ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Business Cambodia] - មកដឹងលក្ខខណ្ឌក្នុងការជិះលើផ្លូវល្បឿនលឿន ខណៈមធ្យោបាយ ១០ នេះត្រូវបានហាមឃាត់
2022-09-23
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Business Cambodia
នៅរយៈពេលប្រហែល ១ សប្ដាហ៍ទៀតប៉ុណ្ណោះ ផ្លូវល្បឿនលឿនដំបូងគេនៅកម្ពុជា ភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុនឹងដាក់ឲ្យដំណើរការហើយ។ ដោយក្នុងនោះដើម្បីកុំឲ្យអ្នកបើកបរមានការយល់ច្រឡំ ឬបង្ករកំហុសឆ្គងបណ្ដាលឲ្យបង្កើតឲ្យមានគ្រោះថ្នាក់ផ្សេងៗ ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ក៏បានបង្ហាញលក្ខខណ្ឌបើកបរលើផ្លូវមួយនេះផងដែរ។ ដោយក្នុងនោះមានដូចខាងក្រោម៖ ផ្លូវល្បឿនលឿនត្រូវបានចែកចេញជា ៣ កន្លង ហើយគន្លងខាងស្ដាំបំផុតត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់ករណីឈប់បន្ទាន់ប៉ុណ្ណោះ។ ដោយឡែកសម្រាប់២ គន្លងទៀតត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់ការធ្វើចរាចរដោយខាងឆ្វេងសម្រាប់វ៉ាជែង និងកណ្ដាលសម្រាប់ចរាចរណ៍ធម្មតា។ ក្នុងនោះដែរយានយន្ដគ្រប់ប្រភេទអាចប្រើគន្លងខាងឆ្វេងសម្រាប់វ៉ាជែង នឹងត្រឡប់មកគន្លងធម្មតាវិញ។ សម្រាប់រថយន្ដធនធ្ងន់គឺតម្រូវឲ្យបើកបរនៅគន្លងកណ្ដាលជានិច្ច។ ចំពោះល្បឿនបើកបរ ល្បឿនទាបបំផុតគឺ៦០គីឡូវម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង និងល្បឿនលឿនបំផុតទៅតាមយានយន្ដដូចខាងក្រោម៖ ១. ល្បឿន ១២០ គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងសម្រាប់រថយន្ដធន់ស្រាលគ្រប់ប្រភេទ។ ២. ល្បឿន ១០០ គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងសម្រាប់រថយន្ដធន់ធ្ងន់ ដែលមិនមានសណ្ដោងរ៉ុម៉ង និងម៉ូតូដែលមានទំហំស៊ីឡាំងចាប់ពី 500cc ឡើងទៅ។ ៣. ល្បឿន ៨០ គីឡូវម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង សម្រាប់យានយន្ដសណ្ដោងរ៉ុម៉ក ឬសណ្ដោងយានដំណើរកម្សាន្ដ។ មធ្យោបាយត្រូវបានហាមឃាត់រួមមាន៖ ថ្មើរជើង, កង់, ស៊ីក្លូ, យានអូសដោយសត្វ, ម៉ូតូទំហំស៊ីឡាំងក្រោម 500cc, ត្រីចក្រយានយន្ដ, ម៉ូតូកង់បួន, យានយន្ដដែលមានល្បឿនក្រោម ៧០ គីឡូម៉ែត្រក្នុង១ម៉ោង, យានយន្ដុបករណ៍ដែលមានល្បឿនក្រោម៤០គីឡូម៉ែត្រក្នុង១ម៉ោង និងយានយន្ដសណ្ដោងរ៉ុម៉ក។ដោយឡែកសម្រាប់ទីតាំងចក្រចេញចូលផ្លូវល្បឿនលឿនមាន៨ទីតាំងរួមមាន៖ ច្រកទី១ ភ្នំពេញ (ផ្លូវកប់ស្រូវ), ច្រកទី២ កំពង់ស្ពឺខាងលិច, ច្រកទី៣ កំពង់ស្ពឺខាងកើត, ចក្រទី៤ ត្រែងត្រយឹង, ច្រកទី៥ កំពង់សិលា, ច្រកទី៦ ស្រែអំបិល, ច្រកទី៧ ស្ទឹងហាវ, ច្រកទី៨ ព្រះសីហនុ។ សូមជម្រាបផងដែរ ក្នុងការដាក់ដំណើរការសាងល្បងរយៈពេល ១ ខែចាប់ពីថ្ងៃទី១ ដល់ថ្ងៃ ៣១ ខែតុលា ការបើកបរគឺពុំមានបង់ប្រាក់ឡើយ ប៉ុន្ដែបានចាប់ពីខែវិច្ឆិកា តទៅ គ្រប់អ្នកបើបរទាំងអស់ត្រូវបង់ប្រាក់ទើបអាចធ្វើដំណើរបាន៕
ការបើកឱ្យប្រើប្រាស់សាកល្បង
ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ព្រះសីហនុ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90