• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[VAYO FM] - ការកសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សំខាន់ៗ​ជា​បន្តបន្ទាប់​អាច​ឆ្លុះបញ្ចាំង​ពី​ទិដ្ឋភាព​អ្វី​ខ្លះ​របស់​កម្ពុជា​?

2023-02-01 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង VAYO FM
នា​រយៈពេល​ចុងក្រោយ​នេះ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​បាន​និង​កំពុង​បន្ដ​យ៉ាង​សកម្ម​នូវ​ការងារ​កសាង​និង​ស្ថាបនា​នូវ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សំខាន់ៗ​។ ជាអាទិ៍​សមិទ្ធផល​ថ្មី​បំផុត​មួយ​ដែល​ទើប​លេច​រូបរាង​ឡើង គឺ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ទៅ​ក្រុងព្រះសីហនុ រួម​នឹង​គម្រោង​ការកសាង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេ​មួយចំនួន​ទាំង​នៅក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​តាម​បណ្ដា​ខេត្ត​នានា​។ ជាមួយគ្នា រដ្ឋាភិបាល​ក៏​គ្រោង​នឹង​បង្កើត​ផ្លូវ​រថភ្លើង​ល្បឿន​លឿន​ពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ដែល​ជា​ស្នូល​សេដ្ឋកិច្ច​ទៅ​កាន់​ក្រុង​ប៉ោយ​ប៉ែត ខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ​ដែល​ជា​ខេត្ត​ជាប់​ព្រំប្រទល់​ប្រទេស​ថៃ​ថែមទៀត សិក្សា​គម្រោង​កសាង​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​បាវិត ភ្នំពេញ​-​សៀមរាប ហើយ​ក៏​គ្រោង​និង​ស្ថាបនា​នូវ​ព្រែកជីក​ដែល​គ្រោង​ជីក​ត​ភ្ជាប់​ពី​ទន្លេ​បាសាក់​ទៅកាន់​សមុទ្រ​ផងដែរ​។​ ​លោក​បណ្ឌិត ហុង វណ្ណៈ អ្នកជំនាញ​សេដ្ឋកិច្ច​នៃ​រាជបណ្ឌិត្យសភា​កម្ពុជា លើកឡើងថា ការកសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សំខាន់ៗ​ជា​បន្តបន្ទាប់​របស់​រដ្ឋាភិបាល ពិតជា​អាច​ឆ្លុះបញ្ចាំង​ពី​ភាព​រីកចម្រើន​របស់​កម្ពុជា ព្រោះ​បើ​គ្មាន​លទ្ធភាព​ទេ កម្ពុជា​នឹង​មិន​អាច​គ្រោង​ក្នុង​ការកសាង​ស្ថាបនា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំង​តូច​ទាំង​ធំ​នោះ​បាន​ឡើយ​។ លោក​បណ្ឌិត​លើកឡើង​ដូច្នេះ​... ​លោក​យង់ គឹមអេង ប្រធាន​មជ្ឍមណ្ឌល​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដើម្បី​អភិវឌ្ឍន៍ យល់ថា ការអភិវឌ្ឍ​វិស័យ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ជា​បន្ដបន្ទាប់​នេះ ពិតជា​បាន​បង្ហាញ​ពី​ភាព​រីកចម្រើន​មួយ​របស់​កម្ពុជា ប៉ុន្តែ​មិន​អាច​និយាយថា ការកសាង​នូវ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំងនោះ​បង្ហាញ​ពី​ការរីកចម្រើន​សេដ្ឋកិច្ច​បាន​នោះ​ទេ ព្រោះ​ទាល់តែ​មើល​ទៅលើ​GDP ឬ​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក​សរុប​។ ម្យ៉ាង​លោក​ថា ក្នុងចំណោម​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ដែល​រដ្ឋាភិបាល​គ្រោង​ស្ថាបនា​ទាំងនោះ មិនដឹងថា​តើ​អាច​ពាក់ព័ន្ធ​ទៅនឹង​ការប្រើប្រាស់​ថវិកាជាតិ ឬ​ថវិកា​កម្ចី​ពី​បរទេស​នោះ​ទេ​? ប៉ុន្តែ​យ៉ាងណា​ក៏ដោយ​លោក​គាំទ្រ​ចំពោះ​ការកសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំងនេះ​។​ យ៉ាងណាមិញ​លោក ផៃ ស៊ីផា​ន អ្នកនាំពាក្យ​រាជរដ្ឋាភិបាល បានឱ្យដឹងថា ការកសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​គឺជា​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​ក្នុង​ការបង្កើត