• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - ក្រសួង​សាធារណការ​ បន្ត​បំពាក់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹក​លើស​ទម្ងន់​ នៅតាម​ដង​ផ្លូវ

2021-05-31 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ក្រសួង​សាធារណការ​ និង​ដឹកជញ្ជូន បន្ត​បំពាក់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់ ដោយ​ប្រើប្រាស់​កាមេរ៉ា​ត្រួតពិនិត្យ ​និង​ចាប់​សកម្មភាព​ល្មើស​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​នៅលើ​ដងផ្លូវ ​បន្ទាប់ពី​ផ្លូវ​មួយចំនួន ​ត្រូវ​បាន​បំពាក់​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​រួចរាល់ ​ដើម្បី​ឈានទៅ​រក​ការប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​ក្នុងពេល​ឆាប់។ កិច្ចប្រជុំ​ពិភាក្សា​រវាង​តំណាង​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូន ជាមួយ​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេក​ទេស​ឯកជន​ ដើម្បី​សិក្សា​ពី​គម្រោង​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរឡើង​នូវ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៥ ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង ​កាលពី​ថ្ងៃទី ២៩ ​ឧសភា។ លោក​ ហ៊ាង សុទ្ធា​យុ​ត្តិ ប្រធាន​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា ​និង​ទំនាក់ទំនង​សាធារណៈ​នៃ​ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹក​ជញ្ជូន ​ប្រាប់ ​ភ្នំពេញ ​ប៉ុស្តិ៍​ នៅ​ថ្ងៃទី ៣១ ​ឧសភា ​ថា​ ការជួបគ្នា​ប្រជុំ​រវាង​ក្រសួង​សាធរណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ ជាមួយ​ភាគី​ពាក់​ព័ន្ធ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកទេស​ឯកជន ​គឺ​ដើម្បី​សិក្សា​បន្ថែម​ពី​ផ្លូវ ​ដែល​កំពុង​ធ្វើការ​សាងសង់ ​ឈានទៅរក​ការប្រើ​ប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការគ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត។ លោកបាន​បញ្ជាក់ថា ​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការគ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត គឺជា​ប្រពន្ធ​មួយ​ដែល​ប្រើប្រាស់​នូវ​កាមេរ៉ា​ស្វ័យប្រវត្តិ​ក្នុងការ​ចាប់យក​ល្បឿន និង​ទម្ងន់​របស់​យានយន្ត ​ដែល​កំពុង​បើកបរ​នៅ​លើ​ដង​ផ្លូវ។ លោក​ពន្យល់​យ៉ាង​ដូច្នេះ​ថា​៖ «យើង​ប្រើប្រាស់​ជា​ប្រភេទ ​AI Camera ដែល​វា​ដឹង​ខ្លួនឯង​ថា​ រថយន្ត​ល្មើស​នោះ ​មាន​ស្លាក​លេខ​ប៉ុន្មាន ​ហើយ​យើង​ក៏​ប្រើប្រាស់​ជញ្ជីង​ថ្លឹង​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ ​នៅពេល​មាន​យានយន្ត ​គាត់​បើក​ឆ្លងកាត់ ​គឺ​វា​ដឹង​ទម្ងន់។ កាមេរ៉ា​នោះ ​នឹង​ដឹងថា​ យានយន្ត​មួយណា ​មាន​ស្លាក​លេខ​ប៉ុន្មាន ​ដោយមាន​ការគ្រប់គ្រង​នូវ​គល់​បញ្ចី​យាន​យន្ត​ត្រឹម​ត្រូវ។ ដូច្នេះ​អ្វីៗ ​វា​ដើរ​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រ​វត្តិ និង​ដឹង​ខ្លួនឯង​ហើយ​ជូនដំណឹង​មក​សមត្ថកិច្ច​យើង​ភ្លាមៗ»។ លោក​បន្ថែមថា​៖ «ជាទូទៅ​ រថយន្ត​បើកបរ​តាម​ដងផ្លូវ ​យើង​ម៉េច​ដឹងថា​គាត់​លើស​ទម្ងន់ ​ហើយ​បើ​យើង​ចង់ដឹង​មានតែ​ឲ្យ​គាត់​ចូល​ស្ថាន​នីយ​ថ្លឹង។ ប៉ុន្តែ​សម្រាប់​អ្នក​ដឹក​ជ​ញ្ជូន​មួយចំនួន ​គាត់​ក៏​គេចវេះ ​ដោយសារតែ​ហេតុផល​ផ្សេងៗ។ ដូច្នេះ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ ​គឺ​យើង​នឹង​ចាប់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ នូវ​យានយន្ត​ណាមួយ ​ដែល​គាត់​ល្មើស»។ បើ​តាមលោក​ ហ៊ាង សុទ្ធា​យុត្តិ ​ ចាប់តាំង​ពី​ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន ​បាន​ចាប់យក​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​មក​ប្រើ​ប្រាស់​នៅក្នុង​ប្រទេស​ គឺមាន​ផ្លូវជាតិ​មួយចំនួន ​បាន​បំពាក់​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ​រួចរាល់ និង​បានដាក់​ឲ្យ​អនុវត្ត​សាកល្បង​ ខណៈ​មាន​ផ្លូវជាតិ​ជាច្រើន​ទៀត ​កំពុងស្ថិត​ក្នុង​គម្រោង​នៃ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ។ លោក​ថា​៖ «ការបំពាក់​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​លើផ្លូវ​មួយចំនួន​នេះ ​គឺ​មិនទាន់​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ​នៅឡើយ​ទេ។ យើង​អាច​និយាយ​បានថា ​ជា​ដំណាក់​កាល​នៃ​ការសាកល្បង​ ព្រោះ​យើង​ដាក់​ដំណើរ​ការនូវ​អ្វីៗ ​ដែល​យើង​បាន​រំពឹង​ទុក។ ​បច្ចេក​វិទ្យា​នេះ​ គឺមាន​ឯករាជ្យភាព​ខ្ពស់​ក្នុងការ​សម្រេច ​និង​វាយតម្លៃ។ ប៉ុន្តែ​បើ​មាន​ចំណុច​ខ្វះ​ខាត ​នឹងធ្វើ​ឲ្យ​ការងារ​ដែល​យើង​ខំ​ប្រឹងប្រែង​នេះ ​មិនល្អ​ប្រសើរ​ទេ។ ដូច្នេះ​យើង​ត្រូវធ្វើ​ការកែប្រែ​ ដើម្បី​ឈានទៅរក​ការដាក់​ប្រើប្រាស់​ជា​ផ្លូវការ»។ លោក​បន្តថា​ ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់ ​ដែល​នឹងដាក់​ឲ្យប្រើប្រាស់​សាក​ល្បង​លើ​ផ្លូវ​ជាតិ​មួយចំនួន​នេះ​ នឹង​ជួយ​សម្រួល​ដល់​ក្រុមការងារ​ត្រួតពិនិត្យ​ងាយស្រួល​តាម​ដាន។ រីឯ​ប្រជាពលរដ្ឋ ​និង​ក្រុមហ៊ុន​ដឹកជញ្ជូន ​ក៏មាន​ភាព​ងាយស្រួល​ក្នុងការ​ទទួលបាន​ដំណឹង​ពី​ទម្ងន់​យានយន្ត​របស់ខ្លួន​នៅតាម​ដងផ្លូវ​ភ្លាមៗ​ផងដែរ។ ក្រសួង​សាធារណការ ​និង​ដឹកជញ្ជូន​ បាន​សិក្សា​នូវ​បច្ចេកវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​យានយន្ត​ដឹកជញ្ជូន​លើស​ទម្ងន់​កម្រិត​កំណត់​នេះតាំងពី​ឆ្នាំ ២០១៩។ ក្រសួង​បាន​សិក្សា​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​ចំនួន១២ ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​បច្ចេកវិទ្យា​នេះ ​អាច​យក​មក​ប្រើ​ប្រាស់​នៅក្នុង​បរិបទ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ នេះ​បើតាម​លោក ​ហ៊ាង សុទ្ធា​យុត្តិ។ លោក​ គង់ សុវណ្ណ ​អ្នកជំនាញ​សុខភាព​សាធារណៈ ​និង​ជា​នាយក​កម្មវិធី​មូលនិធិ​សុវត្ថិភាព​អន្តរជាតិ ​លើកឡើង​នៅ​ថ្ងៃ​ទី ៣១ ​ឧសភា​ ថា ​ការត្រួត​ពិនិត្យ​យានយន្ត​ដាក់​ទម្ងន់​លើស​កម្រិត​នេះ ​គឺជា​រឿង​សំខាន់។ ​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេក​វិទ្យា​ថ្មី​នេះ ​គឺជា​ភាពចាំបាច់​មួយ​ក្នុងការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ការគ្រប់គ្រង​របស់​មន្ត្រី​មាន​សមត្ថកិច្ច ឲ្យ​បាន​ទាន់​ពេល​វេលា។ លោក​ថា ​ការ​ទប់​ស្តា​ត់​ការដឹក​លើស​ទម្ងន់​កំណត់​នៅលើ​ដងផ្លូវ ​បាន​ចូលរួមចំណែក​ថែរក្សា​ផ្លូវ​ថ្នល់​ឲ្យ​បាន​គង់វង្ស និង​សន្សំ​ថវិកាជាតិ ​ព្រោះ​បើ​ការគ្រប់គ្រង​បញ្ហា​នេះ​មិនល្អ​នោះ​ទេ ​រដ្ឋ​នឹងត្រូវ​ចំណាយ​ពេល​វេលា​ច្រើន ​ក្នុងការ​ជួសជុល​ផ្លូវ​ថ្នល់​ម្តង​ហើយ​ម្តង​ទៀត។ បើ​តាម​លោក​ គង់ សុវណ្ណ ​ប្រពន្ធ​នេះ ​នឹង​ជួយ​ឲ្យ​ជនល្មើស​ទាំងអស់ ងាក​មក​គិតពី​ហានិភ័យ​ និង​ត្រូវ​ដកខ្លួន​សន្សឹមៗ ​ក្នុង​ការដឹក​លើស​ទម្ងន់​ ខណៈ​ជនខិលខូច​ទាំងនោះ ​តែងតែ​ប្រើប្រាស់​នូវ​រូបភាព​ផ្សេងៗ​ ដើម្បី​បន្ត​សកម្មភាព​ល្មើស​របស់​ពួក​គេ។ លោក​បញ្ជាក់ថា​៖ «នៅពេល​យើង​មាន​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ហើយ ​យើង​ត្រូវតែមាន​ការផ្សព្វផ្សាយ​ជាសំខាន់។ ​ការងារ​នេះ​ មិនមែន​សម្រាប់តែ​ក្រុម​ដឹក​ជញ្ជូន​នោះទេ​គឺ​យើង​ត្រូវ​ផ្សព្វផ្សាយ​អប់រំ​ដល់​មន្ត្រី​របស់​យើង​ឲ្យ​បាន​ដិ​តដល់​ផងដែរ ​ដើម្បី​ឲ្យ​បំពេញ​តួនាទី ​ភារកិច្ច​នេះ​ ប្រកប​ដោយ​តម្លាភាព​ហ្មត់ចត់»៕
ដឹកលើសទម្ងន់ Heang Sotheayuth ផ្លូវជាតិលេខ៥​ វិស័យដឹកជញ្ជូន គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងផ្លូវជាតិលេខ៥ Weigh in Motion ទប់ស្កាត់ការដឹកជញ្ជូនលើសទម្ងន់កម្រិតកំណត់

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
ជំនួបពិភាក្សាការងារលើការរៀបចំផែនទីបណ្ដាញផ្លូវ ក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
សារលិខិតជូនពរ គោរពជូន ឯកឧត្តមកិត្តិសេដ្ឋាបណ្ឌិត ជាម យៀប អនុប្រធានទី១ រដ្ឋសភា នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក្នុងឱកាសដ៏មហានក្ខត្តឫក្សនៃខួបគម្រប់ ៧៩ឆ្នាំ ឈានចូល៨០ឆ្នាំ នៅថ្ងៃទី២២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៥ នេះ ពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងភរិយា ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការនៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី២០ - ២១ តុលា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - អង្គុយធ្វើការសុខៗនឹកព្រៃភ្នំ ចង់សាកថ្មជីវិតនៅមណ្ឌលគិរី
[Bayon Radio] - អ្នកនាំពាក្យ៖ គម្រោងព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងដំណើរជាប្រក្រតី នឹងចាប់ផ្តើមជីក នៅពេលទឹកស្រកចុងឆ្នាំនេះ
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - ព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលវាស់វែង និងដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ គ្រោងចាប់ផ្តើមជីក នៅចុងឆ្នាំ២០២៥នេះ
[CC Time] - អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានគូសបញ្ជាក់ថា គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ មិនមានការប្រែប្រួលទេ និងកំពុងដំណើរការតាមកាលបរិច្ឆេទ នៃដំណាក់កាលនីមួយៗដោយគ្រោងនឹងចាប់ផ្តើមជីកនៅពេលទឹកស្រកខាងមុខ អាចចុងខែវិច្ឆិកា ឬដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ ហើយគម្រោងនេះនឹងបញ្ចប់នៅអំឡុងឆ្នាំ២០២៨ខាងមុខ។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90