ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Kampucheathmey] - ពលរដ្ឋស្នើអាជ្ញាធរជំនាញពន្លឿនជួសជុលផ្លូវលំមួយខ្សែ ព្រោះពិបាកធ្វើដំណើរណាស់ដោយសារខូចខាតច្រើនកន្លែងពេក
2025-03-18
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kampucheathmey
ផ្លូវលំមួយខ្សែដែលមានប្រវែងជិត៥០គីឡូម៉ែត្រ លាតសន្ធឹងឆ្លងកាត់ឃុំសង្កាត់ចំនួន៤ ពីទីរួមខេត្តទៅ រួមមាន សង្កាត់មនោរម្យ សង្កាត់រមនា ឃុំមេម៉ង់ និងឃុំចុងផ្លាស់ បានរងការខូចខាតផុសក្បាលថ្មចេញមកជាច្រើនកន្លែង លំបាកក្នុងការធ្វើដំណើរទាំងម៉ូតូនិងទាំងរថយន្ត។ ប្រជាពលរដ្ឋអ្នកធ្វើដំណើរ បានទទូចស្នើសុំដល់អាជ្ញាធរខេត្តពន្លឿនការជួសជុលឡើងវិញ និងឈានទៅដល់ការចាក់កៅស៊ូតែម្តងនៅពេលខាងមុខ ដើម្បីឱ្យការធ្វើដំណើរមានភាពងាយស្រួល។លោក កន ស៊ាងហាក់ អាយុ ៣៥ឆ្នាំ ជាប្រជាជាពលរដ្ឋមួយរូបដែលរស់ឃុំមេម៉ង់ ស្រុកកែវសីមា បានរៀបរាប់ថា ពេលមានធុរៈត្រូវធ្វើដំណើរឆ្ពោះទៅទីរួមខេត្តម្តងៗតែងតែយកផ្លូវលំមួយខ្សែនេះសម្រាប់ធ្វើដំណើរទៅមក។ ប៉ុន្តែ កាធ្វើដំណើរនោះ មិនមានភាពងាយស្រួលនោះទេ ពោល គឺមានលំបាកខ្លាំងណាស់ ព្រោះផ្លូវនេះបើរដូវប្រាំងផ្លូវមានសភាពហុយទ្រលោម ហើយថែមទាំងសម្បូទៅដោយក្បាលថ្មផុសចេញឡើងមកព្រោងព្រាត។ ចំណែរដូវវស្សាវិញ គឺផ្លូវមានសភាពបែកភក់រអិលលំបាកខ្លាំងទាំងខ្លួនគេផ្ទាល់និងទាំងអ្នកធ្វើដំណើររួមផងដែរ។ រូបគេបន្ថែមថា ផ្លូវលំមួយខ្សែដែលមានប្រវែងជិត៥០គីឡូម៉ែត្រឆ្ពោះទៅទីរួមខេត្ត បើសិនជាគេមានធុរៈ ឬមានការចាំបាច់ខ្លាំង តម្រូវឲ្យគេត្រូវសម្រេចចិត្តជិះរថយន្តតាក់ស៊ីវិញ មិនជិះម៉ូតូឡើយ ព្រោះធ្វើដំណើរតាមរថយន្តងាយស្រួលជាងមធ្យោបាយម៉ូតូបន្តិច។ ប៉ុន្តែ ការចំណាយក៏កាន់តែច្រើនបន្ថែមទៀតរហូតទៅដល់៤ ០០០០រៀលក្នុងកាធ្វើដំណើរទៅទីរួមខេត្ត និងត្រឡប់មកវិញម្តងៗ។ បើធៀបការចំណាយលើកាជិះម៉ូតូខ្លួនឯងវិញ គឺអស់ថ្លៃចាក់សាំងត្រឹម៦ ០០០រៀលប៉ុណ្ណោះ។ក្នុងនាមប្រជាពលរដ្ឋមួយរូប លោកស្នើដល់អាជ្ញាធរថ្នាក់ខេត្តមេត្តាជួយពន្លឿននៃការជួសជុលផ្លូវនេះឡើងវិញ ដើម្បីឲ្យប្រជាពលរដ្ឋដែលយកមធ្យោបាយផ្លូវនេះ ធ្វើដំណើរទៅមក ក៏ដូចជា ដឹកកសិផលផ្សេងៗឲ្យមានការងាយស្រួល ព្រោះបច្ចុប្បន្ននេះផ្លូវមានភាពលំបាកខ្លាំងណាស់ក្នុងកាធ្វើដំណើរ។ លោកសង្ឃឹមថា ថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ក៏ដូចជារាជរដ្ឋាភិបាល នឹងធ្វើផ្លូវនេះដោយចាក់កៅស៊ូ តែម្ដងនៅថ្ងៃខាងមុខ។ជាមួយគ្នានេះ ប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅតាមបណ្ដាឃុំ-សង្កាត់ផ្សេងៗទៀត ដែលយកផ្លូវនេះជាមធ្យោបាយធ្វើដំណើរ ក៏បានស្នើទទូចទៅដល់ប្រមុខថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ក៏ដូចជា រាជរដ្ឋាភិបាលមេត្តាជួយធ្វើជាផ្លូវចាក់កៅស៊ូតែម្ដង ដើម្បីឲ្យប្រជាពលរដ្ឋទាំងអស់ងាយស្រួលធ្វើដំណើរទៅមក ទាំងមធ្យោបាយម៉ូតូ និងរថយន្តផង។ លើសពីនេះ បច្ចុប្បន្នមិនមែនតែប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរនៅលើផ្លូវនេះតែប៉ុណ្ណោះទេ ពោល គឺមានក្រុមហ៊ុនច្រើនណាស់ដែលមានរថយន្តតូចធំដែលបានយកផ្លូវនេះធ្វើជាមធ្យោបាយធ្វើដំណើរដឹកសម្ភារៈផ្សេងៗ រួមមាន ក្រុមហ៊ុនរ៉ែមាសតំបន់អូរខ្វាវ ក្រុមហ៊ុនរ៉ែមាសរ៉ុងឈីង និងក្រុមហ៊ុនផលិតឥដ្ឋបរិស្ថានជាដើម។ ជុំវិញទុក្ខលំបាកពលរដ្ឋក្នុងការធ្វើដំណើរនេះ លោក នាង វណ្ណៈ អ្នកនាំពាក្យសាលាខេត្តមណ្ឌលគិរី ក៏បានប្រាប់«កម្ពុជាថ្មី» ថា លោកមិនទាន់ដឹងច្បាស់នៃសកម្មភាពផ្លូវនោះទេ ប៉ុន្តែ កន្លងទៅ នៅក្នុងអង្គប្រជុំ ខាងមន្ទីរអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ បានស្នើមកខេត្ត ដើម្បីធ្វើអន្តរាគមន៍ទៅលើរថយន្តដែលដឹកលើសទម្ងន់ណ្តាលឲ្យខូចផ្លូវត្រង់ចំណុចក្រុងសែនមនោរម្យឆ្ពោះទៅឃុំចុងផ្លាស់ ស្រុកកែវសីមា ខេត្តមណ្ឌលគិរី។ ជាពិសេស ក្រុមហ៊ុនមួយ ដែលមិនសូវសហការជាមួយអាជ្ញាធរនោះទេ គឺក្រុមហ៊ុនផលិតឥដ្ឋបរិស្ថានដែលទើបតែបង្កើតថ្មី មានរថយន្តធុនធំដឹកទំនិញឆ្ពោះទៅការដ្ឋានរបស់ពួកគេ។លោកបន្តថា ពាក់ព័ន្ធនឹងផ្លូវលំមួយខ្សែដែលមានប្រវែងជិត៥០គីឡូម៉ែត្រនេះ កន្លងទៅមន្ទីរអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ បានសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនរ៉ែមាស(Renaissance) តំបន់អូខ្វាវ បានធ្វើការជួសជុលផ្លូវនេះជាប្រចាំនាពេលកន្លងមកផងដែរ។ ប៉ុន្តែ យ៉ាងណាមិញមួយរយៈចុងក្រោយនេះ លោកមិនទាន់ដឹងថា តើបានជួសជុលឡើងវិញ ឬក៏យ៉ាងណានោះដែរ តែលោកគ្រាន់តែដឹងថា ក្រុមហ៊ុនរ៉ែមាសអូរខ្វាវនោះ គេមិនសូវជាសប្បាយចិត្តប៉ុន្មានទេក្នុងការស្ថាបនាជួសជុល ដោយសារក្រុមមហ៊ុនរបស់គេត្រូវចំណាយក្នុងការជួសជុលផ្លូវនោះ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា ចំពោះការស្ថាបនាផ្លូវកៅស៊ូនាពេលខាងមុខ លោកមិនទាន់មានឯកសាររបាយការណ៍ជាក់លាក់ណាមួយនោះទេ ប៉ុន្តែ កន្លងទៅ ក្នុងអង្គប្រជុំ លោកប្រធានមន្ទីរអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ បានអះអាងថា នឹងមានផ្លូវកៅស៊ូជូនប្រជាពលរដ្ឋក្នុងការធ្វើដំណើរពីទីរួមខេត្តឆ្ពោះទៅឃុំចុងផ្លាស់នៅពេលខាងមុខនេះ៕
វិស័យសាធារណការ
ផ្លូវខូចខាត
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90