ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Khmer times] - ក្រសួងសាធារណការ ព្រមានថា ទោះរថយន្តអ្នកធំឬតូច បើដឹកលើសទម្ងន់ចាប់ទុក១ឆ្នាំដូចគ្នា
2022-06-27
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Khmer times
ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានព្រមានចាត់វិធានការដល់អ្នកដឹកជញ្ជូនទំនិញនៅតាមផ្លូវថ្នល់ ទោះរថយន្តរបស់អ្នកធំ ឬមានខ្នង ឬអ្នកតូចពុំមានខ្នងក៏ដោយ បើដឹកលើសទម្ងន់ ត្រូវតែចាប់ដូចគ្នា ដើម្បីសុវត្ថិភាពផ្លូវថ្នល់ និងកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរ។ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានលើកឡើងថា ជារៀងរាល់ថ្ងៃ យើងចាប់បានឡានដឹកទំនិញលើសទម្ងន់នៃច្បាប់ដែលបានកំណត់២០ភាគរយ ដែលតម្រូវឱ្យរើទំនិញចេញ ហើយផាកពិន័យ និងឃាត់ទុករយៈពេលមួយឆ្នាំ។ លោកនិយាយថា ទោះចាប់ជារៀងរាល់ថ្ងៃក៏ដោយ ក៏នៅតែមានអ្នកដឹកលើសទម្ងន់ដដែល។ លោក ចាន់ថុល បញ្ជាក់ថា ចាប់រាល់ថ្ងៃហើយនៅតែមាន ដឹកលើស៣០តោន លើស ២០% គឺនៅតែកើតមានឡើងជាប្រចាំ ហើយបើគិតរហូតមកទល់ពេលនេះ គឺចាប់បានរថយន្តជាង២០០គ្រឿង ដើម្បីរក្សាទុកក្នុងរយៈមួយឆ្នាំ។ លោកសួរខ្លួនឯងថា តើក្រសួងចង់ទុកឡានណាស់ទៅឬ? មិនចង់ទេ គឺចង់ឱ្យឡានដំណើរការ ដើម្បីឱ្យសេដ្ឋកិច្ចជាតិយើងរីកចម្រើន ប៉ុន្តែ ត្រូវធ្វើតាមច្បាប់ អនុវត្តតាមច្បាប់ គឺច្បាប់ពុំមានការរើសអើងឡើយ។ ការអះអាងខាងលើនេះ ធ្វើឡើងបន្ទាប់ពីចុះពិនិត្យគម្រោងជួសជុលលើកគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤ និងចុះពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារសាងសង់លើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤៨ កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍។ រដ្ឋមន្ត្រីដដែលបន្ថែមថា ឱ្យតែឡានដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ដោយខុសច្បាប់ គឺយើងចាប់ទាំងអស់ មិនមែនចាប់តែឡានអ្នកក្រ មិនចាប់ឡានអ្នកមានខ្នងនោះទេ គឺចាប់មិនស្គាល់ឡានអ្នកមានខ្នង ឬអត់ខ្នងនោះទេ។ លោក ចាន់ថុល បញ្ជាក់ថា៖ «ឡានអ្នកមានខ្នង ឬអត់ខ្នង ខូចផ្លូវដូចគ្នា ដូច្នេះ ត្រូវតែចាប់ដូចគ្នា មិនមែនឡានអ្នកធំ ដឹកលើសទម្ងន់មិនខូចផ្លូវនោះទេ ខូចដូចគ្នា ចឹងចាប់ដូចគ្នា»។ លោកនិយាយថា ចាប់បានជាង២០០គ្រឿង