• ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
  • ទំព័រដើម
  • អំពីក្រសួង
    • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
    • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
    • រចនាសម្ព័ន្ធ
  • សេវាសាធារណៈ
    • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
    • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
    • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
    • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
    • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ
    • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • ផ្លូវល្បឿនលឿន
      • WASSIP
    • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
      • WASSIP
    • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់
      • WASSIP
  • ឯកសារផ្លូវការ
    • ច្បាប់
    • ព្រះរាជក្រឹត្យ
    • អនុក្រឹត្យ
    • ប្រកាស
    • សេចក្តីសម្រេច
    • សេចក្តីណែនាំ
    • សេចក្តីជូនដំណឹង
    • ឯកសារពាក់ព័ន្ធគម្រោងអន្តរជាតិ
    • លិខិតបង្គាប់ការ
    • គោលនយោបាយ
    • កិច្ចព្រមព្រៀង និងអនុស្សារណៈ នៃការយោគយល់
    • ឯកសារផ្សេងៗ
  • ទំនាក់ទំនង
    • ខុទ្ទកាល័យរដ្ឋមន្ដ្រី
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវគោក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានរដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានផែនការ និងគោលនយោបាយ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស
    • វិទ្យាស្ថានតេជោសែន សាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
    • អគ្គនាយកដ្ឋានសាធារណការ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
    • អគ្គនាយកដ្ឋានដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក ផ្លូវសមុទ្រ និង​កំពង់ផែ
    • អគ្គនាយកដ្ឋានភស្តុភារកម្ម
    • អគ្គាអធិការដ្ឋាន
    • នាយកដ្ឋានសវនកម្មផ្ទៃក្នុង
    • នាយកដ្ឋានផ្លូវដែក
    • អគ្គនាយកដ្ឋានបច្ចេកវិទ្យា និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
    • អង្គភាពលទ្ធកម្ម
    • មណ្ឌលផ្ដល់សេវាសាធារណៈ
    • មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានី - ខេត្ត
  • ព័ត៌មាន
  • សំណួរចម្លើយ
  • EN
  • ខ្មែរ
ទំព័រដើម / ព័ត៌មាន

[Phnom Penh Post] - លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី​៖ ​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​ គឺ​ចាំបាច់​ដើម្បី​​បញ្ចៀស​ចរាចរណ៍

