• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - រដ្ឋាភិបាល​នឹង​ចំណាយ​ $២៣០ ​លាន ដើម្បី​សង់ស្ពាន​ក្នុង​គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​

2023-02-28 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន បាន​ថ្លែងថា រាជ​​រដ្ឋាភិបាល​បា​នស​ម្រ​ច​បញ្ចេញ​ថវិកា​ចំនួន​ ២៣០​ លាន​ដុល្លារ ដើម្បី​សាងសង់​ស្ពាន​ ២​ ទៅ​ ២​ មក ត​ភ្ជាប់​ខេត្ត​ចំនួន​ ៣ ដែល​ស្ថិតក្នុង​គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំ​ពេញ​-​បាវិត​។​ ​លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី​បាន​ថ្លែង​បែបនេះ ក្នុង​ពិធី​ប្រគល់​សញ្ញា​​ប​ត្រ​ជូន​ដល់​គរុ​និស្សិត​បច្ចេក​​ទេស និង​និស្សិត​នៃ​វិទ្យាស្ថាន​ ជាតិ​បណ្តុះបណ្តាល​បច្ចេកទេស នៅ​មជ្ឈមណ្ឌល​សន្និបាត និង​ពិព័រណ៍​ជ្រោយចង្វារ កាលពី​ថ្ងៃទី ​២៧ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ ​២០២៣​។​ ​លោក​ថ្លែងបន្តថា បច្ចុប្បន្ន​និន្នាការ​នៃ​ការប្រើប្រាស់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នៅ​កម្ពុជា​កាន់តែ​កើនឡើង ខណៈ​មិនយូរប៉ុន្មាន​កម្ពុជា​នឹង​ប្រកាស​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿនទី​ ២ មួយ​ខ្សែ​ទៀត គឺ​គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត​ថែមទៀត ខណៈដែល​វៀតណាម​ក៏​នឹងធ្វើ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ពី​វៀតណាម មក​ភ្ជាប់​ផ្លូវ​​ល្បឿន​លឿន​ទល់ដែន​កម្ពុជា​ដែរ​។ ក្នុង​គម្រោង​នេះ រាជរដ្ឋាភិបាល​សម្រេច​បញ្ចេញ​ថវិកា​ប្រមាណ​ ២៣០​ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​សាង​​សង់ស្ពាន សម្រាប់​ត​ភ្ជាប់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​គឺ​ស្ពាន​ ២ ​ទៅ​ ២ ​មក ដោយ​ភ្ជាប់​កាត់​ខេត្ត​ចំនួន ​៣ ដើម្បី​សម្រួល​ដល់​ការចំណាយ​អ្នក​​ប្រើប្រាស់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត​។​ ​លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី​បញ្ជាក់ថា​៖ «​កាល​ពីមុន​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​ចង់​ធ្វើ​ស្ពាន​ឆ្លង​កាត់​ទន្លេមេគង្គ ដោយ​យកប្រាក់​ពី​ប្រជាជន តែ​ខ្ញុំ​មិន​ព្រម​ទេ ព្រោះ​ការយក​ប្រាក់​ពី​ប្រជាជន​ពេល​ឆ្លងស្ពាន​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន គឺ​ខ្ញុំ​ទទួលយក​អត់​បាន ហើយ​ស្នើឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​គិតគូរ​ឡើងវិញ តែ​យ៉ាងណា​នៅតែ​មិន​សម្រេច​លទ្ធផល​។ ទើប​រដ្ឋាភិបាល​សម្រេច​បញ្ចេញ​ថវិកា​ផ្ទាល់​សាងសង់​ស្ពាន​ ២ ​ទៅ​ ២​ មក ដែលមាន​តម្លៃ ២៣០​ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ដើម្បី​ឆ្លងកាត់​ទៅ​ត្រើយម្ខាង​ដោយ​ឆ្លងកាត់​ខេត្តកណ្តាល ព្រៃវែង និង​ចូលទៅ​កាន់​ខេត្តស្វាយរៀង ក្នុង​គម្រោង​ផ្លូវ​​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត​»​។​ ​បើតាមលោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី បច្ចុប្បន្ន​លក្ខណៈ​នេះ រដ្ឋាភិបាល​បាន​ឯកភាព​ជា​មួយក្រុម​ហ៊ុន​រួចហើយ ដោយ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ជា​អ្នក​សាងសង់ ព្រោះ​គេ​មាន​បច្ចេកទេស តែ​រដ្ឋាភិបាល​ជា​អ្នកចំណាយ​ថវិកា​។ លោក​សង្ឃឹមថា ការធ្វើដំណើរ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​នឹង​ងាយស្រួល និង​ចំណាយ​ថវិកា​លើផ្លូវ​​ល្បឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត​កាន់តែ​មានតម្លៃ​ទាប​។​ ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការលើកឡើង​នេះ លោក ង៉ែត ជូ អ្នកជំនាញ​សេដ្ឋកិច្ច និង​ហិរញ្ញវត្ថុ​នៅ​កម្ពុជា បានបង្ហាញ​ការគាំទ្រ​ចំពោះ​ការ​ចូលរួម​កាត់បន្ថយ​ចំណាយ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​ចំពោះ​ការធ្វើដំណើរ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុងការ​ប្រើប្រាស់​ស្ពាន​លើផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​។លោក​ថា​៖ «​ជាទូទៅ​ប្រាកដ​ណាស់​បើ​ក្រុមហ៊ុន​ចំណាយ​ប្រាក់​សង់ស្ពាន​បន្ថែម​ខ្លួនឯង នឹង​ធ្វើឱ្យ​ការចំណាយ​លើ​ការឆ្លងកាត់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​កាន់តែ​ខ្ពស់ ព្រោះ​យើង​ធ្លាប់មាន​គំរូ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះសីហនុ សម្រាប់​ជីវភាព​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​គឺ​ថ្លៃ​ស្រាប់​ហើយ តែ​យ៉ាងណា​វា​អាស្រ័យ​លើ​ការព្រមព្រៀង​របស់​រដ្ឋា​ភិ​បាល និង​ក្រុម​​ហ៊ុន​ទៅលើ​ដំណើរការ​គ្រប់គ្រង​ផ្លូវ​នេះ​បន្ថែមទៀត​»​។ ​អ្នកជំនាញ​សេដ្ឋកិច្ច​រូបនេះ អះអាងថា រាល់​ការវិនិយោគ​ទៅលើ​ហេ​ដ្ឋា​​រចនាសម្ព័ន្ធ​ណាមួយ បើសិនជា​បានគិត​ពី​ផលចំណេញ​សម្រាប់​សេដ្ឋកិច្ច និង​គិតគូរ​ពី​ផលប្រយោជន៍​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជាធំ គឺជា​រឿង​ដ៏​ត្រឹមត្រូវ និង​ចាំបាច់​ត្រូវធ្វើ​។ ​បើតាម​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​លោក ស៊ុន ចាន់ថុល គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត នឹង​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​នៅ​ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២៣​។ ​គម្រោង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត​ ​ដែលជា​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿនទី​២ របស់​កម្ពុជា បន្ទាប់ពី​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំ​ពេញ​-​ព្រះសីហនុ​ ​គឺជា​ខ្សែ​ផ្លូវ​ថ្មី​ទាំងស្រុង មាន​ប្រវែង​សរុប​ប្រមាណ​ជា​ ១៣៨​ គ​.​ម​ ​ចេញពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ត្រង់ចំណុច​ផ្លូវ​ក្រវាត់​ក្រុង​ទី​ ៣ កាត់​តាម​ខេត្តកណ្តាល ខេត្តព្រៃវែង និង​ខេត្តស្វាយរៀង ឆ្ពោះទៅ​ក្រុង​បាវិត ព្រំដែន​កម្ពុជា​-​វៀតណាម​។ គម្រោង​នេះ គ្រោង​នឹង​បញ្ចប់​ការសាងសង់​ឱ្យ​រួចរាល់​នៅ​ដំណាច់ឆ្នាំ​ ២០២៦ ឬ​ដើមឆ្នាំ ​២០២៧ ដោយ​ត្រូវ​ចំណាយ​ថវិកា​សាងសង់​សរុប​ប្រមាណ​ ១ ៦៣៨​ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។ គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នេះ ត្រូវបាន​រដ្ឋា​ភិ​បាល​ចាត់ទុកថា មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការតភ្ជាប់​ទាំង​ប្រទេស​ចិន មក​ភូមា ថៃ កម្ពុជា និង​ទៅ​វៀតណាម​ថែមទៀត​៕
ស្ពានឆ្លងទន្លេមេគង្គខេត្តក្រចេះ សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន ផ្លូវល្បឿនលឿន ភ្នំពេញ-បាវិត

