• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - ការ​ស្ថាបនា​ផ្លូវ​ថ្នល់ និង​ស្ពាន​ឡើង​វិញ​ក្នុង​ខេត្ត​ព្រៃវែង និង​ក្រចេះ បាន​ជួយ​ត​ភ្ជាប់​សេដ្ឋកិច្ច​ជនបទ​កាន់​តែ​ប្រសើរ

2021-02-05 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សំខាន់ៗ​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា ​ដែល​ត្រូវ​បាន​បំផ្លិចបំផ្លាញ​ក្នុង​អំឡុង​សង្គ្រាម​ស៊ីវិល និង​ទឹក​ជំនន់​ត្រូវ​បាន​ការ​កែលម្អ​ជាថ្មី។ ផ្លូវ​ថ្នល់ និង​ស្ពាន​នៅ​តាម​ជនបទ​ដែល​រង​ការ​ខូចខាត មិន​ត្រឹមតែ​ជះ​ឥទ្ធិពល​ដល់​ជីវភាព​រស់នៅ​របស់​ប្រជាជន​នៅ​តំបន់​ជនបទ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ថែម​ទាំង​បាន​រាំង​ស្ទះ​ដល់​ការ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​របស់​អ្នក​ភូមិ​ផង​ដែរ ខណៈ​ពួក​គាត់​នៅ​តំបន់​ដាច់​ស្រយាល ​គឺ​ពឹង​ផ្អែក​លើ​ការ​ប្រើប្រាស់​ស្ពាន​ចាស់​ទ្រុឌទ្រោម​ដែល​អាច​បង្ក​ឱ្យ​មាន​គ្រោះថ្នាក់។ ដើម្បី​ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ដែល​រង​ការ​បំផ្លិចបំផ្លាញ​ទាំង​នោះ កម្ពុជា​បាន​ស្នើ​សុំ​ជំនួយ​ពី​រដ្ឋាភិបាល​ជប៉ុន និង​ជំនួយ​អភិវឌ្ឍន៍​ផ្លូវ​ការ (ODA) ឱ្យ​មាន​ការ​ជួសជុល​ស្ដារ​ឡើងវិញ​នូវ​ស្ពាន​សរុប​ចំនួន ៧ នៅ​ក្នុង​ខេត្ត​ព្រៃវែង និង​ខេត្ត​ក្រចេះ។ ក្នុង​នោះ​រួមមាន​ស្ពាន​ពាម​ទេ ស្ពាន​ព្រែក​ឆ្លូង ស្ពាន​អន្លង់​ឃ្លេ ស្ពាន​ព្រែក​ឫស្សី និង​ស្ពាន​សណ្តាន់។ ជំនួយ​អភិវឌ្ឍន៍​ផ្លូវ​ការ (ODA) គឺ​ជា​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​អន្តរជាតិ​រវាង​រដ្ឋាភិបាល និង​អង្គការ​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​រដ្ឋាភិបាល ​ដើម្បី​រួម​ចំណែក​ដល់​សន្តិភាព សន្តិសុខ និង​ការ​អភិវឌ្ឍ​សហគមន៍​ពិភព​លោក។ ODAs របស់​ជប៉ុន​ផ្តោត​លើ​វិស័យ​សំខាន់​ចំនួន ៣ គឺ​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​បច្ចេកទេស កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​ហិរញ្ញវត្ថុ និង​ការ​ផ្តល់​ជំនួយ​ឥត​សំណង។ នៅ​កម្ពុជា ប្រទេស​ជប៉ុន ​បាន​ចាប់​ផ្តើម​គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​របស់ខ្លួន​នៅ​ឆ្នាំ ១៩៦៨ ហើយ​គម្រោង​តូច​ធំ​ជា​ច្រើន ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់។ ការ​ជួសជុល​ស្តារ​ឡើង​វិញ​នូវ​ស្ពាន​ទាំង ៧ បាន​ចាប់​ផ្តើម​នៅ​ឆ្នាំ ២០១៧ និង​បាន​បញ្ចប់​វិញ​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន បាន​និង​កំពុង​រួម​ចំណែក​យ៉ាង​ធំធេង​ដល់​ការ​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​របស់​ប្រជាជន និង​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ផលិតផល​កសិកម្ម​នៅ​តាម​បណ្តា​ខេត្ត​នានា និង​បាន​ក្លាយ​ជា​បណ្តាញ​ដឹក​ជញ្ជូន​ដ៏​សំខាន់​នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា។ ស្ពាន​ចំនួន ៥ ក្នុង​ចំណោម​ស្ពាន​ទាំង ៧ ខាង​លើ​ត្រូវ​បាន​ត​ភ្ជាប់​ទៅ​នឹង​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ ៧៣ នៅ​ផ្នែក​ភាគ​ខាង​ត្បូង​នៃ​ខេត្ត​ក្រចេះ ជា​ផ្លូវ​ដែល​មាន​ឥទ្ធិពល​យ៉ាង​ខ្លាំង​ទៅ​លើ​ផ្នែក​គមនាគមន៍ រវាង​តំបន់​ទីប្រជុំជន និង​ខេត្ត​នានា​ស្ថិត​នៅ​ភាគ​ឦសាន​នៃ​ប្រទេស​កម្ពុជា ហើយ​ស្ពាន​គោលដៅ​ទាំង ៥ ខាង​លើ ត្រូវ​បាន​ប្រើប្រាស់​ដោយ​រថយន្ត​ដឹក​ទំនិញ​ចំណុះ​លើស​ពី ១៥ តោន ចំនួន​ប្រមាណ ១៦០ គ្រឿង​ក្នុង​ថ្ងៃ។ ទោះ​យ៉ាង​នេះ​ក្តី ស្ពាន​ទាំង​អស់​ដែល​បាន​ប្រើប្រាស់​កន្លង​មក ប្រឈម​មុខ​នឹង​ហានិភ័យ​ខ្ពស់​បាក់​ស្រុត​ដោយសារ​ទឹក​ជំនន់ និង​អាយុកាល​កាន់​តែ​ចាស់។ ស្ពាន​ចំនួន ២ ផ្សេង​ទៀត គឺ​ស្ពាន​បាបោង​លេខ ១ និង​ស្ពាន​បាបោង​លេខ ២ មាន​ទីតាំង​ស្ថិត​នៅ​ត្រើយ​ខាង​កើត​នៃ​ដង​ទន្លេមេគង្គ នៅ​ប៉ែក​ខាងត្បូង​នៃ​ខេត្ត​ព្រៃវែង។ ស្ពាន​ទាំង ២ នេះ ស្ថិត​នៅ​លើ​កំណាត់​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ ១១ ដែល​ត​ភ្ជាប់​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​តំបន់​ខាង​ត្បូង​រាជធានី​ភ្នំពេញ តាមរយៈ​ផ្លូវ​សេដ្ឋកិច្ច​សំខាន់ៗ ដូចជា​ផ្លូវជាតិ​លេខ ១ និង​លេខ ៧ ជា​ដើម មាន​តួនាទី​សំខាន់​ក្នុង​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន និង​ចែកចាយ​ផលិតផល ព្រម​ទាំង​មុខ​ទំនិញ​នានា​នៅ​ក្នុង​ស្រុក និង​ទៅ​ក្រៅ​ប្រទេស។ លោក ចៅ នន់ អាយុ ៦២ ឆ្នាំ ​ជា​មេឃុំ​បា​បោង បាន​មានប្រសាសន៍​ដោយ​ធ្វើ​ការធានា​នូវ​សុវត្ថិភាព​របស់​ប្រជាជន​រស់នៅ​ជិត​ខាង​ដូច្នេះ​ថា៖ «ស្ពាន​បេតុង​ដែល​ត្រូវ​បាន​សាងសង់​ឡើង​វិញ​នៅ​ពេល​នេះ​ គឺ​កាល​ពី​មុន​ធ្វើ​ពី​ដែក ហើយពី​មុន​នោះ​ទៀត វា​បានធ្វើ​ពី​ឈើ។ នៅ​ពេល​មាន​ទឹកជំនន់​កើតឡើង​នៅ​រដូវវស្សា​ម្តងៗ គេ​ពុំ​អាច​ឆ្លង​កាត់​ស្ពាន​នេះ​បាន​ឡើយ តែ​ស្ពាន​ថ្មី​នេះ​មើល​ទៅ​រឹងមាំ​ណាស់ ហើយ​យើង​ក៏​មិន​ចាំបាច់​ព្រួយបារម្ភ​អំពី​ការ​បាក់​ទៀត​ដែរ។ ម្យ៉ាងទៀត នៅ​ពេល​សាងសង់​ឡើង​វិញ រាល់​គ្រាប់​មិន​ទាន់​ផ្ទុះ និង​គ្រាប់​មីន​ពី​សម័យ​សង្គ្រាម​ស៊ីវិល ត្រូវ​បាន​បោស​សម្អាត​ផង​ដែរ ដូច្នេះ​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រស់នៅ​ដោយ​ពុំ​បាច់​បារម្ភ​អ្វី​ទៀត​ឡើយ»។ លោក ហេង វុត្ថា អាយុ ៣៩ ឆ្នាំ ដែល​ជា​ប្រធាន​វិស្វករ​ក្នុង​ការងារ​សាងសង់​សា​ឡើងវិញ​នូវ​ស្ពាន​ទាំង ២ នេះ បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា៖ «ខ្ញុំ​គិត​ថា មាន​អ្នក​ស្រុក​ជាច្រើន​រំពឹង​ថា