ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា] - ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ពន្យល់លម្អិតពីសមិទ្ធផលការងារសាធារណការ និងការគ្រប់គ្រងបច្ចេកទេស ដែលសម្រេចបានក្នុងឆ្នាំ២០២១
2022-01-27
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា
(ភ្នំពេញ)៖ ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានពន្យល់យ៉ាងលម្អិតអំពីសមិទ្ធផលដែលសម្រេចបាន ពាក់ព័ន្ធនឹងការងារសាធារណការ និងការគ្រប់គ្រងបច្ចេកទេស លើបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ដែលគ្រប់គ្រងដោយក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងការសាងសង់ពង្រីក និងលើកកម្ពស់គុណភាពផ្លូវថ្នល់ស្ពាន នៅក្នុងឆ្នាំ២០២១ កន្លងទៅនេះ។ ការពន្យល់យ៉ាងលម្អិតនេះបានធ្វើឡើងនាព្រឹកថ្ងៃទី២៧ ខែមករា ឆ្នាំ២០២២នេះ ក្នុងឱកាសអញ្ជើញជាអធិបតីបើកសន្និបាតបូកសរុបសមិទ្ធផលការងារសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនឆ្នាំ២០២១ និងលើកទិសដៅការងារឆ្នាំ២០២២ ដែលបានធ្វើឡើងក្រោមប្រធានបទ៖ «ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូន ដែលធន់នឹងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ការគ្រប់គ្រងការងារសាងសង់ ថែទាំផ្លូវឱ្យមានគុណភាព ដោយផ្តោតលើការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនើប» ដោយមានការចូលរួមដោយផ្ទាល់ពីថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីពាក់ព័ន្ធចំនួន៣៣០នាក់។ សម្រាប់ការងារសាធារណការ និងគ្រប់គ្រងបច្ចេកទេស ដែលសម្រេចបាន ក្នុងឆ្នាំ២០២១ ត្រូវបាន ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល បញ្ជាក់ដូចតទៅ៖ * ទី១៖ ស្ថិតិបណ្តាញផ្លូវថ្នល់ដែលគ្រប់គ្រងដោយក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន៖ – ផ្លូវជាតិកម្រិត១ ចំនួន ០៩ខ្សែ ប្រវែង ២ ២៥៤គ.ម (ក្រាលកៅស៊ូ និងបេតុងបាន ២ ២៥៤គ.ម ស្មើ ១០០% ) – ផ្លូវជាតិកម្រិត២ ចំនួន ៧១ខ្សែ ប្រវែង ៥ ១៧៨គ.ម (ក្រាលកៅស៊ូ និងបេតុងបាន ៣ ៧៦៤គ.ម ស្មើ ៧៣%) – ផ្លូវខេត្តចំនួន ៦៦៧ខ្សែ ប្រវែង ១១ ៣៧១គ.ម (ក្រាលកៅស៊ូ និងបេតុងបាន ៤ ២៦៤គ.ម ស្មើ ៣៧%) – ផ្លូវជាតិ និងផ្លូវខេត្តគិតមកដល់បច្ចុប្បន្ន មានចំនួន ៧៤៧ខ្សែ ដែលមានប្រវែងសរុប ១៨ ៨០៣គ.ម ក្នុងនោះ បានក្រាលកៅស៊ូ និងបេតុងសរុប ១០ ២៨២គ.ម ស្មើនឹង ៥៥% នៃប្រវែងផ្លូវសរុប។ * ទី២៖ ការសាងសង់ ពង្រីក និងលើកកម្ពស់គុណភាពផ្លូវថ្នល់ ស្ពាន + ការសាងសង់ និងថែទាំហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់ ស្ពាន ដោយប្រើប្រាស់កញ្ចប់ថវិកាជាតិ – បានបញ្ចប់ការស្ថាបនាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវចំនួន ៣៨ខ្សែ ក្នុងក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាប តាមផែនការដែលបានគ្រោងទុក – បាននិងកំពុងស្ថាបនាផ្លូវចំនួន ១១ខ្សែ និងផ្លូវជាតិ ១៤៦បេ ក្នុងក្រុងព្រះសីហនុ សម្រេចបាន ៧៦.