• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[PN News] - លោក ឃួង ស្រេង ស្នើរឲ្យក្រុមហ៊ុនលីយ៉ុងផាត់កុំយកលុយរថយន្តទេសចរណ៍ឆ្លងស្ពានព្រែកព្នៅ

2017-09-08 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង PN News
ភ្នំពេញ៖ លោកឃួង ស្រេង អភិបាលរាជធានីភ្នំពេញ បានបញ្ជាក់ថា រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញនឹង ជំរុញអោយមានការរៀបចំដាក់លិខិតស្នើរសុំទៅខាងក្រុមហ៊ុនលីយ៉ុងផាត់ កុំអោយយកលុយសម្រាប់រថយន្តប្រភេទទេសចរណ៍ឆ្លងកាត់ស្ពានព្រែកព្នៅ កំឡុងពេលជួសជុលស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់។ ការបញ្ជាក់របស់លោកឃួង ស្រេងបែបនេះត្រូវបានធ្វើឡើង នាព្រឹកថ្ងៃទី០៨ កញ្ញា ក្នុងកិច្ចប្រជុំតំណាងក្រុមហ៊ុនOCICនិងអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធ លើគំរោងសាងសង់ស្ពានបាឡេមួយកន្លែងចំណុចឃ្លាំងសាំងក្រុមហ៊ុនសូគីមិច គីឡូមែត្រលេខ៦ ក្នុងខណ្ឌឬស្សីកែវឆ្លងទៅកាន់ តំបន់អភិវឌ្ឍន៍ជ្រោយចង្វារស្ថិតក្នុងសង្កាត់ព្រែកតាសេក ខណ្ឌជ្រោយចង្វារ ខណៈដែលស្ពានជ្រោ យចង្វារចាស់ចាប់ផ្តើមជួសជុលឡើងវិញ។ លោក ឃួង ស្រេង បន្តថា ស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់ចាប់ដំណើរការជួសជុលពីថ្ងៃទី១៥ កញ្ញា ប៉ុន្តែមិនទាន់បិទទាំងស្រុងទេ ទុកឲ្យប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរក្នុងរដូវបុណ្យភ្ជំបិណ្យនេះសិនប៉ុន្តែក្រោយពីចប់ ការជួសជុលនិងចាប់ផ្តើម ហើយផ្អាកចរាចទាំងស្រុង មិនអនុញាតិឲ្យមានរថយន្តឆ្លងកាត់ទេ ។ដូច្នេះហើយ រថយន្ត មួយចំនួនត្រូវបង្វែរទៅឆ្លងស្ពានព្រែកព្នៅ ហៅថាស្ពាន លីយ៉ងផាត់ វិញ ។លោក បញ្ជាក់ថា ដើម្បីជួយសំរួលលើការចំណាយរបស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញនឹង ជំរុញអោយមានការរៀបចំដាក់លិខិតស្នើរសុំទៅខាងក្រុមហ៊ុនលីយ៉ុងផាត់ កុំអោយយកលុយសម្រាប់រថយន្តប្រភេទទេសចរណ៍ឆ្លងកាត់ស្ពានព្រែកព្នៅ កំឡុងពេលជួសជុលស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់។ មន្រ្តីក្រសួងសាធារណការបានអៈអាងថា ស្ពានជ្រោយចង្វារមិត្តភាពកម្ពុជា ជប៉ុន នឹងបើកដំណើរការជួសជុលជាផ្លូវការនៅថ្ងៃទី១៥ ខែកញ្ញាខាងមុខនេះ ប៉ុន្តែមិនទាន់បិទចរាចរណ៍ទាំងស្រុងនៅឡើយទេ ដើម្បីទុកពេលវេលាឲ្យប្រជាពលរដ្ឋអាចធ្វើដំណើរក្នុងរដូវ បុណ្យភ្ជំបិណ្យនេះបានមួយរយៈពេលទៀត ។ម្យ៉ាងទៀតបើទោះបីជាស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់នេះត្រូវបានបិទទាំងស្រុងរយៈពេល២ឆ្នាំក្តី ប៉ុន្តែការធ្វើចរាចរណ៏របស់ប្រជាពលរដ្ឋមិនមានការកកស្ទះនោះទេ ដោយសារមានការរៀបចំជាសាឡាងចំនួន២គ្រឿងចម្លងអ្នកដំណើរទៅមកមិនយកកម្រៃសេវារួមទំាងការបង្វែលទិសដៅធ្វើដំណើរទៅតាមស្ពានព្រែកព្នៅជំនួសវិញ។ លោក មេត មាសភក្តី អ្នកនាំពាក្យសាលារាជធានីភ្នំពេញបានអៈអាងថា អាជ្ញាធរបានត្រៀម ផែនការរួចជាស្រេចហើយក្នុងការជួយសម្រួលចរាចរណ៍នៅពេលស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់បិទទាំងស្រុងលែងឲ្យដំណើរការ ប៉ុន្តែទោះជាយ៉ាងណាក៏ស្នើឲ្យប្រជាពលរដ្ឋមេត្តាគោរពច្បាប់ចរាចរណ៍ និងស្តាប់តាមការ បញ្ជាររបស់នគរបាលចរាចរណ៍ ដើម្បីធានាកុំឲ្យមានការកក់ស្ទះចរាចរណ៍នៅលើស្ពានជ្រោយចង្វារថ្មី ។ លោកបន្តថា ក្នុងពេលនេះ រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ បានចេញសេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការបិទការធ្វើចរាចរណ៏ស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់ចាប់ពីថ្ងៃទី១៥ខែកញ្ញានេះតទៅ ដើម្បីធ្វើការជួសជុលស្ពានមានរយៈពេល២ឆ្នាំ ហេតុនេះ អាជ្ញាធររាជធានីភ្នំពេញស្នើសុំការយោគយល់ពីសំណាក់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋផងដែរ ។ ក្នុងអំឡុងពេលបិទស្ពានចាស់ដែលជាច្រកចេញពីភ្នំពេញដ៏សំខាន់ដើម្បីជួសជុលនេះក្រសួងសាធារណការម្រេចដាក់សាឡាងចំនួន២គ្រឿងចម្លងអ្នកដំណើរទៅមកមិនយកកម្រៃសេវារួមទំាងការបង្វែលទិសដៅធ្វើដំណើរទៅតាមស្ពានព្រែកព្នៅជំនួសវិញ។គម្រោងជួសជុលកែលម្អស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់ឡើងវិញនេះគ្រោងប្រើរយៈពេលស្ថាបនារហូតដល់ជិត២ឆ្នាំនិងគ្រោងចំណាយថវិការហូតដល់ជាង៣៣លានដុល្លាដែលជាជំនួយឥតសំណងរបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន។ គួររំលឹកថា តាមគម្រោងស្ពានជ្រោយចង្វារចាស់ត្រូវជួសជុលកែលម្អតំាងពីដើមខែមករា២០១៧មកម្លេះ ប៉ុន្តែត្រូវបានពន្យាពេល ព្រោះមានការផ្លាស់ប្តូរនីតិវិធិដេញថ្លៃមិនទាន់ទទួលលទ្ធផលត្រឹមត្រូវនៅប្រទេសជប៉ុន ក្រោយមកកំណត់យកខែមីនា២០១៧ ប៉ុន្តែជិតពេលបុណញយចូលឆ្នាំពេក ខ្លាចបង្កឲ្យកកស្ទះចរាចរ នៅពេលប្រជាពលរដ្ឋធ្វើដំណើរទៅលេងស្រុកកំណើត ម៉្យាងទៀតនៅក្នុងខែឧសភានេះកម្ពុជាធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះរៀបចំវេទិកាសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោកស្តីពីអាស៊ានរយៈពេល៣ថ្ងៃ នៅសណ្ឋាគារសុខាត្រើយខាងកើត ទើបរដ្ឋាភិបាល សម្រេចលើកទៅអនុវត្តន៏នៅក្នុងខែកញ្ញានេះតែម្តង ។ សូមបញ្ជាក់ថា គម្រោងជួសជុលកែលម្អស្ពានជ្រោយចង្វានេះ ប្រើរយៈពេលជាង២២ខែឬ២ឆ្នាំ ដែលចំណាយថវិការប្រមាណជាង៣៣លានដុល្លា ដែលជាជំនួយឥតសំណងរបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ស្ពាននេះ មានបណ្តោយ៧០៩ម៉ែត្រ បានកសាងឡើងនៅសម័យសង្គមរាស្ត្រនិយមក្នុងឆ្នាំ១៩៦៦ ក្រោយមកត្រូវបានកាត់ផ្តាច់នៅឆ្នាំ១៩៧២ ដោយសារការដាក់បង្កៃគ្រាប់មីននៅក្នុងរថយន្ត បន្ទាប់មកទៀតបានជួសជុល ឡើងវិញនិងសម្ពោធដាក់ឲ្យប្រើសបា្រស់នៅថ្ងៃទី២៦ខែកុម្ភៈឆ្នាំ១៩៩៤ក្រោមជំនួយឥតសំណងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុនរហួតមកដល់ពេលនេះ ៕
អភិបាលរាជធានី

