• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - ក្រសួង​បារម្ភ​ពី​ការកើនឡើង​ករណី​រំលោភ​​យក​ចំណីផ្លូវ និង​ចាក់ដី​លុប​ចង្អូរ​បង្ហូរទឹក

2021-11-30 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ចូន​បារម្ភ​ពី​ការកើនឡើង​នៃ​ការរំលោភបំពាន​យក​ដី​ចំណីផ្លូវ និង​ការចាក់ដី​លុប​ចង្អូរ​បង្ហូរទឹក​នៅតាម​ដងផ្លូវ​បណ្តាល​ឱ្យ​លិច​ផ្លូវ​បង្ក​ឱ្យ​​មាន​ការខូចខាត​ដល់​ផ្លូវថ្នល់​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​ដែល​បញ្ហា​នេះ​​ទាមទារ​ឱ្យមាន​ការចូល​រួមទាំង​អស់​គ្នា​ ដើម្បី​បញ្ឈប់​សកម្មភាព​ទាំងនេះ​។ ការបង្ហាញ​ក្តីបារម្ភ​នេះ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​ក្នុង​កម្មវិធី MPWT LIVE SHOW ដែល​រៀបចំ​ដោយ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​ពីថ្ងៃ​ ២៩ វិច្ឆិកា ២០២១ ក្រោម​ប្រធានបទ “​ការថែទាំ​ផ្លូវថ្នល់​ និង​ការចូលរួម​ពី​ប្រជាពលរដ្ឋ​” ​ដើម្បី​ឆ្លើយតប​នឹង​សំណួរ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​។ ក្នុង​ឱកាស​នោះ​លោក យិត បុណ្ណា រដ្ឋលេខាធិការ​ក្រសួង​នេះ​បាន​លើកឡើងថា ការសាងសង់​ផ្លូវថ្នល់​នីមួយៗ គឺ​ក្រសួង​តែង​គិតគូរ​អំពី​ផាសុកភាព​ដល់​អ្នកបើកបរ​ក៏ដូចជា​បរិស្ថាន​ជុំវិញ​ផ្លូវថ្នល់​ផងដែរ​។ ​ប៉ុន្តែ​លោក​ថា​​ការបំពាន​របស់​អ្នក​ដែល​រស់នៅ​​តាម​បណ្តា​យ​ផ្លូវ​មាន​ការកើនឡើង​យ៉ាងគំហុក ដូចជា ការចាក់ដី​ខ្ពស់ជាង​ផ្លូវថ្នល់ ការចាក់ដី​លុប​ចង្អូរ​បង្ហូរទឹក​ផ្លូវ ដែល​ធ្វើឱ្យ​ទឹក​មិនអាច​ហូរ​ចេញពី​ផ្លូវ​ធ្វើឱ្យ​ផ្លូវថ្នល់​ដែល​សង់​រួច​ឆាប់​ខូចខាត​ទៅវិញ​យ៉ាង​រហ័ស​។ លោក​បាន​បញ្ជាក់ថា​៖ «​នៅពេល​ចាប់ផ្តើម​រចនា​ផ្លូវថ្នល់ យើង​គិត​គ្រប់​ជ្រុងជ្រោយ​ទាំងអស់ យើង​គិត​តាំងពី​ចង្អូរ​រំដោះ​ទឹកភ្លៀង ចង្អូរ​អ្វី​ផ្សេងៗ​ដែល​អាច​កើតមានឡើង​ជាយថាហេតុ​​ដែល​បណ្តាល​ឱ្យ​មាន​ទឹកជំនន់​​មកពី​ភ្លៀង​ខ្លាំងពេក​ ដើម្បី​បញ្ចៀស​​ការខូចខាត​ផ្លូវថ្នល់​»​។ លោក​បាន​បន្តថា​៖ «​នៅពេល​​យើង​ធ្វើ​ផ្លូវថ្នល់​គឺ​ប្រជាជន​មិន​​ទាន់​មកដល់​ទេ​ ឬ​មិនបាន​ប្រជ្រៀត​ចូលមក​តួ​ផ្លូវថ្នល់​នោះទេ ​ផ្ទះ​របស់​លោក​នៅ​ឆ្ងាយ​។ ​ប៉ុន្តែ​ពេល​យើង​ធ្វើ​ផ្លូវថ្នល់​ហើយ ចរាចរណ៍​ចាប់ផ្តើម​កើនឡើង​ផលប្រយោជន៍​នៃ​ការប្រើប្រាស់​​ផ្លូវថ្នល់​ និង​អត្ថប្រយោជន៍​ផ្សេងៗ​​ក៏​ជំរុញ​ឱ្យ​គាត់​ចាក់ដី​ចូល​ដី​​ចំណីផ្លូវ​របស់​យើង​។ ទាំងនេះ​​គឺជា​កត្តា​មួយ​ដែល​ខុសប្លែក​ពី​​មុន​ឆ្នាំ​ ១៩៧០ ​មកទៀត នៅពេល​នោះ​ប្រជាជន​គោរព​ និង​ថែរក្សា​ដី​ចំណីផ្លូវ គន្លង​ផ្លូវថ្នល់​​ក៏ត្រូវ​ការពារ​»​។ ជាមួយ​គ្នា​នេះ លោក យិត បុណ្ណា ស្នើ​ដល់​អ្នក​ដែល​រស់នៅ​តាម​បណ្តាយ​ផ្លូវ​ទាំងអស់​​ឱ្យ​បញ្ឈប់​សកម្មភាព​ទាំងនោះ និង​រួមគ្នា​ថែរក្សា​ផ្លូវថ្នល់​ឱ្យបាន​​ល្អ ដោយ​លោក​ក៏បាន​ជំរុញ​​ដល់​អាជ្ញាធរ​ដែនដី​ឱ្យ​ចូលរួម​ផ្សព្វផ្សាយ​ និង​ទប់ស្កាត់​សកម្មភាព​បំពាន​ទាំងនេះ​ផងដែរ ព្រោះ​ការទប់ស្កាត់​សកម្មភាព​ទាំងនេះ​​បាន​គឺ​មានតែ​ការ​រួមគ្នា​អនុវត្ត​ប៉ុណ្ណោះ​។ លោក​បាន​បញ្ជាក់ថា​៖ «​នេះ​គឺជា​បញ្ហា​មួយ​ដែល​ត្រូវ​ទាំងអស់​​គ្នា​មិនមែន​តែ​ក្រសួង​សាធារណការ​ ឬ​អាជ្ញាធរ​ផ្លូវថ្នល់ ដែល​ត្រូវ​​តែ​រក​មធ្យោបាយ​នោះទេ​។ តែ​​ការចូលរួម​ជាងគេ​គឺ​ប្រជាជន ត្រូវមាន​ការយល់ដឹង​អំពី​បញ្ហា​​នេះ និង​ថែរក្សា​ទាំងអស់​គ្នា ដើម្បី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​រួម​។ អាជ្ញាធរ​ដែនដី​ក៏​ជា​អាជ្ញាធរ​ផ្លូវ​​ថ្នល់​ដែរ ដូច្នេះ​បណ្តា​មន្ត្រី​រាជការ​យើង​តាម​ដែនដី​សុំ​យល់ដឹង​​អំពី​ច្បាប់​ផ្លូវថ្នល់​ និង​ជួយ​ពង្រឹង​ប្រជាជន​វិញ​»​។ បើតាម​លោក យិត បុណ្ណា ប្រព័ន្ធ​បណ្តាញ​ផ្លូវថ្នល់​នៅ​កម្ពុជា​សម្រាប់​បម្រើ​ដល់​វិស័យ​ដឹកជញ្ជូន​មាន​ផ្លូវ​ ១ ​លេខ ផ្លូវ​ ២ ​លេខ និង​ផ្លូវ​ ៣ ​លេខ​ [​ផ្លូវ​ចាក់​កៅស៊ូ​] ​ហើយ​ផ្លូវថ្នល់​ដែល​គ្រប់គ្រង​ដោយ​ក្រសួង​សាធារណការ​មាន​ប្រមាណ ១៨ ១២៥ ​គីឡូម៉ែត្រ ក្នុងនោះ​ផ្លូវ​ក្រាល​​កៅស៊ូ​មាន​ប្រមាណ​ ៥៥ ​ភាគរយ​។ លោក​បានឱ្យ​ដឹងថា ផ្លូវ ១ ​លេខ ត្រូវ​ក្រសួង​សាងសង់​បាន​ចំនួន ២ ២៥០ ​គីឡូម៉ែត្រ ដោយ​ក្រាល​កៅស៊ូ​បាន​ ១០០ ​ភាគរយ ចំណែក​ផ្លូវ​ ២ ​លេខ ​មាន​ប្រវែង ៥ ០០០ ​គីឡូម៉ែត្រ ក្រាល​កៅស៊ូ​បាន​ជាង ៣ ០០០ ​គីឡូម៉ែត្រ ស្មើនឹង​ប្រមាណ​ ៧៤ ​ភាគរយ​។ លោក​ គង់ រតនៈ ប្រធាន​វិទ្យាស្ថាន​ជាតិ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​​ផ្លូវគោក​បានលើកឡើង​ថា ការរំលោភបំពាន​ទៅលើ​ផ្លូវថ្នល់ គឺ​ពិតជា​មាន​ការកើនឡើង​ខ្លាំង​ដោយសារ​កំណើនប្រជាជន​ហើយ​បញ្ហា​នេះ​ក៏បាន​ក្លាយជា​ជំងឺមហារីក ដែលជា​ជំងឺ​រ៉ាំរ៉ៃ​ជា​យូរលង់​មកហើយ​។ លោក​បន្តថា​ដើម្បី​ដោះស្រាយ​​បញ្ហា​ទាំងនេះ ការប្រើ​វិធានការ​​អំពាវនាវ​ឱ្យ​មាន​ការចូលរួម​ពី​ពលរដ្ឋ​តែមួយ​មុខ គឺ​មិនអាច​ដោះស្រាយបាន​ភ្លាម​ទេ ផ្ទុយ​ទៅ​​វិញ​ទាមទារ​ឱ្យមាន​ការចូលរួម​​ពី​អាជ្ញាធរ​ដែនដី​ផងដែរ ខណៈ​​ការរំលោភបំពាន​បែបនេះ​នៅតែ​បន្ត​កើត​ដោយសារ​កត្តា​ច្រើន​។ លោក​ថា​៖ «​យើង​ឃើញថា​ប្រជាជន​គាត់​ចាក់​បំពាន​ផ្លូវ​បាន​​គឺ​ដោយសារ​អាជ្ញាធរ​គាត់​អត់​ឃាត់ និង​មួយទៀត គាត់​អត់​​ចេះ​ច្បាប់ ហើយ​អត់​ដឹងថា ត្រូវ​​ហាម​គេ​របៀប​ម៉េច​? ​មួយទៀត អាជ្ញាធរ​គាត់​ដឹង​ដែរ ក៏ប៉ុន្តែ​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​ចាក់​សិន ពេល​គេ​ត្រូវការ​ចាំ​កាយ​មកវិញ ឬក៏​អី​ជាដើម ដែល​នេះ​ជា​បញ្ហា​»​។ លោក​បាន​ពន្យល់​បន្ថែម​ថា​៖ «​រឿង​ដែល​បណ្តាលឱ្យ​កាន់តែ​រីករាលដាល​ហ្នឹង​គឺ​ដោយសារ​ឃើញ​ប្រជាពលរដ្ឋ​មួយ​ធ្វើបាន អ្នកផ្សេង​ទៀត​ក៏​ធ្វើការ​បានដែរ​។ បញ្ហា​នេះ​គឺ​បង្ហាញ​អំពី​កង្វះខាត​ការទទួល​ខុសត្រូវ​របស់​​អាជ្ញាធរ​ផង ជាមួយ​នឹង​ប្រជាពលរដ្ឋ​គាត់​មិនបាន​គិត​អំពី​ផលប្រយោជន៍​សាធារណៈ​ផង​»​។ សម្រាប់​ជា​មធ្យោបាយ លោក គង់ រតនៈ បាន​ថ្លែងថា ការអំពាវនាវ​ឱ្យ​ពលរដ្ឋ​ចូលរួម​គឺជា​រឿង​ត្រឹមត្រូវ ហើយ​ត្រូវការ​​បង្កើត​យុទ្ធសាស្ត្រ​ និង​វិធានការ​​ម៉ឺងម៉ាត់​ក្នុង​ការទប់ស្កាត់​សកម្មភាព​ល្មើស​ទាំងនេះ​ឱ្យបាន​ទាន់​​ពេលវេលា​៕
