ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - រថយន្តបើកសាកលើផ្លូវល្បឿនលឿន ១ ថ្ងៃប្រមាណ ៩ ពាន់គ្រឿង ខណៈ ៣០ ករណីហៅអប់រំ និងជាង ៣០ ករណីហៅឱ្យសង្គ្រោះ
2022-10-03
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
នំពេញៈ គិតចាប់ពីម៉ោង ៦ ព្រឹកដល់ ៦ ល្ងាចនាថ្ងៃទី ១ ខែតុលា មានយានយន្តប្រមាណ ៩ ០០០ គ្រឿង បានប្រើប្រាស់ផ្លូវល្បឿនលឿនក្នុងថ្ងៃដាក់ឱ្យសាកល្បងជាលើកដំបូង ខណៈសមត្ថកិច្ចបានអប់រំណែនាំដល់អ្នកធ្វើដំណើរប្រមាណ ៣០ ករណី និងទទួលបានការហៅសង្គ្រោះតាមទូរស័ព្ទជាង ៣០ ករណី។ នេះបើតាមលោក ហ៊ាង សុធាយុត្តិ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។ ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ ត្រូវបានក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនប្រកាសបើកដំណើរការសាកល្បងដោយឥតគិតថ្លៃចាប់ពីថ្ងៃទី ១ ដល់ថ្ងៃទី ៣១ ខែតុលា ដែលមានចម្ងាយផ្លូវសរុប ១៨៧,០៥ គីឡូម៉ែត្រ ហើយអ្នកប្រើប្រាស់អាចចំណាយពេលប្រមាណ ២ ម៉ោងប៉ុណ្ណោះពីរាជធានីភ្នំពេញទៅក្រុងព្រះសីហនុដែលកន្លងមកត្រូវចំណាយពេលពី ៥ ទៅ ៦ ម៉ោងតាមផ្លូវជាតិលេខ ៤។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនបានប្រាប់ភ្នំពេញ-ប៉ុស្តិ៍នៅថ្ងៃទី ២ តុលា ថា គិតចាប់ពីម៉ោង ៦ ព្រឹកដល់ម៉ោង ៦ ល្ងាចថ្ងៃទី ១ តុលា មានយានយន្ត ៩ ០០០ គ្រឿងបានធ្វើដំណើរទាំងទៅទាំងមកលើផ្លូវ ១ ខ្សែនេះ។ លោក សុទ្ធាយុត្តិ បានឱ្យដឹងបន្តថា ក្នុងថ្ងៃដំបូងនោះ ក៏ឃើញមានបាតុភាពមួយចំនួនបានកើតឡើងលើផ្លូវល្បឿនលឿន ដូចជា ការបើកលើសល្បឿនកំណត់, មានម៉ូតូកម្លាំងតូចៗដែលមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតបានបើកឆ្លងកាត់ មានយានយន្តមួយចំនួនខូចនៅលើដងផ្លូវ ការបើកបរខុសគន្លងផ្លូវ និងមានសកម្មភាពល្មើសមួយចំនួនទៀតផងដែរ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា៖ «ម្សិលមិញ (ថ្ងៃទី ១ តុលា) យើងជួបបញ្ហាជាក់ស្តែង។ អ្នកបើកបរគាត់មានបញ្ហា គាត់បានទំនាក់ទំនងមកកាន់លេខ ១ ៣៩៩ ដើម្បីសុំជំនួយជាលក្ខណៈក្រុមសង្គ្រោះ ក្រុមសណ្តោងយានយន្ត ក៏ដូចជា ក្រុមកងកម្លាំងនគរបាលប្រចាំការនៅទីនោះ»។ បើទោះជាមានបញ្ហាខ្លះក្ដី ក៏លោក សុទ្ធាយុត្តិ បានអះអាងថា រយៈពេលសាកល្បងពេញ ១ ថ្ងៃទី ១ តុលា គឺមិនមានករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កើតឡើងបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់អ្នកធ្វើដំណើរឡើយ ដោយសមត្ថកិច្ចគ្រាន់តែបានចុះអប់រំណែនាំដោយផ្ទាល់ដល់អ្នកធ្វើដំណើរប្រមាណ ៣០ ករណី និងទទួលបានការហៅសង្គ្រោះតាមបណ្តាញទូរស័ព្ទជាង ៣០ ករណីប៉ុណ្ណោះ។ បន្ថែមពីនេះ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ នៅតែទទូចឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ផ្លូវ គួរពិនិត្យយានយន្តរបស់ខ្លួនឱ្យបានត្រឹមត្រូវ មុនធ្វើដំណើរលើផ្លូវល្បឿនលឿននេះ ចៀសវាងមានបញ្ហានៅពេលធ្វើដំណើរ បើទោះជាផ្លូវនេះមានចម្ងាយជិត ប៉ុន្តែផ្លូវនេះមានច្រកចេញ ឬកន្លែងឈប់សម្រាកចំនួនតែ ៤ ទីតាំងប៉ុណ្ណោះ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា៖ «យើងសូមបញ្ជាក់ថា គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កាលពីម្សិលមិញ (ថ្ងៃទី ១ តុលា) គឺមិនមានទេ។ ទាំងនេះគឺជាសញ្ញាមួយល្អបង្ហាញថា បងប្អូនយើងគាត់ចូលរួម និងមានស្មារតីប្រុងប្រយ័ត្ន។ គ្រាន់តែឃើញមានការបើកលើសល្បឿន ហើយថតបង្ហាញជាវីដេអូក្តី ជារូបភាពក្តីក្នុងការសម្ញែងអួតគ្នា។ ទាំងនេះ គឺជារូបភាពមួយមិនល្អ យើងសុំអំពាវនាវឱ្យបញ្ឈប់ជាបន្ទាន់ ដើម្បីសុវត្ថិភាព និងជាគំរូល្អក្នុងសង្គម»។ ក្រៅពីនេះ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ លើកទឹកចិត្តមន្ត្រីអនុវត្តច្បាប់នៅគ្រប់គោលដៅត្រូវបន្តខិតខំពង្រឹងអនុវត្តច្បាប់ និងត្រូវមានភាពអត់ធ្មត់ក្នុងការបម្រើសេវាដល់ពលរដ្ឋលើផ្លូវល្បឿនលឿននេះ ក៏ប៉ុន្តែលោកបានណែនាំដល់អាជ្ញាធរដែនដីឱ្យចាត់វិធានការច្បាប់ចំពោះសកម្មភាពល្មើសដដែលៗដូចជា ករណីកាត់របងលួស ការលែងសត្វពាហនៈ និងបើកម៉ូតូមិនមានការអនុញ្ញាតក្រោយការអប់រំណែនាំមិនស្តាប់។ ផ្លូវល្បឿនលឿននេះបានបើកការដ្ឋានសាងសង់ពីថ្ងៃទី ២២ ខែមីនា ឆ្នាំ ២០១៩ ដែលតួផ្លូវមានទទឹង ២៤ ម៉ែត្រមាន ៤ គន្លង (២ ទៅ ២ មក) និងគន្លងឈប់បន្ទាន់ (១ ទៅ ១ មក) តភ្ជាប់ពីភ្នំពេញដល់សង្កាត់លេខ ៣ ក្រុងព្រះសីហនុ ដោយឆ្លងកាត់ខេត្តកណ្តាល កំពង់ស្ពឺ និងខេត្តកោះកុង។ ផ្លូវនេះមានសួនច្បារខណ្ឌកណ្តាល មានផ្លូវបំបែកប្តូរទិស (Inter-Change) ភ្ជាប់មកផ្លូវជាតិលេខ ៤ ចំនួន ៦ កន្លែង មានកន្លែងឈប់សម្រាក ៣ កន្លែង និងចំណតរថយន្ត ១ កន្លែងផងដែរ។ នេះបើតាមក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។លោក គឹម បញ្ញា នាយកអង្គការមូលនិធិបង្ការរបួសអាស៊ី បានប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ថា ការបំពានរបស់អ្នកបើកបរមួយចំនួនអំឡុងពេលធ្វើដំណើរលើផ្លូវល្បឿនលឿននេះអាចមកពីកត្តាមួយចំនួន ព្រោះតែអ្នកបើកបរមិនទាន់យល់ដឹងពីគោលការណ៍ប្រើប្រាស់ផ្លូវនេះ និងបណ្តាលមកពីទម្លាប់របស់អ្នកបើកបរ។ លោកថា បញ្ហានេះអាចដោះស្រាយបានតាមរយៈក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រួមទាំងមន្ត្រីនគរបាលពាក់ព័ន្ធត្រូវពង្រឹងការអប់រំផ្សព្វផ្សាយ ដើម្បីបញ្ចៀសកុំឱ្យមានបទល្មើសនានា និងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ដែលអាចនឹងកើតមានឡើងនៅលើផ្លូវល្បឿនលឿននេះ៕
ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90