ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Koh Santepheap] - ការពិត២០យ៉ាងពីព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ដែលរាស្រ្តខ្មែរគួរដឹង !
2024-05-28
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Koh Santepheap
ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ជាគម្រោងយក្សមួយដែលរាជរដ្ឋាភិបាលគ្រោងនឹងធ្វើហើយក៏ជា គម្រោងដ៏មានអត្ថប្រយោជន៍មួយដែលជួយកាត់បន្ថយរយៈពេលចម្ងាយតម្លៃនៃការដឹកជញ្ជូនបង្កើតតំបន់ពាណិជ្ជកម្ម អភិឌ្ឍកំពង់ផែរណបថ្មីៗអភិវឌ្ឍកសិកម្ម ធារាសាស្ត្រ ចិញ្ចឹមសត្វ ។ គម្រោងមួយនេះជួយគាំទ្រដល់ការអភិវឌ្ឍប៉ូលសេដ្ឋកិច្ចទី៤ របស់កម្ពុជា បង្កើតការងារបន្ថែមជូនប្រជាជនជំរុញការអភិវឌ្ឍទីក្រុងសំណង់នគររូបនីយកម្ម ជំរុញកំណើនទេសចរណ៍ និងជំរុញកំណើនអចលនទ្រព្យ ។ កម្មវិធីលុយនៃសារព័ត៌មានកោះសន្តិភាព សូមនាំមកជូននូវការពិតទាំង២៦យ៉ាងរបស់ គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ជូនសារធារណៈ ។ ១. រាជរដ្ឋាភិបាលបានដាក់ចេញផែនការអភិវឌ្ឍជាតិមួយហើយបានប្តេជ្ញាចិត្តធ្វើអោយប្រសើរ ឡើងនូវប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនរបស់កម្ពុជាទាំងផ្លូវគោក ផ្លូវអាកាស ផ្លូវទឹកសាប និងផ្លូវសមុទ្រ ។ ក្នុងផែនការនោះមានផ្លូវ១០២ខ្សែ គម្រោងផ្លូវដែក គម្រោងព្រែកជីក គម្រោងដឹក ជញ្ជូនផ្លូវ សមុទ្រ និងគម្រោងអាកាសចរណ៍ ហើយក្នុងគម្រោងទាំងនេះគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ មានសារៈសំខាន់ជាងគេ ។ ២ ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះមានទទឹងខាងលើ១០០ម៉ែត្រ ទទឹងខាងក្រោម៨០ម៉ែត្រ និងជម្រៅ៥,៤ម៉ែត្រ ដែលអាចអោយកប៉ាល់ផ្ទុកកុងទីន័រទម្ងន់៣០០០តោនធ្វើនាវាចរណ៍បាន ។ ៣. គម្រោងព្រែកជីកប្រវែង១៨០គីឡូម៉ែត្រនេះឆ្លងកាត់ខេត្តចំនួន៤ គឺខេត្តកណ្តាល តាកែវ កំពត និងខេត្តកែប ។ ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះនឹងភ្ជាប់កំពង់ផែភ្នំពេញ ទៅកំពង់ផែ សមុទ្រខេត្តកែប ដែលបង្កើតជាចរន្តការដឹកជញ្ជូនថ្មីមួយក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រកម្ពុជាសម័យទំនើប ។ ៤. ការកសាងព្រែកជីកដ៏ធំបែបនេះមិនមែនជារឿងងាយស្រួលនោះទេ ដែលត្រូវការទឹកប្រាក់ ចំនួន១.