• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - ការវះកាត់​យក​សាច់​ស្អុយ គួរតែ​ពង្រីក​ទៅ​កន្លែង​ផ្សេងទៀត

2021-09-02 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ភ្នំពេញ​:កាលពី​ថ្ងៃទី​១ ខែកញ្ញា លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន បានសម្រេច​ដាក់​ឲ្យ​មន្ត្រី​មួយរូប ចូលនិវត្តន៍ មុន​អាយុ ចំណែក​មន្ត្រី ៥​រូប​ទៀត ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរ​កន្លែងធ្វើការ ព្រមទាំង​ទម្លាក់​មួយ​ឋានៈ​។ សេចក្តីសម្រេច​នេះ បាន​ធ្វើឡើង​ដោយសារតែ​មន្ត្រី​ទាំង ៦​នាក់ ប្រព្រឹត្តិ​កំហុស ដោយ​ចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ ឱ្យ​ប្រជាពលរដ្ឋ ដោយ​មិនមាន​សា​ម៉ី​ខ្លួន មក​ប្រឡង​។ ​សេចក្តីសម្រេច​របស់រ​ដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​នេះ ធ្វើឡើង​តាម​របាយការណ៍​អភិបាលខេត្ត​ស្វាយរៀង កាលពី​ថ្ងៃទី​២០ ខែសីហា ឆ្នាំ​២០២១​។ របាយការណ៍​របស់​អភិបាលខេត្ត​ស្វាយរៀង លើកឡើងថា មន្ត្រី ទាំង ៦​នាក់ នៃ​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ខេត្តស្វាយរៀង បាន​ប្រព្រឹត្ត​កំហុសឆ្គង​ក្នុង​វិជ្ជាជីវៈ និង​ពាក់ព័ន្ធ​លើ​ការងារ​រៀបចំ​នីតិវិធី​ប្រឡង​យក​ប័ណ្ណបើកបរ​យានយន្ត នៅ​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ខេត្តស្វាយរៀង​។ ដូច្នេះ​ដើម្បី​ធានាបាន​នូវ​ប្រសិទ្ធភាព​ការងារ អភិបាលខេត្ត​ស្វាយរៀង ស្នើសុំ​រដ្ឋមន្ត្រី​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ដាក់ទណ្ឌកម្ម​ខាង​វិន័យ​ចំពោះ​មន្ត្រីរាជការ ដែល​ប្រព្រឹត្ត​កំហុសឆ្គង​ក្នុង​វិជ្ជាជីវៈ​ទាំង ៦​នាក់​នោះ​។​ ​ការដាក់ទោសទណ្ឌ​ទៅលើ​មន្ត្រី​នៃ​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ខេត្តស្វាយរៀង ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ មិន​ប្រក្រតី​នេះ គឺជា​ជំហរ​បស់​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ដែល​ដឹកនាំ​ដោយ​លោក​ទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល នៅតែ​បន្ត​អនុវត្តន៍ រហូត បើសិនជា​មន្ត្រីក្រោមឱវាទ​ក្រសួង នៅតាម​បណ្តា​ខេត្ត​រាជធានី​ណា