ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Cambonomist] - ស៊ុន ចាន់ថុល៖ ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាស ខ្សែដំបូងនឹងតភ្ជាប់ចេញពីផ្សារថ្មី ទៅព្រលានយន្ដហោះ
2018-06-06
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Cambonomist
ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសដំបូងបង្អស់នៅកម្ពុជា នឹងត្រូវសាងសង់ក្នុងពេលខាងមុខនេះ ក្រោយពីការសិក្សារបស់ JICA ជប៉ុន នឹងត្រូវបានបញ្ចប់ នៅឆ្នាំនេះ ឬឆ្នាំក្រោយ។ នេះបើតាមការអះអាងដោយផ្ទាល់មាត់ ពីរដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន កាលពីពេលថ្មីៗនេះ។ បើតាមការបញ្ជាក់ពីឯកឧត្តម រដ្ឋមន្ត្រី ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសដំបូងបំផុតមួយនេះ នឹងត្រូវតភ្ជាប់ពីម្ដុំផ្សារថ្មី ទៅកាន់ព្រលានយន្ដហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញ។ ឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានលើកឡើងកាលពីពេលថ្មីៗនេះថា ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសនេះ បច្ចុប្បន្នកំពុងត្រូវបានសិក្សាដោយអង្គការ JICA របស់ជប៉ុន ដែលអាចនឹងប្រើប្រាស់រយៈពេល ១ឆ្នាំ ទៅ២ឆ្នាំ ទើបអាចបញ្ចប់ការសិក្សានេះ។ ទោះយ៉ាងណា ឯកឧត្ដម ស៊ុន ចាន់ថុល មិនទាន់បានបញ្ជាក់ពីពេលវេលាច្បាស់លាស់ក្នុងការសាងសង់ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសនេះនៅឡើយទេ។ ប៉ុន្ដែ ឯកឧត្តមបានបង្ហើបឲ្យដឹងថា ផ្លូវរថភ្លើងនេះ មានប្រវែង ១៨គីឡូម៉ែត្រ ដែលមានការផ្ដល់ជំនួយពីរាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ជាមួយនឹងទំហំទឹកប្រាក់សាងសង់ប្រមាណ៨០០លានដុល្លារ ទៅ ១ពាន់ដុល្លារអាមេរិក។ ជាមួយគ្នានេះ ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ក៏បានច្រានចោល ចំពោះព័ត៌មានដែលបានលើកឡើងថា គម្រោងផ្លូវរថភ្លើងនេះ ត្រូវបានលុបចោលដោយសារតែជប៉ុនមិនបានផ្ដល់ជំនួយ។ ការលើកឡើងបែបនេះ គឺការផ្សាភ្ជាប់ទៅនឹងរឿងនយោបាយ និងខុសពីការពិត ព្រោះរាជរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន បានយល់ព្រមជាមួយប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជារួចហើយក្នុងការសាងសង់ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសនេះ។ រាជរដ្ឋាភិបាលប្រទេសទាំងពីរ កម្ពុជា និងជប៉ុន ក៏បានជួបគ្នាពិភាក្សារឿងនេះ ពីរដងរួចមកហើយ និងគ្រោងនឹងជួបពិភាក្សាគ្នាម្ដងទៀត នៅខែមិថុនានេះ ដើម្បីជជែក និងសិក្សាលម្អិតពីរឿងសាងសង់ផ្លូរថភ្លើងលើអាកាសនេះ។ នេះបើតាមប្រសាសន៍លើកឡើងរបស់ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល។ បើតាមការគូសបញ្ជាក់ពី រដ្ឋមន្ត្រីដ៏មានប្រជាប្រិយភាពរូបនេះ បានឲ្យដឹងទៀតថា សម្រាប់ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសប្រវែង ១៨គីឡូម៉ែត្រនេះ ក៏មានទីតាំងមួយចំនួនត្រូវសាងសង់ទម្លុះចូលទៅក្រោមដីផងដែរ ពោលគឺទីតាំងនៅក្បែរព្រលានយន្ដហោះ ប្រវែង៤គីឡូម៉ែត្រ នឹងត្រូវសាងសង់នៅក្រោមដី ដោយសារតែនៅក្បែរព្រលានយន្ដហោះ ជាទីតាំងមិនសូវអំណោយផលសម្រាប់ការសាងសង់នៅលើអាកាស។ ដូច្នេះ ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសនេះ មានប្រវែង ១៤គីឡូម៉ែត្រ នឹងសាងសង់ឡើងនៅលើអាកាស និង ៤គីឡូម៉ែត្រផ្សេងទៀត នឹងសង់នៅក្រោមដី។ ឯកឧត្តម រដ្ឋមន្ត្រី ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានបង្ហើបឲ្យដឹងទៀតថា ក្រៅពីគម្រោងរថភ្លើងលើអាកាស ដែលជប៉ុនគ្រោងនឹងសាងសង់នេះ ក៏មានក្រុមហ៊ុនចិនមួយទៀត ក៏ចង់ស្នើសុំរាជរដ្ឋាភិបាល ក្នុងការសិក្សាសាងសង់ផ្លូវរថភ្លើងលើអាកាសនេះដែរ ដោយប្រើបច្ចេកទេសថ្មីប្លែកពីជប៉ុន ពោលគឺជាផ្លូវរថភ្លើងដែលមានផ្លូវថ្ពក់ជាប់នៅខាងលើរថភ្លើងតែម្ដង ហើយខាងរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា នឹងពិនិត្យបន្ថែមទៅលើការស្នើសុំនេះ។ គម្រោងស្នើសុំសិក្សារបស់ក្រុមហ៊ុនចិននេះ គឺជាការវិនិយោគឯកជនសុទ្ធសាធ មិនមានជំនួយ ឬការផ្ដល់កម្ចីផ្លូវរដ្ឋនោះឡើយ។ គួរជម្រាបថា ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន កាលពីពេលថ្មីៗនេះ ក៏បានតភ្ជាប់ផ្លូវរថភ្លើងឡើងវិញ ពីរាជធានីភ្នំពេញ ទៅបណ្ដាខេត្តនានាផងដែរ។ មិនតែប៉ុណ្ណោះ ផ្លូវរថភ្លើងកាត់ពាក់កណ្ដាលផ្លូវ (Tramway) តភ្ជាប់ពីរាជធានីភ្នំពេញ ទៅព្រលានយន្ដហោះអន្តរជាតិភ្នំពេញ ក៏ទើបបានដាក់ឲ្យដំណើរការនៅកម្ពុជា ជាលើកដំបូង ដែលវាជាបទពិសោធន៍ថ្មីមួយសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋ។
រថភ្លើងលើអាកាស
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90