• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • សាររដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Rasmei Kampuchea Daily News] - ក្រុងពោធិ៍សាត់ដូចនៅកណ្តាលអាងទឹកបន្ទាប់ពីផ្លូវថ្មីវាងក្រុងបានលើកខ្ពស់

2020-10-09 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Rasmei Kampuchea Daily News
ពោធិ៍សាត់: ក្រុងពោធិ៍សាត់ប្រឈមនឹងជំនន់ទឹកស្ទឹងជាថ្មីនិងស្ទឹងពោធិ៍សាត់ប្រឈមនឹងការលិចលង់ជាលើកទី២នៅក្នុងរដូវ វស្សាឆ្នាំ ២០២០ បន្ទាប់ពីផ្លូវថ្មីវាងក្រុងនេះត្រូវបានគេលើកខ្ពស់ ធ្វើឱ្យក្រុងពោធិ៍សាត់ដូចជាស្ថិតនៅកណ្តាលអាងទឹកក្នុងរដូវវស្សា។ លោកម៉ៅ ធនិន អភិបាលខេត្តពោធិ៍សាត់បានប្រាប់ឱ្យរស្មីកម្ពុជាដឹងនៅល្ងាចថ្ងៃទី៨ខែតុលាឆ្នាំ២០២០ថា ក្រុងពោធិ៍សាត់ប្រឈមការលិចលង់ដោយជំនន់ទឹកស្ទឹងពោធិ៍សាត់ជាបន្តបន្ទាប់នៅក្នុងរដូវវស្សាឆ្នាំនេះ ដោយសារមានភ្លៀងធ្លាក់ច្រើននៅភាគខាងលើនៃស្ទឹងពោធិ៍សាត់ ជាពិសេសដៃស្ទឹងទាំងបីនៅភាគខាងលើជំនន់ព្រមគ្នាក្នុងពេល​អាងទឹក​ធំៗមានទឹកពេញអស់ទៅហើយ។ លោកអភិបាលខេត្តបានបញ្ជាក់ថា កាលពីជំនន់ក្នុងខែកញ្ញា រដ្ឋបាលខេត្តបានចាត់​វិធានការបើកមុខទឹកនៅតាមការដ្ឋានស្ពានលូតាមផ្លូវថ្មីវាងក្រុងធ្វើឱ្យទឹកហូរស្រកទៅវិញលឿន បន្ទាប់ពីបានកាយរួច។ លោកកែវ វ័យ ប្រធានមន្ទីរធនធានទឹកនិងឧតុនិយមខេត្តពោធិ៍សាត់ បានប្រាប់ឱ្យរស្មីកម្ពុជាដឹងនៅថ្ងៃទី៨ខែតុលាថា ទឹកស្ទឹងពោធិ៍សាត់ បាន ជន់ ឡើងដល់កម្រិត​ត្រូវប្រុងប្រយ័ត្នជាថ្មីម្តងទៀត ចាប់តាំងពីថ្ងៃទី៤ខែតុលា មកនិងនៅថ្ងៃល្ងាចថ្ងៃនេះទឹកអាចនឹងឡើងហួសពីកម្រិតត្រូវប្រុងប្រយ័ត្នម្តងទៀត បន្ទា ប់ពីបានជន់ឡើងលិចម្តងនៅជុំវិញក្រុង កាលពីថ្ងៃទី២០ខែកញ្ញាម្តងរួចមក។ ប្រធានមន្ទីរខាងលើបាននិយាយឱ្យដឹងទៀតថា​កម្ពស់ទឹកនៅភាគ​ខាងលើនៃស្ទឹងពោធិ៍សាត់ បានឡើងជាលំដាប់ ដូចជានៅក្រវាញខ្វះតែ៨ហ៊ុនទៀត ទឹកឡើងហួសពីកម្រិតត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ន។បើនៅក្រវាញឡើងដល់៤,១៨ម៉ែត្រ​នោះនៅ ក្រុងពោធិ៍សាត់ទឹកនឹងឡើងដល់៥,២០ម៉ែត្រ គឺហួសពីកម្រិតប្រុង​ប្រយ័ត្ននាំឱ្យតំបន់ជុំវិញក្រុងពោធិ៍សាត់ត្រូវលិចលង់ម្តងទៀតហើយ។ ទឹកស្ទឹងពោធ៍ិសាត់ គំរាមកំហែងដល់ទីក្រុងពោធិ៍សាត់ម្តងហើយម្តងទៀត នៅក្នុងឆ្នាំ២០២០នេះត្រូវបានលោកកែវវ័យនិយាយឱ្យដឹងថា កើតមានឡើងនៅ ពេលបន្ទាប់ពីផ្លូវថ្មីវាងក្រុងត្រូវបានសាងសង់នៅផ្នែកខាងក្រោមក្រុង ប្រវែងជាង ១១គីឡូម៉ែត្រដោយលើកកម្ពស់ខ្ពស់ផុតទឹកគឺដូចជាទំនប់អាងទឹក ។ ក្រុងពោធិ៍សាត់ពេលនេះក្នុងរដូវវស្សាដូចជានៅកណ្តាលអាងទឹក។ លោកកែវ វ័យ និយាយឱ្យដឹងទៀតថា តំបន់នៅប៉ែកខាងក្រោមក្រុងពោធិ៍សាត់ពីមុនជាវាស្រែ មានស្ទឹងនិងផ្លូវទឹកធម្មជាតិ ។ ពេលស្ទឹងពោធិ៍សាត់ជន់ទឹក បានហូរបែកវាលធ្វើឱ្យទឹកស្រកអស់លឿនពីក្នុងក្រុង តែពេលនេះទឹកស្រកយឺត ណាស់ដោយសារផ្លូវទឹកបែកវាលនោះត្រូវបានលើកខ្ពស់ជាតួផ្លូវហើយផ្លូវទឹកក៏ ត្រូវបានបង្រួមក្នុងពេលការដ្ឋានសាងសង់ស្ពានលូកំពុងដំណើរការសាងសង់។ ចម្ងាយផ្លូវវាងក្រុងជាង១១គីឡូម៉ែត្រនេះ ត្រូវបានលោកប្រធានមន្ទីរខាង លើនិយាយឱ្យដឹងទៀតថាមានគម្រោងសាងសង់ស្ពានលូចំនួន២៨កន្លែង។ទោះ ជាយ៉ាងណាក៏ក្រុងពោធិ៍សាត់នៅតែប្រឈមនឹងការលិចលង់ដែរ នៅពេលស្ពាន និងលូទាំងនោះសាងសង់រួចក៏ដោយ ព្រោះការសាងសង់ផ្លូវបានបង្រួមមុខទឹក។ លោកកែវ វ័យ បានឱ្យដឹងទៀតថា បញ្ហាទឹកជំនន់លិចក្រុងពោធិ៍សាត់នេះ អាចនឹងដោះស្រាយបានវិញ នៅពេលសំណង់កាត់ស្ទឹងពោធិ៍សាត់នៅដំណាក់ឈើក្រំសាងសង់រួចដោយថវិកាបានមកពីធនាគារអភិវឌ្ឍន៍ ។ គម្រោងដំណាក់ ឈើក្រំមានសំណង់ស្ទាក់ទឹកនិងប្រឡាយមេទាញយកទឹកចេញពីស្ទឹងពោធិ៍សាត់នៅភាគខាងលើក្រុងពោធិ៍សាត់៕
ជំនន់ទឹកស្ទឹង អភិបាលខេត្តពោធិ៍សាត់

