ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Swift news daily] - ខ្សែរថភ្លើងប្រវត្តិសាស្ត្រកម្ពុជា-ថៃ បើកដំណើរការជាផ្លូវការហើយ
2023-07-31
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Swift news daily
(អន្តរជាតិ)៖ ព្រឹត្តិការណ៍ដ៏សំខាន់មួយ ក្នុងការដឹកជញ្ជូនក្នុងតំបន់ត្រូវបានសម្រេច ខណៈដែលកម្ពុជា និងថៃបានប្រារព្ធពិធីបើកជាផ្លូវការនៃការតភ្ជាប់ ផ្លូវដែកលើកដំបូងដែលមិនធ្លាប់មាន ដោយបង្កើតការត ភ្ជាប់ដ៏សំខាន់មួយ ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ពាណិជ្ជកម្មឆ្លងព្រំដែនប្រកបដោយភាពរលូន និងការពង្រឹង ទំនាក់ទំនងសេដ្ឋកិច្ចរវាងប្រជាជាតិ។ នេះបើយោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងវេបសាយ construction property.com។ ពិធីសម្ពោធដ៏មានសារៈសំខាន់នេះ បានឃើញការចូលរួមពីភាគីពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗនៃប្រទេសទាំងពីរ ដែលជាការកត់សម្គាល់នូវសករាជថ្មី នៃការពង្រឹងការតភ្ជាប់នៅក្នុងអាស៊ាន និងចិន។ ផ្លូវដែកតភ្ជាប់ពីស្ថានីយ៍ Ban Khlong Khlok Luek ស្រុកអារញ្ញ ខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ ទៅកាន់ រាជធានីដ៏រស់រវើករបស់ប្រទេសកម្ពុជា រាជធានីភ្នំពេញ។ ការតភ្ជាប់ជាយុទ្ធសាស្ត្រនេះ គឺត្រៀមខ្លួនដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដឹកជញ្ជូន និងថាមពល ខណៈពេលដែល កំពុងប្រកួតប្រជែងជម្រើសដែលមិនប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាន ដោយកំណត់ស្តង់ដារពាណិជ្ជកម្មសកលថ្មី។ ការធ្វើសមាហរណកម្ម នៃខ្សែផ្លូវដែកដែលបានតភ្ជាប់ថ្មីនេះ ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងជំរុញឱ្យមាន ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនដ៏រឹងមាំដែលសម្របសម្រួលពាណិជ្ជកម្មសម្រាប់ពាណិជ្ជករថៃ និងកម្ពុជា។ ក្រុមហ៊ុនថៃ រួមទាំងក្រុមហ៊ុន Global Multimodal Logistics Co., Ltd. (GMLL) និងក្រុមហ៊ុន PTT Public Company Limited កំពុងប្រើប្រាស់សមត្ថភាពស្នូលរបស់ក្រុមហ៊ុន Thai Railways ដើម្បីពង្រឹងសេវាកម្ម របស់ពួកគេ។ លោក Chansak Chumchuen នាយករងផ្នែកហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងវិស្វកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន PTT បានបង្ហាញទំនុកចិត្តលើសក្តានុពលផ្លូវដែកក្នុងការជំរុញភាពរុងរឿងសម្រាប់ទាំងប្រទេសកម្ពុជា និងប្រទេសថៃ។ លោកបានកត់សម្គាល់ថា ជាមួយនឹងផ្លូវរថភ្លើងដែលមានស្រាប់របស់ ប្រទេសថៃភ្ជាប់ ទៅកាន់ប្រទេសឡាវ និងប្រទេសចិន បណ្តាញផ្លូវដែកដែលតភ្ជាប់គ្នា នឹងបើកឱកាសគ្មានព្រំដែន ដោយជំរុញឱ្យតំបន់ទាំងមូលឆ្ពោះទៅរកភាពរុងរឿងកាន់តែច្រើន។ សម្រាប់ខេត្តស្រះកែវ ការដាក់ឱ្យដំណើរការផ្លូវរថភ្លើងតំណាងឱ្យទាំងដំណាក់កាលសំខាន់ និងដំណាក់កាលសាកល្បង ។ លោក Phumwat Udomsub អភិបាលរងខេត្តស្រះកែវបានធានាថា រាល់បញ្ហាប្រឈម ឬការកែលម្អណាមួយដែលត្រូវការ ក្នុងអំឡុងពេលនៃការដឹកជញ្ជូនដំបូងមក ទីក្រុងភ្នំពេញ នឹងត្រូវដោះស្រាយដោយយកចិត្តទុកដាក់ដោយសហការជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីធានាបាននូវភាពជោគជ័យដ៏ខ្លាំងក្លារបស់គម្រោង៕
តភ្ជាប់ផ្លូវដែក
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90