• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Raksmey News] - សម្តេច​ហ៊ុនសែន​អញ្ជើញ​សម្ភោ​ធ​“​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ចិន ស្ទឹងត្រង់​-​ក្រូចឆ្មារ​”​និង “​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C”

2021-11-23 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Raksmey News
ដោយ​៖​តារា​រិ​ទ្ធ​/​ភ្នំពេញ​៖​ជាមួយ​ការ​សម្ភោ​ធ​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​“​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ចិន ស្ទឹងត្រង់​-​ក្រូចឆ្មារ​” សម្តេច​អគ្គមហាសេនាបតី​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន នាយក រដ្ឋមន្ត្រី​នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​ក៏​អញ្ជើ ញ​បើក​ការ​“​បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C” ដែល​ចំណាយ​ថវិកា​សាងសង់​ប្រមាណ ១២៩,៩៨ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ផងដែរ​។​នេះ​គឺ​ជាត​ភ្ភ្ជាបសកម្មភាព​ពាណិជ្ ជកម្ម​និង​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បង​ប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅ​ខេត្តកំពង់ចាម​និង​ខេត្ត​ត្បូងឃ្មុំ​និង​ខេត្ត​ជាប់​ពាក់ព័ន្ធ​ដូចជា​ខេត្តកំពង់ធំ​និង​ខេត្តក្រចេះ​ព្រមទាំង​សម្រួល​ដល់​ដល់​ការដឹកជញ្ជូន​ពូជ​ដំណាំ​ផលិតផល​កសិកម្ម​និង​កសិឧស្សាហ កម្ម​ឱ្យ​កាន់តែ​រហ័ស​កាត់បន្ថយ​ការចំណាយ​និង​ចំណេញ​ពេលវេលា​។ ​នៅ​ព្រឹក​ថ្ងៃទី ២៣ ខែ វិច្ឆិកា ២០២១ សម្តេច​អគ្គមហាសេនាបតី​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា និង​លោក វ៉ាង វិ​ន​ធៀន (H.E Mr.Wang Wentian)​ឯកអគ្គរដ្ឋទូត​នៃ​សាធារណរដ្ឋ​ប្រជាមានិត​ចិន​ប្រចាំ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​នឹង​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតីភាព​សម្ភោ​ធ​ដាក់ឱ្យ​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​“​ស្ពាន មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ចិន ស្ទឹងត្រង់​-​ក្រូចឆ្មារ​” និង “​ពិធី បើក​ការដ្ឋាន​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C” ។ ​លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ទេសរដ្ឋមន្ត្រី​រដ្ឋមន្ដ្រី​ក្រសួង​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​បាន​ថ្លែង​ឲ្យ​ដឹងថា​នៅក្នុង​សុន្ទរកថា​ព្រាងទុក​ថា​៖​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ចិន ស្ទឹងត្រង់​-​ក្រូចឆ្មារ ចាប់ផ្តើម​នៅត្រង់​គីឡូម៉ែត្រ​លេខ ៥៨+២០០ ត្រើយ​ខាងលិច​ស្ថិត​លើផ្លូវ​ខេត្ត​លេខ ២៧១៤ នៅ​ចំណុច​ភូមិ​បឹង​ដែង ឃុំ​ព្រែកកក់ ស្រុក​ស្ទឹងត្រង់ ខេត្ត កំពង់ចាម​ភ្ជាប់​ទៅ​ត្រើយ​ខាងកើត​ទន្លេមេគង្គ​នៅ​ចំណុច​ភូមិ​ក្តុល​កណ្តាល ឃុំ​ទ្រា ស្រុក​ក្រូចឆ្មារ ខេត្ត​ត្បូងឃ្មុំ​។​តួ​ស្ពាន​សុទ្ធសាធ​មាន​ប្រវែង​១.១៣១​ម៉ែត្រ​ទទឹង​១៣,៥​ម៉ែត្រ ក្រាល​បេតុង​កៅស៊ូ​កម្រាស់ ៥​សង់ទីម៉ែត្រ មាន​ផ្លូវ​រថយន្ត​ចំនួន​២​គន្លង ផ្លូវ​ម៉ូតូ​ចំនួន ២​គន្លង​ផ្លូវ​ថ្មើរជើង​ចំនួន​២​គន្លង​សម្រាប់​ទៅមក​។ ផ្លូវ​មេ​សងខាង​ស្ពាន​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​ផ្លូវ ជាតិ​លេខ​៧១C មាន​ប្រវែង ៨.៣២៣ ម៉ែត្រ ។ សរុប​រួមទាំង​ស្ពាន​និង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​មាន​ប្រវែង​សរុប ៩.៤៥៤ ម៉ែត្រ​បាន​បើក​ការដ្ឋាន​កាលពី​ថ្ងៃទី​៩ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០១៨ ក្រោម អធិបតីភាព​ដ៏​ខ្ពង់ខ្ពស់​បំផុត​របស់ សម្តេច​តេ​ជោ​នាយករដ្ឋមន្ត្រី ដោយ​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​រយៈពេល​សាងសង់​ចំនួន​៤២​ខែ សាងសង់​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំណង់​សៀង​ហៃ (SCG) និង​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​ទីប្រឹក្សាបច្ចេកទេស​ក្វាង​ចូ​វ​វ៉ាន​អាន​ចំណាយ​ថវិកា​អស់ ៥៦,៩៩៨ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។​ ​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល បាន​មានប្រសាសន៍​ឲ្យ​ដឹង​ទៀតថា​៖​ចំពោះ​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C៖​មាន​ប្រវែង​សរុប​១១៤,៦២​គ​.​ម ចាប់ផ្តើម ពី​គីឡូម៉ែត្រ លេខ ១៥៤+៧០០ ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧​ស្ថិតក្នុង​ឃុំ​ស្រឡប់ ស្រុក​ត្បូងឃ្មុំ ខេត្ត​ត្បូងឃ្មុំ និង​បញ្ចប់​នៅ​គីឡូម៉ែត្រ​លេខ​៣០+៤០០ ផ្លូវជាតិ​លេខ ៧១ ស្ថិតក្នុង​ឃុំ​ស្វាយទាប ស្រុកចំការ លើ​ខេត្តកំពង់ចាម​។​គម្រោង​សាងសង់​នេះ​រួមមាន​៖ ផ្លូវ​មេ ប្រវែង ៩២,៤៤៦ គ​.​ម ទទឹងផ្លូវ​១១​ម៉ែត្រ ក្រាល​កៅស៊ូ​បេតុង​AC កម្រាស់ ៧​សង់ទីម៉ែត្រ​មាន​កន្លែង​សម្រាប់​បត់ ត្រឡប់​២​កន្លែង (U-Turn), ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់ មាន​ប្រវែង ១៥,៨២១ គ​.​ម ទទឹងផ្លូវ​១១​ម៉ែត្រ ក្រាល​កៅស៊ូ​បេតុង​AC កម្រាស់ ៧​សង់ទីម៉ែត្រ​, ផ្លូវ​ខ្នែង ចំនួន​៩​ខ្សែ ប្រវែង ៦,៣៥៣ គ​.​ម ទទឹង​តួ​ផ្លូវ​៩​ម៉ែត្រ​ក្រាល​កៅស៊ូ​DBST, ស្ពាន​ចំនួន​១១​កន្លែង​ប្រវែង ៨៧៥​មែត្រ​និង​ដាក់លូ​គ្រប់​ប្រភេទ​ចំនួន​២០២ កន្លែង​ដែល​នឹង​ប្រើប្រាស់​រយៈពេល​សាងសង់​ចំនួន ៤២​ខែ សាងសង់​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំណង់​សៀង​ហៃ​(SCG) និង​ត្រួតពិនិត្យ​បច្ចេកទេស​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​ទីប្រឹក្សា បច្ចេកទេស​ក្វាង​ចូ​វ​វ៉ាន​អាន​ដែល​គ្រោង​ចំណាយ​ថវិកា​សាង សង់​ប្រមាណ ១២៩,៩៨ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ​និង​ដឹកជញ្ជូន​បាន​បន្ត​ឲ្យ​ដឹង​ទៀតថា​៖​រាជរដ្ឋាភិបាល​ក៏បាន​គិតគូរ​អំពី​ការរួមចំណែក​នៅក្នុង​ដំណើរការ​ត្រៀម​ស្តារ​សេដ្ឋ កិច្ច​ឡើងវិញ​ផងដែរ​ដោយបាន​អនុញ្ញាត​ឱ្យមាន​ការបន្ត​អនុវត្ត​គម្រោង​សាងសង់​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​អាទិភាព​សំខាន់ៗ​មួយចំនួន​រួមមាន​៖​គម្រោង​ស្ថាបនា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ផ្លូវ​ចំនួន​៣៨​ខ្សែ​នៅ​ក្រុង​សៀមរាប ខេត្តសៀមរាប​, ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ភ្នំពេញ​-​ព្រះសីហនុ​,​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវ​៣៤​ខ្សែ នៅ​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ​, ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ទី​៣,​ផ្លូវជាតិ​លេខ ២ និង​២២, ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥, ផ្លូវជាតិ​លេខ​១០, ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤៨, ផ្លូវ​លេខ​១៤៦B, រួមទាំង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C ដែល​កំពុង​ប្រារព្ធ​ពិធីបើកការដ្ឋាន​សាងសង់​នាពេលនេះ​ផង ដែរ​។ ទន្ទឹមនឹងនេះ​គម្រោង​សាងសង់​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវ​និង​ស្ពាន​សំខាន់ៗ​មួយចំនួន​ផ្សេងទៀត​រួមមាន​៖ ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ទន្លេមេគង្គ​ខេត្តក្រចេះ​, ផ្លូវជាតិ​លេខ​៣១,​ផ្លូវជាតិ លេខ​៣៣,​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៤១, និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧(​ស្គន់​-​កំពង់ចាម​) បានបញ្ចប់​ការចរចា​កិច្ចសន្យា​ឥណទាន​និង​កំពុង​ត្រៀម​អនុវត្ត​,​គម្រោង​សាងសង់​ផ្លូវជាតិ​ត​ភ្ជាប់​ពី​ខេត្ត បាត់ដំបង​ទៅ​ខេត្តសៀមរាប​និង​ផ្លូវជាតិ​ត​ភ្ជាប់​ពី​ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង​ទៅ​ខេត្តកំពង់ធំ (​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៥០C) បានបញ្ចប់​ការសិក្សា​សមិទ្ធិ​លទ្ធភាព​រួចហើយ​និង​គម្រោង​ស្ពាន​ឆ្លង កាត់​ទន្លេបាសាក់​មួយទៀត​ដែលមាន​ទីតាំងនៅ​ចាក់អង្រែ​ចន្លោះ​ស្ពាន​ព្រះមុនីវង្ស និង​ស្ពាន​តាខ្មៅ​បាននិងកំពុង​សិក្សា​។​ ​ស្ពាន​មិត្តភាព​កម្ពុជា​-​ចិន ស្ទឹងត្រង់​-​ក្រូចឆ្មារ​និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៧១C គឺជា​គម្រោង​យុទ្ធសាស្ត្រ​ប្រទាក់ក្រឡា​គ្នា​យ៉ាងសំខាន់​សម្រាប់​ត​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​សកម្មភាព​ពាណិជ្ជកម្ម និង​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បង​ប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅ​ខេត្តកំពង់ចាម​និង​ខេត្ត​ត្បូងឃ្មុំ​និង​ខេត្ត​ជាប់​ពាក់ព័ន្ធ​ដូចជា​ខេត្តកំពង់ធំ​និង​ខេត្តក្រចេះ​ព្រមទាំង​សម្រួល​ដល់​ដល់​ការ ដឹកជញ្ជូន​ពូជ​ដំណាំ​ផលិតផល​កសិកម្ម​និង​កសិឧស្សាហកម្ម​ឱ្យ​កាន់តែ​រហ័ស​កាត់បន្ថយ​ការចំណាយ​និង​ចំណេញ​ពេលវេលា​។ បន្ថែម​ពីលើ​នេះ​គម្រោង​នេះ​ក៏បាន​បង្ហាញ​នូវ ការតភ្ជាប់​ក្តីសង្ឃឹម​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​រស់នៅ​កុះករ​ក្នុង​តំបន់​នេះ​ពិសេស​ភាព​សុខដុម​នីយកម្ម​ខាង​ជំនឿ​សាសនា​រវាង​អ្នក​កាន់សាសនា​ព្រះពុទ្ធ​និង​សហគមន៍​សាសនិក ឥស្លាម​កម្ពុជា​ឱ្យ​កាន់តែ​ជិតស្និទ្ធ និង​រឹងមាំ​ថែមទៀត​តាមរយៈ​ការប្រាស្រ័យ​និង​ទំនាក់ទំនង ពាណិជ្ជកម្ម​រួមគ្នា ។​ ​សមិទ្ធផល​ថ្មី​នេះ​គឺជា​ចំណងដៃ​ដ៏​ថ្លៃថ្លា​មិនអាច​កាត់ថ្លៃ​បាន​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​ជូន​ដល់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ខេត្តកំពង់ចាម​និង​ខេត្ត​ត្បូងឃ្មុំ​ព្រមទាំង​បងប្អូន​ប្រជា​ពល រដ្ឋ​ទូទាំងប្រទេស​ដើម្បី​ប្រើប្រាស់​ជា​ប្រយោជន៍​ទូទៅ​និង​យូរអង្វែង ក្រោម​ការដឹកនាំ​ប្រកបដោយ​ភាព​ប៉ិនប្រសប់​និង​គតិបណ្ឌិត​របស់​សម្ដេច​អគ្គមហាសេនាបតី​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី​នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​ដែលជា​អគ្គម​គ្គុ​ទេសន៍​និង​ជា​ប្រតិបត្តិ​ករ​នយោបាយ​ឈ្នះ​-​ឈ្នះ ដែល​បាន​នាំយក​សន្តិភាព​មក​ជូន​ជាតិ​មាតុភូមិ​កម្ពុជា​។ ​តម្លៃ​នៃ សន្តិភាព បានផ្តល់​ឱកាស​ឱ្យ​កម្ពុជា​អាចធ្វើ​ការអភិវឌ្ឍ​ប្រទេស​រីកចម្រើន​លើ​គ្រប់​វិស័យ ជាពិសេស វិស័យ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​រូបវន្ត​។ ជាក់ស្តែង​កម្ពុជា​បាន​សាងសង់ ផ្លូវជាតិ ផ្លូវ​ខេត្ត និង​ផ្លូវ​ជនបទ ក្រាល​កៅស៊ូ និង​បេតុង​សរុប​ប្រវែង​ប្រមាណ ១៥.