ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
អំពីក្រសួង
បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
អំពីឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី
សាររដ្ឋមន្ត្រី
រចនាសម្ព័ន្ធ
សេវាសាធារណៈ
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
ផ្លូវល្បឿនលឿន
ផ្លូវល្បឿនលឿន
WASSIP
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
WASSIP
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
WASSIP
ឯកសារផ្លូវការ
ច្បាប់
ព្រះរាជក្រឹត្យ
អនុក្រឹត្យ
ប្រកាស
សេចក្តីសម្រេច
សេចក្តីណែនាំ
សេចក្តីជូនដំណឹង
ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
លិខិតបង្គាប់ការ
គោលនយោបាយ
កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
ឯកសារផ្សេងៗ
ទំនាក់ទំនង
ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និងកំពង់ផែ
អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
អគ្គាអធិការដ្ឋាន
នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
អង្គភាពលទ្ធកម្ម
មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
ព័ត៌មាន
សំណួរចម្លើយ
EN
ខ្មែរ
ទំព័រដើម
/
ព័ត៌មាន
[Phnom Penh Post] - លោក ស៊ុន ចាន់ថុល ព្រមានផាកពិន័យក្រុមហ៊ុនសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅច្រកស្ទឹងបត់
2023-03-21
ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន លោកស៊ុន ចាន់ថុល បានព្រមានផាកពិន័យចំពោះក្រុមហ៊ុនសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅច្រកទ្វារព្រំដែនស្ទឹងបត់ ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនសាងសង់មិនគោរពកិច្ចសន្យា។ ការព្រមានបែបនេះធ្វើឡើងក្នុងពេលដែលលោករដ្ឋមន្ត្រីចុះពិនិត្យនៅការដ្ឋានសាងសង់ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិកម្ពុជានិងថៃ (ស្ទឹងបត់បាណងអៀន) នៅថ្ងៃទី ២០ ខែមីនា។ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការអះអាងថា លោកសង្ឃឹមតិចណាស់ដែលច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិស្ទឹងបត់បាណងអៀន អាចរួចរាល់ក្នុងខែ ៥។ លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានថ្លែងថា ក្រុមមន្ត្រីជំនាញរបស់ក្រសួងសាធារណការ បានពិនិត្យរួចហើយ ឃើញថា ទោះជាក្រុមហ៊ុនសាងសង់ទទួលបានថវិកាគ្រប់ចំនួន សម្រាប់ការសាងសង់ក៏ដោយ ក៏លោកមិនមានការជឿជាក់ថា ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិកម្ពុជានិងថៃមួយនេះ អាចបញ្ចប់តាមការកំណត់ដែរ ដោយសារក្រុមហ៊ុនសាងសង់ធ្លាប់បានពន្យារពេល៣លើកមកហើយ ដែលគម្រោងត្រូវបញ្ចប់តាំងពី ១ ឆ្នាំកន្លះមុនមកម្ល៉េះ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា៖ «ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុននៅបន្តពន្យារពេលបន្ថែមលើសរយៈពេលដែលក្រសួងបានកំណត់ នឹងទទួលការផាកពិន័យ។ ដោយសារយើងយោគយល់បញ្ហាកូវីដ ១៩ ទើបយើងឯកភាពជូនគាត់ ដោយពន្យារដល់ខែ ៥ ហើយយើងចាំមើលថា ខែ៥នេះខាងក្រុមហ៊ុនធ្វើបានប៉ុន្មានភាគរយ។ប៉ុន្តែសូមជម្រាបថាឥឡូវនេះរថយន្តទាំងអស់ត្រូវឆ្លងកាត់ច្រកនេះជាបណ្តោះអាសន្នវិញ ដោយសារច្រកប៉ោយប៉ែតមានអគ្គិភ័យ។ គោលដៅធំក្នុងការសាងសង់ស្ពាននៅច្រកស្ទឹងបត់នេះតភ្ជាប់ផ្លូវជាតិលេខ ៥ នេះ គឺដើម្បីបញ្ចៀសការកកស្ទះនៅប៉ោយប៉ែត មានន័យថា ទំនិញត្រូវចូលតាមច្រកស្ទឹងបត់បាណងអៀន ហើយអ្នកដំណើរចូលតាម ច្រកប៉ោយប៉ែត»។ លោកបន្តថា កន្លងទៅ ភាគីកម្ពុជាបានទទូចជាយូរមកហើយ ដោយស្នើសុំឱ្យភាគីថៃបើកច្រកនេះបណ្តោះអាសន្នសិន បើទោះបីជាមិនទាន់បញ្ចប់ការសាងសង់ប៉ុស្តិ៍ត្រួតពិនិត្យនៃប្រទេសទាំង ២ ក៏ដោយ ប៉ុន្តែស្ពានបានសាងសង់រួចរាល់ហើយ ដោយមានការគាំទ្រពី JICA ផង ប៉ុន្តែភាគីថៃមានការលំបាកច្រើនលើការអនុវត្តនីតិវិធី។ តែបច្ចុប្បន្ន ភាគីថៃបានអនុញ្ញាតហើយ ក្រោយច្រកប៉ោយប៉ែតមានអគ្គិភ័យ។លោកបានបញ្ជាក់ទៀតថា៖ «បើតាមមន្ត្រីច្រកស្ទឹងបត់រាយការណ៍មកខ្ញុំ រថយន្តទំនិញចេញតាមច្រកនេះងាយស្រួលជាងច្រកប៉ោយប៉ែត ដោយចំណេញពេលវេលាដល់ទៅ ៣ ម៉ោង ព្រោះគ្មានការកកស្ទះចរាចរណ៍។ នេះហើយជាគោលដៅធំរបស់សម្តេចតេជោហ៊ុន សែន គឺកិច្ចសហការជាមួយភាគីថៃ បើកច្រកទ្វារស្ទឹងបត់បាណងអៀននេះ ដើម្បីបញ្ចៀសការកកស្ទះ ដូចនេះច្រកនេះមានសារៈសំខាន់ណាស់។បើគ្មានច្រកនេះគឺនឹងមិនអាចមានទំនិញចេញចូលរវាងកម្ពុជា-ថៃ (អារញ្ញប្រាថេត) នោះទេ ព្រោះច្រកប៉ោយនោះមានអគ្គិភ័យឆេះទៅហើយ»។ លោកអះអាងថា ក្រសួងនឹងខិតខំពិភាក្សាជាមួយភាគីថៃឱ្យជំរុញនីតិវិធីរបស់ខ្លួនដើម្បីបើកថវិកាជូនអ្នកសាងសង់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលា ដើម្បីជំរុញឱ្យច្រកព្រំដែនអន្តរជាតិបញ្ចប់ការសាងសង់បានទាន់ពេលវេលា។ ភាគីក្រុមហ៊ុនសាងសង់បានអះអាងប្រាប់លោករដ្ឋមន្ត្រីថា ដំណើរការសាងសង់ច្រកទ្វារអន្តរជាតិនេះសម្រេចបានជាង ៨០ ភាគរយហើយ ដែលគ្រោងនឹងរួចរាល់ ១០០ ភាគរយ ចុងខែឧសភា ខាងមុខ។ ប្រធានសមាគមភ័ស្តុភារកម្មកម្ពុជាលោក ស៊ិន ចន្ទី បានថ្លែងថា ក្រោយមានការអនុញ្ញាតឱ្យបើកច្រកនេះជាបណ្តោះអាសន្នមក បានធ្វើឱ្យចរាចរណ៍ដឹកទំនិញរវាងកម្ពុជា និងថៃកាន់តែមានភាពងាយស្រួល លឿនរហ័ស និងមិនមានការកកស្ទះដូចការដឹកទំនិញចេញចូលតាមច្រកប៉ោយប៉ែតទេ។ លោកបានបញ្ជាក់ថា៖ «ការបើកច្រកស្ទឹងបត់បាណងអៀនជាបណ្តោះអាសន្ន បានធ្វើឱ្យការដឹកជញ្ជូនកាន់តែប្រសើរឡើង ហើយសកម្មភាពដឹកជញ្ជូននឹងលឿនរហ័សជាងមុន ចំណេញពេលវេលា និងជំរុញឱ្យការដោះដូរទំនិញរវាងកម្ពុជា និងថៃកាន់តែមានកំណើន។ យើងរំពឹងថា នៅពេលច្រកនេះបើកដំណើរការជាផ្លូវការ លំហូរចេញចូលទំនិញរវាងកម្ពុជា និងថៃ កាន់តែមានកំណើនបន្ថែមទៀត»។ តាមរបាយការណ៍ ពីអគ្គនាយកដ្ឋានគយ និងរដ្ឋាករកម្ពុជា បានបង្ហាញថា ការដោះដូរពាណិជ្ជកម្មទ្វេភាគីរវាងកម្ពុជា-ថៃ ក្នុងរយៈ ២ ខែ ចាប់ពីខែមករា ដល់ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២៣ នេះ សម្រេចបានជិត ៦៥៧ លានដុល្លារ ថយចុះជិត ១០ ភាគរយ បើធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នា ក្នុងឆ្នាំ ២០២២៕
ច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិស្ទឹងបត់-បានណងអៀន
ចុះពិនិត្យវឌ្ឍនភាពនៃការសាងសង់
ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល
ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
×
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90