ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - អ្នកពាក់ព័ន្ធកំពុងរៀបចំធ្វើសេចក្តីព្រាងផែនការជាតិទសវត្សរ៍សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ ផ្លូវគោករយៈពេល ១០ ឆ្នាំ
2022-06-28
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក និងដៃគូពាក់ព័ន្ធជាតិ-អន្តរជាតិ កំពុងរៀបចំធ្វើសេចក្តីព្រាងនូវផែនការជាតិទសវត្សរ៍សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោករយៈពេល១០ឆ្នាំបន្ដទៀត ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២១-២០៣០ ដើម្បីកាត់បន្ថយអត្រាស្លាប់ និងរបួស ដោយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ឱ្យបាន ៥០ ភាគរយ។ ដើម្បីធ្វើសេចក្តីព្រាងនូវផែនការនេះ ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធរួមមាន លេខាធិការដ្ឋាននៃគណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ និងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សហការរៀបចំ សិក្ខាសាលាមានរយៈពេល ២ ថ្ងៃ កាលពីថ្ងៃទី ២២-២៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២២ ក្នុងគោលបំណងបង្ហាញពីលទ្ធផលការងារសម្រេចបាន បញ្ហាប្រឈម និងបទពិសោធ នៃផែនការ ទសវត្សរ៍ជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោកលើកទី ១ ឆ្នាំ ២០១១-២០២០។ រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជាអគ្គលេខាធិការនៃគណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក លោកស្រី មឹន មាណវី មានប្រសាសន៍ថា សិក្ខាសាលានេះ ក៏ជាវេទិកា ដើម្បីប្រមូលធាតុចូលពីស្ថាប័នជាតិ អន្តរជាតិ និងដៃគូពាក់ព័ន្ធ លើសេចក្តីព្រាងផែនការទសវត្សរ៍ជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោកថ្មី ១០ ឆ្នាំបន្តទៀតចាប់ពី ឆ្នាំ ២០២១-២០៣០ សំដៅសម្រេចឱ្យបាននូវគោលដៅកាត់បន្ថយអ្នកស្លាប់ និងអ្នករបួស ដោយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោកឱ្យបាន ៥០% នៅត្រឹមឆ្នាំ ២០៣០។ លោកស្រី បានឱ្យដឹងថា ក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំ ២០១១-២០២០ បានបង្ហាញឱ្យឃើញថា គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍បានកើតឡើងយ៉ាងច្រើនគួរឱ្យកត់សម្គាល់ពី ១ ឆ្នាំទៅ ១ ឆ្នាំស្របពេល ដែលកម្ពុជាមានសុខសន្តិភាពពេញលេញ ជាមួយនឹងស្ថានភាពនយោបាយមានស្ថិរភាព។ កត្តានេះហើយ ដែលទាមទារឱ្យរដ្ឋាភិបាលដាក់ចេញនូវវិធានការនានា ក៏ដូចជាសេចក្តីព្រាងនូវផែនការទសវត្សរ៍សុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោករយៈពេល១០ឆ្នាំបន្ដទៀត ដើម្បីកាត់បន្ថយអត្រាគ្រោះថ្នាក់ដោយសារចរាចរណ៍។ លោកស្រីបញ្ជាក់ថា៖ «ដោយសារករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍មានសភាពធ្ងន់ធ្ងរនោះ ទើបអង្គការសហប្រជាជាតិ បានផ្តល់អនុសាសន៍ឱ្យគ្រប់ប្រទេសជាសមាជិកដាក់ ចេញនូវផែនការ ទសវត្សរ៍សុវត្ថិភាព ចរាចរណ៍លើកទី ១ រយៈពេល ១០ ឆ្នាំ ពីឆ្នាំ ២០១១-២០២០ ដោយតម្រូវឱ្យខិតខំកាត់បន្ថយយ៉ាងណាឱ្យបាន ៥០ ភាគរយ ប៉ុន្តែកម្ពុជាកាត់បន្ថយបានតែ ៣១ ភាគរយ តែប៉ុណ្ណោះ»។ លោកស្រីលើកឡើងថា គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ដែលមានសភាពធ្ងន់ធ្ងរ បណ្ដាលឱ្យបាត់បង់ជីវិតមនុស្ស របួសពិការយ៉ាងអាណោចអាធម រួមជាមួយនឹងការខូចខាតទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋ និងឯកជន យ៉ាងច្រើន បន្សល់ទុកនូវកូនកំព្រា ស្ត្រីមេម៉ាយ ពិការភាព សោកនាដកម្ម និងផលវិបាក ជាច្រើនលើសង្គមកម្ពុជា។ ជាមួយគ្នានេះ លោកស្រី មឹន ម៉ាណវី ស្នើឱ្យក្រសួង ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធ និង តំណាងស្ថាប័នជាតិ អន្ដរជាតិ ក្រុមហ៊ុន អង្គការជាតិ អន្ដរជាតិ សូមផ្ដល់នូវធាតុចូលសំខាន់ៗ ដែលអាចជួយជំរុញ ឱ្យការកសាងផែនការទសវត្សរ៍ជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោកនេះ ទទួលបានជោគជ័យសម្រាប់ការអនុវត្ត។ នាយកអង្គការមូលនិធិបង្ការរបួសអាស៊ីប្រចាំនៅកម្ពុជាលោក គឹម បញ្ញា ដែលធ្វើកិច្ចការពាក់ព័ន្ធសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ បានគាំទ្រចំពោះការរៀបចំនូវផែនការនេះ ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមទាក់ទងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ និងការកកស្ទះចរាចរណ៍ប្រចាំថ្ងៃ ដែលទាមទារឱ្យមានផែនការច្បាស់លាស់។ ផែនការសកម្មភាព១០ឆ្នាំកន្លងទៅ ២០១១-២០២០ គឺជាផែនការល្អមួយ ប៉ុន្តែបញ្ហាចម្បងគឺកង្វះថវិកា។ លោកថា៖ « យើងមានផែនការ និងសកម្មភាពល្អៗ ប៉ុន្តែធនធានថវិកា គឺមិនគ្រប់តាមតម្រូវការរបស់យើងដូចជា ១ ឆ្នាំ យើងត្រូវការ ១០ លានដុល្លារឯណោះ ប៉ុន្តែជាក់ស្តែងយើង ឃើញថា ការចំណាយលើបញ្ហាចរាចរណ៍ ដែលយើងត្រូវជំរុញអនុវត្ត អត់បានអនុវត្តទៅតាមផែនការ ចឹងបានគោលដៅកំណត់កាត់បន្ថយឱ្យបាន ៥០ ភាគរយ ប៉ុន្តែយើងធ្វើអត់បាន»។ ជាមួយគ្នានេះដែរ លោក លើកទឹកចិត្តដល់រាជរដ្ឋាភិបាល គួរវិនិយោគលើការងារសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ឱ្យបានច្រើនជាងមុន ហើយក្នុងករណីជួយបញ្ហាខ្វះថវិកា ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធគួរសហការជាមួយវិស័យឯកជន រៀបចំព្រឹត្តិការណ៍នានាដើម្បីកៀរគរស្វែងរកការគាំទ្ររកកញ្ចប់ថវិកាទៅប្រើប្រាស់លើសកម្មភាពទាំងនោះ។ យ៉ាងនេះក្តីលោកយល់ថា ការពង្រឹងការអនុវត្តច្បាប់ គឺជាគន្លឹះសំខាន់បំផុត ដែលសូមឱ្យទស្សវត្សរ៍១០ឆ្នាំទៅមុខ បន្តដាក់ការអនុវត្តច្បាប់ជាអាទិភាពដូចដែលបានកំណត់នាពេលកន្លងទៅ។ យោងតាមទិន្នន័យគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក របស់អគ្គស្នងការដ្ឋាននគរបាលជាតិក្នុងឆ្នាំ ២០២១ បានឱ្យដឹងថា គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍បានកើតឡើងចំនួន ២ ៦៧០ លើក បណ្តាលឱ្យស្លាប់ចំនួន ១ ៤៩៧ នាក់ និងរបួសចំនួន ៣ ៦១៥ នាក់ ក្នុងនោះរបួសធ្ងន់ ២ ២៤៦ នាក់៕
ច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក
គណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90