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - ឯកឧត្តម ថង សាវុន អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តមណ្ឌលគិរី និងលោកជំទាវ រួមជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំខេត្ត ចុះចែកថវិកា និងនាំយកសម្ភារប្រើប្រាស់ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគ ផ្តល់ជូនដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋភៀសសឹក នៅខេត្តព្រះវិហារ។
ជំនួបពិភាក្សាការងារលើការរៀបចំផែនទីបណ្ដាញផ្លូវ ក្នុងវិស័យសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
សារលិខិតជូនពរ គោរពជូន ឯកឧត្តមកិត្តិសេដ្ឋាបណ្ឌិត ជាម យៀប អនុប្រធានទី១ រដ្ឋសភា នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក្នុងឱកាសដ៏មហានក្ខត្តឫក្សនៃខួបគម្រប់ ៧៩ឆ្នាំ ឈានចូល៨០ឆ្នាំ នៅថ្ងៃទី២២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៥ នេះ ពី ឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍នា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន និងភរិយា ព្រមទាំងថ្នាក់ដឹកនាំ និងមន្ត្រីរាជការនៃក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។
សកម្មភាពការងារថ្ងៃទី២០ - ២១ តុលា ២០២៥ របស់ក្រុមការងារមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន រាជធានី-ខេត្តបានចុះជួសជុលថែទាំកំណាត់ផ្លូវជាតិ តាមបណ្ដាខេត្ត
[ក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះមូលដ្ឋានខេត្តមណ្ឌលគិរី] - អង្គុយធ្វើការសុខៗនឹកព្រៃភ្នំ ចង់សាកថ្មជីវិតនៅមណ្ឌលគិរី
[Bayon Radio] - អ្នកនាំពាក្យ៖ គម្រោងព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងដំណើរជាប្រក្រតី នឹងចាប់ផ្តើមជីក នៅពេលទឹកស្រកចុងឆ្នាំនេះ
[វិទ្យុជាតិកម្ពុជា] - ព្រែកជីហ្វូណនតេជោ កំពុងស្ថិតក្នុងដំណាក់កាលវាស់វែង និងដោះស្រាយផលប៉ះពាល់ គ្រោងចាប់ផ្តើមជីក នៅចុងឆ្នាំ២០២៥នេះ
[CC Time] - អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានគូសបញ្ជាក់ថា គម្រោងព្រែកជីកហ្វូណនតេជោ មិនមានការប្រែប្រួលទេ និងកំពុងដំណើរការតាមកាលបរិច្ឆេទ នៃដំណាក់កាលនីមួយៗដោយគ្រោងនឹងចាប់ផ្តើមជីកនៅពេលទឹកស្រកខាងមុខ អាចចុងខែវិច្ឆិកា ឬដើមខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៥ខាងមុខ ហើយគម្រោងនេះនឹងបញ្ចប់នៅអំឡុងឆ្នាំ២០២៨ខាងមុខ។

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • សាររដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2025 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90