ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Cambonomist] - កម្ពុជាភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយថៃ ដើម្បីជួយសម្រួលការដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងជំរុញការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម ក្នុងតំបន់
2023-08-02
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Cambonomist
ប្រទេសកម្ពុជាកាលពីពេលថ្មីៗបានតភ្ជាប់ផ្លូវរថភ្លើងជាមួយប្រទេសថៃ ត្រង់ចំណុចប្រសព្វរវាង ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងខេត្រស្រះកែវ ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរ ដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងជំរុញការធ្វើការពាណិជ្ជកម្មរវាងទាំងពីរ ដែលបានដាក់គោលដៅជំរុញ ទំហំពាណិជ្ជកម្មឲ្យដល់ ១៥ពាន់លានដុល្លារនៅត្រឹមឆ្នាំ២០២៥។ ការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាលើកដំបូងនេះ មិនត្រឹមតែជួយជំរុញការធ្វើពាណិជ្ជកម្មរវាងប្រទេសថៃ និងកម្ពុជាប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្ដែ វាក៏ជាបណ្តាញភស្តុភារកម្មដ៏សំខាន់ក្នុងការតភ្ជាប់ទៅកាន់ប្រទេសក្នុងតំបន់អាស៊ានផ្សេងៗ រួមទាំងប្រទេសចិនផងដែរ។ អ្នកជំនាញក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូនបានចាត់ទុកការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវដែក ជាប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនសំខាន់ទីពីរដែលមានតម្លៃថោក បន្ទាប់ពីការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក។ អ្នកជំនាញរំពឹងថា តាមរយៈការភ្ជាប់ផ្លូវដែករវាងប្រទេសទាំងពីរនេះ វានឹងជួយជំរុញការធ្វើពាណិជ្ជកម្មរបស់កម្ពុជាជាមួយប្រទេសក្នុងតំបន់ឲ្យកាន់តែល្អប្រសើរបន្ថែមទៀត។ កម្ពុជានិងថៃបានបើកសម្ពោធការតភ្ជាប់ផ្លូវដែករវាងប្រទេសទាំងពីរនៅស្ថានីយរថភ្លើងឆ្លងព្រំដែនភូមិខ្លងលឹក ខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ ដែលមានព្រំប្រទល់ជាប់នឹងខេត្តបន្ទាយមានជ័យរបស់កម្ពុជាកាលពីថ្ងៃទី២៦ កក្កដាកន្លងទៅ។ គោលបំណងនៃការតភ្ជាប់នេះ គឺដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ការធ្វើដំណើររបស់ប្រជាពលរដ្ឋ និងភ្ញៀវទេសចររវាងប្រទេសទាំងពីរ ជាពិសេសដើម្បីជួយជំរុញការធ្វើពាណិជ្ជកម្មរវាងប្រទេសទាំងពីរឲ្យកាន់តែល្អប្រសើរបន្ថែមទៀត។ បើតាមការគូសបញ្ជាក់របស់ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ផ្លូវដែកតភ្ជាប់រវាងកម្ពុជា និងថៃនេះវានឹកងក្លាយជាបណ្តាញដឹកជញ្ជូនភស្តុភារកម្មដ៏សំខាន់សម្រាប់តភ្ជាប់ជាមួយប្រទេសក្នុងតំបន់អាស៊ាន រួមទាំងប្រទេសចិន ដែលបានភ្ជាប់ផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿនជាឡាវផងដែរ។ តាមរយៈការតភ្ជាប់នេះ ភ្ញៀវទេសចរអាចធ្វើដំណើរពីសិង្ហបុរី ម៉ាឡេស៊ី និងថៃចូលមកកម្ពុជាផងដែរ។ ឧកញ៉ា ស៊ិន ចន្ធី ប្រធានសមាគមភស្តុភារកម្មកម្ពុជាបានចាត់ទុកការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយថៃនេះគឺជាជំហានមួយដ៏សំខាន់សម្រាប់កម្ពុជាក្នុងការឈានទៅតភ្ជាប់ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនជាមួយបណ្តាក្នុងតំបន់អាស៊ានផ្សេងៗទៀតដែលថៃមានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការផ្លូវដែកជាមួយ។ លើសពីនេះតាមរយៈគម្រោងតភ្ជាប់នេះ វាក៏នឹងអាចជួយឲ្យកម្ពុជាអាចតភ្ជាប់ផ្លូវដែកទៅប្រទេសឡាវ រួចឆ្ពោះទៅកាន់ប្រទេសចិនផងដែរ ដ្បិតឡាវនិងចិនមានការតភ្ជាប់ផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿនរវាងគ្នានឹងគ្នា។ អ្នកជំនាញរូបនេះរំពឹងថា តាមរយៈការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយថៃនេះ វានឹងជួយធ្វើឲ្យការដឹកជញ្ជូនទំនិញចេញចូលរវាងប្រទេសទាំងពីរ ក៏ដូចជាប្រទេសក្នុងតំបន់អាស៊ានផ្សេងទៀតកាន់តែល្អប្រសើរ និងប្រកួតប្រជែងបន្ថែមទៀត។ លើសពីនេះ វាក៏នឹងរួមចំណែកជួយស្រូបទាញការវិនិយោគពីបរទេសផងដែរ។ ស្រដៀងគ្នានេះលោក ជា ចាន់ដារ៉ា ប្រធានសមាគមពាណិជ្ជករដឹកជញ្ជូន និងខ្សែច្រវាក់ផ្គត់ផ្គង់នៅកម្ពុជាយល់ឃើញថា ទៅថ្ងៃអនាគតអាស៊ាននឹងមានការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយប្រទេសចិន ដែលជាមហាអំណាចសេដ្ឋកិច្ចធំលំដាប់ទីពីរលើពិភពលោក ដូច្នេះការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយថៃនៅពេលនេះ គឺជាជំហានមួយក្នុងការឈានទៅតភ្ជាប់ការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវដែករវាងកម្ពុជាជាមួយប្រទេសចិន។ អ្នកជំនាញរូបនេះជឿជាក់ថា តាមរយៈការតភ្ជាប់ផ្លូវដែកជាមួយថៃនេះ វានឹងជួយធ្វើឲ្យវិស័យសេដ្ឋកិច្ច វិស័យទេសចរណ៍ និងការដឹកជញ្ជូនទំនិញរបស់កម្ពុជាឲ្យតែល្អប្រសើរថែមមួយកម្រិតទៀត ព្រោះផ្លូវដែកជាប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនមួយដែលមានតម្លៃទាប បន្ទាប់ពីការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក។ ការតភ្ជាប់ផ្លូវរថភ្លើងជាមួយថៃនៅពេលនេះ វាស្របពេលដែលប្រទេសកម្ពុជាកំពុងធ្វើទំនើបកម្មផ្លូវដែករបស់ខ្លួនក្នុងគោលបំណងជំរុញការដឹកជញ្ជូនទាំងទំនិញនិងអ្នកធ្វើដំណើរតាមផ្លូវដែកជាពិសេសការតភ្ជាប់ជាមួយប្រទេសជិតខាង និងព្រមទាំងការដោះដូរទំនិញឆ្លងដែន និងវិស័យទេសចរណ៍។ បើតាមការគូសបញ្ជាក់របស់ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល កាលពីពេលកន្លងទៅថ្មីៗ កម្ពុជាកំពុងស្វែងរកក្រុមហ៊ុនអន្តរជាតិ ដើម្បីបណ្តាក់ទុនអភិវឌ្ឍន៍គម្រោងលើកកម្រិតគុណភាពផ្លូវរថភ្លើងរបស់កម្ពុជាទៅជាផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿន ដែលអាចរត់ក្នុងល្បឿន១៦០គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង ដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាឲ្យប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូននៅកម្ពុជាកាន់តែសម្បូរបែប និងមានការប្រកួតប្រជែងជាមួយប្រទេសក្នុងតំបន់ និងលើកពិភពលោកទាំងគុណភាពសេវា និងតម្លៃ។ គួរបញ្ជាក់ថា នៅឆមាសទី១ឆ្នាំ២០២៣ ទំហំពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជានិងថៃសម្រេចបានជាង១ពាន់៩រយលានដុល្លារអាមេរិកធ្លាក់ចុះ១៤% បើធៀបនឹងឆមាសទី១កាលពីឆ្នាំ២០២២ ដែលមានរហូតដល់ជាង២ពាន់២រយលានដុល្លារអាមេរិក។ ក្នុងនោះកម្ពុជានាំចេញទំនិញទៅកាន់ប្រទេសថៃ ដែលភាគច្រើនជាកសិផលមានតម្លៃតែជាង៥រយលានដុល្លារអាមេរិកតែប៉ុណ្ណោះ ខណៈនាំចូលទំនិញពីថៃមានតម្លៃជាង១ពាន់៤រយលានដុល្លារអាមេរិក ដែលធ្វើឲ្យកម្ពុជាមានឱនភាពពាណិជ្ជកម្មជាង៩រយលានដុល្លារអាមេរិក។ យ៉ាងណាមិញប្រទេសទាំងពីរបានដាក់គោលដៅជំរុញទំហំពាណិជ្ជកម្មទ្វេភាគីរវាងប្រទេសទាំងពីរឲ្យកើនដល់១៥ពាន់លានដុល្លារនៅត្រឹមឆ្នាំ២០២៥៕
តភ្ជាប់ផ្លូវដែក
វិស័យដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90