• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Kley Kley News] - ស្វែង​យល់ពី​មហាវិថី​ឈ្នះឈ្នះ ដែលភ្ជាប់​ពី​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ៤ ដល់​ផ្លូវជាតិ​លេខ៦

2018-12-27 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kley Kley News
មហាវិថី​ឈ្នះ​ឈ្នះ មាន​ប្រវែង​សរុប ២៤,៤៨​គីឡូម៉ែត្រ ទទឹង ២២ម៉ែត្រ​ ចាប់ពី​​ជាតិ​លេខ៤ ដល់​ជាតិ​លេខ៦ កាត់តាម​​ព្រែកព្នៅ។ មហាវិថីនេះ​ត្រូវបាន​បែងចែក​ជា ២​កំណាត់ ក្នុងនោះ៖ -កំណាត់​ទី១ ចាប់ពី​លេខ៤ ដល់​គល់​ព្រែកព្នៅ​ត្រើយ​ខាងលិច មាន​ប្រវែង ១៦ ៦៥០ម៉ែត្រ​ ជា​ប្រភេទ​​បេតុង​អារមេ។ -កំណាត់​ទី២ ចាប់ពី​គល់​​ព្រែកព្នៅ​ត្រើយ​ខាងកើត ដល់​លេខ៦ មាន​ប្រវែង ៧ ៨៣៧ម៉ែត្រ មាន​ទទឹង ២៥,៥ម៉ែត្រ មាន​សួនច្បារ​កណ្តាល​​ទំហំ​ ៦ម៉ែត្រ ដោយមាន​ដាំដើម​ច័ន្ទ​គីរី ជា​ប្រភេទ​​បេតុង​អារមេ ដែល​អតីត​ជា​វិនិយោគ​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​លីយ៉ុងផាត់។ ខណ្ឌ​ដែល​​នេះ​ឆ្លងកាត់​រួមមាន៖ ​ខណ្ឌ​ពោធិ៍សែនជ័យ ខណ្ឌ​សែនសុខ ខណ្ឌ​ព្រែកព្នៅ និង​ខណ្ឌ​ជ្រោយ​ចង្វារ។ លោក សាំ ពិសិដ្ឋ ប្រធាន​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន​រាជធានី​ភ្នំពេញ បាន​ឱ្យដឹង​ថា មហាវិថី ឈ្នះ​ឈ្នះ ជាខ្សែ​ក្រវាត់ក្រុង​ទី៣ សម្រាប់​បម្រើ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ធុនធ្ងន់ និង​ធុនស្រាល ពង្វាង​ចរាចរណ៍​ មិន​ឱ្យ​ចូល​មក​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ ស្ថិតនៅក្នុង​ភូមិសាស្ត្រ​ខាងជើង និង​ខាងលិច​រាជធានី​ភ្នំពេញ ហើយ​ក៏មាន​តួនាទី​ក្នុងការ​តភ្ជាប់​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ គ្រប់ប្រភេទ​ឆ្លងកាត់​តំបន់​ភាគខាងត្បូង​ទៅ​តំបន់​ភាគខាង​ជើង​នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា។ ចំពោះ​គម្រោង​សាងសង់​មហាវិថី​ឈ្នះឈ្នះ​នេះ លោក សាំ ពិសិដ្ឋ ក៏បាន​បញ្ជាក់ដែរ​ថា ដោយ​ប្រឈមនឹង​ទឹកជន់​លិច នៅ​ទីតាំងខ្លះ​ និង​ដោយ​រងនូវ​ការ​ដឹកជញ្ជូន​ធុនធ្ងន់​ បណ្តាល​ឲ្យ​ទំនប់​រងការ​ខូច​ នៅឆ្នាំ​២០១២ រដ្ឋបាល​រាជធានីភ្នំពេញ​ បាន​ចាត់ឱ្យ​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​រាជធានីភ្នំពេញ ធ្វើការ​សិក្សា​លើក​គម្រោង​សាងសង់​ជា​បេតុង​អារមេ ជា​ដំណាក់កាល​វិញ។ ក្នុងនោះ​៖ -ដំណាក់កាល​ទី១ ចាប់ផ្តើម​សាងសង់​នៅឆ្នាំ​២០១២ ជា​បេតុង​អារមេ កម្រាស់​២០សង់ទីម៉ែត្រ បណ្តោយ​ប្រវែង ៤០៤៣​ម៉ែត្រ ទទឹង ២២​ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ​សួនច្បារ​កណ្តាល ២,៥​មែត្រ ​ទទឹង ៩,៧៥ម៉ែត្រសងខាង ​ចាប់ផ្តើម​ពីជាតិ​លេខ៤ ដល់​រថភ្លើង​ខ្សែ​បាត់​ដំបង។ កំណាត់នេះ​ក៏មាន​ដាក់​បណ្តាញ​លូ​ទំហំ ១,៥​ម៉ែត្រ​សងខាង ​ដំឡើង​បង្គោល​ភ្លើង​បំភ្លឺ​ព្រែក​ជា២ ចំ​កណ្តាល​សួនច្បារ​ចំនួន ១៣៤ដើម និង​ដាក់​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍​ផងដែរ។ ហើយ​រហូត​មកដល់​ពេលនេះ កំណាត់​ថ្មីនេះ ​បាន​ប្រើប្រាស់​អស់​រយៈពេល ៥ឆ្នាំ​ហើយ តែ​នៅ​មាន​គុណភាព​រឹងមាំ​ល្អ​នៅឡើយ។ -ដំណាក់កាល​ទី២ ចាប់​សាងសង់​នៅឆ្នាំ​២០១៥ ជា​បេតុង​អារមេ កម្រាស់ ២០​សង់ទីម៉ែត្រ បណ្តោយ​ប្រវែង ១២ ៦០៧​ម៉ែត្រ ទទឹង ២២ម៉ែត្រ ក្នុងនោះ​សួនច្បារ​កណ្តាល ២,៥មែត្រ ទទឹង​​ ៩,៧៥ម៉ែត្រ ចាប់ពី​​រថភ្លើង​ខ្សែ​បាត់ដំបង