ស្រាប់តែមានលិខិតអន្តរាគមន៍ តែអន្តរាគមន៍មិនកើត បើអន្តរាគមន៍ម្នាក់ ចុះ១៩៩ ផ្សេងទៀតចង់ឱ្យរួចខ្លួនដែរឬ? ដូច្នេះ ខ្ញុំគ្មានសិទ្ធិទេ ព្រោះធ្វើទៅលើច្បាប់ បើចង់ឱ្យខ្ញុំដូរច្បាប់ ត្រូវទៅទីស្ដីការគណរដ្ឋមន្ត្រី ហើយបន្តទៅសភាជាតិ ដើម្បីអនុម័តថា លើសពី ២០% គឺត្រូវរួចខ្លួន គឺខ្ញុំធ្វើបាន តែបើច្បាប់ថា លើស ២០% ត្រូវចាប់ទុកមួយឆ្នាំ គឺធ្វើតាមច្បាប់ ខ្ញុំគ្មានសិទ្ធិដោះលែងតាមសំណូមពរទេ។ ប្រធានសមាគមពាណិជ្ជកម្មដឹកជញ្ជូន និងខ្សែច្រវ៉ាក់ផ្គត់ផ្គង់កម្ពុជា លោក ជា ច័ន្ទតារា ប្រាប់សារព័ត៌មានថា វាជាការលំបាកសម្រាប់ប៉ូលីសក្នុងការពិនិត្យថា តើរថយន្តដឹកទំនិញមួយណាផ្ទុកលើសទម្ងន់ លុះត្រាតែមាន ស្ថានីយ៍ថ្លឹងទម្ងន់ ដូច្នេះ ពាណិជ្ជករដឹកជញ្ជូនគួរតែគោរពច្បាប់ និងរក្សាទម្ងន់នៅក្នុងដែនកំណត់។ លោក ច័ន្ទដារ៉ា បញ្ជាក់ថា ការផាកពិន័យទៅលើម្ចាស់រថយន្តដឹកទំនិញលើសទម្ងន់ គឺមិនសាកសមនឹងថ្លៃការជួសជុលផ្លូវដែលខូចខាតនោះទេ។ យោងច្បាប់ស្តីពី ផ្លូវថ្នល់ មាត្រា៦០ បានចែងថា អ្នកប្រើប្រាស់យានយន្តដឹកជញ្ជូនធុនធ្ងន់ ដែលដឹកជញ្ជូនទំនិញលើផ្លូវថ្នល់ ដែលមិនចូលថ្លឹងនៅស្ថានីយជញ្ជីងតាមបណ្តាញផ្លូវត្រូវពិន័យអន្តរការណ៍ជាប្រាក់ចំនួន៥សែនរៀល។ ផ្ទុកទម្ងន់មិនលើស៥ភាគរយ នៃទម្ងន់កម្រិតកំណត់ត្រូវធ្វើការព្រមានជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ។ ផ្ទុកទម្ងន់លើសពី៥ ភាគរយទៅ១០ ភាគរយ នៃទម្ងន់កម្រិតកំណត់ត្រូវរើទំនិញចេញ និងឃាត់យានជំនិះទុក ចំនួន១០ ថ្ងៃ និងត្រូវពិន័យអន្តរការណ៍ជាប្រាក់ចំនួន១០ ម៉ឺនរៀល ក្នុងទម្ងន់១តោន។ ផ្ទុកទម្ងន់លើសពី ១០ ភាគរយ ទៅ២០ ភាគរយ ត្រូវរើទំនិញចេញ និងឃាត់យានជំនិះទុកចំនួន ១ខែ និងពិន័យអន្តរការណ៍ជាប្រាក់ចំនួន២០ ម៉ឺនរៀល ក្នុងទម្ងន់១ តោន។ ផ្ទុកទម្ងន់លើសពី ២០ ភាគរយ នៃទម្ងន់កម្រិតកំណត់ត្រូវវើទំនិញចេញ និងឃាត់យានជំនិះទុកចំនួន ១ឆ្នាំ និងពិន័យអន្តរការណ៍ជាប្រាក់ចំនួន៣០ ម៉ឺនរៀល ក្នុងទំនិញទម្ងន់១តោន។ ក្នុងករណីដឹកលើសទម្ងន់លើសកម្រិតអនុគ្រោះ នឹងត្រូវផាកពិន័យកាន់តែច្រើន ហើយដកបណ្ណបើកបរ និងព្យួរទុករយៈពេល២ឆ្នាំ៕
ការពង្រីកផ្លូវជាតិលេខ៤
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
រថយន្តដឹកលើសទម្ងន់
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90