ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Advan Auto] - មកដឹងការបកស្រាយច្បាស់ៗជុំវិញរឿង “បណ្ណបើកបរទោចក្រយានយន្ដ កម្លាំង ៦០cc ឡើងទៅ” កាលពីពេលថ្មីៗនេះ
2023-08-30
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Advan Auto
ក្រោយពីមានការយល់ច្រឡំ និង សំដែងទស្សនៈផ្សេងៗពីសាធារណជន ទាក់ទងទៅនឹង អនុសាសន៍របស់ឯកឧត្តមអភិសន្ដិបណ្ឌិត ស សុខា ឧបនាយករដ្ឋមន្ដ្រី រដ្ឋមន្ដ្រីក្រសួងមហាផ្ទៃ ជុំវិញ “ការសិក្សាធ្វើបណ្ណបើកបរទោចក្រយានយន្ដ (ម៉ូតូ) ដែលមានកម្លាំងចាប់ពី ៦០cc ឡើងទៅ” កាលពីពេលថ្ងៃទី ២៨ ខែ សីហា ថ្មីៗនេះ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងមហាផ្ទៃបាន ចេញសេចក្ដីប្រកាសបញ្ជាក់ព័ត៌មាន បកស្រាយពន្យល់ពីស្មារតី និងហេតុផលនៃអនុសាសន៍នេះ ឲ្យបានច្បាស់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋដើម្បីជៀសរាងការយល់ច្រឡំបន្ដទៅទៀត។ យោងតាមសេចក្ដីប្រកាស បានឲ្យដឹងថា “ការសិក្សាធ្វើបណ្ណបើកបរទោចក្រយានយន្ដ (ម៉ូតូ) មានកម្លាំងចាប់ពី ៦០cc ឡើងទៅនេះ” គឺក្នុងស្មារតី “សិក្សា” ពីបទពិសោធន៍ដែលបានអនុវត្តកន្លងមក និងលទ្ធផលដែលទទួលបានពីការអនុវត្តនោះ ក្នុងគោលបំណងសម្រាប់ការប្រើប្រាស់នៅថ្ងៃអនាគត (បម្រុងទុកមុន) ក្នុងករណីដែលទិន្នន័យការសិក្សានេះបង្ហាញថា គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍លើអ្នកបើកបរទោចក្រយានយន្ដ (ម៉ូតូ) នេះមានអត្រាច្រើន និងកាន់តែកើនឡើងបន្ថែម នោះក្រសួងមហាផ្ទៃនឹងលើកស្នើបញ្ហាធ្វើបណ្ណបើកបរនេះ ជាមួយនឹងក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនតែម្ដង។ ក្នុងនោះដែរ នេះមិនមែនជាលក្ខខណ្ឌដាច់ខាត ឲ្យតែម៉ូតូមានកម្លាំង ៦០cc ឡើងទៅត្រូវតែមានបណ្ណបើកបរនោះទេ ពោលគឺយោងទៅ តាមប្រភេទយានយន្ដជាក់ស្ដែងដូចជា ក, ខ,... ជាដើម ហើយការអនុវត្តទៀតសោតក៏នឹងប្រព្រឹត្តទៅតាមស្ថានភាពជាក់ស្ដែងដូចគ្នា។ ចំណែកឯហេតុផលនៃអនុសាសន៍នេះ យោងទៅតាមប្រសាសន៍របស់ឯកឧត្តមបានបង្ហាញថា មិនទាន់ដាច់ឆ្នាំ ២០២៣ ចំនួនអ្នកស្លាប់ដោយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍មានដល់ទៅ ១១០០ នាក់ បើធៀបទៅនឹងប្រជាជនសរុប ១៧ លាននាក់ ខណៈចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ម៉ូតូកាន់តែកើនឡើងជាប្រចាំ ដោយយោងតាមរបាយការណ៍ពីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានបង្ហាញថា ក្នុងមួយថ្ងៃៗក្រសួងធ្វើផ្លាកលេខជូនម្ចាស់កម្មសិទ្ធជាង ១០០០ គ្រឿង ដូច្នេះហើយ បើសិនជាក្រសួងពុំមានការអនុវត្តផែនការណាមួយឲ្យាបានគត់មត់នោះទេ អត្រានេះអាចនឹងកើនឡើងទៅថ្ងៃមុខ ដែលផ្ទុយពី ទស្សវិស័យ “កាត់បន្ថយចំនួនអ្នកស្លាប់ដោយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ឲ្យស្ថិតនៅចំនួនមួយទៀបបំផុតនៅថ្ងៃអនាគត” ។ ជាថ្មីម្ដងទៀត សូមជម្រាបថា អនុសាសន៍របស់ឯកឧត្តមកអភិសន្ដិបណ្ឌិត គឺជា “ផែនការសម្រាប់អនាគត ដែលចាប់គិតគូរពីថ្ងៃនេះទៅ ដោយក្ដីបារម្ភពីសុខទុក្ខរបស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋលើបញ្ហគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នេះ ពោលគឺ ពុំមានកាលកំណត់ជាក់លាក់ក្នុងការអនុវត្តឡើយ។” បន្ថែមពីនេះ ដើម្បីឲ្យអត្រាការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នេះថយចុះ អ្វីដែលក្រសួងអាចធ្វើបាន គឺមានតែព្យាយាមគិតគូររកមធ្យោបាយទប់ស្ដាត់ រួមជាមួយនឹងការគាំទ្រពីប្រជាពលរដ្ឋផងដែរ។
បណ្ណបើកបរ
ច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក
កាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90