• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Post khmer] - ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វា​រ​ទី១ ត្រូវ​បាន​បើក​ឲ្យ​ដំណើរ​ការ​ឡើង​វិញ​​បន្ទាប់​ពី​ជួស​ជុល​ជាង ​១ ឆ្នាំ​

2019-04-04 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Post khmer
ភ្នំពេញៈ ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ទី១ ឬ​ស្ពាន​មិត្ត​ភាព​កម្ពុជា​-​ជប៉ុ​ន ត្រូវ​បាន​បើក​ឲ្យ​ដំណើ​រការ​ឡើង​វិញ​កាល​ពី​​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ពុ​ធ​ម្សិល​មិ​ញ បន្ទាប់​ពី​បាន​ផ្អាក​ដើម្បី​ធ្វើ​ការ​ជួស​ជុល​កែ​លម្អ​គុណ​ភាព​ និង​​សោ​ភណភា​ព​ អស់​រយៈ​ពេ​ល​ជាង​ ១ ឆ្នាំ​ដោយ​​បាន​ចំណា​យ​ថវិកា​ជួស​ជុល​​អស់​ប្រមាណ​ ៣០ ​លាន​ដុល្លារ​។ ពិធី​សម្ពោធ​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើ​រកា​រ​​ឡើង​វិញ​នេះ បាន​ធ្វើ​ឡើង​ក្រោ​ម​អធិប​តី​ភាព ​លោក​នាយក​រដ្ឋ​មន្ត្រី ហ៊ុន សែន និង​លោក Hidehisa Horinouchi ឯក​អគ្គរាជ​ទូត​ជប៉ុនប្រចាំ​នៅ​កម្ពុ​ជា​។ ក្នុង​ឱកាស​នោះលោក​ ហ៊ុន សែន បាន​ថ្លែង​អំណរ​គុណ​យ៉ា​ង​ជ្រាល​ជ្រៅ​ចំពោះ​រដ្ឋាភិ​បា​ល​ និង​ប្រជាជន​ជប៉ុនដែល​ជានិច្ច​​​កាលតែង​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់ជួ​យ​​កសាង​ និង​អភិវឌ្ឍ​ប្រទេស​ កម្ពុជា។ ជាមួយ​គ្នា​នេះ លោក​បាន​អំពាវនាវ​ដល់​ប្រជា​ពលរដ្ឋ​ និង​អ្នក​ដែលធ្វើ​ចរាចរណ៍ឆ្លងកាត់​​ស្ពាន​ និង​ផ្លូ​វថ្នល់​ទាំង​អស់​​ថា​៖ «ត្រូវ​ចេះយោគ​យល់ ​និង​អធ្យា​ស្រ័យ​ឲ្យគ្នា​ទៅវិញ​ទៅ​ម​ក ពិសេសត្រូវ​ចេះគោរព​ច្បាប់​ ស្លា​ក​សញ្ញា និង​គំនូស​ចរា​ចរ​ណ៍​​ឲ្យបាន​ខ្ជាប់​ខ្ជួន​ទាំង​អស់​គ្នា ដើ​ម្បី​ឲ្យការ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​យើង​ ប្រកប​ដោយ​សុវត្ថិភាព​ទាំង​អស់​គ្នា»។ ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ​ទី១ បាន​ដើរ​តួនាទី​ដ៏សំខាន់​ក្នុង​ការ​តភ្ជាប់​ពី​ត្រើយ​ម្ខាង​ទៅ​ត្រើយ​ម្ខាង​ទៀត​​ នៃ​ទន្លេសាប​ក្នុង​រាជ​ធានី​ភ្នំ​ពេញ​ដែល​ស្ពាន​នេះ​មា​ន​​ប្រវែង ​៩៧១ ម៉ែត្រ និង​ទទឹ​ង​ ១៣,៨​ ម៉ែ​ត្រ ត្រូវ​បាន​សាង​​សង់លើក​ដំបូង​ និង​ដាក់​ឲ្យប្រើ​​ប្រាស់​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៦៣ តាម​រយៈ​ជំនួយ​ឥត​សំណង​របស់​​ជប៉ុន។ ស្ពាន​នេះ ត្រូវ​បាន​កាត់​ផ្តាច់​ក្នុង​អំឡុង​ឆ្នាំ​ ១៩៧២ ពេល​​កម្ពុជា​ជួប​ភ្លើង​សង្គ្រាម។ ប៉ុន្តែ​នៅ​ឆ្នាំ ១៩៩២ ខណៈ​ប្រទេស​កម្ពុជាកំពុង​ស្ថិត​ក្នុង​ដំណាក់​កាល​នៃ​ការ​ស្វះ​ស្វែង​រកការ​បង្រួប​បង្រួម​គ្នាពីគ្រប់​ភា​គី​ជម្លោះ​ដើម្បី​​ស្វែង​រក​​សន្តិភាព​នោះ ស្ពាន​នេះ​ ក៏ត្រូវ​បាន​ជួស​ជុល​ និង​តភ្ជាប់ជា​ថ្មីឡើង​វិញ​ ដោយ​ប្រទេស ជប៉ុន​ ហើយ​ត្រូវ​បាន​ប្តូរ​ឈ្មោះ​ពី «​ស្ពាន​​ជ្រោយចង្វារ» ​មកជា ​«ស្ពាន​មិត្ត​ភាព​កម្ពុជា​-ជប៉ុន» ដោយ​ព្រះ​មហា​វីរ​ក្សត្រ ព្រះបរមរតន​កោដ្ឋ ​សម្ដេ​ច​ព្រះ​បាទ នរោត្ដម សីហនុ។ដោយ​សារ​តែ​ស្ពាន​នេះ​បាន​ចាស់​ទ្រុឌ​ទ្រោម​ នៅ​ចុង​ឆ្នាំ ២០​១៧ រដ្ឋាភិ​បាល​បាន​សម្រេ​ច​ផ្អា​ក​ដំណើរការ​ឆ្លង​កាត់​ស្ពាន​នេះជា​បណ្ដោះ​អាសន្ន ដើម្បី​ធ្វើការ​ជួស​ជុល​ឡើង​វិញ​ក្រោម​ជំនួយ​របស់​ជប៉ុន។ តាម​គម្រោង​ស្ពាន​នេះ​ នឹង​ត្រូវ​បញ្ចប់​ការ​ជួស​ជុល​នៅចុង​ឆ្នាំ​​ ២០១៩ ប៉ុន្តែ​ដោយ​សារ​ការខិត​ខំប្រឹង​ប្រែង​របស់ ក្រុម​ការងារ​ជួស​​ជុល​ទាំង​ភាគី​ជប៉ុ​ន និង​កម្ពុជា ដែល​ធ្វើការ​ទាំង​ថ្ងៃ​ទាំង​យប់​នោះ គឺ​​បាន​បញ្ចប់​មុន​កាល​កំណត់​ និងត្រូវ​បាន​ប្រកាស​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​ឡើង​​វិញនាថ្ងៃទី​ ៣ ​មេសា​ ឆ្នាំ​ ២០​១​៩ ​​នេះ ដើម្បី​ជួយ​សម្រួល​ការ​ធ្វើដំណើរ​របស់​ប្រជា​ពល​រដ្ឋក្នុង​ឱកាស​បុណ្យ​ចូលឆ្នាំ​ខ្មែរ។ បើតាម​លោក​ទេសរដ្ឋ​មន្ត្រី ស៊ុន ចាន់​ថុល រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួង​សាធារ​ណការ​ និង​ដឹក​ជញ្ជូន ការ​ជួស​ជុល​ស្ពាន​នេះបាន​ចំណាយ​ថវិកា​ប្រមាណ ៣០ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ដែល​ជា​ជំនួយ​ឥត​សំណង​របស់​រាជ​រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន។ លោក​បញ្ជាក់​ថា​​​៖ «ក្រោម​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដា​ក់​​ខ្ពស់ពីក្រុម​វិស្វករ​ជួស​ជុល​រប​ស់​ជប៉ុន​ និង​កម្ពុជា​ ស្ពាន​នេះបា​ន​ជួស​ជុលថ្មី និង​មាន​គុណភាព​រឹង​មាំល្អ​ប្រសើរ​ឡើង​វិញ ដែល​តាម​ការអះ​អាង​របស់​មន្ត្រី​ជំនា​ញ​វិស្វកម្មជ​ប៉ុន ស្ពាន​នេះ​អាចប្រើ​​ប្រាស់​បាន​ក្នុង​រយៈ​ពេល ៥០ ឆ្នាំ​ទៅ​មុខ​ទៀត»។ លោក​បន្ថែម​ថា