• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Koh Santepheap Daily] - ផ្លូវដែកកម្ពុជាចេញពីភាពទ្រុឌទ្រោមឆ្ពោះទៅជាជន្ទល់សេដ្ឋកិច្ចដោយរបៀបណា?

2024-12-04 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap Daily
ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា បានបង្ហាញសញ្ញានៃវឌ្ឍនភាពក្នុងប៉ុន្មានខែចុងក្រោយនេះ ប៉ុន្តែទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយវានៅតែមានភាពយឺតយ៉ាវហើយនៅមិនទាន់អាចប្រៀបធៀបជាមួយនឹងប្រទេសនានាបានតែម្តង នៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន ។ នៅក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសនៅអាស៊ាន វិស័យផ្លូវដែកកម្ពុជាក្រៅពីចាស់ហើយ គឺវានៅតូច ហើយទន់ខ្សោយមែនទែន ខណៈដែលឡាវដែល១០ឆ្នាំមុនមិនមានផ្លូវដែកសោះនៅពេលនេះ គេមានរហូតដល់ផ្លូវដែកល្បឿនលឿនភ្ជាប់ទៅចិន និងទៅថៃយ៉ាងទូលំទូលាយតែកម្ពុជាត្រឹមតែតភ្ជាប់ទៅថៃ នៅមិនទាន់អាចធ្វើបាននៅឡើយទេ ។កាលពីពេលថ្មីៗកន្លងទៅនេះ សម្តេចធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រីកម្ពុជាបានព្រមានម្តងរួចមក ហើយឲ្យក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ បង្កើនសកម្មភាពអភិវឌ្ឍន៍សេវាកម្មដោយគំរាមដកអាជ្ញាប័ណ្ណផងដែរ ហើយនៅពេលនេះបានកំពុងតែដាក់ឲ្យសាកល្បងសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអ្នកដំណើរតាមរថយន្តភ្លើងជជុះដែលនាំចូលពីជប៉ុន ។ នៅដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤នេះ ក្រុមហ៊ុនដែលទទួលបានសិទ្ធិគ្រប់គ្រងធ្វើសម្បទានលើសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវដែកនេះក៏បានប្រកាសថា ខ្លួនទើបតែទទួលសមាជិកថ្មីជាទូរថភ្លើងដឹកទំនិញចំនួន៦០គ្រឿងបន្ថែមពីប្រទេសចិន ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពសេវាកម្មដឹកទំនិញអោយកាន់តែល្អប្រសើរជាងមុន ។ ក្រុមហ៊ុនបានប្រកាសថា ទូរថភ្លើងទាំងនេះបានមកដល់នៅយប់ថ្ងៃអាទិត្យទី០១ និងបានលើកចុះពីនាវាបានដោយជោគជ័យ នៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទទី០២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤ ។ប្រភពដដែលបានអួតថា ទូរថភ្លើងដឹកទំនិញដែលនាំចូលមកនេះ គឺជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីធ្វើទំនើបកម្ម និងកែលម្អបន្ថែមគុណភាពសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ ។ រថភ្លើងដឹកទំនិញទាំងនេះមានប្រភពមកពីក្រុមហ៊ុនផលិតរថភ្លើងដ៏ល្បីឈ្មោះមួយនៃប្រទេសចិនត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីគ្រប់គ្រងទំនិញជាច្រើនប្រភេទធានាជូនបាននូវភាពបត់បែនតាមប្រភេទទំនិញគ្រប់ប្រភេទ និងប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការកាន់តែប្រសើរឡើង ។ ការនាំចូលបន្ថែមនៃទូរថភ្លើងដឹកទំនិញថ្មីនេះនឹងជួយជំរុញបន្ថែមនូវសមត្ថភាពសេវាកម្មរបស់រ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ក្នុងការបំពេញតម្រូវការសេវាកម្មផ្នែកដឹកជញ្ជូនដែលកំពុងកើនឡើងក៏ដូចជា សម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញកាន់តែរលូន និងមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់អាជីវកម្មទូទាំងប្រទេស ។ សូមបញ្ជាក់ផងដែរថា ទូរថភ្លើងដឹកទំនិញដែលនាំចូលមកថ្មីនេះនឹងត្រូវដាក់ដំណើរការអាជីវកម្មភ្លាមនៅថ្ងៃដដែល បន្ទាប់ពីធ្វើការត្រួតពិនិត្យលើប្រព័ន្ធហ្វ្រាំង និងប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាពរួច ។ នេះគីចាត់ទុកថា ជាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងមួយ ប៉ុន្តែប្រហែលជានៅមិនទាន់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងការឆ្លើយតប នឹងតម្រូវការទំនើបកម្មរបស់កម្ពុជា និងសាធារណៈជនចង់បាននៅឡើយទេ ។ ជាការពិតការទទួលបាននូវទូរថភ្លើង៦០ពីប្រទេសចិន នាពេលថ្មីៗនេះ គឺជាជំហានឆ្ពោះទៅមុខសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដែលជានិមិត្តរូបនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូន និងដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមផ្នែកដឹកជញ្ជូនមួយចំនួនរបស់ប្រទេស ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ល្បឿននៃការអភិវឌ្ឍយឺតយ៉ាវ ក្នុងវិស័យផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា កើតចេញពីការរួមបញ្ចូលគ្នានៃកត្តាប្រវត្តិសាស្ត្រហិរញ្ញវត្ថុ និងគោលនយោបាយជាច្រើនជំនាន់ ។ បណ្តាញផ្លូវដែករបស់ប្រទេសកម្ពុជាត្រូវបានខូចខាតយ៉ាងខ្លាំងក្នុងអំឡុងពេលជម្លោះ និងសង្គ្រាមជាច្រើនទសវត្សរ៍ ។ ការបំផ្លិចបំផ្លាញដោយសង្គ្រាម និងការទុកចោលដោយមិនមានការថែទាំត្រឹមត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រព័ន្ធផ្លូវដែកនេះ ស្ថិតក្នុងសភាពទ្រុឌទ្រោមដែលទាមទារឱ្យមានកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងកសាងឡើងវិញយ៉ាងច្រើន ។ ក្រោយពេលដែលទុកចោលរាប់សិបឆ្នាំ ប្រព័ន្ធផ្លូវដែកនៅកម្ពុជាបានជួសជុលក្រោមហិរញ្ញប្បទាន និងជំនួយបច្ចេកទេសពីធនាគារអភិវឌ្ឈន៍អាស៊ី និងអូស្ត្រាលីនៅក្នុងអំឡុងទស្សវត្យរ៍នៃឆ្នាំ២០១០មុន ពេលប្រគល់សម្បទានវិនិយោគសេវាកម្មនេះទៅក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ។ តាំងពីពេលនោះមកដល់ឥឡូវសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក និងការកែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា នៅតែដំណើរការក្រោមស្តង់ដារពិភពលោក និងតំបន់ ។ បញ្ហាដូចជា ប្រព័ន្ធសញ្ញាហួសសម័យ ល្បឿនទាប និងសមត្ថភាពដឹកជញ្ជូនមានកំណត់ មិនតែប៉ុណ្ណោះសុវត្ថិភាពក៏ជាបញ្ហារារាំងការប្រកួតប្រជែងផងដែរ ។ សរុបទៅការអភិវឌ្ឍផ្លូវដែករបស់កម្ពុជា នៅតែជាការងារដែលកំពុងដំណើរការតែទាមទារការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ ។ ការខិតខំរបស់ក្រុមហ៊ុនរ៉ូយ៉ាល់រេលវេ ជាបន្តបន្ទាប់តំណាងឱ្យជំហានវិជ្ជមានមួយ ប៉ុន្តែការកែទម្រង់ដ៏ទូលំទូលាយ ការវិនិយោគជាយុទ្ធសាស្ត្រ និងការសហការក្នុងតំបន់ គឺចាំបាច់ដើម្បីតាមឲ្យទាន់ប្រទេសអាស៊ានដទៃទៀត ។ ការខិតខំអភិវឌ្ឈន៍តាមរយៈការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមដែលមានស្រាប់ និងទទួលយកឱកាសថ្មីៗកម្ពុជាត្រូវតែខិតខំបន្ថែមទៀតដើម្បីប្រែក្លាយវិស័យផ្លូវដែករបស់ខ្លួនទៅជាកត្តាជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងការតភ្ជាប់ក្នុងតំបន់ ៕
ផ្លូវដែក វិស័យផ្លូវដែក

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន សូមជម្រាបជូនសាធារណជនជ្រាបថា៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី១៧ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥នេះ កំណាត់ផ្លូវដែកភាគខាងជើងដែលស្រុតប្រមាណ៧០ម៉ែត្រ បានជួសជុលរួចរាល់ និងដាក់ឱ្យដំណើរការបណ្តោះអាសន្នហើយ។
តើផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ ខាងក្រោមនេះមានអត្ថន័យដូចម្តេច?
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងជាប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានស្រុកស្អាង និងស្រុកកោះធំ បានអញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធីសំណេះសំណាល និងសួរសុខទុក្ខគ្រួសារជនភៀសសឹក និងគ្រួសារពលករដែលត្រឡប់មកពីព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ ចំនួន ៥៧៤គ្រួសារ នាព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍ ទី១៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥
ផែនការប្រចាំឆ្នាំ២០២៥ អនុវត្តដោយមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តមណ្ឌលគិរី ដើម្បីធានាវឌ្ឍនភាព និងការធ្វើចរាចរាចរណ៍របស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ។
ឆៀកចល័តតាមខេត្ត នឹងដំណើរការ នៅខេត្តត្បូងឃ្មុំ ពោធិ៍សាត់ ស្ទឹងត្រែង ព្រៃវែង (ពីថ្ងៃទី១៨ - ២២ សីហា ២០២៥)
កិច្ចប្រជុំប្រចាំខែ ស្ដីពីវឌ្ឍនភាពការងារ និងផែនការសកម្មភាពរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ក្នុងស្មារតីខ្មែរជួយខ្មែរ ខ្មែរជួយរកការងារឱ្យខ្មែរ ខ្មែរផ្តល់ការងារឱ្យខ្មែរ! សូមបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋទាំងអស់ មេត្តាជួយផ្សព្វផ្សាយ ជួយចុះឈ្មោះការងារឱ្យបងប្អូនពលករដែលទើបវិលត្រឡប់មកពីប្រទេសថៃ តាមរយៈ QR Code ដែលមានភ្ជាប់នេះ ឬទូរសព្ទមកលេខ ១២៩៧។ ក្នុងនោះផងដែរ ខេត្តមណ្ឌលគិរី មានឱកាសការងារចំនួន ៤៩៣ កន្លែង ជូនបងប្អូនពលករ ដែលទើបវិលត្រឡប់មកពីប្រទេសថៃ។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90