• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - លោក​ ស៊ុន ចាន់ថុល ​ព្រមាន​​ដាក់ចូល​បញ្ជីខ្មៅ​ក្រុមហ៊ុន​​កូរ៉េខាងត្បូង​ ១​ ដែល​សាងសង់​ផ្លូវ មិនមាន​គុណភាព

2022-04-25 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
តាកែវៈ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​បាន​ព្រមាន​ដាក់ចូល​បញ្ជីខ្មៅ ក្រុមហ៊ុន​កូរ៉េខាងត្បូង​មួយ​ដែល​ទទួលបាន​សិទ្ធិ​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២ និង​លេខ​ ២២ ក្រោយ​រកឃើញថា ក្រុមហ៊ុន​នេះ សាងសង់​ផ្លូវ​មិនមាន​គុណភាព និង​មាន​ភាពយឺតយ៉ាវ​។ ការព្រមាន​នេះ​ធ្វើឡើង​ខណៈ​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បាន​ដឹកនាំ​ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស និង​មន្ត្រី​ជំនាញ​ចុះ​ត្រួតពិនិត្យ​វឌ្ឍនភាព ការសាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ២ និង​លេខ ២២ កាលពី​ថ្ងៃទី​ ២៣ ខែមេសា​។ លោក​ ស៊ុន ចាន់ថុល បាន​ថ្លែងថា ក្រោយ​ត្រួតពិនិត្យ និង​ធ្វើតេស្ត​ផ្លូវ​ជាច្រើន​កន្លែង ក្រសួង​រកឃើញថា ផ្លូវ​នេះ​មិន​អនុលោម​តាម​ស្តង់ដា​បច្ចេកទេស ហើយ​លោក​ស្នើឱ្យ​មានការ​កែតម្រូវ​ឡើងវិញ​ជាបន្ទាន់​មុន​ប្រគល់ឱ្យ​ក្រសួង​សាធារណការ​។ លោក​សង្កត់ធ្ងន់​ថា​៖ «​ព្រោះ​យើង​បាន​ចុះ​វ៉ៃ​គ្រឹះ​សាកល្បង​ច្រើន​កន្លែង​ណាស់ កន្លែង​ខ្លះ​ជាប់ ភាគច្រើន​ធ្លាក់​ទាំងអស់ ក្រោម​ស្តង់ដារ​បស់​ក្រសួង​សាធារណការ​។ ដូច្នេះ​ខ្ញុំ​បាន​បញ្ជា​ឱ្យ​ក្រុមការងារ​ខ្ញុំ​ចាប់ផ្តើម​វ៉ៃ​ឡើងវិញ​ទាំងអស់​ចាប់ពី​ដើមទី​រហូតដល់​ចុង​ទី រាប់រយ​រាប់ពាន់​កន្លែង ដើម្បី​ធ្វើ​បទបង្ហាញ​ជូន​ក្រុមហ៊ុន​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស និង​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់ ថា​យើងខ្ញុំ​ទទួល​មិនបាន​នូវ​គុណភាព​របស់​ផ្លូវ​ដែល​អ្នក​សាងសង់​ប្រគល់​មកឱ្យ​យើងខ្ញុំ​»​។ លោក​កត់សម្គាល់ថា ក្រុមហ៊ុន​ ហានស៊ីន (Hanshin) ដែល​ទទួល​សិទ្ធិ​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២ និង​ផ្លូវ​លេខ ២២ ក៏​ធ្លាប់មាន​បញ្ហា​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ២១ ដែរ ដូចនេះ​ក្រសួង​កំពុង​ពិចារណា​ដាក់បញ្ចូល​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ទៅក្នុង​បញ្ជីខ្មៅ​ផងដែរ​។ លោក​ថា​៖ «​ដើម្បី​ពិភាក្សាគ្នា​នូវ​គម្រោង​ផ្សេងៗ​ទៀត តើ​យើង​គួរ​អនុញ្ញាតឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន Hanshin ចូលរួម​ដេញថ្លៃ ឬ​មិនឱ្យ​ដេញថ្លៃ​ត្រូវតែ​សម្រេច កុំឱ្យ​យើង​ឈឺក្បាល​រហូត មិនអាច​អង្គុយ​បក់ផ្សែង​រហូត​ចំពោះ​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ទេ​។ យើង​នឹង​ពិភាក្សា​ជាមួយ​ភាគី​កូរ៉េ​បន្តទៀត បើសិនជា​ធ្វើ​ផ្លូវ​លេខ ២១ មាន​បញ្ហា ផ្លូវ​លេខ ២២ និង​ផ្លូវ​លេខ ២ មាន​បញ្ហា អ៊ីចឹង​សួរថា តើ​គួរ​អនុញ្ញាតឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ដេញថ្លៃ​ទៀត ឬមួយ​យើង​ឯកភាពគ្នា​ជាមួយ​កូរ៉េ​ថា ពីថ្ងៃ​នេះ​តទៅ ហាម​ក្រុមហ៊ុន Hanshin ដេញថ្លៃ ៥ ​ឆ្នាំ ដាក់​ក្នុង​បញ្ជីខ្មៅ​»​។ លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បន្តទៀតថា ដើម្បី​កែសម្រួល​ផ្លូវ​នេះ​ឡើងវិញ ទាល់តែ​ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​ក្រសួង​មក​វ៉ៃ​គ្រឹះ​ឡើងវិញ​ទាំងអស់ ហើយ​ធ្វើ​បទបង្ហាញ​ជូន និង​រក​នីតិវិធី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​នេះ​។ លោក​ថា​៖ «​កន្លែង​ខ្លះ​ដែល​ត្រូវ​កាយ​ចេញ​ឡើងវិញ​គឺ​ត្រូវតែ​កាយ ដើម្បី​ធ្វើតាម​លក្ខណៈ​បច្ចេកទេស ហើយ​ដើម្បី​យក​ជា​គំរូ ដើម្បី​ព្រមាន​ទៅដល់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សេងៗ​ទៀត​ឱ្យ​ធ្វើការ​សាងសង់​ផ្លូវ​ឱ្យមាន​គុណភាព​ទៅតាម​ស្តង់ដា​ដែល​យើង​បាន​ឯកភាពគ្នា កុំ​ធ្វើឱ្យ​រួចពីដៃ​»​។ លោក​បន្តថា ការសាងសង់​ផ្លូវ​នេះ ចាយលុយ​ច្រើនណាស់​គឺ ជាង ៥០ ​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ជា​ថវិកា​ប្រាក់កម្ចី​មកពី​កូរ៉េ​ក្នុង​ការសាងសង់​ផ្លូវ​ឱ្យ​ល្អ​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ខ្មែរ​ដែល​អាច​ប្រើប្រាស់​បាន ១០ ឆ្នាំ ឬ​ ១៥​ ឆ្នាំ ជា​ប្រភេទ​ផ្លូវ AC បេតុង​។ លោក​ ស៊ុន ចាន់ថុល បានឱ្យដឹងថា តាម​គម្រោង​ផ្លូវ​នេះ នឹងត្រូវ​បញ្ចប់​ការសាងសង់​នៅ​ខែមេសា ឆ្នាំ ២០២២ ប៉ុន្តែ​ក្រុមហ៊ុន​ស្នើ​ពន្យារពេល​រយៈពេល​ ៤​ ខែ​ទៀត​រហូតដល់​ខែសីហា ឆ្នាំនេះ​។ លោក​ថា​៖ «​ចម្លើយ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​ប្រាប់ថា ដោយសារ​បញ្ហា​កូវីដ ប៉ុន្តែ​ខ្ញុំ​ថា កុំ​យក​បញ្ហា​កូវីដ​មក​ដោះ​បន្ទុក​ក្នុង​ការធ្វើ​ផ្លូវ​ឱ្យមាន​ការយឺតយ៉ាវ ត្រូវ​មើល​ឱ្យដឹង​ឫសគល់​ថែមទៀត ហើយ​ឫសគល់​ដែល​យើងខ្ញុំ​ដឹង​គឺ​ក្រុមហ៊ុន​អត់​មាន​គ្រឿងចក្រ​តាម​ស្តង់ដា​តាម​អ្វី​ដែលមាន​ក្នុង​សៀវភៅ​បន្ទុក​»​។ ទោះយ៉ាងណា លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បានសម្រេច​ពន្យារពេល​ឱ្យ​ ៤ ​ខែ​ទៀត ហើយ​ចាំ​មើលថា តើ​ក្រុមហ៊ុន​ធ្វើតាម​ស្តង់ដា​ ឬ​ធ្វើ​ឱ្យតែ​រួចពីដៃ បើ​ធ្វើ​រួច​តែ​ពី​ដៃ​នៅ​ខែសីហា ក្រសួង​ក៏​មិន​ទទួល​ដែរ យក​ល្អ អង្គុយ​ពិភាក្សាគ្នា​ជាមួយ​អ្នក​បច្ចេកទេស​របស់​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស កែ​ម្តង​ឱ្យ​ហើយ កុំឱ្យ​កែ​ ២- ៣​ ដង បើ​អាច​ត្រូវ​ផ្អាក​ការដ្ឋាន បើ​ត្រូវ​កាយ​ឱ្យ​ហើយ​កាយ​ទៅ​កុំ​បន្ត​ទៅមុខទៀត ព្រោះ​បើ​ធ្វើ​ផ្លូវ​បែបនេះ អ្នកជំនាញ​របស់​ក្រសួង​មក​តេស្ត​អត់​ទទួលយក​ដដែល​ទេ​។ ទន្ទឹមនឹង​ភាពយឺតយ៉ាវ​នេះ លោក​បាន​ស្នើសុំ​ការយោគយល់​ពី​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​ប្រើប្រាស់​ផ្លូវ​នេះ​មេត្តា​អត់ធ្មត់ ហើយ​រង់ចាំ​ទទួល​ផ្លូវ​ដែលមាន​គុណភាព​។ នាយក​អង្គការ មូលនិធិ​បង្ការ​របួស​អាស៊ី​ប្រចាំ​នៅ​កម្ពុជា​លោក គឹម បញ្ញា មានប្រសាសន៍ថា ការចុះ​ត្រួតពិនិត្យ​គុណភាព​ផ្លូវ​នេះ​ជា​ចំណុច​ល្អ​ដែល​ក្រសួង​បាន​យកចិត្តទុកដាក់​លើ​ការត្រួតពិនិត្យ​សាងសង់​ផ្លូវ ដើម្បី​ធានាថា ផ្លូវ​ដែល​យើង​បាន​ខិតខំ​រក​ជំនួយ ឬ​កម្ចី យកមក​សាងសង់ គឺជា​ផ្លូវ​ដែលមាន​គុណភាព ដែល​អាច​ប្រើប្រាស់​បាន​ក្នុង​រយៈពេល​យូរអង្វែង