៧០០លានដុល្លារ ហើយត្រូវកសាងផ្លូវសន្ទះនាវាចរចំនួន៣ ស្ពានឆ្លង១១ស្ពាន ប្រើរយៈពេល៤ឆ្នាំអោយរួចរាល់ ។ ៥. ដើម្បីអោយគម្រោងយក្សមួយនេះ អាចសម្រេចទៅបានប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានសម្រេចចិត្តផ្តល់ការងារនេះដល់ក្រុមហ៊ុនចិន ដើម្បីប្រតិបត្តិការកសាង ។ កាលពីខែតុលា ឆ្នាំ២០២៣ នាយករដ្ឋមន្ត្រីបានចូលរួមគម្រោងខ្សែក្រវ៉ាត់ និងផ្លូវ ដែលធ្វើនៅប្រទេសចិន ហើយ ឈានទៅរកការចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចព្រមព្រៀង ដើម្បីដំណើរការដ្ឋានព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ក្នុងទំហំទឹកប្រាក់១៧០០លានដុល្លារ ។ ៦. នៅពេលព្រែកជីករួចរាល់ជាស្ថាពរ ព្រែកជីកនេះនឹងធ្វើអោយកម្ពុជាអាចឯករាជ្យពីការគ្រប់គ្រងការដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹកពីវៀតណាមបាន ព្រោះកម្ពុជាអាចដឹកជញ្ជូនទំនិញនានាទៅសមុទ្រដោយខ្លួនឯងបាន ។ ៧. យោងលើរបាយការណ៍ព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ស្ថាបនារួចរាល់ និងដំណើរការពេញ លេញ ព្រែកជីកនេះភ្ជាប់ការដឹកជញ្ជូនទៅកាន់សមុទ្រទៅកំពត បើកអោយការដឹកជញ្ជូនផ្លូវ ទឹកទន្លេមេគង្គ និងផ្លូវសមុទ្រកម្ពុជា ។ ព្រែកជីកនេះជួយកាត់បន្ថយការដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ប្រមាណ១៦ភាគរយ និងបន្ថយរយៈពេលដឹកជញ្ជូនទំនិញផង ។ ៨. ព្រែកជីកនេះនឹងជួយលើកស្ទួយកសិកម្ម ធារាសាស្ត្រនៅតាមដងព្រែកជីកសម្រួលដល់ជីវភាពប្រជាពលរដ្ឋប្រមាណ១,៦លាននាក់ ដែលអាចទាញយកប្រយោជន៍ផ្ទាល់ ឬមិនផ្ទាល់ពីគម្រោង ។ ៩. អ្នកជំនាញផ្នែកអចលនទ្រព្យបានលើកឡើងថា គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោនេះនឹងជួយលើការអភិវឌ្ឍវិស័យអចលនទ្រព្យនៅតាមតំបន់ទាំងនោះ ហើយថែមទាំងបង្កើត គម្រោងអចលនទ្រព្យថ្មីៗ សម្រាប់ប្រជាជន និងអ្នកវិនិយោគ ។ ១០. អ្នកជំនាញផ្នែកទេសចណ៍វិញ បាននិយាយថា គម្រោងព្រែកជីកនេះក៏នឹងធ្វើអោយវិស័យទេសចរណ៍កាន់តែប្រសើរឡើងតាមរយៈការដឹកជញ្ជូនទេសចរណ៍ទាំងជាតិ និងអន្តរជាតិចូលមកតាមផ្លូវទឹករហូតដល់រាជធានីភ្នំពេញ ដែលជាបេះដូងនៃប្រទេសកម្ពុជា។ ១១. លទ្ធផលការសិក្សា ផលប៉ះពាល់ និងទិដ្ឋភាពច្បាប់ឃើញថា មិនបានធ្វើអោយល្មើសលើកិច្ចព្រមព្រៀងមេគង្គឆ្នាំ១៩៩៥នោះទេ ។ យោងតាមមាត្រា៥ នៃកិច្ចព្រមព្រៀង បានចែងពីការប្រើប្រាស់ទឹកដោយសមហេតុផល ដោយកម្ពុជាមានកាតព្វកិច្ច ធ្វើការជូនដំណឹងទៅគណៈកម្មការរួមអោយបានជ្រាបជាមុន ពេលអនុវត្តការងារសាងសង់ និងមិនជាប់កាតព្វកិច្ចធ្វើការពិគ្រោះយោបល់ជាមុន ឬត្រូវមានកិច្ចព្រមព្រៀងជាក់លាក់ពីប្រទេសសមាជិកគណៈកម្មការទន្លេមេគង្គនោះទេ ។
គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90