នឹង​មាន​ការ​ដឹកជញ្ជូន​យ៉ាង​រលូន ហើយ​ការ​រស់នៅ​របស់​ពួក​គាត់​ក៏​កាន់​តែ​ប្រសើរ។ ចំនួន​ប្រជាជន​ដែល​មក​រស់នៅក្នុង​តំបន់​ជុំវិញ​ស្ពាន​ក៏​កំពុង​តែ​កើន​ឡើង ហើយ​ក៏​មាន​ផ្ទះថ្មីៗ​កំពុង​ចាប់​ផ្តើម​សាងសង់​ផង​ដែរ។ លោក​រំពឹង​ថា ស្ពាន​ទាំង ២ នេះ នឹង​នាំ​ឱ្យ​មាន​ឥទ្ធិពល​ផ្នែក​សេដ្ឋកិច្ច​ក្នុង​តំបន់​នេះ។ ភាព​ងាយ​ស្រួល​នៃ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ក៏​ផ្តល់នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​ដល់​វិស័យ​កសិកម្ម​ផងដែរ»។ ការ​ជួសជុល​ស្ពាន​ទាំង ៧ នេះ​បាន​នាំមក​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​យ៉ាង​ច្រើន​ដល់​អ្នក​ភូមិ។ ការ​ជួសជុល​ស្ពាន​ចាស់​ទំហំ​តូច​ចង្អៀត គឺ​បាន​ជួយ​កាត់បន្ថយ​គ្រោះ​ថ្នាក់ ដែល​បណ្តាល​មក​ពី​ទឹកជំនន់ ជួយ​សម្រួល​ដល់​ការ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍ ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​ធ្វើដំណើរ ​និង​ចរាចរណ៍​ទំនិញ​បាន​លឿន​ជាង​មុន​នៅ​ទូទាំង​ខេត្ត និង​បាន​រួម​ចំណែក​ដល់​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​សង្គម​នៅ​ក្នុង​តំបន់​នេះ។ លោក សន វិចិត្រ អាយុ ៣០ ឆ្នាំ ជា​នាយក​សាលា​បឋម​សិក្សា​បាបោង​បាន​លើក​ឡើង​ថា៖ «កាល​នៅ​ជា​ស្ពានដែក​ដែល​ទំហំ​តូច​ចង្អៀត​នោះ គឺ​មាន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​លើ​ស្ពាន​នៅ​រដូវវស្សា​នៅ​ពេល​មាន​ភ្លៀង​ធ្លាក់ ដែលនាំ​ឱ្យ​​រអិល ក៏​ប៉ុន្តែ​ឥឡូវ​នេះ សិស្សានុសិស្ស​អាច​ទៅ​រៀន​នៅ​វិទ្យាល័យ​ក្នុង​ខេត្ត​បាន​ដោយ​សុវត្ថិភាព​ជាមួយ​ស្ពាន​ថ្មី​នេះ ដែល​អាច​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ចំនួន​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ជាង​មុន»។ លោក ជ្រូ ហឿន អាយុ ៥០ ឆ្នាំ ​នាយក​អនុវិទ្យាល័យ​បាបោង ក្នុង​តំបន់​នោះ​ថ្លែង​ថា៖ «ឥឡូវ​គុណភាព ​និង​សុវត្ថិភាព​ស្ពាន ​គឺ​ល្អ​ប្រសើរ។ សិស្សានុសិស្ស​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​សាលារៀន​ដោយ​ប្រើប្រាស់​ស្ពាន​នេះ ពេល​នេះ​ពួក​គេ​អាច​ធ្វើ​ដំណើរ​ដោយ​សុវត្ថិភាព»។ លោក លី ស៊ីធា អាយុ ៣២ ឆ្នាំ ​បាន​លើក​ឡើង​ដោយ​ក្តី​រីករាយ​ថា៖ «កាល​ពី​មុន ទោះបី​យើង​អាច​ប្រមូល​ផល​ស្រូវ​បាន​ច្រើន តែ​យើង​មិន​អាច​ដឹក​ជញ្ជូន​ដោយ​រថយន្ត​ដឹក​ទំនិញ​ធុន​ធំៗ​បាន​ទេ (ដោយសារ​បញ្ហា​ស្ពាន) ប៉ុន្តែ​ឥឡូវ​នេះ យើង​អាច​ដឹក​ជញ្ជូន​វា​បាន​ភ្លាម»។ ជំនួយ​អភិវឌ្ឍន៍​ផ្លូវការ (ODA) របស់​ជប៉ុន​បាន​ដើរ​តួនាទី​យ៉ាង​សំខាន់​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្លូវ​ថ្នល់ និង​ស្ពាន ដែល​បាន​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ភាព​ក្រីក្រ ជួយ​លើក​ស្ទួយ​សេដ្ឋកិច្ច​ជនបទ និង​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេវាកម្ម​សង្គម​នៅ​ខេត្ត​ព្រៃវែង និង​ក្រចេះ។ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំង​នេះ​ចាំបាច់​ គឺ​ត្រូវ​មាន​ការ​ការពារ​ពី​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទាំង​អស់ ពីព្រោះ​វា​មាន​សារៈសំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការ​គាំទ្រ​ដល់​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​ប្រកប​ដោយ​ចីរភាព​នាពេល​អនាគត៕
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនខេត្តព្រៃវែង មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន ខេត្តក្រចេះ ផ្លូវជាតិលេខ០១ វិស័យសាធារណការ ផ្លូវជាតិលេខ​ ១១

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
ជំនួបពិភាក្សាការងារលើការរៀបចំផែនទីបណ្ដាញផ្លូវ ក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
សារលិខិតជូនពរ គោរពជូន ឯកឧត្តមកិត្តិសេដ្ឋាបណ្ឌិត ជាម យៀប អនុប្រធានទី១ រដ្ឋសភា នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក្នុងឱកាសដ៏មហានក្ខត្តឫក្សនៃខួបគម្រប់ ៧៩ឆ្នាំ ឈានចូល៨០ឆ្នាំ នៅថ្ងៃទី២២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៥ នេះ ពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងភរិយា ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការនៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី២០ - ២១ តុលា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - អង្គុយធ្វើការសុខៗនឹកព្រៃភ្នំ ចង់សាកថ្មជីវិតនៅមណ្ឌលគិរី
[Bayon Radio] - អ្នកនាំពាក្យ៖ គម្រោងព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងដំណើរជាប្រក្រតី នឹងចាប់ផ្តើមជីក នៅពេលទឹកស្រកចុងឆ្នាំនេះ
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - ព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលវាស់វែង និងដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ គ្រោងចាប់ផ្តើមជីក នៅចុងឆ្នាំ២០២៥នេះ
[CC Time] - អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានគូសបញ្ជាក់ថា គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ មិនមានការប្រែប្រួលទេ និងកំពុងដំណើរការតាមកាលបរិច្ឆេទ នៃដំណាក់កាលនីមួយៗដោយគ្រោងនឹងចាប់ផ្តើមជីកនៅពេលទឹកស្រកខាងមុខ អាចចុងខែវិច្ឆិកា ឬដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ ហើយគម្រោងនេះនឹងបញ្ចប់នៅអំឡុងឆ្នាំ២០២៨ខាងមុខ។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90