ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Cambonomist] - តើភាពតានតឹងនៅតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ាបានជះឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានយ៉ាងណាមកវិស័យដឹកជញ្ជូន និងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មរបស់កម្ពុជា?
2024-10-21
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Cambonomist
ភាពតានតឹងរវាងប្រទេសអ៊ីរ៉ង់ ជាមួយប្រទេសអ៊ីស្រាអែល ដែលជាប្រទេសស្ថិតនៅក្នុងតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ា កំពុងបង្កជាក្ដីបារម្ភដល់ការឡើងថ្លៃនៃតម្លៃប្រេង ដ្បិតអ៊ីរ៉ង់ គឺជាប្រទេសផលិតប្រេងដ៏ធំមួយនៅលើពិភពលោក។ ការរាលដាលនៃភាពតានតឹងនៅក្នុងតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ានេះ ក៏កំពុងបង្កក្ដីបារម្ភដល់វិស័យដឹកជញ្ជូន ដែលអាចនឹងជំរុញឱ្យមានការហក់ឡើងថ្លៃខ្ពស់លើការដឹកជញ្ជូន។ តើវិស័យដឹកជញ្ជូនរបស់កម្ពុជា មានស្ថានភាពបែបណា នៅពេលប្រេងឡើងថ្លៃដោយសារភាពតានតឹងនៅតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ា?ឧកញ៉ា ស៊ិន ចន្ធី អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុន ឡាញហល អិចប្រេស ខេមបូឌា បានគូសបញ្ជាក់ថា ភាពតានតឹងនៅតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ា កំពុងបង្កផលលំបាកដល់វិស័យដឹកជញ្ជូនទាំងនៅក្នុងតំបន់ និងនៅលើពិភពលោក ខណៈក្រុមហ៊ុនកប៉ាល់របស់បណ្ដាប្រទេសធំៗនៅពុំទាន់បង្ហាញពីផែនការរបស់ពួកគេមកដល់អ្នកប្រើប្រាស់នៅឡើយទេ ប៉ុន្តែអ្វីៗអាចនឹងមានការប្រែប្រួល។ អ្នកជំនាញរូបនេះជឿជាក់ថា ភាពតានតឹងនៅតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ា តិច ឬច្រើន វានឹងជំរុញឱ្យតម្លៃដឹកជញ្ជូនរបស់កម្ពុជា និងនៅលើពិភពលោកហក់ឡើងថ្លៃ។ ទោះបីវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកអន្តរជាតិ បានរងឥទ្ធិពលពីភាពតានតឹងពីតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ា ក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែអ្នកជំនាញជើងចាស់រូបនេះអះអាងថា វាពុំបង្កបញ្ហាធ្ងន់ធ្ងរដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញរបស់កម្ពុជា នោះទេ ដោយសារទីផ្សាររបស់កម្ពុជា ភាគច្រើន ស្ថិតនៅក្នុងតំបន់អឺរ៉ុប និងទីផ្សារនៅក្នុងតំបន់អាស៊ី។ ជាមួយនេះ ឧកញ៉ា ស៊ិន ចន្ធី បានវាយតម្លៃថា ការកើនឡើងនៃសកម្មភាពដឹកជញ្ជូននាពេលបច្ចុប្បន្ន ពុំបានធ្វើឱ្យប្រាក់ចំណូលមានការកើនឡើងនោះទេ ប៉ុន្តែអ្នកជំនាញរូបនេះ រំពឹងថា នាពេលខាងមុខវិស័យដឹកជញ្ជូននឹងកាន់តែមានភាពប្រសើរ ខណៈរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា មានផែនការច្បាស់លាស់ តាមរយៈសកម្មភាពកសាងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនានា ដូចជាកំពង់ផែទឹកជ្រៅ ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិ តេជោក្រុងតាខ្មៅ ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ និងផ្លូវដែក ជាដើម។ ពាក់ព័ន្ធនឹងស្ថានការណ៍ដែលកំពុងបន្ដក្ដៅគគុកនៅតំបន់មជ្ឈិមបូព៌ានេះដែរ ស្ថាប័នស្រាវជ្រាវសេដ្ឋកិច្ច Citi បានលើកឡើងកាលពីពេលថ្មីៗនេះថា តម្លៃប្រេងអាចនឹងហក់ឡើងដល់តម្លៃខ្ពស់បំផុតដល់ប្រមាណ ១២០ដុល្លារក្នុងមួយធុងបារ៉ែលនៅត្រីមាសទី៤ឆ្នាំនេះ និងត្រីមាសទី១ឆ្នាំក្រោយ ប្រសិនបើការផ្គត់ផ្គង់ប្រេងមានជួបបញ្ហារំខាននានា។ ប៉ុន្ដែស្ថាប័ននេះ ក៏បានសង្កត់ធ្ងន់ដែរថា តម្លៃប្រេងអាចនឹងធ្លាក់ចុះមកនៅក្នុងតម្លៃទាបវិញ ប្រសិនបើអង្គការ OPEC+ បង្កើនការផលិតប្រេងនៅចុងឆ្នាំនេះ៕
វិស័យដឹកជញ្ជូន
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90