• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Thmey Thmey] - គម្រោងផ្លូវដឹកជញ្ជូនតាមទឹកភ្នំពេញ-កែប ជួយឱ្យកម្ពុជាធ្វើពាណិជ្ជកម្មមិនពឹងខ្លាំងលើផែ វៀតណាម

2022-02-02 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Thmey Thmey
កម្ពុជា នឹងបង្កើតផ្លូវដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកត្រង់ ពីទន្លេបាសាក់ រាជធានីភ្នំពេញ ឆ្ពោះទៅកាន់កំពង់ផែឆ្នេរសមុទ្រ ខេត្តកែប។ តាមរយៈគម្រោងនេះ កម្ពុជាអាចដឹកជញ្ជូនទំនិញទៅក្រៅប្រទេស ដោយមិនចាំបាច់ពឹងផ្អែកទាំងស្រុងលើកំពង់ផែប្រទេសវៀតណាម។ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល អះអាងថា ក្រសួងសាធារណការ នឹងពន្លឿនការសិក្សាលម្អិតពីផលប៉ះពាល់ និងចំណាយ លើគម្រោងនេះ។ អ្នកវិនិយោគក្នុងវិស័យដឹកជញ្ជូន បានសាទរចំពោះគម្រោងនេះ ដោយលើកឡើងថា វានឹងជួយកាត់បន្ថយថ្លៃដើមទំនិញបានយ៉ាងច្រើន ខណៈអ្នកសេដ្ឋកិច្ចយល់ថាគម្រោងនេះ មិនត្រឹមតែអាចកាត់បន្ថយការពឹងផ្អែកមួយផ្នែកលើកំពង់ផែប្រទេសវៀតណាមនោះទេ តែក៏ជាយុទ្ធសាស្ត្រជំរុញការធ្វើពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ និងសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជាផងដែរ។ កម្ពុជា នឹងបង្កើតផ្លូវដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក ពីទន្លេបាសាក់ រាជធានីភ្នំពេញ ឆ្ពោះទៅកាន់កំពង់ផែឆ្នេរសមុទ្រ ខេត្តកែប។ គម្រោងនេះ ត្រូវបានលោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ បញ្ជាក់ នាឱកាស បិទសន្និបាតបូកសរុបលទ្ធផលការងារឆ្នាំ២០២១ និងលើកទិសដៅការងារឆ្នាំ២០២២ កាលពីថ្ងៃទី ២៨ ខែមករាកន្លងទៅ។ លោកស៊ុន ចាន់ថុល បញ្ជាក់ដូច្នេះ៖«យើងចង់មានការរីកចម្រើនតាមផ្លូវទឹក ហើយខេត្តមួយចំនួនដូចជា ខេត្តតាកែវ នឹងទទួលបានផលដ៏ល្អពីការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក ពី(ទន្លេ)បាសាក់ ទៅសមុទ្រត្រង់តែម្តង»។ បើតាម ស៊ុន ចាន់ថុល ក្រសួងនឹងសិក្សាលម្អិត ពីផលប៉ះពាល់ និងទំហំចំណាយ ដើម្បីឱ្យគម្រោងនេះ លេចចេញជាផ្លែផ្កាឆាប់ៗ ខណៈគម្រោងនេះ មិនប៉ះពាល់ទិដ្ឋភាពច្បាប់នៃរបស់គណៈកម្មាការទន្លេមេគង្គ នោះទេ។ «យើងនឹងសិក្សាលម្អិត អំពីផលប៉ះពាល់ និងចំណាយ ដើម្បីធ្វើម៉េចដឹកចេញពីភ្នំពេញ ទៅសមុទ្រយើងតែម្តង ដោយមិនបាច់ឆ្លងកាត់តាមនីតិវិធីដែលយើងមានសព្វថ្ងៃ នៅក្អមសំណ»។ នេះជាប្រសាសន៍របស់រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ។ លោក ស៊ិន ចន្ធី ប្រធានសមាគមភ័ស្តុភាកម្មកម្ពុជា បានសាទរចំពោះគម្រោងបង្កើតផ្លូវដឹកជញ្ជូនត្រង់តាមផ្លូវទឹក ពីភ្នំពេញ ទៅកំពង់ផែសមុទ្រកែបនេះ ខណៈវិស័យភ័ស្តុភា និងដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក មានតម្រូវការយ៉ាងខ្លាំង។ លោក ស៊ិន ចន្ធី ថ្លែងប្រាប់សារព័ត៌មានថ្មីៗតាមទូរសព្ទថា ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវទឹកនេះ នឹងចូលរួមកាត់បន្ថយថ្លៃដើមដឹកជញ្ជូនបានយ៉ាងច្រើន ក៏ដូចជានីតិវិធីនៅកំពង់ផែប្រទេសប្រទេសវៀតណាមដែរ។ «ការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក មានការចំណេញច្រើនជាងការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវគោក អាច២ ទៅ៣ដង ឬ៥ដង ទៅតាមមធ្យោបាយ។ អ៊ីចឹងការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក មានថ្លៃដើមទាបជាងផ្លូវគោកច្រើនណាស់។ ម្យាងទៀតការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក មិនមានការខូចផ្លូវថ្នល់ មិនមានការស្ទះចរាចរណ៍អីទេ ផលចំណេញទាំងបរិស្ថាន ទាំងការចំណាយ និងការជួលជុលផ្លូវជាដើម»។ លោក ស៊ិន ចន្ធី បញ្ជាក់ដូច្នេះ។ ជុំវិញគម្រោងនេះ លោក គី សេរីវឌ្ឍន៍ បណ្ឌិតសេដ្ឋកិច្ចនៃរាជបណ្ឌិត្យសភាកម្ពុជា មើលឃើញថា គម្រោងនេះនឹងជួយជំរុញបន្ថែមទៀត ដល់ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិរបស់កម្ពុជា ខណៈដែលការតភ្ជាប់រចនាសម្ព័ន្ធដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹក នឹងក្លាយជាផ្លូវកាត់មួយ ឆ្ពោះទៅកំពង់ផែទឹកជ្រៅរបស់កម្ពុជា មានកំពង់ផែរាម នៅខេត្តព្រះសីហនុ និងកំពង់ផែនៅតំបន់តារាសាគរ ខេត្តកោះកុង។ សម្រាប់លោក គី សេរីវឌ្ឍន៍ តាមរយៈគម្រោងនេះ កម្ពុជាក៏អាចកាត់បន្ថយបានខ្លះ នូវការប្រើប្រាស់កំពង់ផែប្រទេសវៀតណាម ខណៈបច្ចុប្បន្នការដឹកជញ្ជូនទំនិញចេញ-ចូលរបស់កម្ពុជា ទៅមកប្រទេសទី៣ ពឹងផ្អែកខ្លាំងលើកំពង់ផែប្រទេសវៀតណាម។ «កន្លងមកកម្ពុជា ពឹងផ្អែកស្ទើរទាំងស្រុងលើកំពង់ផែប្រទេសវៀតណាម លើការដឹកជញ្ជូនទំនិញចេញ-ចូល ទៅអន្តរជាតិ។ ទោះមិនកាត់បន្ថយទាំងស្រុង តែយើងក៏អាចកាត់បន្ថយបានមួយផ្នែក ពីការប្រើប្រាស់កំពង់ផែប្រទេសវៀតណាម។ វាធ្វើឱ្យថ្លៃដើមដឹកជញ្ជូនទំនិញចេញចូលប្រទេសទាបជាងមុន ដែលនឹងជំរុញការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច»។ នេះជាការបញ្ជាក់របសលោក គី សេរីវឌ្ឍន៍។ បើតាមបណ្ឌិតសេដ្ឋកិច្ចដដែល នៅមុនជំងឺកូវីដ-១៩ រាតត្បាត ការចំណាយថ្លៃដើម លើការដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់កំពង់ផែ ក្នុងមួយកុងទឺន័រមានតម្លៃ ១ ១០០ដុល្លារ។ ថ្លៃដើមនេះបានហក់ឡើងដល់ប្រមាណ ២ ០០០ដុល្លារក្នុងមួយកុងទឺន័រ នៅក្នុងអំឡុងពេលនៃការរាតត្បាតនៃជំងឺកូវីដ-១៩នេះ។ ប្រសិនបើផ្លូវដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវទឹកត្រង់ពីភ្នំពេញ ទៅកែបនេះ លេចចេញជារូបរាង ថ្លៃដើមនៃការដឹកជញ្ជូន នឹងអាចថយចុះមកនៅត្រឹម ៧០០-៨០០ដុល្លារក្នុងមួយកុងតឺន័រ។ លោក គី សេរីវឌ្ឍន៍ យល់ឃើញដូច្នេះ៕
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល ពីធីបិទសន្និបាតបូកសរុបការងារសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
[TVK] - ឯកឧត្តម ផន រឹម៖ គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោចាប់ផ្តើមជីក នៅពេលទឹកស្រកខាងមុខ អាចចុងខែវិច្ឆិកា ឬដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ
[Fresh News] - ស្រវឹងសូមកុំបើកបរ អាចបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់អ្នកដទៃ! ស្លាប់៩នាក់ និងរបួស១៣នាក់ ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ទូទាំងប្រទេសថ្ងៃទី២១ ខែតុលាម្សិលមិញ
[Fresh News] - អាជ្ញាធរសង្កាត់ស្ទឹងមានជ័យទី២ ស្ថាបនាប្រព័ន្ធលូ​ប្រវែង១៥០០ម៉ែត្រ ដើម្បីរំដោះពីការជន់លិច
សិក្ខាសាលាផ្សព្វផ្សាយ "ផែនការសកម្មភាពបញ្ជ្រាបយេនឌ័រក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ឆ្នាំ ២០២៦-២០២៨" និងពិធីបិទគម្រោង "លើកកម្ពស់ភាពជាអ្នកដឹកនាំរបស់ស្ត្រីក្នុងអភិបាលកិច្ចនៃវិស័យដឹកជញ្ជូនកម្ពុជា ដំណាក់កាលទី២"
ផ្លូវជាតិលេខ២១ បាននិងកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងការជួយ សម្រួលការដឹកជញ្ជូនគ្រប់ប្រភេទ ជាពិសេសទំនិញ និងកសិផលសម្រាប់ការដោះដូរពាណិជ្ជកម្ម រវាងកម្ពុជា-វៀតណាម ព្រមទាំងបានជំរុញ និងប្រែក្លាយតំបន់នៅតាមព្រំដែនឱ្យក្លាយជាតំបន់អភិវឌ្ឍន៍ និងរីកចម្រើន។
និស្សិតជ័យលាភីអាហារូបករណ៍រដ្ឋាភិបាលប្រទេសអូស្ត្រាលី ទទួលអនុសាសន៍ផ្តាំផ្ញើល្អៗ មុនចេញដំណើរទៅបន្តការសិក្សា
[CC Time] - ក្រុមហ៊ុនចិនផ្នែកសាជីវកម្មរចនាផ្លូវដែក ជួបជាមួយក្រសួងសាធារណការម្ដងទៀត ដើម្បីពិនិត្យលទ្ធផលស្រាវជ្រាវបណ្តាញផ្លូវដែកនៅកម្ពុជា

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90