ហើយ​ជា​ផ្លូវ​ដែល​អាច​ធានាបាន​នូវ​សុវត្ថិភាព​។ លោក​ថា​៖ «​ព្រោះ​យើង​ដឹង​ហើយ​ធ្វើ​ផ្លូវ​មួយៗ​ត្រូវ​ប្រើពេល​ច្រើន​ឆ្នាំ ហើយ​បើ​ពន្យារពេល​គម្រោង​ទៀត​ធ្វើឱ្យ​បង្ក​ការលំបាក​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​។ ខ្ញុំ​ឃើញថា ឥឡូវនេះ ខាង​ស្ថាប័ន​រដ្ឋាភិបាល ជាពិសេស​ខាង​ក្រសួង​សាធារណការ មាន​ការយកចិត្ត​ទុកដាក់​ត្រួតពិនិត្យ​លើ​គុណភាព​ផ្លូវ ទាំង​ការពន្លឿន​ក្នុង​ការសាងសង់​។ អ៊ីចឹង​ខ្ញុំ​គិតថា ស្ថានភាព​ផ្លូវ​កាន់តែ​ល្អប្រសើរ ជាពិសេស​ឯកឧត្តម​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ចុះទៅ​មើល​ផ្ទាល់​ជាមួយ​មន្ត្រី​ជំនាញ ដើម្បី​ធានាថា ផ្លូវ​មាន​គុណភាព​»​។ គម្រោង​កែលម្អ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ​២ និង​ ២២ មាន​ប្រវែង​សរុប ៧២,១៧ គីឡូម៉ែត្រ​។ ក្នុងនោះ​កំណាត់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២ ចាប់ពី​រង្វង់​មូល​តាខ្មៅ​ដល់​អូរចំបក់ មាន​ប្រវែង ៦២,៥៦ គីឡូម៉ែត្រ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២២ ពី​អូរ​ចំបក់​ដល់​អង្គតាសោម មាន​ប្រវែង ៩,៦១ ​គីឡូម៉ែត្រ ស្ថិតក្នុង​ភូមិសាស្ត្រ​ខេត្តតាកែវ​។ គម្រោង​នេះ​គ្រោង​ចំណាយ​ថវិកា ៥៦,១ លាន​ដុល្លារ​សហរដ្ឋអាមេរិក ដែល​ជា​ហិរញ្ញប្បទាន​ពី​រដ្ឋាភិបាល​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ និង​ថវិកាបដិភាគ​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​៕
ការចុះត្រួតពិនិត្យ ផ្លូវជាតិលេខ២ និង ២២ ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង
សកម្មភាពការកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត
ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំបន្តពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការរៀបចំផែនការមេ និងការអភិវឌ្ឍច្រករបៀង នៃគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
យានយន្តដែលធ្វើចរាចរណ៍នៅពីក្រោយយានយន្តមួយផ្សេងទៀត ត្រូវរក្សាទុកចន្លោះសុវត្ថិភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីជៀសវាងការប៉ះទង្គិច
សូមស្តាប់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់និស្សិត រី សារ៉ន កំពុងសិក្សាឆ្នាំទី៥ ជំនាញសំណង់ផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវល្បឿនលឿន ស្ពាន ផ្លូវដែក និងសំណង់កំពង់ផែ ដែលបានបម្រើការងារជាមួយក្រុមហ៊ុនជាដៃគូសហការរបស់វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - កូនឈើចម្រុះជាង ៣០០០ដើម ត្រូវបានអាជ្ញាធរខេត្តមណ្ឌលគិរី ដាំដុះលើផ្ទៃដីចំនួន ៤ហិកតា នៅបរិវេណមជ្ឈមណ្ឌលជនជាតិដើមភាគតិចភ្នំដោះក្រមុំ និងចែកជូនប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុងឱកាសបុណ្យរុក្ខទិវា ០៩ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២៥
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ពិធីអបអរសាទរ ទិវាមច្ឆជាតិ ០១ កក្កដា នៅខេត្តមណ្ឌលគិរី

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90