ដល់​ព្រែកព្នៅ​ខាងលិច។លោកបាន​បញ្ជាក់​បន្ថែម​ទៀតថា ដោយសារ​លទ្ធភាព​ថវិកា​មាន​កម្រិត រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ បាន​ធ្វើការ​សាងសង់​ជា​ជំហានៗ ដោយ​នៅក្នុង​២០១៥ ដល់ឆ្នាំ​២០១៦ កំណាត់​នេះ ត្រូវបាន​សាងសង់​ឡើង ជា​ប្រភេទ​​បេតុង​អារមេ​មួយ​ចំហៀង​មុន ដើម្បី​អាច​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​បាន​ទ្វេទិស​ជា​បណ្តោះអាសន្ន និង​ចាក់ដី​ពង្រីក​​នៅ​ចំណុច​ទីតាំង​ទំនប់​កប់ស្រូវ។ នៅឆ្នាំ​២០១៧-២០១៨ គម្រោង​នេះ​បាន​បន្ត​ស្ថាបនា​​បេតុង​អារមេ​មួយ​ចំហៀង​​ទៀត ព្រមទាំង​ស្ថាបនា​សួនច្បារ​កណ្តាល​ទ្រូង ដំឡើង​បង្គោល​ភ្លើង​បំភ្លឺ និង​ដាក់​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍​។ ការ​ចាប់ផ្តើម​តាំង​ពី​បើកការដ្ឋាន​ រហូតដល់​បញ្ចប់​ការ​សាងសង់ មាន​រយៈពេល ៦​ឆ្នាំ ពោលគឺ​បាន​បញ្ចប់​នៅថ្ងៃទី ១៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៨ ហើយ​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ ក៏បាន​ដាក់​ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​កំណាត់ដែល​​សាងសង់​រួច​នេះ ធ្វើ​ចរាចរណ៍​ជា​បណ្តោះអាសន្ន​តាម​តម្រូវការ​ចាំបាច់​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ៕
មហាវិថីឈ្នះឈ្នះ ប្រវែងជាង២៤គីឡូ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិលេខ០៦

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ជំនួបសម្តែងការគួរសម និងពិភាក្សាការងារជាមួយគណៈប្រតិភូកំពង់ផែអាប៊ូដាប៊ី នៃប្រទេសអារ៉ាប់រួមអេមីរេត
សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការដាក់ដំណើរការសាកល្បងប្រព័ន្ធចុះបញ្ជីលេខពិសេសផ្ទាល់ខ្លួន សម្រាប់ទោចក្រយានយន្ត ត្រីចក្រយានយន្ត និងម៉ូតូកង់បួន ចាប់ពីថ្ងៃទី១៣ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥ នេះតទៅ...
គិតមកត្រឹមពេលនេះ មានចំនួន២០ខេត្តហើយ ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យ តាមដាន និងវាយតម្លៃការអនុវត្តការងារត្រួតពិនិត្យយានយន្តកែច្នៃខុសលក្ខណៈបច្ចេកទេស
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួបក្រុមហ៊ុន China International Water & Electric Corp
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួបលោកស្រីនាយិកាគ្រប់គ្រង នៃធនាគារពិភពលោកប្រចាំនៅកម្ពុជា វៀតណាម និងឡាវ
ផ្លូវខេត្តលេខ ១៤៦B គឺជាខ្សែផ្លូវវាងក្រុងដ៏មានសក្តានុពល ដោយតភ្ជាប់ពីទីប្រជុំជនទៅជាយក្រុង ទៅកាន់តំបន់ទេសចរណ៍ និងឆ្នេរធម្មជាតិ ព្រមទាំងតភ្ជាប់ជាមួយផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ក្រុងព្រះសីហនុ និងផ្លូវទាំង ៣៧ខ្សែ នៅក្រុងព្រះសីហនុ ខេត្តព្រះសីហនុ។ ផ្លូវនេះដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ដល់ការដឹកជញ្ជូន ការធ្វើដំណើរ និងបម្រើវិស័យទេសចរណ៍ផងដែរ។
[SBM News] - ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម-ព្រែកប្រា) សម្រេចការសាងសង់បាន៣៣ភាគរយ
[KPT Economy] - មន្រ្តីជំនាញក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន បានចុះត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ ១០ និងស្ពានខ្ពស់ជាងគេ ដើម្បីធានាគុណភាពមុនពេលបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90