• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - ក្រសួង​សាធារណការ​ បន្ត​បំពាក់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹក​លើស​ទម្ងន់​ នៅតាម​ដង​ផ្លូវ

2021-05-31 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រសួង​សាធារណការ​ និង​ដឹកជញ្ជូន បន្ត​បំពាក់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់ ដោយ​ប្រើប្រាស់​កាមេរ៉ា​ត្រួតពិនិត្យ ​និង​ចាប់​សកម្មភាព​ល្មើស​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​នៅលើ​ដងផ្លូវ ​បន្ទាប់ពី​ផ្លូវ​មួយចំនួន ​ត្រូវ​បាន​បំពាក់​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​រួចរាល់ ​ដើម្បី​ឈានទៅ​រក​ការប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​ក្នុងពេល​ឆាប់។ កិច្ចប្រជុំ​ពិភាក្សា​រវាង​តំណាង​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ជាមួយ​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេក​ទេស​ឯកជន​ ដើម្បី​សិក្សា​ពី​គម្រោង​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​នូវ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៥ ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង ​កាលពី​ថ្ងៃទី ២៩ ​ឧសភា។ លោក​ ហ៊ាង សុទ្ធា​យុ​ត្តិ ប្រធាន​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា ​និង​ទំនាក់ទំនង​សាធារណៈ​នៃ​ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹក​ជញ្ជូន ​ប្រាប់ ​ភ្នំពេញ ​ប៉ុស្តិ៍​ នៅ​ថ្ងៃទី ៣១ ​ឧសភា ​ថា​ ការជួបគ្នា​ប្រជុំ​រវាង​ក្រសួង​សាធរណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ ជាមួយ​ភាគី​ពាក់​ព័ន្ធ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកទេស​ឯកជន ​គឺ​ដើម្បី​សិក្សា​បន្ថែម​ពី​ផ្លូវ ​ដែល​កំពុង​ធ្វើការ​សាងសង់ ​ឈានទៅរក​ការប្រើ​ប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការគ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត។ លោកបាន​បញ្ជាក់ថា ​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការគ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត គឺជា​ប្រពន្ធ​មួយ​ដែល​ប្រើប្រាស់​នូវ​កាមេរ៉ា​ស្វ័យប្រវត្តិ​ក្នុងការ​ចាប់យក​ល្បឿន និង​ទម្ងន់​របស់​យានយន្ត ​ដែល​កំពុង​បើកបរ​នៅ​លើ​ដង​ផ្លូវ។ លោក​ពន្យល់​យ៉ាង​ដូច្នេះ​ថា​៖ «យើង​ប្រើប្រាស់​ជា​ប្រភេទ ​AI Camera ដែល​វា​ដឹង​ខ្លួនឯង​ថា​ រថយន្ត​ល្មើស​នោះ ​មាន​ស្លាក​លេខ​ប៉ុន្មាន ​ហើយ​យើង​ក៏​ប្រើប្រាស់​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ ​នៅពេល​មាន​យានយន្ត ​គាត់​បើក​ឆ្លងកាត់ ​គឺ​វា​ដឹង​ទម្ងន់។ កាមេរ៉ា​នោះ ​នឹង​ដឹងថា​ យានយន្ត​មួយណា ​មាន​ស្លាក​លេខ​ប៉ុន្មាន ​ដោយមាន​ការគ្រប់គ្រង​នូវ​គល់​បញ្ចី​យាន​យន្ត​ត្រឹម​ត្រូវ។ ដូច្នេះ​អ្វីៗ ​វា​ដើរ​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រ​វត្តិ និង​ដឹង​ខ្លួនឯង​ហើយ​ជូនដំណឹង​មក​សមត្ថកិច្ច​យើង​ភ្លាមៗ»។ លោក​បន្ថែមថា​៖ «ជាទូទៅ​ រថយន្ត​បើកបរ​តាម​ដងផ្លូវ ​យើង​ម៉េច​ដឹងថា​គាត់​លើស​ទម្ងន់ ​ហើយ​បើ​យើង​ចង់ដឹង​មានតែ​ឲ្យ​គាត់​ចូល​ស្ថាន​នីយ​ថ្លឹង។ ប៉ុន្តែ​សម្រាប់​អ្នក​ដឹក​ជ​ញ្ជូន​មួយចំនួន ​គាត់​ក៏​គេចវេះ ​ដោយសារតែ​ហេតុផល​ផ្សេងៗ។ ដូច្នេះ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ ​គឺ​យើង​នឹង​ចាប់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ នូវ​យានយន្ត​ណាមួយ ​ដែល​គាត់​ល្មើស»។ បើ​តាមលោក​ ហ៊ាង សុទ្ធា​យុត្តិ ​ ចាប់តាំង​ពី​ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន ​បាន​ចាប់យក​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​មក​ប្រើ​ប្រាស់​នៅក្នុង​ប្រទេស​ គឺមាន​ផ្លូវជាតិ​មួយចំនួន ​បាន​បំពាក់​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​រួចរាល់ និង​បានដាក់​ឲ្យ​អនុវត្ត​សាកល្បង​ ខណៈ​មាន​ផ្លូវជាតិ​ជាច្រើន​ទៀត ​កំពុងស្ថិត​ក្នុង​គម្រោង​នៃ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ។ លោក​ថា​៖ «ការបំពាក់​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​លើផ្លូវ​មួយចំនួន​នេះ ​គឺ​មិនទាន់​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​នៅឡើយ​ទេ។ យើង​អាច​និយាយ​បានថា ​ជា​ដំណាក់​កាល​នៃ​ការសាកល្បង​ ព្រោះ​យើង​ដាក់​ដំណើរ​ការនូវ​អ្វីៗ ​ដែល​យើង​បាន​រំពឹង​ទុក។ ​បច្ចេក​វិទ្យា​នេះ​ គឺមាន​ឯករាជ្យភាព​ខ្ពស់​ក្នុងការ​សម្រេច ​និង​វាយតម្លៃ។ ប៉ុន្តែ​បើ​មាន​ចំណុច​ខ្វះ​ខាត ​នឹងធ្វើ​ឲ្យ​ការងារ​ដែល​យើង​ខំ​ប្រឹងប្រែង​នេះ ​មិនល្អ​ប្រសើរ​ទេ។ ដូច្នេះ​យើង​ត្រូវធ្វើ​ការកែប្រែ​ ដើម្បី​ឈានទៅរក​ការដាក់​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ»។ លោក​បន្តថា​ ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់ ​ដែល​នឹងដាក់​ឲ្យប្រើប្រាស់​សាក​ល្បង​លើ​ផ្លូវ​ជាតិ​មួយចំនួន​នេះ​ នឹង​ជួយ​សម្រួល​ដល់​ក្រុមការងារ​ត្រួតពិនិត្យ​ងាយស្រួល​តាម​ដាន។ រីឯ​ប្រជាពលរដ្ឋ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​ដឹកជញ្ជូន ​ក៏មាន​ភាព​ងាយស្រួល​ក្នុងការ​ទទួលបាន​ដំណឹង​ពី​ទម្ងន់​យានយន្ត​របស់ខ្លួន​នៅតាម​ដងផ្លូវ​ភ្លាមៗ​ផងដែរ។ ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ បាន​សិក្សា​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់​នេះតាំងពី​ឆ្នាំ ២០១៩។ ក្រសួង​បាន​សិក្សា​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​ចំនួន១២ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ ​អាច​យក​មក​ប្រើ​ប្រាស់​នៅក្នុង​បរិបទ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ នេះ​បើតាម​លោក ​ហ៊ាង សុទ្ធា​យុត្តិ។ លោក​ គង់ សុវណ្ណ ​អ្នកជំនាញ​សុខភាព​សាធារណៈ ​និង​ជា​នាយក​កម្មវិធី​មូលនិធិ​សុវត្ថិភាព​អន្តរជាតិ ​លើកឡើង​នៅ​ថ្ងៃ​ទី ៣១ ​ឧសភា​ ថា ​ការត្រួត​ពិនិត្យ​យានយន្ត​ដាក់​ទម្ងន់​លើស​កម្រិត​នេះ ​គឺជា​រឿង​សំខាន់។ ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេក​វិទ្យា​ថ្មី​នេះ ​គឺជា​ភាពចាំបាច់​មួយ​ក្នុងការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ការគ្រប់គ្រង​របស់​មន្ត្រី​មាន​សមត្ថកិច្ច ឲ្យ​បាន​ទាន់​ពេល​វេលា។ លោក​ថា ​ការ​ទប់​ស្តា​ត់​ការដឹក​លើស​ទម្ងន់​កំណត់​នៅលើ​ដងផ្លូវ ​បាន​ចូលរួមចំណែក​ថែរក្សា​ផ្លូវ​ថ្នល់​ឲ្យ​បាន​គង់វង្ស និង​សន្សំ​ថវិកាជាតិ ​ព្រោះ​បើ​ការគ្រប់គ្រង​បញ្ហា​នេះ​មិនល្អ​នោះ​ទេ ​រដ្ឋ​នឹងត្រូវ​ចំណាយ​ពេល​វេលា​ច្រើន ​ក្នុងការ​ជួសជុល​ផ្លូវ​ថ្នល់​ម្តង​ហើយ​ម្តង​ទៀត។ បើ​តាម​លោក​ គង់ សុវណ្ណ ​ប្រពន្ធ​នេះ ​នឹង​ជួយ​ឲ្យ​ជនល្មើស​ទាំងអស់ ងាក​មក​គិតពី​ហានិភ័យ​ និង​ត្រូវ​ដកខ្លួន​សន្សឹមៗ ​ក្នុង​ការដឹក​លើស​ទម្ងន់​ ខណៈ​ជនខិលខូច​ទាំងនោះ ​តែងតែ​ប្រើប្រាស់​នូវ​រូបភាព​ផ្សេងៗ​ ដើម្បី​បន្ត​សកម្មភាព​ល្មើស​របស់​ពួក​គេ។ លោក​បញ្ជាក់ថា​៖ «នៅពេល​យើង​មាន​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ហើយ ​យើង​ត្រូវតែមាន​ការផ្សព្វផ្សាយ​ជាសំខាន់។ ​ការងារ​នេះ​ មិនមែន​សម្រាប់តែ​ក្រុម​ដឹក​ជញ្ជូន​នោះទេ​គឺ​យើង​ត្រូវ​ផ្សព្វផ្សាយ​អប់រំ​ដល់​មន្ត្រី​របស់​យើង​ឲ្យ​បាន​ដិ​តដល់​ផងដែរ ​ដើម្បី​ឲ្យ​បំពេញ​តួនាទី ​ភារកិច្ច​នេះ​ ប្រកប​ដោយ​តម្លាភាព​ហ្មត់ចត់»៕
ដឹកលើសទម្ងន់ Heang Sotheayuth ផ្លូវជាតិលេខ៥​ វិស័យដឹកជញ្ជូន គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ៥ Weigh in Motion ទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ឯកឧត្តម ប៉ាល់ ចន្ទតារា រដ្ឋលេខាធិការ និងជាតំណាងដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អញ្ជើញចូលរួមពិធីបិទសន្និបាតបូកសរុបសមិទ្ធផលការងារ ៥ឆ្នាំ​ និងលើកទិសដៅការងារបន្ត របស់ក្រសួងមុខងារសាធារណៈ
ដោយសារប្រព័ន្ធទូរសព្ទ Helpline 1399 របស់ផ្លូវល្បឿនលឿន ភ្នំពេញ- ក្រុងព្រះសីហនុ រអាក់រអួល​ សូមបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋទាក់ទងមកទូរសព្ទលេខ៖ 092 33 1399|098 33 1399
សិក្ខាកាមប្រមាណ១៩០រូប ចូលរួមសិក្ខាសាលាផ្សព្វផ្សាយ និងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលស្តីពី៖ “ សេវា សាធារណៈ ដែលបានធ្វើប្រតិភូកម្មជូនអង្គភាពច្រកចេញចូលតែមួយ ” និង “ ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធស្វ័យ ប្រវត្តិកម្ម គ្រប់គ្រងចំណូលសេវាសាធារណៈរបស់ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន”
[Fresh News] - ក្រសួងសាធារណការ៖ អ្នកបើករថយន្តបញ្ច្រាសទិសចរាចរណ៍២គ្រឿង លើផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ត្រូវបានឃាត់អប់រំ និងផាកពិន័យតាមច្បាប់
[AMS Central] - ស្ពានឆ្លងស្ទឹងសែនជាអំណោយ សម្តេចតេជោ និង សម្តេចកិតិ្តព្រឹទ្ធបណ្ឌិត រៀបចំពិធីសម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នៅថ្ងៃទី២៦ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣ ខាងមុខនេះហើយ!
[Cambonomist] - ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ព្រមានផាកពិន័យក្រុមហ៊ុនសាងសង់ច្រកទ្វារអន្តរជាតិស្ទឹងបត់-បានណងអៀន ករណីការសាងសង់យឺតយ៉ាវ
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - អាជ្ញាធរស្រុកសេសានចំណាយថវិកាជាង៦៧០លានជួសជុលផ្លូវគ្រួសក្រហមប្រវែងជាង៣២គីឡូម៉ែត្រឡើងវិញដើម្បីសម្រួលការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ
ចូលរួមរាយការណ៍ពីបញ្ហាផ្លូវថ្នល់តាមរយៈកម្មវិធីថែទាំផ្លូវ (ROAD CARE Mobile App)

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2023 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90