និង​ពង្រឹង​សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ជាពិសេស​នៅ​បន្ទាប់​ពី​កម្ពុជា​ងើប​ចេញ​ពី​វិបត្តិ​ជំងឺ​កូវី​ដ​-១៩​។ មិនតែប៉ុណ្ណោះ​លោក​ថា រដ្ឋាភិបាល​ក៏​បាន​និង​កំពុង​កសាង​នូវ​ភាព​ធន់​ដើម្បី​ឆ្លើយតប​ជាមួយ​និង​ការប៉ះពាល់​ពី​វិបត្តិ​សង្គ្រាម​រុស្ស៊ី​-​អ៊ុ​យក្រែន និង​វិបត្តិ​ពាណិជ្ជកម្ម​រវាង​ប្រទេស​មួយចំនួន​។ ដូច្នេះ​ក្រៅពី​ការបន្ថែម​ក្នុង​ការរក​ទីផ្សារ​ថ្មី​សម្រាប់​ការនាំចេញ​ផលិតផល​កសិកម្ម ឬ​ផលិតផល​ឧស្សាហកម្ម​កាត់ដេរ គឺ​រដ្ឋាភិបាល​នឹង​បង្កើន​បណ្ដាញ​ផ្ទៃក្នុង​ដើម្បី​ត​ភ្ជាប់​ចរន្ត​ក្នុង​ស្រុក​ទៅ​នឹង​ថ្នាក់​តំបន់​បន្ថែមទៀត​។​ ​អ្នកនាំពាក្យ​រាជរដ្ឋាភិបាល​ដដែល​អះ​អាង​ថា កសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សំខាន់ៗ​ជា​បន្តបន្ទាប់​នេះ ពិតជា​អាច​ឆ្លុះបញ្ចាំង​និង​បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​បំផុត​ពី​ភាព​រីកចម្រើន​របស់​កម្ពុជា ប៉ុន្តែ​ក្រៅពី​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​រដ្ឋាភិបាល​ក៏បាន​យក​ធនធានមនុស្ស​ជា​អាទិភាព​ក្នុង​ការអភិវឌ្ឍ​ប្រទេស​។ សូម​ស្ដាប់​ការលើកឡើង​... គួរ​ជម្រាប​ថា បច្ចុប្បន្ន​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ធំៗ​ដែល​កម្ពុជា​សម្រេចបាន​រួមមាន​ដូចជា ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ទៅកាន់​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេមេគង្គ​ក្នុង​ខេត្ត​ក្រចេះ និង​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេ​មួយចំនួនទៀត​នៅក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​កំពុង​សាងសង់​។ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំងនេះ​សុទ្ធសឹង​ត្រូវ​ចំណាយ​ថវិកា​រហូត​ដល់​ខ្ទង់​រាប់​លាន​ដុល្លារ​ដើម្បី​សាងសង់​ឡើង ហើយ​ក្នុងនោះ​បាន​ប្រើប្រាស់​ទាំង​ថវិកា​ជាតិ និង​ថវិកា​ជំនួយ ក៏ដូចជា​កម្ចី​ពី​បណ្ដា​ប្រទេស​ដៃគូ​មួយចំនួន ជា​ពិសេស​ប្រទេស​ចិន​ដែល​កម្ពុជា​ចាត់ទុកថា​ជា​មហាមិត្ត​ដែក​ថែប​៕
វិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ថាមពល និងដឹកជញ្ជូន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១៦ - ១៧ កក្កដា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការចូលរួមទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ទទួលជួប លោក Lucius Daniels នាយកប្រចាំតំបន់អាស៊ី The Report Company
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ត្រួតពិនិត្យមើលហ្វ្រាំងយានជំនិះឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីធានាបានសុវត្ថិភាពពេលធ្វើដំណើរ
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ខ្យល់ត្រជាក់ គ្មានផ្សែង គ្មានក្លិនថ្នាំបំពុលសត្វល្អិត គឺជាបរិយាកាស ដែលផ្តល់ឱ្យទាំងមនុស្ស សត្វ រុក្ខជាតិមានសុខភាពល្អ ទាំងផ្លូវកាយ ផ្លូវអារម្មណ៍ នេះជាមូលដ្ឋាននៃការដាំដុះ
វិមានសន្តិភាព៖ នាព្រឹកថ្ងៃសុក្រ ទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំពេញអង្គគណៈរដ្ឋមន្ត្រី ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្រ្តី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលពិភាក្សា និងឆ្លងលើរបៀបវារៈចំនួន៤៖
អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90