៤៨% រួមទាំងបញ្ចប់ការងារស្តារអូរប្រឡាយធម្មជាតិចំនួន ៦ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៧,៥៤គ.ម ក្នុងខេត្តព្រះសីហនុ – បានចូលរួមកសាង និងស្តារហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវ ៣៧ខ្សែ ក្នុងក្រុងព្រះសីហនុ – បានអនុវត្តការងារថែទាំផ្លូវថ្នល់ជាប្រចាំឆ្នាំ២០២១ លើផ្លូវជាតិ និងផ្លូវខេត្តប្រវែងសរុប ១០ ៣៦០គ.ម – បានអនុវត្តការងារថែទាំស្ពានជាប្រចាំ ប្រវែងសរុប ១៤,៩៦គ.ម – ផ្លូវជាតិដែលបានបញ្ចប់ការសាងសង់ជា ៤គន្លង មានប្រវែងសរុបចំនួន ៣២៧,៨៣គ.ម – ផ្លូវជាតិបាននិងកំពុងសាងសង់ជា ៤គន្លង មានប្រវែងសរុបចំនួន ៣៣១,៦៥គ.ម – ផ្លូវជាតិបាននិងកំពុងសាងសង់ជា ៦គន្លង ស្ថិតលើផ្លូវជាតិលេខ៤ និងលេខ១ មានប្រវែងសរុប ៨,៣៨គ.ម។ + គម្រោងសាងសង់បណ្តាញផ្លូវជាតិសំខាន់ៗដែលកំពុងដំណើរការសាងសង់៖ ក៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសចិន – បាននិងកំពុងសាងសង់ផ្លូវល្បឿនលឿនភ្នំពេញ-ក្រុងព្រះសីហនុ មានប្រវែងសរុប ១៨៧,០៥ គ.ម សម្រេចបាន ៨០% ដែលគ្រោងនឹងបញ្ចប់នៅខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ (ជាថវិកាវិនិយោគរបស់ក្រុមហ៊ុនឯកជន ក្រោមរូបភាព (សាងសង់-ប្រតិបត្តិការ-ផ្ទេរ- BOT) – បានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងក្របខណ្ឌរវាងរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ជាមួយក្រុមហ៊ុន China Railway International Group ដើម្បីសិក្សាគម្រោងសាងសង់ផ្លូវល្បឿន លឿន ភ្នំពេញ-បាវិត និងកំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលសិក្សា – គម្រោងផ្លូវក្រវាត់ក្រុងខ្សែទី៣ ប្រវែង ៤៧,៦១គ.ម និងផ្លូវខ្នែង ប្រវែង ៥,៣៧គ.ម សម្រេចបាន ៦៦% – គម្រោងផ្លូវជាតិលេខ៧១C (ត្បូងឃ្មុំ-កំពង់ចាម) ប្រវែង ១១៤,៩៩២គ.ម សម្រេចបាន ២៤% – គម្រោងផ្លូវជាតិលេខ១០ (សំឡូត-វាលវែង-កោះកុង) ប្រវែង ១៩៧,៣៦៣គ.ម សម្រេចបាន ៥៦% – បាននិងកំពុងសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ (សិត្បូ) ចំនួន ០២កន្លែង ប្រវែង ៩៩៦ម៉ែត្រ ក្នុងនោះរួមមាន៖ ស្ពានបាសាក់ខាងកើត ប្រវែង ៦៣០ម៉ែត្រ និង ស្ពានបាសាក់ខាងលិច ប្រវែង ៣៦៦ម៉ែត្រ សម្រេចជារួមបាន ៩៩% ខ៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសជប៉ុន – គម្រោងសាងសង់ពង្រីកផ្លូវជា ០៤គន្លង លើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ (ព្រែកក្តាម-ធ្លាម្អម) ប្រវែង ១៣៥.២៥គ.ម សម្រេចបាន ៦៤% – គម្រោងសាងសង់ពង្រីកផ្លូវជា ០៤គន្លង លើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ (ធ្លាម្អម-បាត់ដំបង) ប្រវែង ១១០.៩គ.ម សម្រេចបាន ៥៦% – គម្រោងសាងសង់ពង្រីកផ្លូវជា ០៤គន្លង លើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ (សិរីសោភ័ណ-ប៉ោយប៉ែត) ប្រវែង ៣៥.៤គ.