ដើម្បី​បញ្ជ្រា​​ប​​ការ​យល់​ដឹង​អំពីការ​ប្រើប្រាស់​ផ្លូវ​ដល់​ប្រជា​ពលរដ្ឋ​ខ្មែរ​នៅ​លើ​ស្ពាន​ជ្រោយ​ចង្វារ ​(ទី១)​ នេះ​ក៏មាន​គំនូរ​រូបភាព​ម៉ូតូ​ សម្រា​ប់​ផ្លូវ​ម៉ូតូ និង​គំនូររូ​បភាព​មនុស្ស​ដើរ​លើ​គន្លង​ផ្លូវ​ថ្មើរ​ជើងជា​សញ្ញា​ផងដែរ។ ទោះ​ជាបែ​បណា​ក្ដីនៅ​ប៉ុន្មា​ន​​ម៉ោង​​បន្ទាប់​ពី​ប្រកាស​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​ឡើង​វិញ​នូវ​ស្ពាន​នេះ គេ​សង្កេត​ឃើញ​អ្នក​បើក​បរ​​មួយ​ចំនួន មិន​បាន​គោរព​​ទៅ​តាម​គំនូស​​ស្លាក​សញ្ញា​ចរាចរណ៍​​នៅ​លើ​ស្ពាន​នេះ​ឡើយ៕
ស្ពានជ្រោយចង្វារ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការបើកឱ្យដំណើរការស្ថានីយជញ្ជីងអចល័តបណ្តោះអាសន្ន មង្គលបូរី ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សម្រាប់ថ្លឹងយានយន្តដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់
ជនណាប្រើប្រាស់យានយន្តដោយគ្មានបណ្ណសម្គាល់រថយន្ត ឬគ្មានផ្លាកលេខសម្គាល់រថយន្ត ត្រូវពិន័យអន្តរការណ៍
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - អបអរសាទរ ព្រះរាជពិធីច្រត់ព្រះនង្គ័ល ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស. ២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥
អបអរសាទរ ព្រះរាជពិធីច្រត់ព្រះនង្គ័ល ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំម្សាញ់ សប្តស័ក ព.ស. ២៥៦៩ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១២ - ១៣ ឧសភា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
សមិទ្ធផលផ្លូវលេខ៣៧៨៣ បានលេចចេញរូបរាង និងវឌ្ឍនភាពល្អក្រៃលែង អមដោយព្រៃព្រឹក្សាខៀវស្រងាត់ សម្រួលដល់ការធ្វើដំណើររបស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ និងស្តែងឱ្យឃើញពីការរីកចម្រើន និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធប្រទាក់ក្រឡានៅខេត្តភាគឦសាន។
កិច្ចប្រជុំស្តីពីការចុះពិនិត្យទីតាំង ប្រមូលទិន្នន័យ ផ្ទៀងផ្ទាត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកណ្តាល
កិច្ចប្រជុំពិភាក្សាលើសេចក្តីព្រាងលទ្ធផលនៃការសិក្សាតម្រូវការវិនិយោគផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា ដោយក្រុមជំនាញការ JICA ក្រោមគម្រោងជំនួយបច្ចេកទេស

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90