ហ៊ាន​ប្រព្រឹត្ត​ដូច​ករណី នៅ​ខេត្តស្វាយរៀង​នេះ គឺ​នឹង​អាចឈាន​ដល់​ការដាក់ទោស​ធ្ងន់ធ្ងរ​ជាងនេះទៀត​។​ ​ភាពមិនប្រក្រតី​នៃ​ការចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ តាម​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន មិន​ថា​នៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ ឬក៏​នៅតាម​បណ្តា​ខេត្ត​នានា​ទូទាំងប្រទេស​នោះទេ​។ កន្លងមក មិនទាន់​ចូលដល់​កន្លែង​ប្រឡង​យក​ប័ណ្ណបើកបរ​ផង គឺមាន​អ្នក​ឈរ​ចាំ​ទាក់​ម៉ូយ រត់​ការធ្វើ​ប័ណ្ណបើកបរ តាំង​ពីមុខ រហូតដល់​ក្នុង​។ ហាងឆេង នៅលើ​មាត់​របស់​អ្នក​រត់ការ​ទាំងនោះ ដែល​ត្រូវរ៉ូវ​គ្នា​ជាមួយនឹង​មន្ត្រី​បម្រើ​ការងារ​ក្នុង​កន្លែង​ប្រឡង​យក​ប័ណ្ណបើកបរ​។​ ​នៅ​ភ្នំពេញ រាង​តឹង​ជាងគេ​បន្តិច ក្នុង​រយៈពេល​ប៉ុន្មាន​ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយនេះ​។ ក៏ប៉ុន្តែ ក៏​នៅតែ​គេ​អាច​រត់ការ ដើម្បី​បាន​ប័ណ្ណបើកបរ ដោយ​ការ​ស៊ក​លុយ តាម​តម្លៃ ដែល​មន្ត្រី​ធ្វើការ​ងារ​នេះ កំណត់​។ ក្នុងនោះ ងាយស្រួល​ជាងគេ គឺ​តាមរយៈ​សាលារៀន​បើកបរ​ឯកជន​។ ការបង់ថ្លៃ រៀន​បើកបរ ទាំង​ទ្រឹស្តី និង​ទាំង​ដៃចង្កូត ជាការ​កំណត់​របស់​សាលារៀន​បើកបរ​ឯកជន​និ​មួយៗ​។ នៅពេល​រៀន​ចប់ ដល់​ថ្ងៃ​ប្រឡង គឺ​បើ​បេក្ខជន​ណា មិន​ច្បាស់​ខ្លួនឯង គឺអាច​ទាក់ទង​តាមរយៈ​សាលារៀន​បើកបរ​នោះ ហើយ​និយាយ​ឲ្យ​ត្រូវ​គ្នា​ទៅ ថ្លៃ​ប្រឡង​ទ្រឹស្តី​ប៉ុន្មាន​? ហើយ​ថ្លៃ​ប្រឡង​ដៃចង្កូត​ប៉ុន្មាន​?​។ ​មួយបែប​ទៀត បើ​ស្គាល់ ឬក៏​ទាក់ទង​មន្ត្រី​ធ្វើការ​ងារ​នៅ​កន្លែង​ប្រឡង នៅ​កន្លែង​ចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ និង​នៅ​កន្លែង​ចេញ​ស្លាក​លេខ​រថយន្ត ក៏​អាច​ចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ ហើយ​បើ​នៅ​ភ្នំពេញ ពិបាក គេ​អាច​សា​រ៉េ​ឲ្យ​អ្នក​ចង់បាន​ប័ណ្ណបើកបរ​យានយន្ត​នោះ ទៅ​ប្រឡង​នៅ​មន្ទីរ​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន តាម​ខេត្ត​ណា ដែលជា​ខ្សែរយៈ​របស់គេ​។ ករណីនេះ តម្រូវ​ឲ្យ​បុគ្គល​អ្នក​ស៊ក​លុយ ចង់បាន​ប័ណ្ណបើកបរ​ទាំងនោះ ត្រូវ​បង្ហាញខ្លួន ទៅ​ចូលរួម​ប្រឡង​ជាមួយ​គេឯង ហើយ​មេ​ប្រយោគ ដែលជា​មន្ត្រី​ទទួលបន្ទុក នឹង​ជួយ​សម្រួល​តាម​ជំនាញ​របស់គេ​។​ ​យ៉ាងណាក៏ដោយ នៅ​កន្លែង​ប្រឡង​យក​ប័ណ្ណបើកបរ ទោះជា​មានការ​ស៊ក​លុយ​ដូច្នេះ​មែន តែបើ​សិន​ជាមាន​បេក្ខជន ធ្វើ​ត្រូវ ទាំង​ទ្រឹស្តី ដែលជា​ការប្រឡង​បែប QGM សំណួរ ដែលមាន​ចម្លើយ​ជ្រើសរើស រួមទាំង​ការប្រឡង​ដៃចង្កូត គឺ​បើ​ធ្វើ​ត្រូវ ហើយ​បើកបរ​ក្នុង​ឡាន កាន់​ដៃចង្កូត ត្រូវ​តាម​អ្វីដែល​បាន​រៀនសូត្រ គឺ​បេក្ខជន​ទាំងនោះ ប្រឡង​ជាប់ ទទួលបាន​ប័ណ្ណបើកបរ ដោយ​ស្របច្បាប់ ត្រឹមត្រូវ​ដែរ​។​ ​ក៏ប៉ុន្តែ​ការរួម​គំនិត​គ្នា ដើម្បី​ទទួលបាន​ប័ណ្ណបើកបរ ដែល​មិនមែន​បាន​ដោយ​សមត្ថភាព​នេះ គឺជា​គ្រោះថ្នាក់​ធ្ងន់ធ្ងរ​។ គ្រោះថ្នាក់​ទាំង​មន្ត្រី​ជំនាញ ដែល​ឃុបឃិត ស៊ីលុយ​ពី​អ្នក​ចង់​ប័ណ្ណបើកបរ​នោះ ហើយ​អ្នក​ចង់​ប័ណ្ណបើកបរ ដែល​មិនមាន​សមត្ថភាព​ប្រឡង​ឲ្យ​ជាប់​នោះ រឹតតែ​គ្រោះថ្នាក់​ថែមទៀត ដោយសារតែ​ខ្លួន​មិនចេះ​ចាំច្បាប់ ទ្រឹស្តី និង​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍ រួមទាំង​ដៃចង្កូត បើកបរ​មិនចេះ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ​ផង គឺ​ចង់​បានតែ​ប័ណ្ណបើកបរ ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ​ប៉ូលិស​ចាប់​ផាកពិន័យ​ប៉ុណ្ណោះ​។ នេះ​ជា​គ្រោះថ្នាក់ មិន​ត្រឹមតែ​គ្រោះថ្នាក់​តែឯង​ទេ គឺអាច​នឹង​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់​ដល់​អ្នក​ផ្សេងទៀត ដែល​ធ្វើដំណើរ​តាមផ្លូវ​ថែមទៀត​។​ ​មន្ត្រី​ខូចខិល ដែល​ស៊ីលុយ​ពី​ការប្រឡង​បើកបរ និង​ចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ​ដោយ​មិន​ត្រឹមត្រូវ​នេះ នៅពេល​គេ​រកឃើញ​កំហុស ត្រូវ​ដកចេញ​ពី​តំណែង និង​ដាក់ទណ្ឌកម្ម​។ នេះ​ជាការ​ដាក់វិន័យ​ស្រា​លហើយ​។ បើ​ឲ្យ​ត្រូវ​មែនទែន គឺ​មន្ត្រី​ពុករលួយ​ទាំងនោះ គួរតែ​ចាប់​បញ្ជូនទៅ​តុលាការ កាត់ទោស ទើប​សម​។ ក្រៅពី​ខុស​នឹង​វិជ្ជាជីវៈ តួនាទី​ភារកិច្ច មន្ត្រី​ស៊ីសំណូក​ទាំងនោះ ផ្តល់​ប័ណ្ណបើកបរ​ដល់​អ្នក​ដែល​មិនមាន​សមត្ថភាព ដែល​មិនចេះ​ច្បាប់ មិន​ស្គាល់​សញ្ញា ស្លាក​ចរាចរណ៍ ហើយ​មិនចេះ​ទាំង​កាន់​ដៃចង្កូត​បើកបរ តែមាន​សិទ្ធិ​ចេញ​បើកបរ ដោយ​សំអាង​លើ​ប័ណ្ណបើកបរ ដែល​ចេញ​មិន​ត្រឹមត្រូវ​នោះ​។ អ្នកបើកបរ​របៀប អាច​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់​ដល់​ខ្លួនឯង និង​ដល់​អ្នកដទៃ​បាន​គ្រប់ពេល​។​ ​អ្នកបើកបរ​យានយន្ត ដែល​ខំ​ស៊ក​លុយ​អស់​រាប់រយ​ដុល្លារ ដើម្បី​បាន​ប័ណ្ណបើកបរ មិន​ឆ្លងកាត់​ការប្រឡង​ដោយ​សមត្ថភាព​នេះ គួរតែ​គិត​ឡើងវិញ​។ មែនទែនទៅ នេះ​ជា​គ្រោះថ្នាក់​ដល់​ខ្លួនឯង​ធ្ងន់ធ្ងរ​។ ប្រៀបដូចជា​ទិញ​កាំភ្លើង ឬ​ថ្នាំពុល យកមក​ទុក​បាញ់ និង​ផឹក​សម្លាប់ខ្លួន នៅ​ថ្ងៃ​ណាមួយ ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន​។ គ្រឿងយន្ត ហើយ​និយាយ​ឲ្យ​ចំ​ឡាន អាច​នាំ​ឲ្យ​អ្នកបើកបរ ដែល​មិនចេះ​បើកបរ មិន​ស្គាល់​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍ និង​មិនចេះ​ច្បាប់ ក្លាយជា​ឃាតក ហើយ​យ៉ាងហោចណាស់ ក៏​អាច​នឹង​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់ ដែល​យ៉ាងហោចណាស់ ក៏​បើកបរ​ប៉ះ​ជញ្ជាំង បុក​របង ខូច​ឡាន​ខ្លួនឯង ដោយសារតែ​អ្នកបើកបរ​នោះ មិនចេះ មិនដឹងថា រ៉ឺ​យ៊ែ​រ ថយក្រោយ ឬ​ទៅមុខ ចូល​ប្រអប់ តាម​វិធី​ណា ព្រោះ​អ្នកបើកបរ​នោះ មិនបាន​ឆ្លងកាត់​សាលា​ត្រឹមត្រូវ​ឡើយ​។​ ​គ្មានអ្វី​រៀន​មិនចេះ ប្រឡង​មិនជា​ប់​នោះទេ បើសិនជា​អ្នកបើកបរ​នោះ ដាក់ចិត្ត​ថា​រៀន ទាំង​ទ្រឹស្តី និង​ទាំង​ដៃចង្កូត​។ តែបើ​អ្នកបើកបរ​នោះឯង ពិតជា​មិនអាច​ឆ្លងកាត់​ការប្រឡង​ត្រឹមត្រូវ​ឲ្យ​ជាប់​បានទេ ក៏​គួរតែ​កុំ​ចំណាយលុយ​ទៅ​ស៊ក​ប៉ាន់ ដើម្បី​បាន​ប័ណ្ណបើកបរ​។ បេក្ខជន​ប្រឡង​យក​ប័ណ្ណបើកបរ​នោះ គួរតែ​ទុក​លុយ ជួល​តៃកុង​ឡាន ប្រសើរ​ជាង បើ​មិន​ចង់​ខាត​បង់លុយ​ច្រើនជាង​នេះ ឬក៏​អាច​នឹង​គ្រោះថ្នាក់ រហូត​របួស និង​ស្លាប់​អ្នកដទៃ រួមទាំង​ខ្លួនឯង​ផង ដោយសារតែ​ការមិន​ចេះ​បើកបរ​នេះឯង​។ ​ដោយឡែក​មន្ត្រី​ទទួលបន្ទុក​ខាង​ប្រឡង និង​ខាង​ចេញ​ប័ណ្ណបើកបរ ក៏​មិនត្រូវ​ចង់បាន​តែ​លុយ ហើយ​ទោះជា​អ្នកនោះ ចេះ ឬ​មិនចេះ​ច្បាប់ មិនចេះ​ទ្រឹស្តី និង​មិនចេះ​ទាំង​កាន់​ដៃចង្កូត​បើកឡាន​ក៏ដោយ ក៏​មិន​ខ្វល់ ដោយ​មន្ត្រី​ជំនាញ ធ្វើ​ម៉េច​ឲ្យ​តែ​បាន​លុយ​នោះទេ​។ នេះ​ជា​គ្រោះថ្នាក់ ដោយសារតែ​ចង់បាន​តែ​លុយ​ប៉ុន្មាន​រយ តែ​ចុងក្រោយ បើ​គេ​ចង់​ធើ​ស៊ី គឺ​ត្រូវ​ដកតំណែង ដាក់វិន័យ ហើយ​បើ​ធ្ងន់ធ្ងរ មន្ត្រី​នោះ ត្រូវ​ចាប់ខ្លួន ក្រោម​បទល្មើស​ពុករលួយ ត្រូវ​ជាប់ពន្ធនាគារ​ថែមទៀត​។ ​ព្រោះតែ​អ្នកបើកបរ មិនចេះ​ច្បាប់ មិន​ស្គាល់​ស្លាក​សញ្ញា និង​មិនចេះ​បើកបរ​នេះហើយ ជាហេតុ​ចម្បង ដែល​នាំ​ឲ្យ​កើតមាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​រៀងរាល់ថ្ងៃ​។ ក្នុងនោះ អ្នកបើកបរ​ម៉ូតូ គ្រោះថ្នាក់​ច្រើនជាងគេ ដែល​អាចមកពី​ម៉ូតូ មិន​តម្រូវ​ឲ្យ​មាន​ប័ណ្ណបើកបរ​។ តែបើ​ប័ណ្ណបើកបរ ចេញ​ដោយ​មិន​ត្រឹមត្រូវ ក៏​មិន​មានន័យ​អ្វី​នោះឡើយ ក្រៅតែពី​បង្ហាញ​ប៉ូលិស កុំ​ឲ្យ​ចាប់​ផាកពិន័យ​តែប៉ុណ្ណោះ​៕
ប្រឡងយកបណ្ណបើកបរ ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តស្វាយរៀង

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង
សកម្មភាពការកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត
ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំបន្តពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការរៀបចំផែនការមេ និងការអភិវឌ្ឍច្រករបៀង នៃគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
យានយន្តដែលធ្វើចរាចរណ៍នៅពីក្រោយយានយន្តមួយផ្សេងទៀត ត្រូវរក្សាទុកចន្លោះសុវត្ថិភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីជៀសវាងការប៉ះទង្គិច
សូមស្តាប់ការចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់និស្សិត រី សារ៉ន កំពុងសិក្សាឆ្នាំទី៥ ជំនាញសំណង់ផ្លូវថ្នល់ ផ្លូវល្បឿនលឿន ស្ពាន ផ្លូវដែក និងសំណង់កំពង់ផែ ដែលបានបម្រើការងារជាមួយក្រុមហ៊ុនជាដៃគូសហការរបស់វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - កូនឈើចម្រុះជាង ៣០០០ដើម ត្រូវបានអាជ្ញាធរខេត្តមណ្ឌលគិរី ដាំដុះលើផ្ទៃដីចំនួន ៤ហិកតា នៅបរិវេណមជ្ឈមណ្ឌលជនជាតិដើមភាគតិចភ្នំដោះក្រមុំ និងចែកជូនប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុងឱកាសបុណ្យរុក្ខទិវា ០៩ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២៥
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ពិធីអបអរសាទរ ទិវាមច្ឆជាតិ ០១ កក្កដា នៅខេត្តមណ្ឌលគិរី

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90