• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - កម្ពុជា​នឹងសិក្សា​ផ្លូវ​ភ្ជាប់​ពី​កំពង់ផែ​ក្រុងព្រះសីហនុ​-​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន

2022-07-26 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ កម្ពុជានឹង​ពិនិត្យមើល​លទ្ធ​ភាព​នៃ​កសាង​ផ្លូវ​ភ្ជាប់​រវាង​កំពង់ផែ​ក្រុងព្រះសីហនុ ជាមួយនឹង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿនភ្នំពេញ​-​ក្រុងព្រះសីហនុ​ ដើម្បី​កាត់បន្ថយ​ការកកស្ទះ​ចរាចរណ៍ និង​សម្រួល​ដល់​ការដឹកជញ្ជូន​ចេញចូល​កំពង់ផែ​។​ ​នៅក្នុង​ជំនួប​ពិភាក្សា​ការងារ​ជាមួយ​គណៈប្រតិភូ​នៃ​ទីភ្នាក់ងារ​សហប្រតិបត្តិ​​ការ​អន្តរជាតិ​ជប៉ុន​ (JICA) ​ប្រចាំ​តំបន់​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ និង​ប៉ាស៊ីហ្វិក កាលពី​ថ្ងៃទី​ ២២ ខែកក្កដា លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​​ជញ្ជូន បាន​និយាយថា ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ចូលរួម​ស្ថាបនា និង​ពង្រីក​កំពង់ផែ​នេះ​តាម​ជំហាន​ជា​បន្តបន្ទាប់​នឹងត្រូវ​ជ្រើស​​រើស​ដោយ​ផ្អែកលើ​លក្ខណសម្បត្តិ​គ្រប់​​គ្រាន់ ពោល​គឺជា​ក្រុមហ៊ុន​មាន​បច្ចេក​​វិទ្យា​ទំនើប ប្រសិទ្ធភាព ផលិតភាព និង​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ដើម្បី​ធ្វើយ៉ាងណា​ធានាបាន​នូវ​ការអនុវត្ត​ត្រឹមត្រូវ​តាម​នីតិវិធី​របស់​ទីភ្នាក់ងារ​សហប្រតិបត្តិ​ការ​អន្តរ​ជាតិ​ជប៉ុន ​(JICA)​។​ ​លោក​បាន​ថ្លែងថា​៖ «​គម្រោង​ពង្រីក​កំពង់ផែ​ក្រុងព្រះសីហនុ​ជំហាន​ទី​២ និង​ជំនាញ​ទី​៣ ក្រសួង​នឹង​ពិនិត្យមើល​​លទ្ធភាព​នៃ​កសាង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​រវាង​កំពង់ផែ​ក្រុងព្រះសីហនុ ទៅ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ក្រុងព្រះសីហនុ​ ដើម្បី​កាត់បន្ថយ​ការកកស្ទះ​ចរាចរណ៍ ក៏ដូចជា​គ្រោះ​​ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ដែល​តែងតែ​កើតមាន​ជា​ញឹកញាប់​នៅលើ​កំណាត់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៤ នាពេល​បច្ចុប្បន្ន​»​។​ ​ប្រធាន​សមាគម​ដឹកជញ្ជូន និង​ខ្សែ​ច្រ​​វ៉ា​ក់​ផ្គត់ផ្គង់​នៅ​កម្ពុជា លោក ជា ចាន់​ដា​រ៉ា បាន​ប្រាប់ថា ការកសាង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​រវាង​កំពង់ផែ​ក្រុងព្រះសីហនុ​ទៅ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នឹង​ក្លាយជា​ជម្រើស​ថ្មី​មួយទៀត ដែល​សម្រួល​បាន​ច្រើន​សម្រាប់​ពា​ណិ​​ជ្ជ​ករ​នៅក្នុង​វិស័យ​ដឹកជញ្ជូន​។ លោក​បន្ថែមថា ការដឹកជញ្ជូន​តាមផ្លូវ​ជាតិ​តែង​កកស្ទះ ដោយសារតែ​ការធ្វើ​ចរាចរណ៍​ច្រើន និង​នៅ​រដូវវស្សា អាច​នឹង​មានកក​​ស្ទះ​ដោយសារ​ទឹក​លិច​ផ្លូវ​ផងដែរ​។​ ​លោក​បញ្ជាក់ថា​៖ «​ការរៀបចំ​ហេ​ដ្ឋា​រចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវ​នេះ​នឹង​ធ្វើឱ្យ​ប្រព័ន្ធ​ដឹក​​ជញ្ជូន​កាន់តែ​ល្អប្រសើរ និង​ជំរុញ​វិស័យ​ដឹកជញ្ជូន​ និង​ឡូ​ជី​ស្ទិ​កនៅ​កម្ពុជា​កាន់​​តែមាន​ភាព​ប្រកួតប្រជែង​។ ការរៀបចំ​ឱ្យមាន​ផ្លូវ​កាន់តែច្រើន​នឹង​បង្កលក្ខណៈ​ងាយស្រួល​ដល់​ការធ្វើដំណើរ ពិសេស​បញ្ចៀស​ការកកស្ទះ​ផ្សេងៗ​»​។​ ​ប្រធាន​សមាគម​ភ័ស្តុភារ​កម្ម​កម្ពុជា លោក ស៊ិន ច​ន្ធី បាន​ប្រាប់ថា នៅពេល​មានការ​សាងសង់​ចំណត​ផែ​កុងតឺន័រ​ថ្មី នឹង​ធ្វើឱ្យ​ការចូល​ចត​របស់​នាវា​ធំៗ​មាន​កាន់តែច្រើន ដែល​នឹង​ជំ​រុញឱ្យ​ការដឹក​​ជញ្ជូន​តាមផ្លូវ​គោក​កាន់តែ​មមាញឹក​។​ ​លោក​បាន​បន្តថា នៅពេល​ការដឹក​​ជញ្ជូន​កាន់តែ​មមាញឹក នឹងធ្វើ​ឱ្យមាន​ការកកស្ទះ ជាពិសេស​នៅតាម​ផ្លូវ​ចេញពី​កំពង់ផែ ដូច្នេះ​នៅមាន​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​រវាង​កំពង់ផែ​មក​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​នឹង​សម្រួល​បាន​កាន់​ច្រើន​សម្រាប់​ការដឹកជញ្ជូន​។​ ​លោក​បាន​បញ្ជាក់ថា​៖ «​ដូច​យើង​ដឹង​ហើយ​ថា​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះ​​សីហនុ គឺជា​គម្រោង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿនទី​១ និង​ជា​គម្រោង​ផ្លូវ​របៀង​យុទ្ធសាស្ត្រ​សំខាន់បំផុត​របស់​កម្ពុ​ជា ដែល​មិន​ត្រឹមតែ​ជួយ​កាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​ធ្វើដំណើរ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ថែម​ទាំ​ជួយ​កាត់បន្ថយ​តម្លៃ​ភ័ស្តុភារ​កម្ម​ផងដែរ​»​។​ ​បើតាម​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​​ជញ្ជូន គម្រោង​សាងសង់​ចំណត​ផែ​កុង​​តឺ​ន័​រ​ថ្មី​នេះ នឹងត្រូវ​សាងសង់ឡើង​ចែក​ចេញ​ជា ៣ ​ជំហាន ដោយ​ជំហាន​ទី​១ នឹង​ចាប់ផ្តើម​នៅ​ចុងឆ្នាំ​ ២០២២ ហើយនឹង​បញ្ចប់​នៅ​ឆ្នាំ​ ២០២៥ ខណៈ​ជំហាន​ទី​២ គ្រោង​បញ្ចប់​នៅ​ឆ្នាំ ​២០២៨ និង​ជំហាន​ទី​៣ គ្រោង​បញ្ចប់​នៅ​ឆ្នាំ​ ២០៣០ ដើម្បី​បំពេញតម្រូវការ​ជាក់ស្តែង​នៃ​ការកើនឡើង​បរិមាណ​កុងតឺន័រ​ដែល​ឆ្លង​​កាត់​កំពង់ផែ​មួយ​នេះ​៕ ​
ទីភ្នាក់ងារ JICA ប្រចាំកម្ពុជា ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូន ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ជំនួបពិភាក្សា

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ផ្លូវខេត្តលេខ១៤៦B និងផ្លូវខេត្តលេខ១៤៨ បាន និងកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការជំរុញកំណើនសកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ច ពាណិជ្ជកម្ម ទេសចរណ៍ ក៏ដូចជាលើកកម្ពស់ការតភ្ជាប់ខេត្តភាគនិរតីនេះ ឱ្យកាន់តែមានភាពប្រទាក់ក្រឡាគ្នា និងកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការដឹកជញ្ជូនទំនិញគ្រប់ប្រភេទ ឆ្ពោះទៅតំបន់ឧស្សាហកម្ម រោងចក្រ តំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស កំពង់ផែស្ទឹងហាវ និងកំពង់ផែស្វយ័តក្រុងព្រះសីហនុ ផងដែរ។
កិច្ចប្រជុំពិនិត្យពិភាក្សាការងារបច្ចេកទេសសិក្សាគម្រោងផ្លូវតភ្ជាប់ផ្នែកខាងកើត នៃគម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់(ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា)
ក្រោយការស្ថាបនាឡើងវិញ ផ្លូវជាតិលេខ ៤៨ បានក្លាយជាទីទាក់ទាញទេសចរឱ្យមកកម្សាន្តនៅខេត្តកោះកុងដែលជាខេត្តប៉ែកនិរតីដែលមានទាំងឆ្នេរសមុទ្រ កោះ ឧទ្យានជាតិ និងអេកូទេសចរណ៍ រួមទាំងទិដ្ឋភាពដ៏ស្រស់ត្រកាលនូវធម្មជាតិតាមដងផ្លូវ។ ខេត្តកោះកុងសូមស្វាគមន៍!
កិច្ចប្រជុំទ្វេភាគីរវាងវិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងគណៈប្រតិភូគណៈកម្មការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋក្រុងឆុងឈីង ប្រទេសចិន ដើម្បីពង្រឹងការផ្លាស់ប្តូរ និងកិច្ចសហប្រតិបត្តិការក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូន និងអប់រំ
មន្ត្រីនគរបាលចរាចរណ៍ផ្លូវគោក មានសិទ្ធិដកបណ្ណបើកបរព្យួរទុកក្នុងរយៈពេលមិនលើសពី៧ថ្ងៃ
សកកម្មភាពចុះកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត នៅថ្ងៃទី១៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥
កម្រងសកម្មភាពសមិទ្ឋផលការងារស្តារឡើងវិញនៅកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ខេត្តមណ្ឌលគិរី ឆ្នាំ២០២៥
ជំនួបសម្ដែងការគួរសម និងពិភាក្សាការងារជាមួយគណៈប្រតិភូគណៈកម្មការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋក្រុងឆុងឈីង ប្រទេសចិន(Chongqing State-owned Assets Supervision and Administration Commission)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90