀត ក៏ស្ថិតនៅក្នុងការសិក្សា និងស្ដារឡើងវិញផងដែរ ដែលប្រវែងសរុបជាង ៤០០ គីឡម៉ែត្រ និងត្រូវការទុនវិនិយោគសរុបជាង ៦០០ លានដុល្លារ។ ១. ផ្លូវទឹកទន្លេសាបពីភ្នំពេញទៅកំពង់ឆ្នាំង ការសិក្សា និងការងារគូសប្លង់ស្ថាបត្យកម្ម និងវិស្វកម្ម ការស្ដារ និងកែលម្អផ្លូវទឹកនេះគឺសម្រាប់សម្រួលការធ្វើនាវាចរដែលមានចំណុះ ២០០០ តោន ពីមាត់ច្រកទន្លេសាបនៅភ្នំពេញទៅខេត្ដកំពង់ឆ្នាំ។ ដោយផ្លូវទឹកនេះមានប្រវែងសរុប ១២០ គីឡូម៉ែត្រ និងមានជម្រៅ ៣,៥ ម៉ែត្រ។ តាមការប៉ាន់ស្មានគម្រោងនេះត្រូវការទុវិនិយោគសរុប ១០ លានដុល្លារ ដែលស្ថិតនៅក្នុងគម្រោងរយៈពេលខ្លីនិងមធ្យម (២០២៣-២០២៧)។ ២. ផ្លូវទឹកទន្លេសាបពីកំពង់ឆ្នាំងទៅពោធិ៍សាត់ ការសិក្សារ និងការងារគូសប្លង់ ការស្ដារ និងកែលម្អផ្លូវទឹកនេះគឺសម្រាប់សម្រួលការធ្វើនាវាចរដែលមានចំណុះ ៥០០ តោន ពីខេត្ដកំពង់ឆ្លាំង ទៅខេត្ដពោធិ៍សាត់ដេលមានប្រវែងសរុប ៥០ គីឡូម៉ែត្រ និងមានជម្រៅ ២,៧ ម៉ែត្រ។ តាមការប៉ាន់ស្មានគម្រោងនេះមានតម្លៃវិនិយោគ ១០០ លានដុល្លារ ស្ថិតនៅផែនការសាងសង់រយៈពេលវែង (២០២៨-២០៣៣)។ ៣. ផ្លូវទឹកទន្លេសាបពីខេត្ដពោធិ៍សាត់ទៅសៀមរាប ការងារសាងសង់ និងស្ដារផ្លូវទឹកគូសប្លង់ស្ថាបត្យកម្ម និងវិស្វកម្ម ការស្ដារ និងកែលម្អផ្លូវទឹកនេះគឺសម្រាប់សម្រួលការធ្វើនាវាចរដែលមានចំណុះ ៥០០ តោន ពីខេត្ដពោធិ៍សាត់ ទៅខេត្ដសៀមរាប។ ដោយផ្លូវទឹកនេះមានប្រវែង ៩០ គីឡូម៉ែត្រ និងមានជម្រៅ ២.៧ ម៉ែត្រ។ តាមការប៉ាន់ស្មានគម្រោងនេះមានតម្លៃវិនិយោគ ១៣០ លានដុល្លារ ស្ថិតនៅផែនការសាងសង់រយៈពេលវែង (២០២៨-២០៣៣)។ ៤. ផ្លូវទឹកពីភ្នំពេញទៅកំពង់ផែទន្លេបិទ តាមបណ្ដោយទន្លេមេគង្គ ផ្លូវទឹកដែលត្រូវកែលម្អ និងស្ដារមានប្រវែងសរុបប្រហែល ១១០ គីឡូម៉ែត្រ និងមានទទឹងយ៉ាងតិច ១០០ ម៉ែត្រ និងជម្រៅ ៥ ម៉ែត្រ មានបរិមាណដីត្រូវស្ដារមានប្រមាណ ១២ ៣៣៣ លានម៉ែត្រគូប។ បន្ទាប់ពីស្ដារ និងកែលម្អផ្លូវទឹកដែលអាចទទួលនាវាត្រឹមចំណុះ ១ ៥០០ តោន នឹងត្រូវបានពង្រីកដល់ ៣០០០ តោន ដែលជាប្រភេទនាវាសមុទ្រ។ តាមការប៉ាន់ស្មានគម្រោងនេះមានតម្លៃ ២៦០ លានដុល្លារ ស្ថិតនៅគម្រោងរយៈពេលខ្លី និងមធ្យម (២០២៣-២០២៧)។ ៥. ផ្លូវទឹកទន្លេមេគង្គពីកំពង់ផែស្វយ័តភ្នំពេញដល់ព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម បន្ទាប់ពីស្ដារ និងកែលម្អផ្លូវទឹកទន្លេមេគង្គទាំង ៤ ទីតាំង ចាប់ពីកំពង់ស្វយ័តភ្នំពេញភ្ជាប់មកកាន់ព្រំដែនកម្ពុជា-វៀតណាម សមត្ថភាពការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកដែលមានស្រាប់ នឹងត្រូវបានបង្កើនពី ៣ ០០០ តោន (នៅរដូវប្រាំង) កើនរហូតដល់ ៥ ០០០ តោន ដែលជាប្រភេទនាវាសមុទ្រ។ ផ្លូវទឹកដែលត្រូវស្ដារនេះមានប្រវែង ១០២ គីឡូម៉ែត្រ និងមានជម្រៅ ៧,៥ ម៉ែត្រ។ តាមការប៉ាន់ស្មានគម្រោងនេះមានតម្លៃវិនិយោគសរុប ១៦០ លានដុល្លារ និងស្ថិតនៅក្នុងគម្រោងវិនិយោគរយៈពេលវែង (២០២៨-២០៣៣)៕
គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90