កម្មវិធី MPWT LIVE SHOW ឯកឧត្តម យិ​ត បុ​ណ្ណា រដ្ឋលេខាធិការ វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Fresh News] - អ្នកនាំពាក្យអគ្គស្នងការដ្ឋាន៖ យានយន្ត ៥៩១គ្រឿងទៀត ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យ និងផាកពិន័យ នាថ្ងៃទី១៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២២
កិច្ចប្រជុំស្តីពីការត្រៀមរៀបចំដំណើរទស្សនកិច្ចរួមគ្នាថ្នាក់រដ្ឋមន្ត្រីកម្ពុជា-ថៃ ដើម្បីត្រួតពិនិត្យមើលការដ្ឋានសាងសង់ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិស្ទឹងបត់-បានណងអៀន ដែលគ្រោងនឹងប្រព្រឹត្តទៅនៅថ្ងៃទី២០ ខែ សីហា ឆ្នាំ២០២២
[Nokor Wat News] - រដ្ឋមន្ត្រីកម្ពុជា-ថៃ ត្រៀមរៀបចំដំណើរទស្សនកិច្ចរួមគ្នា​ ដើម្បីត្រួតពិនិត្យមើលការដ្ឋានសាងសង់ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិស្ទឹងបត់-បានណងអៀន ដែលគ្រោងនឹងប្រព្រឹត្តទៅនៅថ្ងៃទី២០ ខែ សីហានេះ
[Phnom Penh Post] - រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួង​សាធា​រណ​ការ​កម្ពុជា-ថៃ ​គ្រោង​ចុះពិនិត្យ​ការ​ដ្ឋានសាង​សង់​ច្រក​ទ្វារ​ព្រំដែន​អន្តរ​ជាតិ​ស្ទឹង​បត់​-​បាន​ណង​អៀន​
[Phnom Penh Post] - អគ្គនា​យក​ដ្ឋាន​គយ​រំឭក​ម្ចាស់​រថយន្ត​ចង្កូត​ស្តាំ​គ្មាន​ពន្ធ​ដែល​ចុះ​បញ្ជី​រួច ឱ្យរួស​រាន់​ទៅបង់​ពន្ធ
[Khmer times] - Merits of Demerit Points
[DAP] - គយ រំលឹកម្ចាស់រថយន្ដចង្កូតស្ដាំ ចុះបញ្ជីរួច ត្រូវប្រញាប់មកបង់ពន្ធ
[ក្រសួងព័ត៌មាន] - កម្ពុជា-ថៃ ត្រៀមរួមគ្នាចុះត្រួតពិនិត្យមើលការដ្ឋានសាងសង់ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិស្ទឹងបត់-បានណងអៀន

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2022 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90