០០០ គីឡូម៉ែត្រ​,​ស្ពាន​ធំៗ​ចំនួន​២០,​លើក​កម្រិត​ព្រលានយន្តហោះ​ឱ្យមាន​លក្ខណៈ​ស្តង់ ដារ​អន្តរជាតិ​ចំនួន​៣​និង​កំពុង​សាងសង់​ព្រលានយន្តហោះ​ស្តង់ដារ​អន្តរជាតិ ៣ បន្ថែមទៀត​នៅ​ខេត្តសៀមរាប ខេត្តកោះកុង និង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​,​លើក​កម្រិត​កំពង់ផែ​ស្វយ័ត ភ្នំពេញ​និង​កំពង់ផែ​ស្វយ័ត​ក្រុងព្រះសីហនុ​ឱ្យមាន​លក្ខណៈ​ស្តង់ដារ​អន្តរជាតិ​,​បាន​ស្តារ​ផ្លូវដែក​ភាគ​ខាងជើង​និង​ភាគខាងត្បូង​ឡើងវិញ​,​និង​កំពុង​សាងសង់​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន ត​ភ្ជាប់​ពី​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ទៅកាន់​កំពង់ផែ​ទឹក​ជ្រៅ​ក្រុងព្រះសីហនុ​,​ព្រមទាំង​សមិទ្ធផល​ផ្សេងៗ​ជាច្រើន​ទៀត​ពាសពេញ​ផ្ទៃ​ប្រទេស។​សមិទ្ធ ផល​ទាំងអស់នេះ​កើតឡើង​ដោយ សារ​សន្តិភាព ៕
ស្ពានមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន ស្ទឹងត្រង់-ក្រូចឆ្មារ អមដំណើរសម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន វិស័យសាធារណការ

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

ត្រួតពិនិត្យមើលហ្វ្រាំងយានជំនិះឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីធានាបានសុវត្ថិភាពពេលធ្វើដំណើរ
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ខ្យល់ត្រជាក់ គ្មានផ្សែង គ្មានក្លិនថ្នាំបំពុលសត្វល្អិត គឺជាបរិយាកាស ដែលផ្តល់ឱ្យទាំងមនុស្ស សត្វ រុក្ខជាតិមានសុខភាពល្អ ទាំងផ្លូវកាយ ផ្លូវអារម្មណ៍ នេះជាមូលដ្ឋាននៃការដាំដុះ
វិមានសន្តិភាព៖ នាព្រឹកថ្ងៃសុក្រ ទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥ ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានអញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំពេញអង្គគណៈរដ្ឋមន្ត្រី ក្រោមអធិបតីភាពដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្រ្តី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលពិភាក្សា និងឆ្លងលើរបៀបវារៈចំនួន៤៖
អតីតកាល និងបច្ចុប្បន្ន ផ្លូវជាតិលេខ១០ តភ្ជាប់ខេត្តបាត់ដំបង ខេត្តពោធិ៍សាត់ និងខេត្តកោះកុង
សកម្មភាពការកំណត់និយាមកា និងបោះបង្គោលព្រំដីតាមបណ្តោយព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ សម្រាប់កំណាត់ទី២ ក្នុងភូមិសាស្រ្តខេត្តកំពត
ផ្លូវជាតិលេខ៧៦ ជាមធ្យោបាយដ៏សំខាន់ឆ្លងកាត់ទៅតំបន់ឦសាន ព្រោះថាការធ្វើដំណើរទៅកាន់ខេត្តមណ្ឌលគិរី និងរតនគិរី កាលពីអតីតកាល គឺត្រូវចំណាយពេលវេលាយូរ រហូតដល់រាប់ថ្ងៃ ដោយសារតែផ្លូវមិនមានសភាពល្អប្រសើរ។
ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន អញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំបន្តពិនិត្យវឌ្ឍនភាពការរៀបចំផែនការមេ និងការអភិវឌ្ឍច្រករបៀង នៃគម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ
យានយន្តដែលធ្វើចរាចរណ៍នៅពីក្រោយយានយន្តមួយផ្សេងទៀត ត្រូវរក្សាទុកចន្លោះសុវត្ថិភាពគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីជៀសវាងការប៉ះទង្គិច

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90