ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Rasmei Kampuchea Daily News] - ស្ពានកៀនជ្រៃស្រុកកំពង់សៀមស្ថាបនាថ្មីឡើងវិញនៅរដូវប្រាំងឆ្នាំ២០២០
2019-11-01
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
កំពង់សៀម:ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទនឹងស្ថាបនាស្ពានបេតុងថ្មីឆ្លងកាត់ព្រែកកៀនជ្រៃ ស្រុកកំពង់សៀមជំនួសស្ពានបេតុងចាស់ដែលបាននិងកំពុងរងការវាយប្រហារបាក់ស្រុតដីច្រាំងព្រែកដ៏មានសក្តានុពលមួយនេះនៅក្នុងខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩។ ប៉ុន្តែនៅក្នុងស្ថានភាពដ៏គ្រោះថ្នាក់នៃគ្រោះធម្មជាតិនេះអាជ្ញាធរបានសម្រេចផ្អាកចរាចរជាបណ្តោះសន្នឆ្លងកាត់ស្ពានដែលមានទទឹង៤ម៉ែត្រនិងបណ្តោយ៩០ម៉ែត្រទាំងស្រុងដើម្បីរៀបចំស្ថាបនាថ្មីដែលមានលក្ខណ:ធំទូលាយ និងប្រវែងវែងជាងមុន។ លោក អ៊ឹង វិសុទ្ធប្រធានមន្ទីរអភិវឌ្ឍន៍ជនបទខេត្តកំពង់ចាមបានប្រាប់កាសែតរស្មីកម្ពុជាកាលពីថ្ងៃទី ៣១តុលាថាខាងមន្ត្រីជំនាញរបស់ក្រសួងអភិវិឌ្ឍន៍ជនបទបានចុះមកពិនិត្យសិក្សាវាយតម្លៃលើស្ពានបេតុងចាស់មួយ កន្លែងស្ថិតក្នុងកៀនជ្រៃស្រុកកំពង់សៀមរួចហើយកាលពីថ្ងៃទី៣០ខែតុលាឆ្នាំ២០១៩ គឺជាលទ្ធផលសម្រេចសាងសង់ស្ពានបេតុងថ្មីឡើងវិញ។ លោកប្រធានមន្ទីរបានឱ្យដឹងទៀតថាដោយស្ថានភាពតួស្ពានកៀនជ្រៃនាពេលបច្ចុប្បន្នដែលមានទទឹង៤ម៉ែត្រនិងបណ្តោយ៩០ម៉ែត្របានរងការវាយប្រហារពីចរន្តទឹកហូរច្រេះបាក់ដី។គ្រឹះរបស់ស្ពានបណ្តាលឱ្យតួស្ពានមានកម្លាតពីគ្នាពី ប្រាំមួយ ទៅ ប្រាំពីរ ហ៊ុន គឺប្រឈមនឹងការបាក់ស្រុតទាំងអស់។ សំណូមពរឲ្យផ្អាតការធ្វើចរាចរ ជាបណ្តោះអាសន្ននូវការធ្វើដំណើរមធ្យោបាយគ្រប់ប្រភេទ។ ព្រោះស្ពានមានហិនិភ័យខ្ពស់ក្នុងការបាក់ស្រុត។ លោក វិសុទ្ធ បានបន្ថែមថា ដូច្នេះក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ បានដាក់សំណើទៅខាងក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុរួចហើយនឹងត្រូវរុះរើស្ពានចាស់នេះចោលហើយធ្វើការសាងសង់ស្ពានបេតុងថ្មីឡើងវិញនៅរដូវប្រាំងឆ្នាំ២០២០ខាងមុខនេះ។អ្នកស្រីអ៊ាចាន់ថុលមេឃុំកៀនជ្រៃបានឲ្យដឹងដែរថាស្ពានកៀនជ្រៃចាប់ផ្តើមបិទការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ទាំងស្រុងតែម្តង។ដោយស្ពាននេះបច្ចុប្បន្នទ្រតែទម្ងន់តួស្ពានខ្លួនឯងស្ទើរមិនរួចផងទំនងនឹងត្រូវស្ថាបនាស្ពានថ្មីទំហំទទឹងធំជាងស្ពានចាស់ប្រាំមួយម៉ែត្រនិងបណ្តោយក៏វែងមុនដែរព្រោះដីមាត់ព្រែកបាក់ចូលជ្រៅ។ អ្នកស្រីមេឃុំបានបន្តថា ក្នុងនោះខាងអាជ្ញាធរបានស្រួលដល់ការធ្វើតាមផ្លូវវាង គឺសម្រាប់ថ្មើរជើង កង់ និងម៉ូតូ ធ្វើដំណើរតាមផ្លូវបណ្តោយមាត់ព្រែក ទៅឆ្លងស្ពានសង់ពីឈើនៅក្នុងវត្តកៀនជ្រៃក្នុង។ ចំណែករថយន្តគ្រប់ប្រភេទសូមអញ្ជើញបើកបរតាមផ្លូវលំបែកចេញពីផ្លូវជាតិលេខ៧ម្តុំទល់មុខរោងចក្រវាយនភ័ណ្ឌស្រុកកំពង់សៀមឆ្ពោះទៅកាន់ទំនប់ត្រួយចេកទំនប់កែប្រែធម្មជាតិទៅចេញភ្នំហាន់ជ័យ និងចេញទៅទឹកដីឃុំទួលព្រះឃ្លាំង ស្រុកស្ទឹងត្រង់ក៏បាន។ គួរបញ្ជាក់ថាស្ពានកៀនជ្រៃស្រុកកំពង់សៀមជាស្ពានបេតុងមួយក្នុងចំណោមស្ពានបេតុងជាច្រើនផ្សេងទៀតដែលរាជរដ្ឋាភិបាលបានស្ថាបនាសម្រាប់សម្រួលដល់ការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ព្រែកប្រមាណជាង៦០ កន្លែងក្នុងខេត្តកំពង់ចាមភ្ជាប់ផ្លូវក្រាលកៅស៊ូតាមបណ្តោយដងទន្លេមេគង្គ៕
ស្ពានកៀនជ្រៃ
ផ្អាកដំណើរជាបណ្តោះអាសន្ន
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90