ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - ចំណតផែរណបពហុបំណង TS១១ គ្រោងនឹងបើកដំណើរការនៅដើមខែកក្កដាឆ្នាំនេះ
2022-04-26
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ចំណតផែរណបពហុបំណង TS១១ ដែលស្ថិតក្នុងចំណោមផែរណប ៧ ផ្សេងទៀតរបស់កំពង់ផែស្វយ័តភ្នំពេញ សម្រេចការសាងសង់បានប្រមាណ ៨៥ ភាគរយហើយ ដោយគ្រោងបញ្ចប់ការសាងសង់ និងបើកឱ្យដំណើរការផ្លូវការនៅថ្ងៃទី ១ ខែកក្កដា ឆ្នាំ ២០២២ ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលា និងតម្លៃដឹកជញ្ជូន និងទទួលទំនិញឆ្លងកាត់មកពីបណ្តាខេត្តនានារបស់កម្ពុជា។ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនលោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានប្រាប់ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានកាលពីថ្ងៃទី ២៥ ខែមេសាថា ក្រោយដាក់ឱ្យដំណើរការជាផ្លូវការកំពង់ផែរណបនេះ (ដើមខែកក្កដា) ក្រសួងក៏នឹងត្រៀមដាក់ឱ្យដំណើរការផែរណបផ្សេងទៀតក្នុងរយៈពេល ៣ ឬ ៤ ខែ ទៅមុខទៀតដូចជា ផែព្រែកអញ្ចាញ, ផែព្រែកក្តាម, ផែទន្លេបិទ នៅខេត្តកំពង់ចាម, ផែឆ្លូង នៅខេត្តក្រចេះ និងផែកំពង់ឆ្នាំងជាបន្តបន្ទាប់ទៀត។ លោកបន្តថា គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍កំពងផែរណបពហុបំណង TS១១ នៅភ្នំពេញនេះ គឺជាផែនការ និងជាផ្នែកមួយឈានទៅរកការដឹកជញ្ជូនទំនិញតាមផ្លូវទឹកនៅកម្ពុជាឱ្យបានកាន់តែច្រើន។ ផែរណប TS១១ នេះអាចទទួលបានពី ៦-៩ ម៉ឺន TEUs និងបង្កើតការងារបានជាច្រើន កាត់បន្ថយ ការដឹកទំនិញតាមផ្លូវគោក កាត់បន្ថយថវិកា និងពេលវេលាបានមួយកម្រិតទៀត។ បើតាម លោក ចាន់ថុល នេះជាប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់កម្ពុជាក្នុងការជំរុញឱ្យមានការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកកាន់តែច្រើនតាមដែលអាចធ្វើបាន។ ជាមួយគ្នានេះបណ្តាប្រទេសនៅជិតខាងកម្ពុជា ក៏បានប្រើប្រាស់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញតាមផ្លូវទឹកក្នុងការជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសគេផងដែរ។ លោកថ្លែងថា៖ «ប្រទេសខាងលើក៏ប្រើប្រាស់ទឹកអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសគេ និងប្រទេសខាងក្រោមក៏គេប្រើទឹកអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសគេដែរ។ ដូច្នេះយើងក៏មានលទ្ធភាពដើម្បីប្រើប្រាស់ទឹកទន្លេមេគង្គ ដើម្បីដឹកជញ្ជូនទំនិញដែរ។ យើងមានផែនការសាងសង់កំពង់ផែរណបចំនួន ៧ ដើម្បីឱ្យងាយស្រួលប្រមែប្រមូលទំនិញទូទាំងប្រទេសឱ្យចូលមកកំពង់ផែភ្នំពេញ ហើយយកទៅលក់នៅបរទេស និងចែកចាយទីផ្សារក្នុងស្រុក»។ លោក គី សេរីវឌ្ឍន៍ អ្នកជំនាញសេដ្ឋកិច្ចនៃរាជបណ្ឌិត្យសភាកម្ពុជាបានប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ថា ការសាងសង់ផែរណបនឹងជំរុញឱ្យមានការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកកើនឡើងដែលនេះជាប្រភពធ្វើឱ្យការចំណាយនៅក្នុងការដឹកជញ្ជូនក្នុងប្រទេសចុះថោក និងកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ផ្សេងៗ។ លោកបន្តថា ការដាក់ចេញចក្ខុវិស័យរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការរៀបចំប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូន និងការរៀបចំកំពង់ផែរណបជាច្រើននៅតាមទន្លេមេគង្គនេះ គឺបានលើកកម្ពស់ឱ្យការប្រកួតប្រជែងឱ្យមានការរីកចម្រើន និងអាចមានលទ្ធភាពដណ្តើមឈ្នះប្រទេសជិតខាងក្នុងតំបន់ ខណៈដែលប្រទេសវៀតណាមបានធ្វើរួចហើយ និងទទួលជោគជ័យចំពោះផែនការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកនេះ។ លោកថ្លែងថា៖ «ការតភ្ជាប់ប្រព័ន្ធផ្លូវទឹក ការរៀបចំចំណត និងការរៀបចំតភ្ជាប់ពីទន្លេមេគង្គទៅកំពត កែប ព្រះសីហនុ និងកោះកុង និងតំបន់ផ្សេងទៀត គឺជាចំណុចយុទ្ធសាស្ត្រនៃការដឹកជញ្ជូន និងទម្លាក់ថ្លៃដើមឱ្យកាន់តែទាបសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជា និងជំរុញលទ្ធភាពក្នុងការប្រកួតប្រជែងកាន់តែខ្លាំងក្លា»។ លោក ហ៊ឺ បាវី អគ្គនាយកកំពង់ផែស្វយ័តភ្នំពេញ (PPA-P) បាននិយាយកាលពីចុងខែមីនាថា ជាមួយស្ថានភាពធូរស្រាលនៃការរីករាលជំងឺកូវីដ ១៩ ដោយសារតែអត្រានៃការចាក់វ៉ាក់សាំងទាំងក្នុងតំបន់ និងពិភពលោកកើនឡើងខ្ពស់បានបង្កើតភាពស៊ាំក្នុងសហគមន៍ធ្វើឱ្យបណ្តាប្រទេសនានាបានបើកសេដ្ឋកិច្ចទូលំទូលាយជាងមុន ដែលជាកត្តានឹងធ្វើឱ្យសកម្មភាពទំនិញឆ្លងកាត់ផែ កាន់តែមានសកម្មភាពខ្លាំងជាងមុនជាលំដាប់៕ LA
ចំណតផែរណបពហុបំណង TS១១
ចុះពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការងារសាងសង់
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
កំពង់ផែស្វយ័តភ្នំពេញ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90