• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Reporter] - មហាវិថីឈ្នះឈ្នះ ប្រវែងជាង២៤គីឡូម៉ែត្រឆ្លង កាត់ខណ្ឌ៤ចាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ដល់ផ្លូវជាតិលេខ៦

2018-12-25 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Reporter
ភ្នំពេញ៖ មហាវិថី ឈ្នះ ឈ្នះ នេះបូកបញ្ចូលគ្នាដោយកំណាត់ផ្លូវ៣ ខ្សែគឺខ្សែទី១ ផ្លូវអូដឹមកប់ស្រូវតភ្ជាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ ក្នុងភូមិអដឹមសង្កាត់ចោមចៅទៅសង្កាត់សំរោងក្រោមខ្សែទី២(ផ្លូវទំនប់កប់ស្រូវ) ក្នុងសង្កាត់គោរការរហូតដល់ផ្លូវជាតិលេខ៥ និង ខ្សែទី៣ផ្លូវព្រែកព្នៅចាប់ពីគល់ស្ពានព្រែព្នៅខាងកើតស្ថាបនាដោយក្រុមហ៊ុន L y P របស់អ្នកឧកញ៉ាលី យុងផាត់ រហូតដល់ផ្លូវជាតិលេខ៦អា ក្នុងខណ្ឌជ្រោយចង្វាក្រោយមកផ្លូវនេះប្រគល់អោយសាលារាជធានីគ្រប់គ្រងវិញមានប្រវែងជិត៧គីឡូម៉ែត្រហើយសរុបផ្លួវទាំង៣ខ្សែនេះរមានប្រវែងជាង២៤គីឡូម៉ែត្រឆ្លងកាត់ខណ្ឌ៤ គឺខណ្ឌពោធិសែនជ័យ ខណ្ឌសែន សុខ ខណ្ឌព្រែកព្នៅនិងខណ្ឌជ្រោយចង្វា ចាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ដល់ផ្លូវជាតិលេខ៦បានបញ្ចប់ការសាងសង់ហើយ ក្រោយពីប្រើប្រាសពេលវេលានៃការសាងសង់អស់ រយៈពេល៦ឆ្នាំ។គួរបញ្ជាក់ថា៖ផ្លូវអូដឹមកប់ស្រូវនិងផ្លូវទំនប់កប់ស្រូវនេះមានប្រវែងជាង១៧គីឡូម៉ែត្រហើយផ្លូននេះបើកការដ្ឋានស្ថាបនាជាផ្លូវបេតុងអាមេលើកដំបូងទំហំ២២ម៉ែត្រមានសួនច្បារនិងបង្គោលភ្លើងកណ្ដាលតាំងពីជំនន់លោកកែប ជុតិមា ជាអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញអណត្តិទី១ ក្នុងឆ្នាំ២០១៣ ហើយលោកចប់អាណត្តិទៅលោកប៉ា សុជាតិវង្ស ឡើងជាអភិបាលរាជធានីអណត្តិទី២ ពាក់កណ្ដាលឆ្នាំ២០១៣ បានបន្តដឹកនាំស្ថាបនារហូតដល់ឆ្នាំ២០១៧ លោកចប់អណត្តិលោកឃួង ស្រេង ឡើងមកជាអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញអណត្តិទី៣ពីឆ្នាំ២០១៧ បានបញ្ចប់ការដ្ឋានជាស្ថាពរកាលពីថ្ងៃទី១៥ធ្នូ២០១៨ នេះមុនប្រសិទ្ធិនាមជាមហាវិថីឈ្នះ ឈ្នះ ខាងលើនេះ ពាក់ព័ន្ធការងារនេះលោកសាំ ពិសិដ្ឋ ប្រធានមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានីភ្នំពេញបានអោយដឹងថា មហាវិថី ឈ្នះ ឈ្នះ (ផ្លូវកប់ស្រូវ)ជាផ្លូវខ្សែក្រវ៉ាត់ក្រុងទី៣ សម្រាប់បំរើការដឹកជញ្ជូនធុនធ្ងន់និងធុនស្រាល ពង្វាងចរាចរមិនអោយចូលមកក្នុងរាជធានីភ្នំពេញស្ថិតនៅក្នុងភូមិសាស្ត្រខាងជើងនិងខាងលិចរាជធានីភ្នំពេញ ហើយក៏មានតួនាទីក្នុងការតភ្ជាប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ គ្រប់ប្រភេទឆ្លងកាត់តំបន់ភាគខាងត្បូងទៅតំបន់ភាគខាងជើងនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។មហាវិថី ឈ្នះ ឈ្នះ មានប្រវែងសរុប ២៤៤៨៧ម៉ែត្រទទឹង២២ម៉ែត្រចាប់ពីផ្លូវជាតិលេខ៤ ដល់ផ្លូវជាតិលេខ៦ កាត់តាមស្ពានព្រែកព្នៅ។ មហាវិថីនេះត្រូវបានបែងចែកជា២កំណាត់ ក្នុងនោះកំណាត់ផ្លូវទី១ ចាប់ពីផ្លូវលេខ៤ដល់គល់ស្ពានព្រែកព្នៅត្រើយខាងលិចមានប្រវែង១៦៦៥០ម៉ែត្រជាប្រភេទផ្លូវបេតុងអារមេ ។ កំណាត់ផ្លូវទី២ ចាប់ពីគល់ស្ពានព្រែកព្នៅត្រើយខាងកើតដល់ផ្លូវលេខ៦មានប្រវែង៧៨៣៧ម៉ែត្រមានទទឹង២៥.