• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[VOD] - ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៤​ នឹង​ចាប់​ផ្តើម​ពង្រីក​ទទឹង​ផ្លូវ​ពី​៧​ម៉ែត្រ​ទៅ​១០​ម៉ែត្រ​នៅ​ឆ្នាំ​២០២២​

2021-05-18 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង VOD
មន្រ្តីនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ឱ្យដឹងថា គម្រោងស្តារនិងស្ថាបនា​ផ្លូវជាតិលេខ៤ឡើងវិញ​ នឹងត្រូវប្រើពេលប្រមាណ២ឆ្នាំ ក្នុងការ​ពង្រីក​ផ្លូវ​កៅស៊ូមួយនេះឱ្យក្លាយជា​ផ្លូវដែល​មាន​​ភាពងាយ​ស្រួលទាំងការដឹកជញ្ជូននិងការធ្វើដំណើររបស់​សាធារណ​ជន។ អ្នក​នាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ ថ្លែងប្រាប់ វីអូឌី តាម​តេឡេក្រាម (Telegram) កាលពីថ្ងៃទី​១៧ ខែឧសភា ថាផ្លូវ​ជាតិ​លេខ៤ ដែល​ជា​ជំនួយ​​របស់​​សហរដ្ឋអាមេរិក​​ពីមុនមកនេះ នឹងត្រូវពង្រីកឱ្យធំជាង​​បច្ចុប្បន្ន ដោយគ្រោង​ចំណាយ​​​ថវិកា​​​​​​ប្រ​មាណ១០០​​លាន​ដុល្លារអាមេរិកដែលជា​កម្ចីហិរញ្ញប្បទានរបស់​ធនា​​គារ​​​​ពិភព​​លោក (WB)។ លោក​បន្តថា ផ្លូវជាតិលេខ៤នេះ គ្រោង​​​​ចាប់​​ផ្តើម​​​ពីឆ្នាំ២០២២ ដល់​​ឆ្នាំ​​២០២៣ ហើយ​​ក្រោយ​​ពីស្ថាបនារួចរាល់ នឹង​ត្រូវ​ការពេលដើម្បី​​​ថែ​​ទាំ​​ផ្លូវនេះប្រមាណ៤ឆ្នាំ (៥៤ខែ) ទៀត។ បើតាមលោក ហ៊ាង សុទ្ធា​​យុត្តិ ក្រសួង​​នឹងដាក់​​​​ឱ្យក្រុម​​ហ៊ុន​​ឯក​ជន​ទាំង​​អស់ចូលរួម​​ធ្វើ​​លទ្ធ​កម្មក្នុងការដេញថ្លៃ​​ធ្វើផ្លូវ​នេះ មុននឹងគម្រោង​​ត្រូវ​​ចាប់​​អនុវត្ត​ទៅ​​តាម​​ផែន​​ការ​​មេ​​​ដែល​បាន​គ្រោង​​​​​ទុក។ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ពីរាជធានីភ្នំពេញ ទៅខេត្តព្រះសីហនុ មានចម្ងាយ​ប្រមាណ​ជាង២០០គីឡូម៉ែត្រ។ ស្ថានភាព​ជាក់​ស្តែងនៃផ្លូវជាតិ​នេះ បច្ចុប្បន្ន​ មានទំហំតូចនិង​មាន​ចំណុច​ខ្លះ​ត្រូវ​រង​ការ​ខូច​​​ខាតដោយការ​​ដឹក​លើស​​ចំណុះរបស់រថយន្តធុនធំនិងទឹកហូរ​កាត់ផ្លូវនៅរដូវ​វស្សា​។ លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ ​ឱ្យដឹងទៀត​ថា ផ្លូវជាតិ​​លេខ៤ ដែល​គ្រោងនឹងពង្រីកទំហំពី៧ទៅ១០ម៉ែត្រ​បន្ថែមទៀតនេះ នឹងត្រូវពង្រីកទាំងស្រុង លើក​​លែង​តែកន្លែងខ្លះបានពង្រីករួចហើយ ដូចជា នៅម្តុំខេត្តកំពង់ស្ពឺ និងខណ្ឌ​ចោមចៅ រាជធានីភ្នំពេញ​ ជាដើម​។ លោក លឹម ឡៃ រស់នៅជាប់ផ្លូវជាតិលេខ៤ ក្នុងខេត្តព្រះសីហនុ យល់ឃើញថា ប្រសិន​​បើ​​គម្រោងផ្លូវជាតិនេះពិតជា​ត្រូវ​បានពង្រីកដូចការគ្រោងទុកមែន នោះជាការប្រសើរ ព្រោះអាច​​កាត់​​​បន្ថយការកក​ស្ទះនិង​​គ្រោះ​​ថ្នាក់ដែលកើតឡើងដោយរថយន្ត​ធុនធំនិងកុងទីន័រ ជាដើម​។​ ទន្ទឹមនឹង​​នេះ​ ​លោក​​ក៏បង្ហាញក្តីកង្វល់ដែរអំពីសំណងសម្រាប់ផលប៉ះពាល់អំឡុងពេលអនុវត្ត​​គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍នេះ ថាតើពលរដ្ឋដែលរស់នៅជាប់ផ្លូវជាតិ​នេះ​នឹងទទួលបានការទូរ​ទាត់​សំណងបែបណា។ ឆ្លើយតបរឿងនេះ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន លោក ហ៊ាង សុទ្ធាយុត្តិ មាន​ប្រសាសន៍ថា សំណងនឹងត្រូវផ្តល់ជូនគ្រួសារដែលរងផលប៉ះពាល់ នៅអំឡុងពេល​គម្រោង​​ពង្រីក​ផ្លូវត្រូវចាប់អនុវត្ត​​។ លោកអះអាងថា នេះជាការអនុវត្តតាមបែបបទនិង​ស្តង់​ដារហើយ ទាំង​គម្រោង​ដែល​ប្រើ​ថវិកា​របស់​រដ្ឋ និងកម្ចីដែលបាន​ម​​កពីហិរញ្ញប្បទាន។ យ៉ាងណាក៏ដោយ លោក ប៊ុន ធឿន ជាពលរដ្ឋម្នាក់ទៀត​រស់នៅក្នុងខេត្តកំពង់ស្ពឺ និយាយ​ថា ពីមុនមក លោក​ពុំ​ធ្លាប់​ទទួលបាន​​ព័ត៌មាន​​ស្តីពី​​ការ​​ពង្រីក​ផ្លូវជាតិលេខ៤​នេះទេ។ លោកបន្តថា៖ «ដូចអត់មានឃើញ​​គេចេញគម្រោងអីផង អត់ដែល​បាន​ឃើញព័ត៌មានអីទេ ហើយក៏អត់មានគេផ្សព្វផ្សាយ​​អីដែរ»។ ផ្លូវជាតិលេខ៤នេះ ត្រូវបានក្រុមហ៊ុន AZ របស់លោកឧកញ៉ា អ៊ឹង ប៊ុនហ៊ូវ កាន់កាប់​មួយ​រយៈ​ តាមរយៈការដាក់បញ្ជរបង់លុយពីអ្នកធ្វើដំណើរ តែមានការមើលថែទាំផ្លូវ​ជាប្រចាំ។ ​ក្រោយ​មក​​ លោក អ៊ឹង ប៊ុនហ៊ូវ សម្រេច​ប្រគល់​ជូន​រដ្ឋា​ភិ​បាលវិញកាលពីដើម​ឆ្នាំ២០១៦ ​បន្ទាប់​ពី​លោក​នាយករដ្ឋមន្រ្តី ហ៊ុន សែន ប្រកាស​លុបកិច្ចសន្យាជួលរវាងរដ្ឋាភិបាល និងក្រុមហ៊ុនម៉ៅ​ការ​ផ្លូវ​​មួយ​នេះ​។ ដោយឡែក លោក គង់ សុវណ្ណ អ្នកជំនាញសុខភាពសាធារណៈ និងសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ និង​ជា​​នាយ​កកម្មវិធីរបស់មូលនិធិសុវត្ថិភាពអន្តរជាតិ (ISF) ប្រចាំកម្ពុជា និងតំបន់​គោលដៅ​អាស៊ី មាន​​​​​ប្រសាសន៍ថា កន្លងមក ​ស្ថាប័នរបស់លោក ធ្លាប់​​បាន​ចូលរួម​​ផ្តល់​ការ​ប្រឹក្សា​យោបល់​​​​ជាហូរ​​ហែ​មក​ដែរនៅក្នុងកម្រិតបច្ចេកទេស សម្រាប់​​ការវិនិ​យោគ​​ផ្លូវ​​ជាតិ​លេខ៤ និង​ផ្លូវ​​ជាតិផ្សេងៗទៀតជា​​មួយ​ក្រសួង។ លោក​​មាន​​សុទិ​ដ្ឋិ​​និយមថា ប្រសិនបើផ្លូវជាតិនេះប្រសូតចេញមក ដោយអនុវត្ត​​តាមស្តង់ដារដូច​​​បាន​​គ្រោងទុក នោះ​នឹងនាំ​ផល​ចំណេញផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចខ្ពស់សម្រាប់កម្ពុជា។ លោកបន្ថែមថា ក្នុងមួយ​​ឆ្នាំ​​ៗ រដ្ឋាភិបាលត្រូវខាតបង់លុយប្រមាណជាង៤០០​លានដុល្លារ ព្រោះ​តែកែលម្អ​គុណភាពផ្លូវដែល​មិនល្អ និង​​ឈាន​​ទៅ​​ដល់​​ការបាត់បង់ជីវិតនិងពិការភាព​របស់​អ្នកដំណើរដែល​បណ្តាលមកគ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍ផងដែរ។ លោក​បន្ត​ថា៖ «បើយើងសន្សំលុយបានពីផ្លូវជាតិលេខ៤ហ្នឹងមួយ ត្រឹមតែ១០០លានដុល្លារ​ចុះ​ក្នុង​មួយឆ្នាំ ដូច្នេះមួយឆ្នាំយើងចំណេញលុយបាន១០០លានដុល្លារបាត់ហើយ។ អ៊ីចឹង​អ្វី​ដែល​រដ្ឋាភិបាលចំណាយថវិកា១០០លានដុល្លារអាមេរិកនេះ ត្រឹមតែរយៈពេល១ឆ្នាំទេ អ៊ីចឹង​ចំណេញ​មក​វិញបាត់​ហើយ។ ​អ៊ីចឹងទេ បើ២០ឆ្នាំទៀត​ យើងនឹង​ចំណេញ១៩០លានដុល្លារទៀត​រត់មុខបាត់​ហើយ​​ដែល​ចំណេញ​។ ការដែលពង្រីកថវិកាសម្រាប់កិច្ចការងារ​សុវត្ថិភាព​ចរា​ចរណ៍ មិនមែនជាការចំណាយឥតប្រយោជន៍ទេ ប៉ុន្តែជាការវិនិយោគ​ដែលទទួល​បានផល​ចំណេញ​ដ៏ច្រើនលើសលប់»។ បើតាម​មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យ​ក្រសួង​សាធារណការ ក្រៅពីការ​​ពង្រីក​​ផ្លូវ​​ជាតិ​​​​លេខ​​៤នេះ រដ្ឋាភិបាល​នៅ​មាន​​ផ្លូវល្បឿនលឿនមួយខ្សែទៀតតភ្ជាប់ពីរាជធានី​ភ្នំពេញទៅខេត្ត​ព្រះសីហនុ​ ដែល​កំពុង​​​ដាក់​​ឱ្យ​សាងសង់។ របាយការណ៍សង្ខេបពីមន្ត្រីដដែលនេះឱ្យដឹងទៀតថា គិតត្រឹមសប្តាហ៍ទី២ ខែឧសភានេះ ផ្លូវល្បឿនលឿនសាងសង់បានប្រមាណ​៥០ភាគរយ (៤៩,៩១%) ហើយ ហើយ​គ្រោង​​នឹង​​បញ្ចប់​​ជាស្ថាពរ​​នៅខែ​មីនា ឆ្នាំ២០២៣៕
Heang Sotheayuth ផ្លូវជាតិលេខ៤ វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការបើកឱ្យដំណើរការស្ថានីយជញ្ជីងអចល័តបណ្តោះអាសន្ន មង្គលបូរី ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សម្រាប់ថ្លឹងយានយន្តដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ជនណាប្រើប្រាស់យានយន្តដោយគ្មានបណ្ណសម្គាល់រថយន្ត ឬគ្មានផ្លាកលេខសម្គាល់រថយន្ត ត្រូវពិន័យអន្តរការណ៍
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - អបអរសាទរ ព្រះរាជពិធីច្រត់ព្រះនង្គ័ល ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស. ២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥
អបអរសាទរ ព្រះរាជពិធីច្រត់ព្រះនង្គ័ល ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស. ២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១២ - ១៣ ឧសភា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
សមិទ្ធផលផ្លូវលេខ៣៧៨៣ បានលេចចេញរូបរាង និងវឌ្ឍនភាពល្អក្រៃលែង អមដោយព្រៃព្រឹក្សាខៀវស្រងាត់ សម្រួលដល់ការធ្វើដំណើររបស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ និងស្តែងឱ្យឃើញពីការរីកចម្រើន និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធប្រទាក់ក្រឡានៅខេត្តភាគឦសាន។
កិច្ចប្រជុំស្តីពីការចុះពិនិត្យទីតាំង ប្រមូលទិន្នន័យ ផ្ទៀងផ្ទាត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកណ្តាល
កិច្ចប្រជុំពិភាក្សាលើសេចក្តីព្រាងលទ្ធផលនៃការសិក្សាតម្រូវការវិនិយោគផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា ដោយក្រុមជំនាញការ JICA ក្រោមគម្រោងជំនួយបច្ចេកទេស

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90