ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[CNC] - ផ្លូវវាងក្រុងកំពត ដែលខូចខាតធ្ងន់ធ្ងរ គ្រោងស្ថាបនាជាផ្លូវកៅស៊ូ ដែលមានគុណភាពល្អជាងមុន
2022-11-25
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង CNC
កំពត៖ ផ្លូវវាងក្រុងកំពត ដែលទទួលរងការខូចខាតយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរ ត្រូវបានរៀបចំស្ថាបនាជាផ្លូវប្រភេទ DBST ក្រោយពេលមន្ទីរបានឡើងគម្រោងស្ថាបនាផ្លូវនេះអស់រយៈពេល៤ឆ្នាំកន្លងមក ទើបតែទទួលបានលទ្ធផលនៅពេលថ្មីៗនេះ។ មន្ត្រីជំនាញថា ផ្លូវវាងក្រុងនេះ បានចាប់ផ្តើមជាបណ្តើរៗហើយ និងគ្រោងឱ្យរួចរាល់ក្នុងពេលដ៏ខ្លីខាងមុខ ប៉ុន្តែផ្លូវនេះនឹងធានាដល់គុណភាព និងភាពជាប់ធន់បានយូរជាងមុន។ លោក តូច ច័ន្ទសិរីបុត្រ អនុប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តកំពត បានឱ្យដឹងថា ការស្ថាបនាផ្លូវវាងក្រុង មន្ទីរបានលើកផែនការបី ទៅបួន ឆ្នាំកន្លងមកហើយ ប៉ុន្តែទើបតែពេលនេះទទួលបានលទ្ធផល ហើយផ្លូវនេះស្ថិតក្នុងគម្រោងដេញថ្លៃរបស់ក្រសួងសារធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។ ក្រោមការចង្អុលបង្ហាញពី លោក ម៉ៅ ធនិន អភិបាលខេត្តកំពត មន្ទីរបានប្រាប់ឱ្យក្រុមហ៊ុនដេញថ្លៃ ត្រូវដាក់គ្រឿងចក្រចុះមកបារភក់ ឈូសឆាយ ពង្រាបបង្ហាប់ធ្វើផ្លូវជាបណ្តើរៗ ទោះនៅមានភ្លៀងធ្លាក់ខ្លះក៏ដោយ ដើម្បីសម្រួលដល់ការងារធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ ក៏ដូចជាសម្រាប់ឡានដឹកទំនិញធំៗបើកបរបញ្ជៀសការកកស្ទះ ក៏ដូចជាបញ្ជៀសរថយន្តធុនធំដឹកទំនិញចូលក្រុង។ លោកអនុប្រធានមន្ទីរ បានបញ្ជាក់ថា ដោយសារថវិកាមានកម្រិត ផ្លូវវាងក្រុងកំពតដែលមានប្រវែង ៣.៦៧០ម៉ែត្រ ដែលតភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៣ ទៅផ្លូវជាតិលេខ៣៣ ត្រូវស្ថាបនាជាផ្លូវកៅស៊ូ DBST។ តាមការពិនិត្យការស្ថាបនាផ្លូវនេះ អាចមានគុណភាពជាប់បានយូរជាងមុន ព្រោះការស្ថាបនាលើកនេះមានភ្ជាប់ប្រព័ន្ធលូដោះទឹកត្រឹមត្រូវតាមស្តងដាបច្ចេកទេស។ លោកអនុប្រធានមន្ទីរក៏បានសុំការអធ្យាស្រ័យពីប្រជាពលរដ្ឋ ដែលមានទីលំនៅតាមបណ្តោយផ្លូវវាងក្រុង ក៏ដូចជាអ្នកធ្វើដំណើរ និងអ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវនេះ ដែលបានជួបការលំបាកក្នុងការធ្វើរដំណើរ និងការប្រកបមុខរបរផ្សេងៗនៅតាមផ្លូវនេះ។ ក្នុងនាមមន្ទីរ លោកនឹងខិតខំជំរុញដល់ក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់ធ្វើយ៉ាងណាស្ថាបនាឱ្យបានឆាប់រហ័សបំផុត។ យោងតាមការលើកឡើងរបស់ប្រជាពលរដ្ឋថា ផ្លូវវាងក្រុងកំពតកន្លងមក គ្មានគុណភាពទេ ដោយសារគ្មានប្រព័ន្ធលូដោះទឹក ហើយរថយន្តធ្វើដំណើរតាមផ្លូវនោះជាប្រភេទរថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់ ពេលធ្វើផ្លូវដល់ខាងមុខ ចាប់ផ្តើមខូចផ្លូវខាងក្រោយក៏មាន។ អាជីវកម្ម និងអ្នកប្រកបរបររកស៊ីទទួលទានមួយចំនួននៅតាមផ្លូវនោះ ត្រូវបានបិទ និងខ្លះទៀតបើកដំណើរការមិនល្អនោះទេ ដោយសារតែផ្លូវពិបាកពេក៕
ផ្លូវខូចខាត
មន្ទីរសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូនខេត្តកំពត
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90