ម និងគម្រោងសាងសង់ស្ថានីយជញ្ជីងថ្លឹងយានយន្ដ ដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់ចំនួន ០៦ទីតាំង ស្ថិតក្នុងនីតិវិធីជ្រើសរើសក្រុមហ៊ុនម៉ៅការសាងសង់។ គ៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង – គម្រោងផ្លូវជាតិលេខ២ និងផ្លូវជាតិលេខ២២ ប្រវែងសរុប ៧២.១៧ គ.ម សម្រេចបាន ៥៧% – គម្រោងសាងសង់លើកកម្ពស់គុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៤៨ ប្រវែង ១៤៨ គ.ម។ ឃ៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយធនាគារពិភពលោក (WB) – គម្រោងលើកកម្រិតជួសជុល និងថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧ (ត្បូងឃ្មុំ-ក្រចេះ) ក្រាលបេតុងកៅស៊ូ ប្រវែង ១៦៤គ.ម សម្រេចបាន ៩១% – បាននិងកំពុងស្ថាបនាពង្រីក និងក្រាលបេតុងកៅស៊ូ AC ផ្លូវជាតិលេខ៤ ប្រវែង ១៩៦.២០ គ.ម ៖ កំណាត់ពីសាលាក្តីខ្មែរក្រហម ទៅដល់ស្រុកកំពង់សិលា បានចុះកិច្ច ព្រមព្រៀង ជាមួយក្រុមហ៊ុនសាងសង់រួចហើយ និងត្រៀមអនុវត្ត, និងកំណាត់ពីស្រុកកំពង់សិលា ទៅដល់ក្រុងព្រះសីហនុបាននិងកំពុងវាយតម្លៃឯកសារដេញថ្លៃ។ ង៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសថៃ – គម្រោងរៀបចំច្រកទ្វារអន្តរជាតិស្ទឹងបត់ និងផ្លូវតភ្ជាប់ទៅផ្លូវជាតិលេខ៥ សម្រេចបាន ៣៥.៣៦%។ + គម្រោងត្រៀមសម្ពោធបើកការដ្ឋានសាងសង់ ក៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសចិន – គម្រោងស្តារ និងពង្រឹងគុណភាពផ្លូវជាតិលេខ៣១, លេខ៣៣, លេខ៤១, និងលេខ៧ (ស្គន់-កំពង់ចាម) ពីប្រភេទផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរស្រទាប់ (DBST) ទៅជាផ្លូវក្រាល បេតុងកៅស៊ូ (AC) – គម្រោងសាងសង់ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន ឆ្លងកាត់ទន្លេមេគង្គ ខេត្តក្រចេះ – គម្រោងសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ (ចាក់អង្រែក្រោម រាជធានីភ្នំពេញ)។ ខ៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយប្រទេសជប៉ុន – គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ ភាគកណ្តាល (សិរីសោភ័ណ-ប៉ោយប៉ែត)។ គ៖ គម្រោងហិរញ្ញប្បទានសហប្រតិបត្តិការជាមួយធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី (ADB) – គម្រោងគ្រប់គ្រងកែលម្អបរិស្ថានក្រុងជុំវិញបឹងទន្លេសាប (ក្រុងកំពង់ឆ្នាំង និងក្រុងពោធិ៍សាត់) – គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុងរបៀងជំហានទី២ ស្ថានីយចម្រោះទឹកកខ្វក់ ក្នុងខេត្តកំពត និងខេត្តព្រះសីហនុ – គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម័្ពន្ធទេសចរណ៍ សម្រាប់កំណើនប្រកបដោយបរិយាប័ន្នក្នុងមហាអនុតំបន់មេគង្គ ជំហានទី២ ដោយធ្វើការសាងសង់ទីលាន កប់សំរាម កុ្រងកែប និងសាងសង់ផ្លូវឆ្នេរកែប-អង្កុល ប្រវែង ១២ គ.ម រួមទាំងសាងសង់ផ្លូវថ្មើរជើងប្រវែង៨៥០ម និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធពាក់ព័ន្ធវិសយ័ទេសចរណ៍ នៅកោះទន្សាយ កុ្រងកែប – គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុងរបៀងជំហានទី៤ (ក្រុងកំពង់ចាម-ក្រុងក្រចេះ និងក្រុងស្ទឹងត្រែង) និងគម្រោងកែលម្អបរិស្ថានក្រុងជុំវិញបឹងទន្លេសាបជំហានទី២ (ក្នុងក្រុងបាត់ដំបង ក្រុងសិរីសោភ័ណ និងក្រុងស្ទឹងសែន) ដោយធ្វើការសាងសង់ប្រព័ន្ធលូរំដោះទឹកកខ្វក់ ប្រព័ន្ធលូរំដោះទឹកភ្លៀង ព្រមទាំងសាងសង់ស្ថានីយចម្រោះទឹកកខ្វក់ និងទីលានទុកដាក់សំរាម។ + គម្រោងត្រៀមសម្ពោធបើកឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ – គម្រោងសាងសង់ផ្លូវចំនួន ៣៨ខ្សែ ក្នុងក្រុងសៀមរាប, គម្រោងស្ថាបនាផ្លូវចំនួន ១១ខ្សែ និងផ្លូវជាតិលេខ១៤៦បេ ក្នុងក្រុងព្រះសីហនុ, គម្រោងសាងសង់ ពង្រីកផ្លូវជាតិ លេខ៣(ចោមចៅ-ក្រុងកំពត), គម្រោងសាងសង់ផ្លូវល្បឿនលឿន ភ្នំពេញ-ក្រុងព្រះសីហនុ, គម្រោងស្តារឡើងវិញផ្លូវជាតិលេខ២១(តាខ្មៅ-ជ្រៃធំ), គម្រោងសាងសង់ ផ្លូវជាតិលេខ៥១, គម្រោងសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ៧(ខ្លាស្ទុះ-ឃុំរមាត) និងគម្រោងសាងសង់ស្ពានចំនួន ០៧កន្លែង ក្នុងខេត្តក្រចេះ និងខេត្តព្រៃវែង។ * ទី៣៖ ការសាងសង់ស្ពានធំៗដែលទើបបញ្ចប់ ក្នុងរយៈពេលថ្មីៗនេះ – បានបញ្ចប់ការសាងសង់ស្ពានឆ្លងទន្លេមេគង្គ (ក្រូចឆ្មារ-ស្ទឹងត្រង់) ប្រវែង ១ ១៣១ម៉ែត្រ – បានបញ្ចប់ការសាងសង់ស្ពានចំនួន ០៧កន្លែង ឡើងវិញបន្ទាន់នៅតំបន់ប្រឈមគ្រោះទឹកជំនន់ ក្នុងនោះនៅតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៧៣ ចំនួន០៥កន្លែង ក្នុងខេត្តក្រចេះ និងផ្លូវជាតិលេខ១១ ចំនួន០២កន្លែង ក្នុងខេត្តព្រៃវែង (ក្រោមជំនួយឥតសំណងរបស់ប្រទេសជប៉ុន)។ * ទី៤៖ យន្តការត្រួតពិនិត្យ ការបំពាក់គ្រឿងចក្រ និងសម្ភារបច្ចេកទេស – បានចុះឆ្មក់ត្រួតពិនិត្យលក្ខណៈបច្ចេកទេសសាងសង់ និងទិញរថយន្ត ឧបករណ៍ និងគ្រឿងចក្រត្រួតពិនិត្យគុណភាពផ្លូវថ្នល់ សម្រាប់ក្រុមការងារត្រួតពិនិត្យឯករាជ្យ – បានទិញ គ្រឿងចក្រចំនួន ២២២គ្រឿង សម្រាប់ផ្តល់ជូនមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន២៥ រាជធានី-ខេត្ត និងអគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់ – បានទិញ រថយន្តពិនិត្យអង្កេតស្ពាន ចំនួន ០១គ្រឿង (Bridge Inspection Vehicle) – បានទិញរថយន្តបូមលូ ចំនួន ០១គ្រឿង (Combo Jetting Truck) – បានទិញម៉ាស៊ីនសម្ពាធបាញ់ទឹក ចំនួន ០១គ្រឿង (Water Jetting Machine) – បានទទួលជំនួយឥតសំណងជាគ្រឿងចក្រសម្រាប់កែច្នៃគ្រឹះផ្លូវឡើងវិញ (Stabilizer) ចំនួន១៥គ្រឿង ពីរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន តាមរយៈកម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច និងសង្គមរបស់ JICA – បានទទួលគ្រឿងចក្រសម្រាប់ផលិតបេតុងកៅស៊ូ (AC) ចំនួន០២គ្រឿង និងគ្រឿងចក្រសម្រាប់ការងារអ៊ុតកៅស៊ូចំនួន ១៦គ្រឿង ពីក្រុមហ៊ុនសំណង់សៀងហៃ (SCG) សម្រាប់ឆ្នាំ២០២០ និង២០២១ – បាននិងកំពុងរៀបចំទីតាំងដំឡើងគ្រឿងចក្រសម្រាប់ផលិតបេតុងកៅស៊ូ (AC Mixing Plant) នៅខេត្តកំពត – គ្រោងបង្កើតគណៈកម្មការជាតិគ្រប់គ្រងដីចំណីផ្លូវ ដើម្បីដោះស្រាយទប់ស្កាត់ការរំលោភដីចំណីផ្លូវ – បាននិងកំពុងអភិវឌ្ឍកម្មវិធី (APP) តាមដានគ្រប់គ្រងព័ត៌មាន ប្រវត្តិ មធ្យោបាយ វឌ្ឍនភាព និងការវាយតម្លៃលើការអនុវត្តគម្រោង ចាប់តាំងពីពេលបើកការដ្ឋាន សាងសង់ រហូតដល់សម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ – រៀបចំទីតាំងដំឡើងគ្រឿងចក្រសម្រាប់ផលិតបេតុងកៅស៊ូ (AC) និងសិក្សាលទ្ធភាពក្នុងការរៀបចំបង្កើតគ្រឹះស្ថានសាធារណៈសម្រាប់គ្រប់គ្រងអាជីវកម្មផលិត បេតុងកៅស៊ូ។ * ទី៥៖ ការងារត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេសបណ្តាញហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់ ស្ពាន – បានធ្វើការត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេសលើបណ្តាញផ្លូវជាតិ និងផ្លូវខេត្ត ដោយប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ពិសោធន៍ទំនើបៗ មានដូចជា DRIMS, PLT, LWD និង FWD បានប្រវែងសរុប ៥ ០៧៥គ.ម – បន្តចុះត្រួតពិនិត្យពង្រឹងគុណភាព និងបច្ចេកទេសនៃការសាងសង់ និងជំរុញសកម្មភាពរបស់ក្រុមការងារត្រួតពិនិត្យឯករាជ្យ ដើម្បីពង្រឹងគុណភាពការងារ សាងសង់ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់-ស្ពាន – បន្តរៀបចំបទប្បញ្ញត្តិបច្ចេកទេសស្តីពីការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ Light Weight Deflectometer (LWD) ក្នុងការត្រួតពិនិត្យគុណភាពស្រទាប់ផ្លូវ – បន្តរៀបចំបទប្បញ្ញតិ្តបច្ចេកទេស ស្តីពីការសិក្សាវាយតម្លៃគុណភាពស្រទាប់ផ្លូវ និងការសិក្សាគណនារកកម្រាស់ Overlay ដោយប្រើឧបករណ៍ Falling Weight Deflectometer (FWD) – រៀបចំចងក្រងកំណត់តម្លៃ និងទីតាំងសម្ភារសំណង់ក្នុងវិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់ – រៀបចំចងក្រង និងកំពុងបោះពុម្ពទម្រង់ត្រួតពិនិត្យ (Check List) ស្តីពីសុវត្ថិភាព និងបរិស្ថានការងារនៅការដ្ឋានសាងសង់សម្រាប់គម្រោងជួសជុល និងស្ថាបនា ផ្លូវថ្នល់-ស្ពាន – រៀបចំគំនូរប្លង់ស្តង់ដារ ផ្លូវថ្មើរជើងក្រោមដី (UNDERPASS) និងស្ពានអាកាសថ្មើរជើង( OVERPASS ) – រៀបចំសេចក្តីព្រាងបទប្បញ្ញត្តិបច្ចេកទេស ការបើកទ្រូងផ្លូវសម្រាប់ត្រឡប់ក្រោយ (U-TURN) និងការបើកទ្រូងផ្លូវសម្រាប់ឆ្លងកាត់ (OPEN MEDIAN) – រៀបចំមុខងារត្រួតពិនិត្យគុណភាពផ្លូវ (ROAD CARE Supervision) ដោយសហការជាមួយនាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈដែលនឹង ត្រូវបន្ថែម ក្នុងកម្មវិធីថែទាំផ្លូវ (ROAD CARE Mobile App) – សិក្សាលើស្តង់ដារបច្ចេកទេសរកភាពធន់នៃស្រទាប់ផ្លូវនិងកម្រាលផ្លូវដោយប្រើម៉ាស៊ីន FWD។ សូមជម្រាបជូនថា៖ គិតមកទល់បច្ចុប្បន្ន បណ្តាញផ្លូវជាតិ និងផ្លូវជនបទរបស់យើង បានស្ថាបនាដោយចាក់កៅស៊ូ និងបេតុងរួច ប្រមាណជាង១៥ ០០០គីឡូម៉ែត្រ ហើយបាន និងកំពុងលើកកម្រិតគុណភាពពីកៅស៊ូពីរស្រទាប់(DBST) ទៅបេតុងកៅស៊ូ(AC) និងពង្រីកពី២គន្លង ទៅ៤គន្លង នៅតាមខ្សែផ្លូវអាទិភាពមួយចំនួន៕
សន្និបាតក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90