៥ម៉ែត្រមានសួនច្បារកណ្តាលដោយមានដាំដើមច័ន្ធគីរី៦ម៉ែត្រជាប្រភេទផ្លូវបេតុងអារមេ ដែលអតីតជាផ្លូវវិនិយោគដោយក្រុមហ៊ុនអិល វ៉ាយ ភី គ្រុប ។ចំពោះដំណាក់កាលនៃគម្រោងសាងសង់មហាវិថីឈ្នះ ឈ្នះ (ផ្លូវទំនប់កប់ស្រូវ)នេះ លោកសាំ ពិសិដ្ឋ ក៏បានបញ្ជាក់ដែរថា ដោយប្រឈមនឹងទឹកជន់លិចនៅទីតាំងខ្លះនិងដោយរងនូវការដឹកជញ្ជូនធុនធ្ងន់បណ្តាលឲ្យផ្លូវទំនប់រងការខូចខាតនៅឆ្នាំ២០១២ រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញបានចាត់មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានីភ្នំពេញធ្វើការសិក្សាលើកគម្រោងសាងសង់ជាផ្លូវបេតុងអារមេ ជាដំណាក់កាលវិញ ក្នុងនោះដំណាក់កាលទី១ ចាប់ផ្តើមសាងសង់នៅឆ្នាំ២០១២ ជាផ្លូវបេតុងអារមេ កម្រាស់២០សង់ទីម៉ែត្របណ្តោយប្រវែង ៤០៤៣ម៉ែត្រ ទទឹង២២ម៉ែត្រ ក្នុងនោះសួនច្បារកណ្តាល២,៥មែត្រ ផ្លូវទទឹង៩,៧៥ម៉ែត្រសងខាងចាប់ផ្តើមពីផ្លូវជាតិលេខ៤ដល់ផ្លូវរថភ្លើង ខ្សែបាត់ដំបង។ កំណាត់ផ្លូវនេះក៏មានដាក់បណ្តាញលូទំហំ១,៥ម៉ែត្រ សងខាងតំឡើងបង្គោលភ្លើងបំភ្លឺព្រែកជា២ ចំកណ្តាលសួនច្បារចំនួន១៣៤ដើមនិងដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរផងដែរ ហើយរហូតមកដល់ពេលនេះកំណាត់ផ្លូវថ្មីនេះបានប្រើប្រាស់អស់រយៈពេល៥ឆ្នាំហើយ តែផ្លូវនៅមានគុណភាពងមាំល្អនូវឡើយ។ តំណាក់កាលទី២ ចាប់សាងសង់នៅឆ្នាំ២០១៥ ជាផ្លូវមេតុងអាមេ កម្រាស់២០សង់ទីម៉ែត្របណ្តោយប្រវែង១២៦០៧ម៉ែត្រ ទទឹង២២ម៉ែត្រក្នុងនោះសួនច្បារកណ្តាល២,៥មែត្រ ផ្លូវទទឹង៩,៧៥ម៉ែត្រចាប់ពី ផ្លូវរថភ្លើង ខ្សែបាត់ដំបង ដល់ស្ពានព្រែកព្នៅខាងលិច។ លោកបានបញ្ជាក់បន្ថែមទៀតថា ដោយសារលទ្ធភាពថវិកាមានកម្រិត រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ បានធ្វើការសាងសង់ជាជំហានៗដោយនៅក្នុង២០១៥ ដល់ឆ្នាំ២០១៦ កំណាត់ផ្លូវនេះត្រូវបានសាងសង់ឡើង ជាប្រភេទផ្លូវបេតុងអារមេ មួយចំហៀងផ្លូវមុន ដើម្បីអាចធ្វើចរាចរបានទ្វេទិសជាបណ្តោះអាសន្ននិងចាក់ដីពង្រីកផ្លូវនៅចំណុចទីតាំងទំនប់កប់ស្រូវ។នៅឆ្នាំ២០១៧_២០១៨គម្រោងនេះបានបន្តស្ថាបនាផ្លូវបេតុងអារមេមួយចំហៀងផ្លូវទៀត ព្រមទាំងស្ថាបនាសួនច្បារកណ្តាលទ្រូងផ្លូវ តំឡើងបង្គោលភ្លើងបំភ្លឺនិងដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរ។ពាក់ព័ន្ធនឹងគម្រោងនៃការកសាងសង់មហាវិថី ឈ្នះ ឈ្នះ (ផ្លូវកប់ស្រូវ) លោកសាំ ពិសិដ្ឋបានអោយដឹងទៀតថា ចាប់ពីដំណើរការសាងសង់ រហូតដល់បញ្ចប់ការសាងសង់ មានរយៈពេល៦ឆ្នាំ គឺបានបញ្ចប់នៅថ្ងៃទី១៥ធ្នូ២០១៨ ហើយរដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញក៏បានដាក់អោយប្រើប្រាស់កំណាត់ផ្លវសាងសង់រួចនេះអោយធ្វើចរាចរជាបណ្តោះអាសន្នតាមតម្រូវការចាំបាច់របស់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋ ។ លោកសាំ ពិសិដ្ឋបានបន្ថែមទៀតថា មហាវិថី ឈ្នះ ឈ្នះ ជាផ្លូវបេតុងអារមេ ដែលមានប្រវែងសរុប ១៦៦៥០ម៉ែត្រ ចាប់ពីលិចទទឹង២២ម៉ែត្រ ក្នុងនោះសួនច្បារកណ្តាល២,៥មែត្រ ផ្លូវទទឹង៩,៧៥ម៉ែត្រ សងខាងមានដាំស្ពៅ ដាំដើមជ្រៃគម្លាត១០ម៉ែត្រពីគ្នា ។តំឡើងបង្គោលភ្លើងបំភ្លឺព្រែកជា២ ចំនួន៥៥៩ បង្គោល ដាក់ស្លាកសញ្ញាចរាចរ៣៤៨ស្លាក ដាក់បណ្តាញលូទំហំ១,៥ម៉ែត្រ ប្រវែង៨០៨៦ម៉ែត្រ ដាក់លូកាត់ផ្លូវចំនួន៥កន្លែងនិងតំឡើងស្តុបចំនួន ២កន្លែង ។ ដោយឡែកចំពោះផ្លូវបេតុងអមសងខាងស្ពានព្រែកព្នៅ រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ ក៏បានពង្រីកទទឹង៥ម៉ែត្រ សងខាងបន្ថែម មានប្រវែង៦៤០ម៉ែត្រនិងដាក់បណ្តាញលូទំហំ១,៥ម៉ែត្រ សងខាងចាប់ពីរង្វង់មូលស្ពានព្រែកព្នៅ ដល់ផ្លូវជាតិលេខ៥ផងដែរ៕
មហាវិថីឈ្នះឈ្នះ ប្រវែងជាង២៤គីឡូ ផ្លូវជាតិលេខ៤ ផ្លូវជាតិលេខ០៦

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[Phnom Penh Post] - ស្ពានខ្ពស់ជាងគេនៅកម្ពុជាបានសម្រេចការសាងសង់១០០ភាគរយហើយ និងបើកឲ្យប្រជាពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ជាអចិន្ត្រៃយ៍ចាប់ពីថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥តទៅ ។ បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋអាចធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ ឈប់ថតរូប ទស្សនាកម្សាន្តជាមួយទិដ្ឋភាពស្ពានខ្ពស់ត្រដែត អមដោយដោយអ័ព្វ ព្រៃពឹក្សាខៀវស្រងាត់ត្រជាក់ភ្នែក ឆ្លងកាត់ស្ទឹងឫស្សីជ្រុំដ៏ត្រជាក់ស្រេប។
[People Channel] - ស្ពានខ្ពស់ជាងគេនៅកម្ពុជាបានសម្រេចការសាងសង់១០០ភាគរយហើយ និងបើកឲ្យប្រជាពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ជាអចិន្ត្រៃយ៍ចាប់ពីថ្ងៃទី១៥ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥តទៅ ។
[Fresh News] - សូមពាក់មួកសុវត្ថិភាពជានិច្ច ពេលបើកបរម៉ូតូ! ស្លាប់៤នាក់ និងរបួស១១នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី១៦ ខែឧសភាម្សិលមិញ
[kampucheathmey Daily] - ទិដ្ឋភាពផ្លូវអន្ទង់អាំង ភ្នំ១៥០០ នៅផ្លូវជាតិលេខ ៥៥ ស្រុកវាលវែង ខេត្តពោធិ៍សាត់ ដ៏សែនមនោរម្យ
[DAP] - ស្ពានខ្ពស់ជាងគេ នៅកម្ពុជា បើកឲ្យពលរដ្ឋឆ្លងកាត់ ជាអចិន្ត្រៃយ៍
មរតកតេជោ៖ ព្រែកជីក «ហ្វូណនតេជោ» នឹងក្លាយជាមរតកប្រវត្តិសាស្ត្រដ៏មហាសាលសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋតកូនតចៅជំនាន់ក្រោយ
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី១៤ - ១៥ ឧសភា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ទេសភាពធម្មជាតិដ៏ស្រស់ល្អត្រកាល នៅមណ្ឌលគិរី ពិតជាស្រស់ស្រាយខ្លាំងណាស់ រួមជាមួយនឹងខ្យល់អាកាសបរិសុទ្ធ និងធម្មជាតិព្រៃភ្នំ ធ្វើឱ្យអារម្មណ៍ស្រស់ថ្លា បានបង្កើតនូវស្នាមញញឹម និងអនុស្សាវរីយ៍ល្អៗ អន្ទងចិត្តបងប្អូនឱ្យមកលេងកម្សាន្ត។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90