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង
សកម្មភាពការកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត
ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំបន្តពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការរៀបចំផែនការមេ និងការអភិវឌ្ឍច្រករបៀង នៃគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
យានយន្តដែលធ្វើចរាចរណ៍នៅពីក្រោយយានយន្តមួយផ្សេងទៀត ត្រូវរក្សាទុកចន្លោះសុវត្ថិភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីជៀសវាងការប៉ះទង្គិច
សូមស្តាប់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់និស្សិត រី សារ៉ន កំពុងសិក្សាឆ្នាំទី៥ ជំនាញសំណង់ផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវល្បឿនលឿន ស្ពាន ផ្លូវដែក និងសំណង់កំពង់ផែ ដែលបានបម្រើការងារជាមួយក្រុមហ៊ុនជាដៃគូសហការរបស់វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - កូនឈើចម្រុះជាង ៣០០០ដើម ត្រូវបានអាជ្ញាធរខេត្តមណ្ឌលគិរី ដាំដុះលើផ្ទៃដីចំនួន ៤ហិកតា នៅបរិវេណមជ្ឈមណ្ឌលជនជាតិដើមភាគតិចភ្នំដោះក្រមុំ និងចែកជូនប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុងឱកាសបុណ្យរុក្ខទិវា ០៩ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២៥
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ពិធីអបអរសាទរ ទិវាមច្ឆជាតិ ០១ កក្កដា នៅខេត្តមណ្ឌលគិរី

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90