ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - ក្រសួងសាធារណការ ប្រាប់ឱ្យបិទចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ ផ្លូវទាំងឡាយដែលជន់លិច ដើម្បីចៀសវាងគ្រោះថ្នាក់
2020-10-16
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រោយពីពិនិត្យឃើញស្ថានភាពរងការជន់លិចដោយជំនន់ទឹកភ្លៀងកាន់តែអាក្រក់ ក្រសួងសាធារណការណែនាំដល់មន្ទីរជំនាញនៅតាមបណ្ដារាជធានី-ខេត្តដែលកំពុងរងការជន់លិចចុះត្រួតពិនិត្យ និងចេញបម្រាមហាមឃាត់ ការធ្វើចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ជាបណ្ដោះអាសន្នលើកំណាត់ទាំងឡាយណា ដែលមានការជន់លិច និងទឹកហូរកាត់ខ្លាំង ដើម្បីចៀសវាងគ្រោះថ្នាក់។ ជុំវិញការណែនាំនេះលោក ម៉ឹង យូឡេង ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តកណ្ដាលប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ ពីម្សិលមិញថា កាលពីព្រលប់ថ្ងៃទី ១៤ តុលា លោកបានចេញសេចក្ដីជូនដំណឹង ១ ស្ដីពីការសម្រេចបិទចរាចរណ៍រថយន្តដឹកទំនិញធុនធំគ្រប់ប្រភេទលើកំណាត់លេខ ២, ៣, ៤, ៥, ២០, ២០A , ២១, ២១A និងលេខ ២១B ក្នុងភូមិសាស្ត្រ ខេត្តកណ្តាលជាបណ្ដោះអាសន្ន។ លោកថ្លែងថា៖ «ការផ្អាកចរាចរណ៍ជាបណ្ដោះអាសន្នលើកំណាត់ទាំងនោះ គឺដើម្បីថែរក្សា កុំឱ្យស្រុត និងធានាដល់ការធ្វើចរាចរណ៍ប្រកបដោយសុវត្ថិភាព។ ព្រោះនៅក្នុងខណៈនេះកំណាត់ទាំងនោះកំពុងត្រូវបានទឹកជន់លិច និងហូរកាត់ក្នុងជម្រៅចាប់ពី ២,៥ ដេស៊ីម៉ែត្រឡើងទៅ»។ ជាមួយគ្នានេះនាយករដ្ឋបាលខេត្តតាកែវលោក ម៉ឹង វុទ្ធី ក៏ប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ដែរថា លើកំណាត់លេខ ២ និងលេខ ៣ ក្នុងភូមិសាស្ត្រខេត្តតាកែវក៏ត្រូវបានហាមឃាត់ រថយន្តធុនធ្ងន់ ធ្វើចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ផងដែរ។ លោកប្រាប់ថា៖ «សម្រាប់លេខ ២ ចំណុចដែលត្រូវបានហាមឃាត់ការធ្វើចរាចរណ៍គឺចាប់ពីរង្វង់មូលអូរចំបក់ ដល់ កំពង់ដង្កោ ព្រំប្រទល់ខេត្តកណ្ដាល។ កំណាត់លេខ ៣ គឺចាប់ពីអង្គតាសោមដល់ព្រំប្រទល់ខេត្តកណ្ដាល»។ នៅរាជធានីភ្នំពេញក្រោយពីទំនប់សណ្ដស្ទឹងព្រែកត្នោតកាលពីព្រឹកថ្ងៃ ពុធនោះលំនៅឋានពលរដ្ឋជាច្រើនពាន់ខ្នង និងកំណាត់ជាច្រើនកន្លែងក្នុងខណ្ឌដង្កោ ភាគខាងត្បូងរាជធានីភ្នំពេញបានរងការជន់លិច និងហូរកាត់យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរ ដែលមិនអាចធ្វើចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់បាន។ ក្នុងស្ថានភាពដ៏អាក្រក់នេះ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញនាព្រឹកម្សិលមិញបានសម្រេចបិទលេខ ២១៧ ពីចំការដូងទៅរង្វង់មូលកួរស្រូវ និងកំណាត់លំមួយចំនួនទៀតនៅក្នុងខណ្ឌនេះជាបណ្តោះអាសន្ន។ លោក ស៊ឹម តុលា នាយករដ្ឋបាលខណ្ឌដង្កោ ប្រាប់ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពីម្សិលមិញថា សង្កាត់ចំនួន ១១ លើ ១២ សង្កាត់នៃខណ្ឌនេះបានរងការជន់លិចដោយជំនន់ទឹកភ្លៀង និងទឹកជំនន់ព្រែកត្នោត។ ប៉ុន្តែលោកមិនបានប្រាប់ឱ្យដឹងនូវចំនួនគ្រួសារពលរដ្ឋដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយទឹកជំនន់នេះទេ។ លោកថ្លែងថា៖ «នៅពេលនេះយើងនៅមិនទាន់ដឹងច្បាស់អំពីចំនួនខ្នងផ្ទះ ឬគ្រួសារពលរដ្ឋដែលរងផលប៉ះពាល់នៃជំនន់នេះទេ ព្រោះយន្តការឆ្លើយតបជាបន្ទាន់នៅពេលនេះគឺយើងត្រូវគិតគូរពីអាយុជីវិតរបស់ប្រជាពលរដ្ឋដោយ ត្រូវជម្លៀសអ្នកដែលរងប៉ះពាល់ធ្ងន់ធ្ងរទៅទីទួលសុវត្ថិភាពសិន»។ ការជន់លិចដ៏អាក្រក់នេះពន្ធនាគារព្រៃស (ម២) ក្នុងសង្កាត់ព្រៃស ខណ្ឌដង្កោ ដែលមានអ្នកទោសប្រមាណ ១ ៤០០ នាក់ជាស្ត្រី និងអនីតិជនក៏ត្រូវបានទឹកជន់លិចធ្ងន់ធ្ងរដែរ ដែលតម្រូវឱ្យអគ្គានុរក្សពន្ធនាគារសម្រេចផ្ទេរអ្នកទោសទៅពន្ធនាគារព្រៃស (ម១) និង PJ ជាបណ្ដោះអាសន្ន ដើម្បីសុវត្ថិភាព។ អ្នកនាំពាក្យអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធនាគារនៃក្រសួងមហាផ្ទៃលោក នុត សវនា ប្រាប់ពីម្សិលមិញថា ដោយសារទឹកជន់លិចធ្ងន់ធ្ងរ អ្នកទោសស្រី និងអនីតិជនជាង ៨០០ នាក់ ក្នុងចំណោមអ្នកទោសប្រមាណ ១៤០០ នាក់នៃមណ្ឌលអប់រំ កែប្រែព្រៃស (ម២) ត្រូវបានផ្ទេរទៅមណ្ឌលកែប្រែព្រៃស (ម១) និង ជាង ៥០០ នាក់ទៀត ត្រូវបានផ្ទេរទៅកាន់មណ្ឌលឃុំឃាំង PJ នៃស្នងការដ្ឋានរាជធានីភ្នំពេញ។ លោកថា៖ «បើទោះជាពួកគេជាអ្នកទោសក៏ដោយយើងមិនអាច ទុកពួកគាត់ចោលបានឡើយ ខណៈទឹកបានជន់លិចចូលទៅក្នុងបន្ទប់ឃុំឃាំងដែលបន្ទប់ខ្លះមានជម្រៅជាង ១ តឹក និងខ្លះទៀតមានជម្រៅ ៣ តឹក។ តើឱ្យពួកគេទ្រាំរស់នៅដូចម្ដេច? ពួកគេក៏ជាមនុស្សដែរ»។ បើតាមលោក សវនា នៅក្នុងទីធ្លាមណ្ឌលឃុំឃាំងនេះទឹកបានជន់លិចរហូតដល់ជិត ១ ម៉ែត្រដែលមិនអាចបម្រើការងាររដ្ឋបាលបានឡើយ។ លោកបានបន្តថា៖ «នៅពេលនេះទឹកក៏កំពុងជ្រាបចូលនៅក្នុងផ្នែកខ្លះនៃទីធ្លាមណ្ឌលឃុំឃាំងព្រៃស (ម១) ផងដែរ ប៉ុន្តែកម្លាំងមន្ត្រីនុរក្សពន្ធនាគារយើងកំពុង ប្រើម៉ាស៊ីនបូមទឹកចេញ។ បើមិនដូច្នេះយើងមិនដឹងថា នឹងត្រូវជម្លៀសអ្នកទោសពីក្នុងពន្ធនាគារនេះបែបណានោះទេ»៕
ផ្លូវជាតិលេខ២០
ផ្លូវជាតិលេខ២
ផ្លូវជាតិលេខ៥
ផ្លូវជាតិលេខ២១
ផ្លូវជាតិលេខ០៣
ស្ថានភាពទឹកជំនន់
ជំនន់ទឹកភ្លៀង
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90