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[KPT Economy] - មន្រ្តីជំនាញក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន បានចុះត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ ១០ និងស្ពានខ្ពស់ជាងគេ ដើម្បីធានាគុណភាពមុនពេលបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ។
[CNC] - ផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ DBST ជិត ១០គីឡូម៉ែត្រ ជាអំណោយដ៏ថ្លៃថ្លារបស់សម្តេចបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត និងលោកជំទាវបណ្ឌិត ត្រូវបានបើកការដ្ឋានសាងសង់ហើយ
[Bayon Radio] - [WATCH] ស្ពានអាកាសភ្លោះ «សម្តេចមហាបវរធិបតី» សម្រេចបាន៨០% ដោយនឹងដាក់ឱ្យដំណើរការស្របនឹងព្រលានយន្តហោះថ្មីដែរ
[CNC] - រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ជូនដំណឹងស្តីពីការបញ្ចៀសចរាចរណ៍ នៅលើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ នៅថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ក្នុងអំឡុងពេលប្រារព្ធព្រះរាជពិធីបុណ្យច្រត់ព្រះនង្គ័ល
[Khmer Note] - គិតត្រឹមថ្ងៃទី១៣ ខែឧសភា នេះគម្រោងការដ្ឋានកំណាត់ប្រឡាយលូ៥ សម្រេចបាន១០០%ហើយ
[CNC] - គិតត្រឹមដើមខែឧសភានេះ គម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ សម្រេចបានជាង ៣៣%ហើយ
[DAP] - ទូលព្រះបង្គំជាខ្ញុំ ម៉ឹង យូឡេង សូមថ្វាយព្រះពរព្រះករុណាព្រះមហាក្សត្រ ក្នុងឱកាសព្រះរាជពិធីចម្រើនព្រះជន្ម គម្រប់ ៧២ យាងចូល ៧៣ព្រះវស្សា
[DAP] - ទូលព្រះបង្គំជាខ្ញុំ បូរី វង្សសានិត្យ សូមថ្វាយព្រះពរព្រះករុណាព្រះមហាក្សត្រ ក្នុងឱកាសព្រះរាជពិធីចម្រើនព្រះជន្ម គម្រប់ ៧២ យាងចូល ៧៣ព្រះវស្សា

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90