2022-02-01 ទៅកាន់ទំព័រចុះផ្សាយក្នុង Phnom Penh Post
ភ្នំពេញៈ ​លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន ថ្លែង​នៅក្នុង​ពិធីបើកការដ្ឋាន​សាងសង់​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​នៅ​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​ ៣១ ខែមករា​ថា ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​នេះ គឺជា​រឿង​ចាំបាច់​ដើម្បី​បញ្ចៀស​ចរាចរណ៍ នៅពេល​ស្ពានបេតុង​អាមេ​ខ្សែកាប​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប​ពី​ឫស្សីកែវ​ទៅ​ជ្រោយចង្វារ​ត្រូវបាន​តភ្ជាប់​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​នៅទីនេះ គឺជា​ការចាំបាច់​ដើម្បី​បញ្ចៀស​នូវ​ចរាចរណ៍​កកស្ទះ ព្រោះ​យើង​មិនអាច​ធ្វើ​ដំណើរ​កើត​ទេ នៅពេល​ស្ពាន​ឆ្លងកាត់​ពី​ខាង​ឫស្សីកែវ​ទៅ​ម្ខាង​ទៀត​ជ្រោយចង្វារ​ត្រូវបាន​តភ្ជាប់ យើង​មិនអាច​ធ្វើទៅ​រួច​ទេ ដូច្នេះ​ជម្រើស​ដែល​ល្អ​បំផុត គឺ​ការកសាង​ស្ពាន​អាកាស​ដើម្បីឱ្យ​ផ្លូវ​នេះ​ចរាចរ​ធម្មតា ក៏ប៉ុន្តែ​ផ្លូវ​ឆ្លងទៅ​ម្ខាង​ទៀត​គឺ​ឆ្លង​ទៅតាម​ស្ពាន​អាកាស​នោះឯង​»​។ លោក​លើកឡើងថា ការធ្វើ​ដំណើរ​ក្នុងពេល​បច្ចុប្បន្ន គឺ​ឆ្លងកាត់​លើ​ស្ពានដែក​បណ្តោះអាសន្ន​ក៏ប៉ុន្តែ​ស្ពានបេតុង​ថ្មី​ដែល​កំពុង​ធ្វើ​នេះ​អាច​នឹងធ្វើ​រួចរាល់​ក្នុង​ខែមីនា ឆ្នាំ ២០២៣ ​ខាងមុខ ហើយ​ស្ពាន​នេះ​ក៏​ជា​ផ្នែក​មួយ​បម្រើឱ្យ​ការបើក​ស៊ីហ្គេម​នៅក្នុង​ខែឧសភា ឆ្នាំ​ ២០២៣ ​ផងដែរ​។ លោក​ ហ៊ុន សែន បាន​មានប្រសាសន៍​ថា ទៅ​ថ្ងៃ​អនាគត​នឹងមាន​ស្ពាន​អាកាស​ព្រែកព្នៅ និង​ព្រែក​ក្តាម​ជា​បន្តបន្ទាប់​ទៀត​។ កម្ពុជា​មាន​តម្រូវការ​នៃ​ការតភ្ជាប់​ទាំង​ការតភ្ជាប់​ផ្ទៃក្នុង​ខ្លួនឯង ជាពិសេស​និង​ការតភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ប្រទេសជិតខាង​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ពាក្យ​ដែល​ហៅថា ការតភ្ជាប់​ទីនេះ​ក៏​អាច​និយាយ​បានថា​ជា​ការតភ្ជាប់​រវាង​ត្រើយម្ខាង​ខាងកើត និង​ត្រើយម្ខាង​ខាងលិច គឺជា​ការតភ្ជាប់​មួយ​ដែល​មុននេះ​យើង​និយម​ប្រើ​ទូកដ ឬ​ប្រើ​ស្រឡាង​ដើម្បី​ឆ្លង​កាត់​»​។ ជាមួយ​គ្នានេះ លោក ហ៊ុន សែន ​បានបង្ហាញ​ពី​មោទនភាព​អំពី​អាទិភាព​នៃ​គោលនយោបាយ​របស់លោក​បានដាក់​ចេញ​នៅ​ឆ្នាំ​ ១៩៨៧ ដែល​គិត​មកដល់​បច្ចុប្បន្ន​មាន​រយៈពេល​ជាង ៣០ ​ឆ្នាំ ប៉ុន្តែ​អាទិភាព​នៃ​គោលនយោបាយ​សម្រាប់​ការអភិវឌ្ឍ​របស់​កម្ពុជា​នៅតែ​ត្រឹមត្រូវ​។ លោក​បន្តថា​៖ «​វា​អាច​នឹង​ត្រឹមត្រូវ​រយៈពេល ២០ ឬ​ ៣០ ​ឆ្នាំ​ទៀត​ឯណោះ​នោះ​គឺ​ទឹក ផ្លូវ ភ្លើង មនុស្ស ឯ​ចុង​ក្រោយនេះ យើង​ដូរ​មុំ​របស់​វា​ទៅជា​មនុស្ស ទឹក ផ្លូវ ភ្លើង វិញ​»​។ លោក ឃួង ស្រេង អភិបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ​បានឱ្យដឹងថា ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ​មាន​ទីតាំង​ស្ថិតនៅតាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ ​៥ ត្រង់ចំណុច​ប្រសព្វ​ផ្លូវ​លេខ​ ៣៦ និង​ស្ពាន​បេតុង​អាមេ​ខ្សែ​កាប្លិ៍​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប​ក្នុង​ភូមិសាស្ត្រ​សង្កាត់​ឫស្សីកែវ ខណ្ឌឫស្សីកែវ រាជធានី​ភ្នំពេញ​។ ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ត្រូវអនុវត្ត​គម្រោង​គឺ​ក្រុមហ៊ុន​វិនិយោគទុន​អាណិកជន​កម្ពុជា OCIC ដោយ​គ្រោង​សាងសង់​រយៈពេល ១៥ ខែ និង​ចំណាយ​ថវិកា ៩ ៧១០ ៤៧៤ ​ដុល្លារ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដែលជា​កញ្ចប់​ថវិកា​បានមកពី​មូលនិធិ​កោះនរាហ៍​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ស្ពាន​នេះ​នឹង​ក្លាយជា​ស្ពាន​អាកាស​ទី​ ៦ ​ក្រោម​កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​រវាង​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​វិស័យ​ឯកជន ស្របតាម​អនុសាសន៍ និង​ចំណាត់ការ​ដ៏ម៉ឺងម៉ាត់​ក្នុងការ​ស្ថាបនា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ដែល​បាន​ដាក់ចេញ​ដោយ​សម្តេចតេជោ​នាយករដ្ឋមន្ត្រី គឺ​ការយក​ទីក្រុង​ចិញ្ចឹម​ទីក្រុង ឬ​យក​ស្លឹកត្នោត​ខ្ចប់​ស្ករត្នោត​»​។ លោក​បន្ថែមថា គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​ឫស្សីកែវ​នេះ និង​សាងសង់​ទួល​ស្ពាន​ទំហំ ១៥,៨ ​ម៉ែត្រ បណ្តោយ​ស្ពាន​ប្រមាណ​ជា ១៤៥ ​ម៉ែត្រ និង​ស្ថាបនា​ផ្លូវ​តភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន​ផ្នែក​ខាងជើង​ប្រវែង ១៥៧ ម៉ែត្រ និង​ផ្នែក​ខាងត្បូង​ប្រវែង ១៨១ ​ម៉ែត្រ សរុប​មាន​ប្រវែង ៤៨៣​ ម៉ែត្រ​។ គន្លង​ផ្លូវ​រត់​ទួល​ស្ពាន​មាន​ទទឹង ៣,២៥ ​ម៉ែត្រ បូក​នឹង ៣,៥០ ​ម៉ែត្រ សម្រាប់​ចរាចរ​ទ្វេទិស​បែងចែក​ជា ​២ ​គន្លង​រថយន្ត​ទៅ និង​ ២ ​គន្លង​រថយន្ត​មក ហើយ​នៅ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ស្ពាន​អាកាស​ត្រូវ​ស្ថាបនា​ពង្រីក​ទួល​ផ្លូវ​មាន​ទទឹង​ទំហំ​លើសពី ៤,៥០ ម៉ែត្រ សងខាង​ផងដែរ​។ បច្ចេកទេស​នៃ​ការសាងសង់​ស្ពាន​គឺ​ត្រូវ​ខួង​គ្រឹះ​ជម្រៅ ៤៥ ម៉ែត្រ និង​មាន​អង្កត់ផ្ចិត​មុខកាត់​ចំនួន​ ១,២ ​ម៉ែត្រ​ទៅ​ ១,៤ ​ម៉ែត្រ គ្រោង​ធ្នឹម​ស្ពាន​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ដែក​អក្សរ I ដែលមាន​កម្ពស់​ ១,៤ ​ម៉ែត្រ និង​សសរស្ពាន​​ត្រូវ​ប្រើ​បំពង់​ដែក​ដែលមាន​អង្កត់ផ្ចិត ទំហំ ១,៤ ​ម៉ែត្រ ចំនួន ២​ ដើម​រួម​នឹង​ជើងតាង​កម្ពស់ ១,៥ ​ម៉ែត្រ​។ ចំពោះ​លក្ខណៈ​រូបវន្ត​នៃ​ការសាងសង់​ស្ពាន​នេះ​មាន​ទម្រេល​ទទឹង​ស្ពាន​ ២ ​ភាគរយ ដែល​កំណត់​ល្បឿន​យានយន្ត​បើក​លើ​ស្ពាន​ ៤០ ​គីឡូម៉ែត្រ ក្នុង​ ១​ ម៉ោង និង​មាន​កម្ពស់​សុវត្ថិភាព ៥ ​ម៉ែត្រ សម្រាប់ធ្វើ​ផ្លូវ​ឆ្លង​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ស្ពាន​អាកាស​។ លោក ឃួង ស្រេង បញ្ជាក់ថា ក្រៅពី​សំណង់​ទួល​ស្ពាន និង​ផ្លូវ​តភ្ជាប់​ក្បាលស្ពាន ក៏មាន​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​មួយចំនួន​ដែល​ត្រូវ​បំពាក់​ជាប់​ក្នុង​គម្រោង​នេះ រួមមាន ការបំពាក់​បង្គោលភ្លើង​បំភ្លឺ​ផ្លូវ ការបំពាក់​ស្លាកសញ្ញា​ចរាចរណ៍​ការលាប​គំនូស​ចរាចរណ៍ ការរៀបចំ​បណ្តាញ​លូ​អម​សងខាង​ផ្លូវ និង​ការកែ​សម្រួល​ចិញ្ចើមផ្លូវ​ក្នុង​តំបន់​ការដ្ឋាន​។ បើតាម​លោក ឃួង ស្រេង យុទ្ធសាស្ត្រ​នៃ​ការ​ស្ថាបនា​ស្ពាន​អាកាស​ឫស្សីកែវ គឺ​ទន្ទឹមគ្នា​ទៅនឹង​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​បេតុង​អាមេ​ខ្សែ​កាប្លិ៍​ឆ្លងកាត់​ទន្លេសាប ដែល​តភ្ជាប់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៥ ​ទៅមក​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៦ និង​ធ្វើឱ្យ​តំបន់​នេះ និង​ជាពិសេស​តំបន់​អភិវឌ្ឍន៍​ជ្រោយចង្វារ​កាន់តែ​មាន​សក្តានុពល​ក្នុងការ​អភិវឌ្ឍ​លើ​គ្រប់​វិស័យ​។ លោក​ថ្លែងថា​៖ «​ជាពិសេស​រួមចំណែក​យ៉ាងសំខាន់​ក្នុង​ការកែសម្រួល​ដល់​ការធ្វើដំណើរ​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឆ្លងកាត់​ទៅមក​ចេញចូល​រាជធានី​-​ភ្នំពេញ បញ្ចៀស​ការកកស្ទះ​ចរាចរណ៍​រយៈពេល​យូរ និង​ជា​សរសៃឈាម​យុទ្ធសាស្ត្រ​ដ៏សំខាន់​ដែល​នាំមក​នូវ​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច និង​ការលើកកម្ពស់​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ទាំង​នៅក្នុង​ក្របខ័ណ្ឌ​រាជធានី ក៏ដូចជា​ទូទាំង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​»៕
អមដំណើរសម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន វិស័យសាធារណការ ស្ពានអាកាស

