ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Business Cambodia] - ផ្លូវចេះតែខូច! ក្រោយបង្កប់ជញ្ជីងក្រោមដីរួច ១ថ្ងៃរកឃើញឡានដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ជាង២០០ឡាន
2021-06-10
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Business Cambodia
ធ្វើមុខខូចក្រោយ ធ្វើក្រោយខូចមុខ ជាប្រយោគមួយឃ្លា ដែលប្រជាពលរដ្ឋតែងតែបន្ទោស នឹងនិយាយថាឱ្យចំៗទៅលើក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ជារៀងរាល់ពេលដែលពួកគាត់ធ្វើដំណើរលើដងផ្លូវដែលមានការលំបាកម្តងៗ។ ក្នុងឱកាសចុះត្រួតផ្លូវជាតិលេខ ៣ កាលពីពេលថ្មីៗនេះ ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុលបានលើកឡើងថា៖ “មិនមែនមកពីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន គ្មានសមត្ថភាពធ្វើផ្លូវឱ្យជាប់រឹងមាំនោះទេ តែវាមានហេតុផលរបស់វា”។ ដោយផ្លូវខ្លះមិនមានថវិកាគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការជួសជុលស្ថាបនា ឬឯផ្លូវខ្លះទៀតត្រូវបានរងគ្រោះដោយសារតែការដឹកទំនិញលើចំនួនកំណត់។ ជាមួយគ្នានេះ ឯកឧត្តមបានបង្ហាញពីរូបមន្តដែលធ្វើឱ្យផ្លូវសឹករិចរិលឆាប់ខូច ដោយសារតែរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់នោះគឺ គេយក ១០ x ១០ = ១០០ ហើយ ១០០ x ១០ = ១០០០ បើ ១០០០x១០ = ១០០០០ ដូច្នេះហើយបើថ្ងៃហ្នឹង មានឡានមួយគ្រឿងដឹកទំនិញលើស១០តោន ស្នើនឹងមានឡាន១ម៉ឺនគ្រឿងបើកលើផ្លូវហ្នឹង ចុះបើមានឡានខ្លះលើស៣០តោន អ៊ីចឹងវាស្មើនឹងឡានចង់ ១លានគ្រឿងដឹកតាមផ្លូវហ្នឹង អ៊ីចឹងហើយវាធ្វើឱ្យផ្លូវហ្នឹងខូចរិចរិលរបៀបមិច។ បន្ថែមលើសពីនេះ ឯកឧត្តមបានបង្ហាញពីទិន្នន័យ បន្ទាប់ពីបានដាក់ជញ្ជីងថ្លឹងរថយន្តបង្កប់ក្រោមដីនិងដាក់កាមេរ៉ា មុខ ក្រោយ សាកល្បង នៅព្រែកប្រា ដោយកាលពីខែ៥ បានទទួលរបាយការណ៍ថា ១ខែ មានឡាន២១៤គ្រឿងចូលថ្លឹង ប៉ុន្តែបន្ទាប់ពីបានប្រើប្រព័ន្ធទំនើបនេះ ១ថ្ងៃ រកឃើញ១០០គ្រឿងចូលមកថ្លឹង។ គួរបញ្ជាក់ថា នេះគឺជាបច្ចេកវិទ្យាថ្មីមួយ ដែលទាំងជញ្ជីងថ្លឹង នឹងកាមេរ៉ា អាចចាប់បានទាំងរថយន្តដឹកលើសទម្ងន់ នឹងថតបានទាំងស្លាកលេខ។ ត្រង់ចំណុចនេះ ឯកឧត្តមបានសង្កត់ធ្ងន់ថា៖ “ចំពោះឡានដឹកទំនិញដែលដឹកលើសទម្ងន់ ២០ភាគរយ ត្រូវឃាត់ឡានទុក១ឆ្នាំ ផាកពិន័យហើយឃាត់ឡានទុកទៀត”។ ជាមួយគ្នានេះ ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ក៏បានណែនាំឲ្យមន្រ្តីតាមស្ថានីយថ្លឹងជញ្ជីងទាំងអស់ យកចិត្តទុកដាក់ក្នុងការទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិត ដែលកំណត់ដោយច្បាប់ ដើម្បីថែរក្សាគុណភាពផ្លូវឱ្យបានរឹងមាំ និងសំណូមពរដល់អ្នកដែលបានប្រើប្រាស់ផ្លូវ ម្ចាស់ឡានធំៗដឹកទំនិញ សូមគោរពតាមច្បាស់ចរាចរណ៍ កុំដឹកទំនិញលើទម្ងន់ដែលកំណត់ដោយច្បាប់ ដែលធ្វើឱ្យខូចផ្លូវរបស់យើង។
ដឹកលើសទម្ងន់
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
ស្ថានីយ៍ជញ្ជីង
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90