ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Kampucheathmey] - តើក្នុងភូមិសាស្ត្ររាជធានីភ្នំពេញ មានស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេចំនួនប៉ុន្មាន?
2023-08-17
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Kampucheathmey
គិតត្រឹមខែសីហា ឆ្នាំ២០២៣នេះ ក្នុងភូមិសាស្ត្ររាជធានីភ្នំពេញ មានស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេដែលសាងសង់រួចរាល់ចំនួន៦ស្ពាន និងកំពុងសាងសង់ ១ស្ពាន ហើយត្រៀមសាងសង់ចំនួន៣ស្ពានបន្ថែមទៀត។ ស្ពានទាំងនោះ មានដូចជា៖ ១/ស្ពានព្រះមុន្នីវង្សចាស់ ស្ពានព្រះមុន្នីវង្សចាស់ សាងសង់ឡើងដំបូងឆ្នាំ១៩២៨ ដែលមានប្រវែង២៦៩ម៉ែត្រ សម្ពោធឱ្យប្រើប្រាស់ដោយព្រះបាទមុន្នីវង្ស។ ក្នុងឆ្នាំ១៩៦៤ ស្ពាននេះ មានសភាពទ្រុឌទ្រោមខ្លាំង តម្រូវឱ្យសាងសង់ថ្មីឡើងវិញ។ ស្ពានមុន្នីវង្សចាស់ ត្រូវបានជួសជុលឡើងវិញជាបន្តបន្ទាប់ ដើម្បីបំពេញតម្រូវការប្រើប្រាស់របស់ពលរដ្ឋដែលតែងធ្វើដំណើរពីផ្ទៃម្ខាងនៃទន្លេបាសាក់ចូលមករាជធានីភ្នំពេញ។ ២/ស្ពានកម្ពុជា-ជប៉ុនជ្រោយចង្វា ស្ពានកម្ពុជា-ជប៉ុនជ្រោយចង្វារទី១ ឬ នីហុនបាស៊ី សាងសង់នៅឆ្នាំ១៩៦៣ មានប្រវែង៩៧០ម៉ែត្រ លាតសន្ធឹងកាត់លើទន្លេសាប រាជធានីភ្នំពេញ។ កំឡុងសង្គ្រាមឆ្នាំ១៩៧២ ស្ពាននេះ ត្រូវគេបំផ្ទុះគ្រាប់បែក ដើម្បីកុំឱ្យដឹកស្បៀងចូលរាជធានីភ្នំពេញបាន។ ព្រោះតែជាស្ពាននេះ មានសារៈតភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញទៅកាន់ខេត្តនានានៃភាគឦសាននៃប្រទេស ហើយជាស្ពានមានអត្ថន័យជានិមិត្តរូបកម្ពុជា-ជប៉ុនផង នៅឆ្នាំ១៩៩២ ជប៉ុនបានជួសជុលតភ្ជាប់ស្ពានឡើងវិញ និងដាក់ឲ្យដំណើរការនៅឆ្នាំ១៩៩៤។ ដោយសារតែមានអាយុកាលច្រើន នៅឆ្នាំ២០១៧ រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន បានផ្ដល់ជំនួយឥតសំណងចំនួន៣០លានដុល្លា ដើម្បីជួសជុលឡើងវិញ។ ក្រោយជួសជុលរយៈពេលជាងមួយឆ្នាំ ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ជប៉ុន បានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ឡើងវិញនៅពាក់កណ្ដាលខែមេសា ឆ្នាំ២០១៩។ ៣/ស្ពានព្រះមុន្នីវង្សថ្មី ស្ពានព្រះមុន្នីវង្សថ្មី ឬស្ពានច្បារអំពៅ ជាស្ពានដែលមានប្រវែង២៦៨ម៉ែត្រ ទទឹង ១៤ម៉ែត្រលាងសន្ធឹងឆ្លងកាត់ផ្ទៃទន្លេបាសាក់។ ស្ពាននេះ បើកការដ្ឋានសាងសង់ថ្ងៃទី២៣ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០០៦ និងបានបើកសម្ពោធប្រកាសឲ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ នៅថ្ងៃទី២៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០០៩។ ៤/ស្ពានព្រែកព្នៅ ស្ពានព្រែកព្នៅ ជាប្រភេទស្ពានបេតុងលាតសន្ធឹងឆ្លងកាត់ទន្លេសាបប្រវែង ៩៩៦ម៉ែត្រ ទទឹង១៤ម៉ែត្រ វិនិយោគ និងសាងសង់ដោយក្រុមហ៊ុន លីយ៉ុងផាត់គ្រុប។ ស្ពាននេះ ត្រូវបានដាក់សម្ពោធឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការនៅឆ្នាំ២០១០ ក្រោមលក្ខខណ្ឌគិតប្រាក់ពីអ្នកធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់។ ដើម្បីលើកស្ទួយជីវភាពប្រជាជន រដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាបានទិញស្ពាននេះ ហើយដាក់ឱ្យធ្វើដំណើរដោយឥតគិតថ្លៃចាប់ពីថ្ងៃទី១៥ ខែតុលាឆ្នាំ២០១៧ រហូតមក។ ៥/ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន ជ្រោយចង្វារ ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន ឬ ស្ពានជ្រោយចង្វារទី២ បានសម្ពោធដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការនៅខែតុលា ឆ្នាំ២០១៥ ក្រោយត្រូវបានបើកការដ្ឋានសាងសង់រយៈពេល៣៨ខែ គឺក្នុងឆ្នាំ២០១១។ ស្ពានជ្រោយចង្វារទី២ ដែលមានប្រវែង ៧១៩ម៉ែត្រ បានចំណាយថវិកាសាងសង់ប្រមាណជាង ២៧លានដុល្លារ ជាកម្ចីឥណទានរបស់រដ្ឋាភិបាលចិន។ ៧/ស្ពានបេតុងខ្សែកាបកោះពេជ្រ កោះនរា ស្ពានបេតុងខ្សែកាបកោះពេជ្រ-កោះនរា ស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលកំពុងសាងសង់។ ស្ពាននេះ មានប្រវែង ៨២៤ ម៉ែត្រ កម្ពស់ ៧០ម៉ែត្រ ជាស្ពានបេតុងខ្សែកាប លាតសន្ធឹងឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ ពីតំបន់កោះពេជ្រទៅកាន់តំបន់អភិវឌ្ឍន៍កោះនរា ចំណាយទុនវិនិយោគ ៣៨លានដុល្លារអាមេរិក សាងសង់ដោយក្រុមហ៊ុនOCIC ក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់រដ្ឋបាលរាជធានីភ្នំពេញ។ កន្លងមក លោក កើត ឆែ អភិបាលរងរាជធានីភ្នំពេញធ្លាប់បានឡើងថា ក្រុមការងារសាងសង់ស្ពានកំពុងពន្លឿនការសាងសង់ស្ពាននេះឱ្យរួចរាល់ ដើម្បីឱ្យពលរដ្ឋបានប្រើប្រាស់មុនព្រះរាជពិធីបុណ្យអុំទូក។ ក្រៅពីស្ពានដែលសាងសង់រួចរាល់ និងកំពុងសាងសង់ចំនួន៧ខាងលើ រដ្ឋាភិបាលបានរៀបចំគម្រោងសាងសង់ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-កូរ៉េខាងត្បូង ដែលនឹងចំណាយថវិកាជិត២៥០លានដុល្លារ។ បើតាមគម្រោងសាងសង់ ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-កូរ៉េ នឹងត្រូវសាងសង់ជា២ស្ពាន។ ស្ពានទី១ ឆ្លងកាត់ទន្លេសាប ចាប់ផ្តើមពីចំណុចម្តុំសួនផ្សាររាត្រី ឆ្លងទៅត្រើយម្ខាងជ្រោយចង្វារ ក្បែរសណ្ឋាគារសុខា និងស្ពានទី ២ ចាប់ផ្តើមពីចំណុចត្រើយម្ខាងជ្រោយចង្វារ ក្បែរសណ្ឋាគារសុខា ឆ្លងកាត់ទន្លេមេគង្គទៅអរិយក្សត្រ ។ ចំពោះគម្រោងសាងសង់ស្ពានទាំង២នេះ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ធ្លាប់បានលើកឡើងថា នៅមិនទាន់កំណត់ថ្ងៃបើកការដ្ឋានសាងសង់នៅឡើយទេ ពីព្រោះតែត្រូវដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ជូនប្រជាពលរដ្ឋ និងស្វែងរកក្រុមហ៊ុនសាងសង់។ បន្ថែមពីនេះ សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីកម្ពុជា ធ្លាប់លើកឡើងថា រដ្ឋាភិបាល មានគម្រោងអាទិភាពសាងសង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេបាសាក់ប្រវែង៨៤៥ម៉ែត្រ ភ្ជាប់ពីតំបន់ចាក់អង្រែទៅកាន់តំបន់ព្រែកប្រា ដែលនឹងចំណាយថវិការសាងសង់ប្រមាណ ៦០លានដុល្លាអាមេរិក។ ជាការគត់សម្គាល់ ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេ បានក្លាយជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់មិនអាចខ្វះបានសម្រាប់សម្រួលដល់ការធ្វើដំណើររបស់ពលរដ្ឋ ដែលរស់នៅតាមបណ្ដាខេត្តផ្ទៃម្ខាងនៃទន្លេសាប និងទន្លេបាសាក់ចូលមកភ្នំពេញ និងចេញពីភ្នំពេញទៅវិញយ៉ាងមានសុវត្ថិភាព ចំណេញពេលវេលា ព្រមទាំង ចំណេញថវិកា៕
សង់ស្ពានឆ្លងកាត់ទន្លេ
វិស័យសាធារណការ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90