ព័ត៌មានសំខាន់ៗ

កិច្ចប្រជុំលើកទី៣ របស់គណៈកម្មការសម្របសម្រួលរួម (The 3rd Coordinating Committee) នៃ “គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសុវត្ថិភាពចរាចណ៍ លើផ្លូវជាតិសំខាន់ៗក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា”
កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៧៣ ផ្លូវខេត្តលេខ៣៧៧ និងផ្លូវខេត្តលេខ៣៧៧A ប្រវែងសរុប៩៨,៤០៥ គ.ម គ្រោងនឹងប្រារព្ធពិធីបើកការដ្ឋានស្តារ និងជួសជុលថែទាំ នាថ្ងៃទី០៤ មេសា ក្រោមអធិបតីភាព លោកជំទាវកិត្តិសង្គហបណ្ឌិត ម៉ែន សំអន តំណាងដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ សម្តេចតេជោ
កិច្ចប្រជុំពិភាក្សាលើស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នភាពរបស់ការិយាល័យលូទឹក និងស្ថានីយចម្រោះទឹកកខ្វក់ ស្ថិតក្នុងខេត្តសៀមរាប
កិច្ចប្រជុំស្ដីពីការប្រកាសសមាសភាពមន្ត្រីអធិការកិច្ចផ្លូវថ្នល់ដែលទទួលបាននីតិសម្បទាជានគរបាលយុត្តិធម៌ និងការវាស់កាត់ឯកសណ្ឋានសម្រាប់មន្ត្រីអធិការកិច្ចផ្លូវថ្នល់
ជំនួបសម្តែងការគួរសម និងពិភាក្សាការងារពីសំណាក់ ឯកអគ្គរដ្ឋទូត នៃប្រទេសអូទ្រីស ប្រចាំកម្ពុជា ដើម្បីធ្វើការណែនាំអំពី ក្រុមហ៊ុនពាក់ព័ន្ធនឹងវិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ រំពឹងថានឹងមានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការល្អៗនាពេលខាងមុខ
[Fresh News] - អ្នកនាំពាក្យអគ្គស្នងការដ្ឋាន៖ យានយន្ត ១៩៤គ្រឿងទៀត ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យ និងផាកពិន័យ នាថ្ងៃទី២៨ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣
[Sabay News] - គម្រោងផ្លូវល្បឿនលឿនថ្មីមួយទៀត នឹងឆ្លងកាត់​រាជធានី-ខេត្ត​ចំនួន៥
[Sabay News] - ដឹងអត់! ស្ពាន​២នៅកម្ពុជា ត្រូវបានបំពាក់​សាកល្បង​ឧបករណ៍​វាស់លំញ័រស្ពាន

ចុះបញ្ជីយានជំនិះ

ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

ផ្តល់បណ្ណបើកបរ

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក

សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក

អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

អំពីក្រសួង

  • បេសកកម្ម និងចក្ខុវិស័យ
  • អំពីឯកឧត្តមទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • សារទេសរដ្ឋមន្ត្រី
  • រចនាសម្ព័ន្ធ

សេវាសាធារណៈ

  • ចុះបញ្ជីយានជំនិះ
  • ត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស
  • ផ្តល់បណ្ណបើកបរ
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវដែក
  • សេវាដឹកជញ្ជូនផ្លូវទឹក
  • អាជ្ញាបណ្ណដឹកជញ្ជូន

ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

  • ផ្លូវល្បឿនលឿន
  • ប្រព័ន្ធចម្រោះទឹកកខ្វក់
  • ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្លូវថ្នល់

ទំនាក់ទំនង

  • ផ្លូវលេខ ៥៩៨ (ផ្លូវ ឯកឧត្ដម ជា សុផារ៉ា) សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌប្ញស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ
  • ទូរស័ព្ទ: ១២៧៥ (ឥតគិតថ្លៃ)
  • info@mpwt.gov.kh
  • www.mpwt.gov.kh
© 2023 រក្សាសិទ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន
Pls Select Number to Call
(+855) (085) 92 90 90
(+855) (015) 92 90 90
(+855) (067) 92 90 90