ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Post khmer] - ស្ពានជ្រោយចង្វារទី១ ត្រូវបានបើកឲ្យដំណើរការឡើងវិញបន្ទាប់ពីជួសជុលជាង ១ ឆ្នាំ
2019-04-04
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញៈ ស្ពានជ្រោយចង្វារទី១ ឬស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ជប៉ុន ត្រូវបានបើកឲ្យដំណើរការឡើងវិញកាលពីព្រឹកថ្ងៃពុធម្សិលមិញ បន្ទាប់ពីបានផ្អាកដើម្បីធ្វើការជួសជុលកែលម្អគុណភាព និងសោភណភាព អស់រយៈពេលជាង ១ ឆ្នាំដោយបានចំណាយថវិកាជួសជុលអស់ប្រមាណ ៣០ លានដុល្លារ។ ពិធីសម្ពោធដាក់ឲ្យដំណើរការឡើងវិញនេះ បានធ្វើឡើងក្រោមអធិបតីភាព លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន និងលោក Hidehisa Horinouchi ឯកអគ្គរាជទូតជប៉ុនប្រចាំនៅកម្ពុជា។ ក្នុងឱកាសនោះលោក ហ៊ុន សែន បានថ្លែងអំណរគុណយ៉ាងជ្រាលជ្រៅចំពោះរដ្ឋាភិបាល និងប្រជាជនជប៉ុនដែលជានិច្ចកាលតែងយកចិត្តទុកដាក់ជួយកសាង និងអភិវឌ្ឍប្រទេស កម្ពុជា។ ជាមួយគ្នានេះ លោកបានអំពាវនាវដល់ប្រជាពលរដ្ឋ និងអ្នកដែលធ្វើចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់ស្ពាន និងផ្លូវថ្នល់ទាំងអស់ថា៖ «ត្រូវចេះយោគយល់ និងអធ្យាស្រ័យឲ្យគ្នាទៅវិញទៅមក ពិសេសត្រូវចេះគោរពច្បាប់ ស្លាកសញ្ញា និងគំនូសចរាចរណ៍ឲ្យបានខ្ជាប់ខ្ជួនទាំងអស់គ្នា ដើម្បីឲ្យការធ្វើដំណើររបស់យើង ប្រកបដោយសុវត្ថិភាពទាំងអស់គ្នា»។ ស្ពានជ្រោយចង្វារទី១ បានដើរតួនាទីដ៏សំខាន់ក្នុងការតភ្ជាប់ពីត្រើយម្ខាងទៅត្រើយម្ខាងទៀត នៃទន្លេសាបក្នុងរាជធានីភ្នំពេញដែលស្ពាននេះមានប្រវែង ៩៧១ ម៉ែត្រ និងទទឹង ១៣,៨ ម៉ែត្រ ត្រូវបានសាងសង់លើកដំបូង និងដាក់ឲ្យប្រើប្រាស់ក្នុងឆ្នាំ ១៩៦៣ តាមរយៈជំនួយឥតសំណងរបស់ជប៉ុន។ ស្ពាននេះ ត្រូវបានកាត់ផ្តាច់ក្នុងអំឡុងឆ្នាំ ១៩៧២ ពេលកម្ពុជាជួបភ្លើងសង្គ្រាម។ ប៉ុន្តែនៅឆ្នាំ ១៩៩២ ខណៈប្រទេសកម្ពុជាកំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលនៃការស្វះស្វែងរកការបង្រួបបង្រួមគ្នាពីគ្រប់ភាគីជម្លោះដើម្បីស្វែងរកសន្តិភាពនោះ ស្ពាននេះ ក៏ត្រូវបានជួសជុល និងតភ្ជាប់ជាថ្មីឡើងវិញ ដោយប្រទេស ជប៉ុន ហើយត្រូវបានប្តូរឈ្មោះពី «ស្ពានជ្រោយចង្វារ» មកជា «ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ជប៉ុន» ដោយព្រះមហាវីរក្សត្រ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ សម្ដេចព្រះបាទ នរោត្ដម សីហនុ។ដោយសារតែស្ពាននេះបានចាស់ទ្រុឌទ្រោម នៅចុងឆ្នាំ ២០១៧ រដ្ឋាភិបាលបានសម្រេចផ្អាកដំណើរការឆ្លងកាត់ស្ពាននេះជាបណ្ដោះអាសន្ន ដើម្បីធ្វើការជួសជុលឡើងវិញក្រោមជំនួយរបស់ជប៉ុន។ តាមគម្រោងស្ពាននេះ នឹងត្រូវបញ្ចប់ការជួសជុលនៅចុងឆ្នាំ ២០១៩ ប៉ុន្តែដោយសារការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ ក្រុមការងារជួសជុលទាំងភាគីជប៉ុន និងកម្ពុជា ដែលធ្វើការទាំងថ្ងៃទាំងយប់នោះ គឺបានបញ្ចប់មុនកាលកំណត់ និងត្រូវបានប្រកាសដាក់ឲ្យដំណើរការឡើងវិញនាថ្ងៃទី ៣ មេសា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះ ដើម្បីជួយសម្រួលការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំខ្មែរ។ បើតាមលោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ការជួសជុលស្ពាននេះបានចំណាយថវិកាប្រមាណ ៣០ លានដុល្លារអាមេរិក ដែលជាជំនួយឥតសំណងរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន។ លោកបញ្ជាក់ថា៖ «ក្រោមការយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់ពីក្រុមវិស្វករជួសជុលរបស់ជប៉ុន និងកម្ពុជា ស្ពាននេះបានជួសជុលថ្មី និងមានគុណភាពរឹងមាំល្អប្រសើរឡើងវិញ ដែលតាមការអះអាងរបស់មន្ត្រីជំនាញវិស្វកម្មជប៉ុន ស្ពាននេះអាចប្រើប្រាស់បានក្នុងរយៈពេល ៥០ ឆ្នាំទៅមុខទៀត»។ លោកបន្ថែមថា ដើម្បីបញ្ជ្រាបការយល់ដឹងអំពីការប្រើប្រាស់ផ្លូវដល់ប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរនៅលើស្ពានជ្រោយចង្វារ (ទី១) នេះក៏មានគំនូររូបភាពម៉ូតូ សម្រាប់ផ្លូវម៉ូតូ និងគំនូររូបភាពមនុស្សដើរលើគន្លងផ្លូវថ្មើរជើងជាសញ្ញាផងដែរ។ ទោះជាបែបណាក្ដីនៅប៉ុន្មានម៉ោងបន្ទាប់ពីប្រកាសដាក់ឲ្យដំណើរការឡើងវិញនូវស្ពាននេះ គេសង្កេតឃើញអ្នកបើកបរមួយចំនួន មិនបានគោរពទៅតាមគំនូសស្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍នៅលើស្ពាននេះឡើយ៕
ស្ពានជ្រោយចង្វារ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90